Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 25 van 40
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Je moet een weegschaal niet op vloerbedekking zetten, wist je dat Nyx? Ik weet niet of je dat hebt, maar dan geeft hij afwijkende waarden. Het moet een harde ondervloer zijn, bijvoorbeeld een badkamervloer.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10
Lady4 schreef:Je moet een weegschaal niet op vloerbedekking zetten, wist je dat Nyx? Ik weet niet of je dat hebt, maar dan geeft hij afwijkende waarden. Het moet een harde ondervloer zijn, bijvoorbeeld een badkamervloer.
Hij staat nu op laminaat. Van die vloerbedekking las ik trouwens pas vandaag, maar het scheelt dat ik dat niet in huis heb. Ik zal hem nog even verplaatsen naar de badkamer. Kijken of het verschil maakt.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Nyx schreef:Lady4 schreef:Je moet een weegschaal niet op vloerbedekking zetten, wist je dat Nyx? Ik weet niet of je dat hebt, maar dan geeft hij afwijkende waarden. Het moet een harde ondervloer zijn, bijvoorbeeld een badkamervloer.
Hij staat nu op laminaat. Van die vloerbedekking las ik trouwens pas vandaag, maar het scheelt dat ik dat niet in huis heb. Ik zal hem nog even verplaatsen naar de badkamer. Kijken of het verschil maakt.
Laminaat doet de mijne ook niet. Ik heb hem bewust in de badkamer op de tegels staan..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Nyx schreef:Lady4 schreef:Je moet een weegschaal niet op vloerbedekking zetten, wist je dat Nyx? Ik weet niet of je dat hebt, maar dan geeft hij afwijkende waarden. Het moet een harde ondervloer zijn, bijvoorbeeld een badkamervloer.
Laminaat doet de mijne ook niet. Ik heb hem bewust in de badkamer op de tegels staan..
Ik heb hem zojuist verplaatst van slaapkamer naar badkamer en gelijk getest of hij op twee verschillende plekken hetzelfde gewicht aangaf en dat bleek het geval. Dus kijken hoe dit verder gaat. Ik ben nog niet tevreden, want ik ben een kg zwaarder dan gisteren.
Nyx- Kletskop
Nyx schreef:Haha, een pratende weegschaal? Hilarisch!
Mijn huidige is van de Action, 8 euro, dus is het wel verstandig om weer voor een goedkope te gaan?
haha slaat nergens op die weegschaal hij zegt hoeveel je weegt!kan er niet meer omheen dan:)
oh en hij doet het prima voor wat het gekost heeft.
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Nou ja, bij positief gewichtsverlies kan het alleen maar handig zijn. Stond één keer vol ongeloof op de weegschaal en dacht dat mijn ogen mij hadden bedonderd, dan is het wel handig als iemand het nog even bevestigd.
Nyx- Kletskop
H-E-L-P!
Ik zit hier inmiddels in complete frustratie. Ik heb dit dan ook nog nooit eerder gehad. Ik krijg mijn gewicht er met de beste wil van de wereld niet af. Ik ben nu drie weken bezig en blijf steken op hetzelfde gewicht. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het niet aan de weegschaal ligt, want ik merk ook 0,0 verschil aan mijn kleding.
Hoe krijg ik mijn gewicht eraf?
Ik eet beter dan ik ooit heb gedaan. Maar ik doe iets fout.
O - Boterham met beleg
T - Appel
L - Boterham met beleg
T - Die vergeet ik nog weleens
A - Normale portie aan avondeten. Vanavond Kippensoep met een stokbroodje (zes stuks met kruidenboter)
T - Momenteel een muslireep
Ik drink sowieso een literfles water weg. Vier koppen koffie (twee 's ochtends, twee tijdens goede tijden). Thee voor het slapen gaan. En ik probeer een ronde van 4 km te lopen, elke avond. Al moet ik bekennen dat ik dat niet zo vaak heb gedaan de afgelopen drie weken.
Wat, wat, wat doe ik verkeerd? Ik zit er bijna aan te denken om toch maar aan de CB te gaan.
Ik zit hier inmiddels in complete frustratie. Ik heb dit dan ook nog nooit eerder gehad. Ik krijg mijn gewicht er met de beste wil van de wereld niet af. Ik ben nu drie weken bezig en blijf steken op hetzelfde gewicht. Ik ben er inmiddels van overtuigd dat het niet aan de weegschaal ligt, want ik merk ook 0,0 verschil aan mijn kleding.
Hoe krijg ik mijn gewicht eraf?
Ik eet beter dan ik ooit heb gedaan. Maar ik doe iets fout.
