Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 26 van 40
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
De worstjes weglaten hé Hihi..gewoon een omelet met courgette, paprika, wortel..zoiets
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Het klinkt wel lekker. Eens kijken of er een ochtend is dat ik het zou willen proberen. Zonder worstjes.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Zo mijn eerste dag vandaag, ging redelijk tot nog toe. Even om te beginnen een lijstje voor vandaag
O: 1 bruine boterham met jam en magarine, glas jus en koffie
T: appel
L: 250 g magere yoghurt met wat muesli, banaan, tomatensoep en wat komkommer
T: 1liga
D: 125 g aardappeltjes gestoomd, 1vleesvervsnger, 200 gram sperziebonen en een bakje rauwkost.
T: vruchtenyoghurt of nog iets van een cracker ofzo
Beetje netjes?
O: 1 bruine boterham met jam en magarine, glas jus en koffie
T: appel
L: 250 g magere yoghurt met wat muesli, banaan, tomatensoep en wat komkommer
T: 1liga
D: 125 g aardappeltjes gestoomd, 1vleesvervsnger, 200 gram sperziebonen en een bakje rauwkost.
T: vruchtenyoghurt of nog iets van een cracker ofzo
Beetje netjes?
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pannetoet schreef:@ Minx: Dat merk ik ook idd als vriendlief eet of anderen..men dan loopt het water in me mond haha. Ik had net m'n consulent aan de telefoon en ik mag naast de shakes en water onbeperkt komkommer, paprika en wortels eten dus dat is fijn
Je doet de 500 toch? Want erbij is echt een no go. Tijdens de eetweken mag je eten en daarbuiten moet je het echt niet doen. Als een consulent dat aangeeft zou ik haar al niet serieus meer nemen.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx schreef:Pannetoet schreef:@ Minx: Dat merk ik ook idd als vriendlief eet of anderen..men dan loopt het water in me mond haha. Ik had net m'n consulent aan de telefoon en ik mag naast de shakes en water onbeperkt komkommer, paprika en wortels eten dus dat is fijn
Je doet de 500 toch? Want erbij is echt een no go. Tijdens de eetweken mag je eten en daarbuiten moet je het echt niet doen. Als een consulent dat aangeeft zou ik haar al niet serieus meer nemen.
Dan kun je denk ik nog beter de 800 doen met twee maaltijdvervangers en in de avond een magere normale maaltijd.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Ja idd, de 500 is gewoon ongezond. Iets mooiers kan ik er niet van maken. Dus als je het doet ervoor 100% voor gaan en dat houd in niets ernaast en anders de 800 of hogere variant gaan doen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ze is wel echt goed in haar werk..heeft al tientallen meiden geholpen en een aantal ken ik ook. Zij aten naast CB 500 3x in de week een kipfileetje en de groenten wat ik eet en die zijn ook echt veel afgevallen.. Helemaal zonder eten ga ik niet volhouden want dat is echt knettertje zwaar en misschien is dan CB 800 meer wat voor mij inderdaad máár ondanks de groenten (kom op..hoe slecht is nou komkommer?) ben ik wel 1,3kg kwijt in 4 dagen..en daar ben ik trots op
Pannetoet- Kletskop
Had dat niet te maken met stoffen die in de CB500 zitten en dat het daarom verkeerd omgezet wordt? Heb er absoluut geen verstand van, maar dacht ooit zoiets gelezen te hebben.
Vanochtend was er 4 ons af. Maar goed, ik ga niet meer , want voor het zelfde geld zit het er zo weer aan.
Vandaag een boterham extra gegeten bij het middageten. In de ochtend ook gewoon een boterham gehad, want die Yoghurt krijg ik er amper door. Heb besloten dat ik het dan zo maar ga omwisselen, ene dag brood, andere dag Yoghurt. Het zal toch ooit op moeten.
Vanochtend was er 4 ons af. Maar goed, ik ga niet meer , want voor het zelfde geld zit het er zo weer aan.
Vandaag een boterham extra gegeten bij het middageten. In de ochtend ook gewoon een boterham gehad, want die Yoghurt krijg ik er amper door. Heb besloten dat ik het dan zo maar ga omwisselen, ene dag brood, andere dag Yoghurt. Het zal toch ooit op moeten.
