Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 15 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss zo 21 apr 2013 - 8:49

Volgens mij zit Jojo al geruime tijd onder de 90 Wink

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 15 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx zo 21 apr 2013 - 8:51

Arwyn met Cambridge kun je met die gedachte je lichaam behoorlijk om zeep helpen. Weet ff niet meer of pandora de 500 of de 800 doet maar met de 500 is chaeten echt een enorme no go. Tenzij je er de voorkeur aan geeft om je organen een knal te verkopen.

Pandora hup je kan het smile je weet waar je het voor doet.

Jojo lekker hopelijk deze week een knaller smile.

Hier vanochtend 72,6 dus behoorlijk wat minder smile. Het eten bevalt me ook prima smile. Ben benieuwd woensdag wat de weegschaal aan gaat geven smile
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  xxjojootjexx zo 21 apr 2013 - 20:33

Haha, Ik zit al 2 jaar onder de 90 Wink
Nu voor het eerst sinds ik mij kan herinneren ook onder de 83!

@Pandora, volgens mij doe jij de 800 toch? Echt het komt wel. Snap dat jij jezelf dat doel hebt gesteld en dat het balen is dat je er niet komt. Maar kijk eens naar de andere kant, wat je al bereikt hebt!! Ik weet dat het moeilijk is, ikzelf zit in hetzelfde schuitje, kom van 115 en wil zo graag iig onder de 80 komen, maar dat lukt al 2 jaar niet. Anderen zeggen mij ook kijk eens wat je bereikt hebt, dan helpt iets. Maar ook ik heb het in mijn hoofd en wil dat gewoon. Drink je wel genoeg water erbij? Dat is echt het punt wat ik kan verbeteren, wanneer ik een week slechter drink, dan zie ik dat altijd terug..

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  xxjojootjexx zo 21 apr 2013 - 20:34

Go Minx! Je bent gewoon 10 kilo lichter dan mij inmiddels! Zo rete knap!
Zou willen dat ik dat kan, maar in mijn levensstijl past cb500 gewoon niet.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Bliss zo 21 apr 2013 - 20:37

Ja hoor, aangekomen t.o.v. vorige week. Maar weer 7.2 eraf nu, vorige week was het nog 7.6 en ik heb ook al op de 8.2 gezeten Mad Het wil niet echt dus. Al vijf weken hang ik steeds rond hetzelfde gewicht, echt demotiverend. Maar goed, ik probeer maar weer gewoon door te gaan.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Fortissimo zo 21 apr 2013 - 21:43

Ik ben ook weer begonnen smile Vorige week min of meer al, maar vanaf vandaag echt streng. Ik doe het gewoon weer aan de hand van Sonja Bakker omdat me dit vorig jaar ook goed is bevallen. Hoop nu dat mijn vriend ook wat meer steunt in plaats van dat hij telkens pizza's loopt te bestellen en te vreten in andere zooi (Ter informatie: Hij is sinds eind januari 1,5kilo aangekomen, ik 5.. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 15 394967 en dat terwijl we hetzelfde vreten. En meneer maar zeuren dattie zo dik is Wink)
Vandaag alweer goed begonnen! Dit is mijn eetschema vandaag:

O: 2 volkorenknäckebrod met halvajam en pure hagelslag
T: 7 aardbeien (moest een mandarijn zijn, maar die had ik niet in huis en dit is natuurlijk veel lekkerder! Wink)
L: Krentenbol en een bakje yoghurt
T: Druiven (Hier moet ik eigenlijk een plak ontbijtkoek met boter eten, maar dat vind ik echt onzin) en een cracker met mager vleeswaren.
A: Zilvervliesrijst met een grote portie groente en kipfilet.
T: Eventueel een Sultana, heb een lange en intensieve avond voor de boeg.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Charles zo 21 apr 2013 - 22:00

Ik merk dat als ik af en toe (2x per week ofzo) zondig, en me de dag erna éxtra goed aan het dieet houd, ik weer verder afval/sneller afval of in ieder geval niet aankom.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Aimee zo 21 apr 2013 - 22:02

Bliss, wat balen zeg!! Misschien zou je kunnen proberen om een tijdje de alcohol te laten staan en na je avondeten niet meer te eten? Ik lees wel eens dat je 's avonds nog een smoothie maakt, en dat is op zich wel heel gezond, maar zoveel suikers 's avonds kan je lichaam niet meer echt verwerken...

Fortissimo, succes!

Minx, wow je hebt mij ingehaald! Gaat goed joh smile

Ik ben eindelijk over de helft :cheering:
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Fortissimo zo 21 apr 2013 - 22:03

Charles schreef:Ik merk dat als ik af en toe (2x per week ofzo) zondig, en me de dag erna éxtra goed aan het dieet houd, ik weer verder afval/sneller afval of in ieder geval niet aankom.

Wat zondig je dan? Want er zit denk ik wel een verschil tussen een zak chips of een koekje.. Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Charles zo 21 apr 2013 - 22:04

Fortissimo schreef:
Charles schreef:Ik merk dat als ik af en toe (2x per week ofzo) zondig, en me de dag erna éxtra goed aan het dieet houd, ik weer verder afval/sneller afval of in ieder geval niet aankom.