O - Boterham met beleg
T - Appel
L - Boterham met beleg
T - Die vergeet ik nog weleens
A - Normale portie aan avondeten. Vanavond Kippensoep met een stokbroodje (zes stuks met kruidenboter)
T - Momenteel een muslireep
Ik drink sowieso een literfles water weg. Vier koppen koffie (twee 's ochtends, twee tijdens goede tijden). Thee voor het slapen gaan. En ik probeer een ronde van 4 km te lopen, elke avond. Al moet ik bekennen dat ik dat niet zo vaak heb gedaan de afgelopen drie weken.
Wat, wat, wat doe ik verkeerd? Ik zit er bijna aan te denken om toch maar aan de CB te gaan.
Nyx- Kletskop
Meer eten je eet veel te weinig, je eet maar 2 boterhammen op een dag. Maak daar eens 2 boterhammen per keer van.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik denk dat je veel te weinig eet Nyx, en daardoor blijft hangen. Twee boterhammen en een appel voor overdag is echt véél te weinig.
Probeer eens te ontbijten met een bak yoghurt, wat fruit, eetlepel muesli erdoor. Dan rond 10.00 uur een tussendoortje, bijv. een boterham, een roggebroodje, een appel, etc. Als lunch tenminste 2 boterhammen. Dan rond 15-16 uur nog een tussendoortje, bijvoorbeeld fruit, een boterham, een cracker, rauwkost, wat noten, een gekookt eitje, etc. Verder gewoon avondeten met veel groenten.
Probeer eens te ontbijten met een bak yoghurt, wat fruit, eetlepel muesli erdoor. Dan rond 10.00 uur een tussendoortje, bijv. een boterham, een roggebroodje, een appel, etc. Als lunch tenminste 2 boterhammen. Dan rond 15-16 uur nog een tussendoortje, bijvoorbeeld fruit, een boterham, een cracker, rauwkost, wat noten, een gekookt eitje, etc. Verder gewoon avondeten met veel groenten.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Toch nog te weinig. Dat had ik niet verwacht.
Twee boterhammen krijg ik er in de ochtend niet door. Dan word ik misselijk. Maar de tip van de Yoghurt ga ik vanaf morgen wel gelijk inlasten, evenals de tweede boterham in de middag. Het kan geen kwaad om te proberen, want nu werkt het ook niet.
Heb in de eerste week trouwens veel rauwkost gegeten. Ik kan het niet helpen, maar had toen continu het gevoel dat ik aan het snaaien was. Rauwkost kan natuurlijk weinig kwaad, maar het blijft een gevoel waar ik niet overheen kan stappen.
Ik zie in de diepvries van de AH van dat bevroren fruit liggen, kan ik dat dan in de Yoghurt doen of kan ik toch beter fruit van de versafdeling bij elkaar zoeken?
Twee boterhammen krijg ik er in de ochtend niet door. Dan word ik misselijk. Maar de tip van de Yoghurt ga ik vanaf morgen wel gelijk inlasten, evenals de tweede boterham in de middag. Het kan geen kwaad om te proberen, want nu werkt het ook niet.
Heb in de eerste week trouwens veel rauwkost gegeten. Ik kan het niet helpen, maar had toen continu het gevoel dat ik aan het snaaien was. Rauwkost kan natuurlijk weinig kwaad, maar het blijft een gevoel waar ik niet overheen kan stappen.
Ik zie in de diepvries van de AH van dat bevroren fruit liggen, kan ik dat dan in de Yoghurt doen of kan ik toch beter fruit van de versafdeling bij elkaar zoeken?
Nyx- Kletskop
Misschien eet je te weinig?
Hallo, spuit 11.
Hallo, spuit 11.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Fruit uit de vriezer is prima, maar niet allemaal even lekker(ik vind die aardbeien bijv echt niet te eten)
Ik zou trouwens in de avond geen mueslireep meer eten. Boordevol suikers en energie die je in de avond niet meer verbruikt. Je zou beter kunnen kiezen voor wat yoghurt, fruit, noten of rauwkost.
Ik zou trouwens in de avond geen mueslireep meer eten. Boordevol suikers en energie die je in de avond niet meer verbruikt. Je zou beter kunnen kiezen voor wat yoghurt, fruit, noten of rauwkost.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Ik vind dat bevroren fruit lekker in een smoothie, maar niet zomaar door de yoghurt. Meestal doe ik een handje blauwe bessen door m'n yoghurt (ik koop ze bij Lidl) of eet ik een bak yoghurt met muesli en geschaafde amandelen en eet ik er een losse kiwi naast. Pitloze druiven of verse aardbeien vind ik ook erg lekker erdoor, maar die koop ik alleen als ze in de aanbieding zijn. Misschien een idee om wat fruit op de markt te halen?
Mueslireep zou ik inderdaad vervangen voor iets anders.
Mueslireep zou ik inderdaad vervangen voor iets anders.
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Inderdaad te weinig.. Ik zal eens posten wat ik eet op een dag (Weight Watchers, ben alleen gestopt maar eet nog wel hetzelfde ongeveer)
O: Magere yoghurt/kwark met 2 eetlepels muesli (geen cruesli!) en fruit of 3 wasa crackers met mager beleg
T: 1 stuk fruit en een wasa cracker met smeerkaas 15+ of een mueslireep light (minder suiker!)
L: 2 zuurdesem/speltbroodjes met mager beleg en rauwkost
T: 1 stuk fruit, klein bakje magere yoghurt
D: Maaltijd volgens weight watchers recept. Deze recepten kan je allemaal zien op de site en zijn over het algemeen makkelijk te maken
Hopelijk heb je hier wat aan!
O: Magere yoghurt/kwark met 2 eetlepels muesli (geen cruesli!) en fruit of 3 wasa crackers met mager beleg
T: 1 stuk fruit en een wasa cracker met smeerkaas 15+ of een mueslireep light (minder suiker!)
L: 2 zuurdesem/speltbroodjes met mager beleg en rauwkost
T: 1 stuk fruit, klein bakje magere yoghurt
D: Maaltijd volgens weight watchers recept. Deze recepten kan je allemaal zien op de site en zijn over het algemeen makkelijk te maken
Hopelijk heb je hier wat aan!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Dank je wel voor de tips. Ik ga daar eens mee aan de slag!
Nyx- Kletskop
Ik ben zojuist bij de Appie geweest en heb het één en ander ingeslagen. Helaas hadden ze geen vers fruit meer. De mensen voor mij hadden kennelijk ook zin in iets gezonds.
Ik heb gekozen voor een Muesli met fruit, Stevia en magere yoghurt. Volgens mij was Stevia goed? Al had ik gehoord dat Stevia druppels weer beter zijn dan de poeder. Ach, kan niet alles hebben.
Ik heb gekozen voor een Muesli met fruit, Stevia en magere yoghurt. Volgens mij was Stevia goed? Al had ik gehoord dat Stevia druppels weer beter zijn dan de poeder. Ach, kan niet alles hebben.
Nyx- Kletskop
Ik ben sinds vandaag begonnen met Sonja bakker /gezonder eten. Ik ga niet helemaal het weekmenu volgen dat vond ik altijd zo beperkt. Maar wel prettig om weer even porties te hebben. Mijn valkuil is te grote porties eten en snaaien in de avond. Weeg nu 71 bij 1.78 wil onder de 70 komen, het liefste 67/68 wegen. Maar ook meer bewegen en veel fruit eten.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Bliss schreef:
Maarrr verder gaat het nog wel goed, de afgelopen week met datingstress heeft me goed gedaan qua (niet) eten! Zit nu op 86.3 (gisteren al op 85.7, maar goed), dus ik zet nog ff door. Die tien kilo eraf moet ik makkelijk halen voor de zomervakantie, denk dat ik mezelf een nieuw doel stel, namelijk onder een BMI van 25 komen (volgens mij moet ik dan onder de 84 wegen).
Ik kom hier ff op terug, was iets te ambitieus!! Nu alweer aangekomen, dus zo makkelijk gaat t helaas niet Ik ga dus toch gewoon voor -10 voor de vakantie.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Hoiii ladies!
@ Nyx: Wat iedereen al zegt; je eet echt veel te weinig.. en ook daar kom je van aan. Wat heel veel mensen niet denken maar je lichaam gaat dan in de spaarstand en alles wat je dan eet word opgeslagen als vet Dus meid meer eten en het liefste elke 2-3uur iets..dan blijft je stofwisseling op gang namelijk..
@ Atelier Madame: Goede motivatie!
@ Bliss: Ik ga het nog een keer zeggen hihi maar meid weeg je eens niet zoveel! Je gewicht wisselt elk moment, elke dag dus het kan heel goed dat je gisteren lichter was of juist zwaarder.. Hup! Zet die weegschaal bij iemand anders neer en 1x per week wegen..dat werkt zoveel beter, ook voor je humeur trouwens
Argh! Ik heb het moeilijk! Ik mis zo erg het kauwen van iets! Gadsie..
Ik merk al wel dat mijn taille iets smaller is geworden evenals mijn benen dus dat is wel fijn! Maar het gevecht om niet te mogen eten is mega zwaar..jeetje mina! Hoe kwam jij hierdoor Minx?
@ Nyx: Wat iedereen al zegt; je eet echt veel te weinig.. en ook daar kom je van aan. Wat heel veel mensen niet denken maar je lichaam gaat dan in de spaarstand en alles wat je dan eet word opgeslagen als vet Dus meid meer eten en het liefste elke 2-3uur iets..dan blijft je stofwisseling op gang namelijk..
@ Atelier Madame: Goede motivatie!
@ Bliss: Ik ga het nog een keer zeggen hihi maar meid weeg je eens niet zoveel! Je gewicht wisselt elk moment, elke dag dus het kan heel goed dat je gisteren lichter was of juist zwaarder.. Hup! Zet die weegschaal bij iemand anders neer en 1x per week wegen..dat werkt zoveel beter, ook voor je humeur trouwens
Argh! Ik heb het moeilijk! Ik mis zo erg het kauwen van iets! Gadsie..
Ik merk al wel dat mijn taille iets smaller is geworden evenals mijn benen dus dat is wel fijn! Maar het gevecht om niet te mogen eten is mega zwaar..jeetje mina! Hoe kwam jij hierdoor Minx?
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ja verstand op 0 en gaan dat deed ik eigenlijk . Nou moet ik ook zeggen dat ik de eerste maand eigenlijk niets hoefde te doen, dus dat deed ik ook niet. Ging er ook niet gezellig bij zitten bij het eten.
Ben trouwens nog steeds stabiel. Was even een kg zwaarder door slecht eten en ongesteld maar vanochtend weer netjes 70,3
Ben trouwens nog steeds stabiel. Was even een kg zwaarder door slecht eten en ongesteld maar vanochtend weer netjes 70,3
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik heb zojuist een eetdagboek gemaakt. Hier wil ik in ieder geval deze week bijhouden wat ik eet en wat het voor me doet. Niet alleen op de weegschaal, maar ook hoe ik me voel.
Ik heb vandaag bijna al meer gegeten dan ik normaal op een dag zou doen. Ik zit dan ook tjokvol. Mijn gevoel zegt dat ik veel te veel heb gehad, maar dat is slechts een gevoel en moet ik even doorheen.
Moet zeggen dat ik het wel eng vind, maar alles voor het goede doel.
Ik heb vandaag bijna al meer gegeten dan ik normaal op een dag zou doen. Ik zit dan ook tjokvol. Mijn gevoel zegt dat ik veel te veel heb gehad, maar dat is slechts een gevoel en moet ik even doorheen.
Moet zeggen dat ik het wel eng vind, maar alles voor het goede doel.
Nyx- Kletskop
Wat heb je dan gegeten Nyx dat je zo vol zit? Ben dan wel benieuwd..
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Reeza schreef:Wat heb je dan gegeten Nyx dat je zo vol zit? Ben dan wel benieuwd..
Nou mijn maag heeft nog geen moment trek gehad en dat is voor mij ongewoon. Dus tussen Tjokvol en Tjokvol zit natuurlijk ook verschil. Het zal ook niet het meest uitgebalanceerde zijn wat ik heb gegeten, maar ik heb even een testweek. Met andere woorden, ik ben mezelf nu aan het verschonen. Op voorhand.
O - Volle bak Yoghurt, Stevia, Muesli met fruit. Het is niet mijn favoriete eten en van Stevia kreeg ik een vieze nasmaak.
T - Een Appel
L - 2 Haringen. En dát is de schuld van het andere topic.
Nyx- Kletskop
@ Minx: Dat merk ik ook idd als vriendlief eet of anderen..men dan loopt het water in me mond haha. Ik had net m'n consulent aan de telefoon en ik mag naast de shakes en water onbeperkt komkommer, paprika en wortels eten dus dat is wel fijn!
@ Nyx: Dat is even wennen idd en een heel raar idee...dat had ik destijds ook maar echt je zult merken dat het werkt en daarbij heb je geen honger meer. Oja en heel veel water! Ongeveer 2 liter op een dag..daar raak je echt vol van! Wat ook heel gezond is als ontbijt: twee gebakken eieren met groenten..maar daar moet je smirgens rond 6.30/7.00 maar net zin in hebben haha
@ Nyx: Dat is even wennen idd en een heel raar idee...dat had ik destijds ook maar echt je zult merken dat het werkt en daarbij heb je geen honger meer. Oja en heel veel water! Ongeveer 2 liter op een dag..daar raak je echt vol van! Wat ook heel gezond is als ontbijt: twee gebakken eieren met groenten..maar daar moet je smirgens rond 6.30/7.00 maar net zin in hebben haha
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pannetoet, dat had ik inderdaad ook al ergens gelezen. Een geheel Engels ontbijt. Leek me best lekker, maar toen was het tijd voor het avondeten. Ik geloof niet dat als ik de ogen net open heb, dat ik gelijk denk aan worstjes en ei.
Nyx- Kletskop
Pagina 25 van 40 • 1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 32 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.