Nyx- Kletskop
Nyx schreef:Had dat niet te maken met stoffen die in de CB500 zitten en dat het daarom verkeerd omgezet wordt? Heb er absoluut geen verstand van, maar dacht ooit zoiets gelezen te hebben.
.
'Verkeerd omgezet wordt?' .. Hoe bedoel je precies? Omgezet als in omgezet worden in vet..ofzo..?
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet schreef:Nyx schreef:Had dat niet te maken met stoffen die in de CB500 zitten en dat het daarom verkeerd omgezet wordt? Heb er absoluut geen verstand van, maar dacht ooit zoiets gelezen te hebben.
.
'Verkeerd omgezet wordt?' .. Hoe bedoel je precies? Omgezet als in omgezet worden in vet..ofzo..?
Omgezet is ook het verkeerde woord trouwens. Dit komt van de gouden regels van CB;
• Tijdens het volgen van het Cambridge 500 afslankprogramma is het niet toegestaan om extra bijvoeding te nemen, in welke vorm dan ook! Dus géén salade, rauwkost, ei, kaas, worst, cola light, etc. Je kunt door extra bij te eten uit ketose raken en het kan een nadelig effect hebben op de vochthuishouding (vasthouden van vocht), met als gevolg minder gewichtsverlies.
Edit; Hier het PDF,je
forum.cambridgeweightplan.nl/pdf/goudenregels_dieet.pdf
Nyx- Kletskop
Nyx schreef:Pannetoet schreef:Nyx schreef:Had dat niet te maken met stoffen die in de CB500 zitten en dat het daarom verkeerd omgezet wordt? Heb er absoluut geen verstand van, maar dacht ooit zoiets gelezen te hebben.
.
Omgezet is ook het verkeerde woord trouwens. Dit komt van de gouden regels van CB;
• Tijdens het volgen van het Cambridge 500 afslankprogramma is het niet toegestaan om extra bijvoeding te nemen, in welke vorm dan ook! Dus géén salade, rauwkost, ei, kaas, worst, cola light, etc. Je kunt door extra bij te eten uit ketose raken en het kan een nadelig effect hebben op de vochthuishouding (vasthouden van vocht), met als gevolg minder gewichtsverlies.
Edit; Hier het PDF,je
forum.cambridgeweightplan.nl/pdf/goudenregels_dieet.pdf
Het kán maar dat betekend niet dat het zo is..en tuurlijk ga ik zo minder gewicht verliezen maar met 2kg per week ben ik ook blij ipv 4 kg Ik kom nu waarschijnlijk heel eigenwijs over
Pannetoet- Kletskop
Cb is nou eenmaal niet leuk, maar wel effectief als je je aan de regels houdt. Waarschijnlijk zul je op deze manier niet optimaal afvallen en ik denk eerlijk gezegd ook geen 2kg per week... Maar ik hoop het natuurlijk wel voor je, heel veel succes!
Ik ben nog steeds stabiel en zit nu in af/opbouw week 4. Ik woog vanochtend 67,9.
Ik ben nog steeds stabiel en zit nu in af/opbouw week 4. Ik woog vanochtend 67,9.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Pannetoet, je mag van mij zo eigenwijs zijn als je wilt hoor. Ik heb er geen problemen mee.
Persoonlijk zou ik heel snel contact opzoeken met de consulente en overschakelen op CB800. Ik betaal natuurlijk geen 50 euro per week voor het minimale of geen resultaat. Daarnaast weet ik niet wat een lichaam in ketose doet. Wikipedia geeft wel een lap tekst, maar ik ben te lui om het te lezen.
Persoonlijk zou ik heel snel contact opzoeken met de consulente en overschakelen op CB800. Ik betaal natuurlijk geen 50 euro per week voor het minimale of geen resultaat. Daarnaast weet ik niet wat een lichaam in ketose doet. Wikipedia geeft wel een lap tekst, maar ik ben te lui om het te lezen.
Nyx- Kletskop
Even over mezelf trouwens.