Wat zondig je dan? Want er zit denk ik wel een verschil tussen een zak chips of een koekje.. Wink

Zak chips, pizza, glas frisdrank, chocola én een koekje.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:06

Charles schreef:Frustrerend he? Hardloopschoenen heb ik, maar moet ze inderdaad ook weer gaan gebruiken. Ga jij nog naar de sportschool, Marin?

Sorry zie het nu pas.

Ja, maar sinds Tanzania is het er niet echt meer structureel van gekomen. Steeds maar 1 keer per week. Komen er niet echt lekker meer in dat strakke regime van 3 x per week waar we eerst in zaten. Maar daarom wil ik ook weer gaan hardlopen. Dan kan ik zelf 1 a 2 keer per week hardlopen wanneer ik maar wil (dat kan gewoon lekker 's ochtends voor m'n werk), en dan is 1 a 2 keer naar de sportschool ook prima. Ik vond het wel lekker om zo in dat ritme te zitten en ik vind de sportschool echt heeeerlijk om m'n hoofd leeg te maken. Ik doe het niet eens zozeer meer voor dat afvallen, maar gewoon om eens even NIET met werk en alles om me heen bezig te zijn, maar gewoon hele domme hiphop te luisteren of Say Yes to the Dress te kijken en te doen alsof de wereld er van af hangt of ik hard genoeg ren. Heerlijk.

Qua eten vind ik het ook lastig. Ik at echt steeds heel goed koolhydraatarm (niet vrij want dat is haast niet te doen), maar de inspiratie begint zo op te raken. En af en toe wil ik gewoon echt even een keertje pasta om maar een leuk gerecht er mee te kunnen bedenken.

Mijn eetschema is wel weer oke verder:

Ontbijt: 2 koppen koffie (ja sorry daar kan ik echt niet zonder) en een bak vruchtenyoghurt
Tussendoor: Soms fruit, soms ontbijtkoek, soms niks
Lunch: Crackers met smeerkaas beleg.
Tussendoor voor het sporten: Fruit of ontbijtkoek
Diner: Iets koolhydraatvrij's, dus vaak vis/kip/vlees met 2 a 3 soorten groenten. Maar dat is ook echt niet elke dag vol te houden, maar denk dat we dat zo'n 4 a 5 keer per week eten.

Misschien moet ik eens een kook/dieetboek met koolhydraatarme recepten kopen. Alleen al voor de inspiratie.

Zolang we gewoon thuis zijn gaat dit allemaal wel prima. Zodra we op feestjes zijn enzo, snacken we allebei wel. Maar goed, dan maar proberen thuis het gewoon rustig en netjes te houden, da's toch wel oke?

Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Aimee zo 21 apr 2013 - 22:10

Ik vind je eetschema wel vrij weinig Marin...
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Reeza zo 21 apr 2013 - 22:11

Ik denk, net als Charles, dat het wel helpt als je jezelf af en toe iets lekkers gunt. Daarom ben ik zo blij met de Weight Watchers, ik eet iedere dag gezond volgens mijn dagpunten, maar ik heb ook weekpunten om iets lekkers van te mogen. Dat zijn 49 punten en daar kan je zo een big mac + frites voor eten als je zou willen. (Ik wil verder helemaal geen reclame maken voor de Weight Watchers hoor Laughing)
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:13

Aimee schreef:Ik vind je eetschema wel vrij weinig Marin...

Ik werk thuis hè, dat scheelt. Ik hoef echt geen calorieën te verbranden om ook maar op m'n werkplek te komen. Ik heb ook echt zelden honger en probeer wel genoeg fruit te eten. Genoeg groente eet ik sowieso. Thuis probeer ik echt niet te snoepen, want als het er is, dan gaat het op, dus dat probeer ik gewoon echt te vermijden. Maar zodra ik dan bij anderen ben, dan is het niet zo erg, want dat is zo sporadisch.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo zo 21 apr 2013 - 22:14

Wij hebben ook de afspraak dat we alleen in het weekend mogen zondigen. Denk aan een paar knabbeltjes. We willen dan wel voor het "gezondste" gaan dus bijvoorbeeld zoute sticks, rijstwafeltjes of een paar toastjes.

Sporten is hier nog wel een probleem. Ik heb geen geld om te sporten in de sportschool. Nu kon je je opgeven voor een maand gratis sporten bij Curves (via Kruidvat) maar daar hoor ik niks meer van.. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 15 1371890812 Anders kon ik vast een beste slag maken. Ik wil proberen 2 á 3 keer in de week hard te lopen en ook te zwemmen, al kost dat laatste ook bijna €5,00 per keer.. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 15 1371890812 Terwijl ik dat erg graag moet doen. De motivatie om hard te lopen moet ik nog wel zien te vinden, maar die groeit waarschijnlijk wel met de kilo's die er af gaan Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:16

Jammer Forti! Zit er geen Fit For Free of Basic Fit ofzo bij je in de buurt? Daar sport ik en dat is ook niet zo duur. Hoewel hardlopen altijd goedkoper is natuurlijk :P
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo zo 21 apr 2013 - 22:20