Ik weet niet waar mijn lichaam last van heeft, maar ik houd vocht vast niet te zuinig. En als het buiten nu 30 graden was, dan had ik het nog normaal gevonden, maar met deze minimale temperaturen?
Ik heb vanmiddag een tweede literfles van Spa gekocht. Ik vind Spa water niet zo lekker, maar mijn eigen kraanwater gaat er wel in. En als één fles leeg is, dan moet ik wachten tot hij weer koud is. Dus ik heb een 2e fles aangeschaft, zodat ik altijd iets koud heb.
Het meer eten gaat ook goed. Ik zit soms wel met lange tanden te eten, maar ik doe het voor een goed doel, moet ik maar denken.
Ik weet niet waar mijn lichaam last van heeft, maar ik houd vocht vast niet te zuinig. En als het buiten nu 30 graden was, dan had ik het nog normaal gevonden, maar met deze minimale temperaturen?
Ik heb vanmiddag een tweede literfles van Spa gekocht. Ik vind Spa water niet zo lekker, maar mijn eigen kraanwater gaat er wel in. En als één fles leeg is, dan moet ik wachten tot hij weer koud is. Dus ik heb een 2e fles aangeschaft, zodat ik altijd iets koud heb.
Het meer eten gaat ook goed. Ik zit soms wel met lange tanden te eten, maar ik doe het voor een goed doel, moet ik maar denken.
Nyx- Kletskop
Nyx schreef:Pannetoet, je mag van mij zo eigenwijs zijn als je wilt hoor. Ik heb er geen problemen mee.
Hihi
Nja weet je wat het is..ik wil écht afvallen omdat ik gewoon weet dat ik mij dan beter voel etc etc.. maar ik vind het echt verdomd moeilijk om niets te eten! Jeetje hoe hebben jullie dat volgehouden in godsnaam? Vast niet fluitend En wat deden jullie als je écht de onbedwingbare behoefte kreeg om te kauwen.. Godsgruwels als anderen het kunnen moet ik het toch ook kunnen?
Pannetoet- Kletskop
Dan at ik een reep. Wat ik zei het was echt verstand op 0 en gaan. Na elke 3 weken heb je een eetweek. Vond het op zich prima te doen maar wat ik al zei ga de 500 zelf nooit meer doen want het is echt ongezond. Je moet er echt 100% achter staan. En als je erbij wil eten doe dan aub de 800 maar niet de 500 met van alles erbij. Je organen krijgen al een enorme klap.
Ik heb ook bewust nog geen alcohol gedronken om mijn lever en nieren de tijd te geven om tot rust te komen. Ben 12 april gaan opbouwen en drink pas 15 juni weer een glas wijn. Je het maar 1 lichaam en daar mort je zuinig op zijn.
Hoe gaat het nu verder met je qua school enzo?
Ik heb ook bewust nog geen alcohol gedronken om mijn lever en nieren de tijd te geven om tot rust te komen. Ben 12 april gaan opbouwen en drink pas 15 juni weer een glas wijn. Je het maar 1 lichaam en daar mort je zuinig op zijn.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:
Ik PM je daar morgen even over! Ga nu even de honden uitlaten en daarna lekker slapen
Pannetoet- Kletskop
Minx, wat ben ik blij dat je reageert. Want kan wel reageren, maar dat heb ik van horen zeggen. Jij en Inge zijn toch wel de mensen die het echt hebben gedaan. (Trouwens van jullie heb ik die informatie dan ook weer)
Nyx- Kletskop
Oef wat is het soms vervelend om te willen afvallen en ongesteld te zijn. Ik heb niet eens zo zeer eetbuien maar vooral een opgezette buik waardoor ik het gevoel hb alleen maar aan te komen. Nja even doorzetten ben lekker bezig! Nu 2 volle dagen gehad, dagmenu volgens Sonja en s avonds eigen gerechten maar wel met weinig vet en veel groente en beperking van koolhydraten.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Ik heb het ook gedaan, de 500, en als ik een eetbui had maakte ik van een vanille of chocolade shake een muffin. Of ik nam water, je moest toch 3 liter drinken. Als je er echt voor wil gaan dan moet je gewoon niks nemen, de eerste week val je namelijk met gemak een kilo of 4/5 af, maar daarna kan je met gemak stil staan. Je lichaam raakt in ketose als je niks eet, dat zorgt ervoor dat je afvalt, ga je iets anders ernaast nemen dan gaat het dus niet zo snel en is je 50 euro pw echt weggegooid geld, plus het gezeur van je consulente is ook niet fijn als je zo'n tijger als die van mij hebt
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Lijkt me echt de hel, dat CB 500! Pannetoet, als ik jou zo hoor, zou ik ook overgaan op wat anders hoor, iets waarbij je nog wel gewoon wat mag eten.
Hier gaat het vrij matig; ik was laatst dus 2,5 kilo afgevallen in een week door datestress, maar die zat er inmiddels ook alweer aan Net woog ik 87.4, dus -8.1. Schiet niet op zo! Moet er weer ff wat harder aan gaan trekken! (maar ga dit weekend twee keer uit eten, werkt ook niet mee natuurlijk) In elk geval heb ik een week niet gesport door mijn val met skaten, maar ik ga nu naar de sportschool om ff te fitnessen en een lesje Sh'bam te doen. Moet weer een beetje in het ritme komen!
Hier gaat het vrij matig; ik was laatst dus 2,5 kilo afgevallen in een week door datestress, maar die zat er inmiddels ook alweer aan Net woog ik 87.4, dus -8.1. Schiet niet op zo! Moet er weer ff wat harder aan gaan trekken! (maar ga dit weekend twee keer uit eten, werkt ook niet mee natuurlijk) In elk geval heb ik een week niet gesport door mijn val met skaten, maar ik ga nu naar de sportschool om ff te fitnessen en een lesje Sh'bam te doen. Moet weer een beetje in het ritme komen!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
haha Bliss! Jouw avatar is zoo cool
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Bliss, komt het idee dat je schommelt niet gewoon voort uit het elke dag wegen? Je hebt zwaardere dagen en lichtere dagen. Is het niet handiger om op een vaste dag te wegen?
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
June schreef:Bliss, komt het idee dat je schommelt niet gewoon voort uit het elke dag wegen? Je hebt zwaardere dagen en lichtere dagen. Is het niet handiger om op een vaste dag te wegen?
Konden mijn woorden zijn.. Blissje, lieve meid, je moet je echt niet elke dag wegen..gewoon niet doen
@ Parel: Hoe maak jij van een shake een muffin?
@ All: Ik moet morgen weer naar m'n consulent toe en we gaan het zien! Maar ik moet strenger zijn voor mezelf en ik heb vanmorgen ook vriendlief even streng toegesproken Want we hadden eerder het 'ritueel' van vrijdagavond/zaterdagavond samen een paar drankjes te drinken of we gingen het terras op en ook regelmatig stokbroodje met wat lekkers..en hij doet dat nog wel (biertjes drinken,stokbroodjes niet) en dan gaat hij ook pontificaal voor mij zitten..en dat voelt best lullig..snappen jullie wat ik bedoel? Maar goed..ik wil het nog 1 week proberen (shakes en water) en als het echt niet lukt ga ik over op de 800 of anders 2 shakes en savonds een reep.. Ik moet en ik zal afvallen! Op vakantie (16 dagen DR) wil ik lekker in me vel zitten en lekker in bikini rond hupsen
Pannetoet- Kletskop
June schreef:Bliss, komt het idee dat je schommelt niet gewoon voort uit het elke dag wegen? Je hebt zwaardere dagen en lichtere dagen. Is het niet handiger om op een vaste dag te wegen?
(Huh, is er een nieuwe layout? Mijn scherm ziet er heel anders uit!)
Nee. Ik weeg me idd wel elke dag, maar ik vergelijk steeds alleen de maandagen met elkaar. Ik hou alleen mijn gewicht van de maandagen bij en zie daar een nogal schommelende trend. Maar dat is m'n eigen schuld hoor, heb gewoon zitten vreten dit weekend!
@ Punk'd: ja cool hè
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 26 van 40 • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 33 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.