Marin schreef:Jammer Forti! Zit er geen Fit For Free of Basic Fit ofzo bij je in de buurt? Daar sport ik en dat is ook niet zo duur. Hoewel hardlopen altijd goedkoper is natuurlijk Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 15 253468018

Ja daar hebben wij gesport, maar dat geld kunnen we nu echt niet missen.. En het irritante is dat je direct er een jaar aan vast zit! Dus als het niet meer past, dan zit je er nog een jaar aan vast. Hebben net veel gezeik achter de rug met F4F dus daar gaan we niet weer heen :P
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:23

Fortissimo schreef:
Marin schreef:Jammer Forti! Zit er geen Fit For Free of Basic Fit ofzo bij je in de buurt? Daar sport ik en dat is ook niet zo duur. Hoewel hardlopen altijd goedkoper is natuurlijk Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 15 253468018

Ja daar hebben wij gesport, maar dat geld kunnen we nu echt niet missen.. En het irritante is dat je direct er een jaar aan vast zit! Dus als het niet meer past, dan zit je er nog een jaar aan vast. Hebben net veel gezeik achter de rug met F4F dus daar gaan we niet weer heen :P

Oh wat jammer! Wat voor gezeik? Ik heb wel vaker gehoord dat het een slechte sportschool zou zijn, met name als je je wilt afmelden. Wij zitten daar ook en het is wat simpel en de tv's zijn bijna altijd kapot, maar verder is het wel prima. Ik zou ook liever naar een betere sportschool gaan, maar inderdaad, dat vind ik ook te duur.

Misschien kan je proberen je te motiveren om te gaan hardlopen door langs al die fijne plekjes in je stad te lopen. Langs het meer of door het plantsoen enzo. Daar word je denk ik wel echt blij van, als je met het zonnetje daar loopt! Ik loop hier ook veel door de natuur en word daar zo veel blijer van dan door de woonwijken!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo zo 21 apr 2013 - 22:26

Klopt hoor! Dat werkt heel goed. Laatste keer dat ik liep was het ook heel mooi weer en ik genoot er toen echt wel van. Iemand moet me maar even een schop onder de kont geven;)

Het afmelden bij F4F is echt vreselijk. Mijn vriend en ik hadden tegelijk onze brieven verstuurd. Nu hadden ze brieven samengevoegd, maar alleen mij afgemeld maar mijn vriend niet. Ondertussen de schuld bij ons neerleggen en maar blijven incasseren. Totdat ik een snugger persoon aan de telefoon kreeg die toch maar even ging kijken bij mijn brief. Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 15 827601
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin zo 21 apr 2013 - 22:27

Oh ja dat is wel heel stom! Gelukkig is het nu opgelost.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Fortissimo ma 22 apr 2013 - 0:18

Ach ja.. Zag net dat ik een mail van Curves had, dus daar ga ik z.s.m een maand aan de slag!

Ik heb net een flinke wandeling gemaakt vanaf mijn stage-adres. Zit hier vlak bij het bos, dus wel erg lekker om even te wandelen!
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Marin ma 22 apr 2013 - 0:22

Oh wat goed, succes!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet ma 22 apr 2013 - 2:53

Oké meiden...ik leef ook nog haha!
En ik ben het afvallen zat! Ben een beetje afval moe denk ik :P Ik denk dat ik het maar even laat voor wat het is..
Ik begin vrijdag ook met stage dus dan zal tussendoor eten er wel niet in zitten en mijn stage begeleidster is ook het afvallen :P Haha.. Maar ik vind het wel even prima zo! Ik hou niet van sporten en bewegen en ik denk ook niet dat ik daar ooit van ga houden. Ik ga hier zeker wel mee lezen en jullie motivatie in praten want jullie kunnen het! Very Happy
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Fortissimo ma 22 apr 2013 - 2:56

Pannetoet! Niet opgeven! En als je stagebegeleidster ook aan het afvallen is, werkt dat juist motiverend? Ik heb het vanaf september laten verslonzen met tussendoor wat verwoede afvalpogingen. Maar in the end zit er 10 kilo aan. Ik wil je op het hart drukken de boel te onderhouden. Daarna opnieuw beginnen is vele malen moeilijker.
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet ma 22 apr 2013 - 3:11

Ja maar weet je wat het is? Ik word er zo moe van.. ik vind sporten echt verschrikkelijk en het lijkt wel dat ik juist meer eet als ik doelbewust wil afvallen, zo stom! En ik heb er 3 weken supergoed op gelet en ik kom gewoon aan! WTF! Of mijn weegschaal is niet goed maar ik word er helemaal naar van.. Mijn SB (Niet Sonja Bakker maar Stage Begeleidster :P ) volgt Herbalife; met shake's, repen, soepen en koolhydraatvrije crackers..misschien is zoiets ook wel wat? Kijk ik moet gewoon minimaal 10kg kwijt. Volgens mijn Bmi, mijn gewicht maar ook voor mijn gezondheid zou het beter zijn..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 15 van 40 Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 27 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: