Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 14 van 40
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Kowalski schreef:Hahaha Bliss, ik vind jou zo grappig met je ex
Nou mn gewicht blijft alle kanten op schieten hoor, ben nu ruim twee kilo zwaarder dan vanmorgen!! Net een bakje walnoten zitten eten, bomvol calorieën natuurlijk... (terwijl t wel goede vetten zijn toch?) Echt, dat afvallen gaat zooo tergend langzaam op deze manier!!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Duidelijk waarom ik zwaarder was. Ontzettend ongesteld. Dus hopelijk en waarschijnlijk volgende week weer lekker lichter;)
Sporten gaat erg slecht. Ik zou weer 3 keer deze week, maandag was gelukt, gisteren niet. Morgen ochtend ook echt niet, want dan moet ik erg vroeg uit bed en dan wordt mijn dag wel erg lang. Morgen avond naar een forum, fb, wa, vriendin;) daar slapen. Zaterdag hardlopen wordt ook niks, veel te druk met van alles en nog wat. Zondag motorrijden de hele dag.. Dus maandag pas weer hardlopen. Ach. Dikke pech.
Sporten gaat erg slecht. Ik zou weer 3 keer deze week, maandag was gelukt, gisteren niet. Morgen ochtend ook echt niet, want dan moet ik erg vroeg uit bed en dan wordt mijn dag wel erg lang. Morgen avond naar een forum, fb, wa, vriendin;) daar slapen. Zaterdag hardlopen wordt ook niks, veel te druk met van alles en nog wat. Zondag motorrijden de hele dag.. Dus maandag pas weer hardlopen. Ach. Dikke pech.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Ik was ook zwaarder vanochtend, 3 ons maar je zijn in mijn geval spieren want voel alles haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik ga zo m'n eerste poging tot echt sporten in tijden doen, haha.
Eerst even m'n ontbijt (bakje yoghurt met peer) laten zakken en dan ga ik de 30 day shred doen.. Ben benieuwd! Gister speciaal daarvoor gewichtjes gehaald bij de Action, haha.
Eerst even m'n ontbijt (bakje yoghurt met peer) laten zakken en dan ga ik de 30 day shred doen.. Ben benieuwd! Gister speciaal daarvoor gewichtjes gehaald bij de Action, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Succes Arwyn!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Succes Arwyn!
Hier dinsdag- en donderdagavond hardgelopen en me, naar mijn idee, netjes gedragen met eten
Woensdag kwam een vriendin eten, sinds tijden weer eens een toetje gehad.
Echt van genoten, heerlijk.
Eten normaal bijna nooit een toetje, ook niet voordat ik begon met afvallen
Morgenochtend weer wegen. Na die kilo die ik vorige week ben kwijtgeraakt, ga ik er maar niet vanuit dat dat weer zo is.
Hoeft ook niet hoor, woog vorige week zaterdag 65.7 en vind alles rond de 65.5 prima.
Ben benieuwd!
Hier dinsdag- en donderdagavond hardgelopen en me, naar mijn idee, netjes gedragen met eten
Woensdag kwam een vriendin eten, sinds tijden weer eens een toetje gehad.
Echt van genoten, heerlijk.
Eten normaal bijna nooit een toetje, ook niet voordat ik begon met afvallen
Morgenochtend weer wegen. Na die kilo die ik vorige week ben kwijtgeraakt, ga ik er maar niet vanuit dat dat weer zo is.
Hoeft ook niet hoor, woog vorige week zaterdag 65.7 en vind alles rond de 65.5 prima.
Ben benieuwd!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Zo, dag 1 gedaan!
Pff, je voelt het wel hoor! Helemaal trillende spiertjes nu, haha. Toch best fijn om weer eens lekker te sporten, moet ik echt vaker gaan doen! Luie donder die ik ben.. Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb. Heb wel alle oefeningen mee gedaan, behalve de push ups, die voor de helft. Ik kan dat gewoon echt niet, zulke slappe armpjes! Vind het soms ook wel lastig hoe ik mijn benen/rug nou precies moet houden, hoop dat ik dat een beetje goed gedaan heb.
Zo maar even douchen en dan verder met het huishouden!
Snirp: Goed bezig hoor!
Een toetje op z'n tijd is echt lekker. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik elke dag een toetje eet, haha. Maar meestal is dat (Optimel) yoghurt of kwark.
Pff, je voelt het wel hoor! Helemaal trillende spiertjes nu, haha. Toch best fijn om weer eens lekker te sporten, moet ik echt vaker gaan doen! Luie donder die ik ben.. Ben benieuwd of ik morgen spierpijn heb. Heb wel alle oefeningen mee gedaan, behalve de push ups, die voor de helft. Ik kan dat gewoon echt niet, zulke slappe armpjes! Vind het soms ook wel lastig hoe ik mijn benen/rug nou precies moet houden, hoop dat ik dat een beetje goed gedaan heb.
Zo maar even douchen en dan verder met het huishouden!
Snirp: Goed bezig hoor!
Een toetje op z'n tijd is echt lekker. Moet ik wel eerlijk zeggen dat ik elke dag een toetje eet, haha. Maar meestal is dat (Optimel) yoghurt of kwark.
Arwyn- Ratel
Goed bezig snirp en arwyn.
Hier nog steeds even zwaar als gister. Vanaf vandaag 1 shake minder ben benieuwd. Mag dus vandaag weer een boterham eten en 50 gram aardappel . Heb er echt zin in. Wel vreemd hoor. Heb nog wel spierpijn maar het valt me eigenlijk nog best mee .
Hier nog steeds even zwaar als gister. Vanaf vandaag 1 shake minder ben benieuwd. Mag dus vandaag weer een boterham eten en 50 gram aardappel . Heb er echt zin in. Wel vreemd hoor. Heb nog wel spierpijn maar het valt me eigenlijk nog best mee .
Minx- Lady Post-a-lot
Ja hoor, spierpijn!!
Vooral in m'n armen. Niet zo gek ook, ik heb echt slappe armpjes en wel die push ups gedaan (geen idee hoe, haha). Ach, heb ik duidelijk wat gedaan iig!
Minx: Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen om weer wat brood en aardappels te eten!
Vooral in m'n armen. Niet zo gek ook, ik heb echt slappe armpjes en wel die push ups gedaan (geen idee hoe, haha). Ach, heb ik duidelijk wat gedaan iig!
Minx: Ben benieuwd hoe het je gaat bevallen om weer wat brood en aardappels te eten!
Arwyn- Ratel
Arwyn, goed bezig geweest . Soms is spierpijn best fijn!
Minx, eet smakelijk vandaag!
Ik heb vanmorgen weer mijn weegmoment gehad. t.o.v. vorige week 100gr eraf.
Niet zoveel als de weken ervoor, maar kom ook steeds meer richting mijn streefgewicht (nog 400/500 gram), dus zo erg vind ik het niet. Alle beetjes helpen!
Fijn weekend meiden!
Minx, eet smakelijk vandaag!
Ik heb vanmorgen weer mijn weegmoment gehad. t.o.v. vorige week 100gr eraf.
Niet zoveel als de weken ervoor, maar kom ook steeds meer richting mijn streefgewicht (nog 400/500 gram), dus zo erg vind ik het niet. Alle beetjes helpen!
Fijn weekend meiden!
Snirp- Prater
Ik ben echt kláár met dat stomme lijnen! Gisteren uit eten geweest en op stap (= alcohol gehad) en net op de weegschaal woog ik ineens weer 88.9! (wel met pyjama aan en na het ontbijt, maar toch) Rest van de week toch aardig mn best gedaan volgens mij, maar dit demotiveert mij echt ZO dat ik gewoon zin heb om me vandaag ook maar vol te gaan vreten (ja, vreemde gedachtekronkel, maar zo werkt dat bij mij helaas) Bluhh ik wil ook gewoon lekker kunnen eten, maar er moet eerst nog tien kilo af!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik hang nog steeds rond de 70. Het gaat nu echt veel moeilijker dan de eerste 7 kilo.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Pff ik heb hetzelfde Charles. Nou heb ik de laatste tijd ook niet bijster goed opgelet, maar het wordt nooit minder dan 68 en momenteel weer 70,9 zelfs. Zodra ik salaris heb, wil ik nieuwe hardloopschoenen kopen, zodat ik naast 2 a 3 keer naar de sportschool per week, ook nog kan gaan hardlopen 2 keer per week. Misschien dat dat helpt.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Frustrerend he? Hardloopschoenen heb ik, maar moet ze inderdaad ook weer gaan gebruiken. Ga jij nog naar de sportschool, Marin?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Haha arwyn fijn hè ken het had het van de week ook maar niet van de shred
Bliss vervelend . Wat gebeurt er als je de weegschaal los laat maar je gezonde eetpatroon niet.
Charles bekend probleem .
Nou hier vandaag precies 73 dus prima. Net weer een lesje body balance gedaan en was vrij afgeleid door mijn spiegelbeeld haha. Net ff een te duur brood gehaald (volkoren spelt desem) want darmen hebben gister toch niet zo geweldig gereageerd.
Straks ff lekker boodschappen doen voor het weekend. Al zal er denk ik nog weinig variatie in zitten want mag nog niet zo veel.
Merk trouwens dat ik weer meer lol krijg in het sporten omdat het makkelijker gaat. Qua kg's hoeft er niet zo veel meer af wat mij betreft 1 zou nog mooi zijn. Wil wel mijn vetpercentage nog behoorlijk omlaag hebben dus dat word trainen .
Bliss vervelend . Wat gebeurt er als je de weegschaal los laat maar je gezonde eetpatroon niet.
Charles bekend probleem .
Nou hier vandaag precies 73 dus prima. Net weer een lesje body balance gedaan en was vrij afgeleid door mijn spiegelbeeld haha. Net ff een te duur brood gehaald (volkoren spelt desem) want darmen hebben gister toch niet zo geweldig gereageerd.
Straks ff lekker boodschappen doen voor het weekend. Al zal er denk ik nog weinig variatie in zitten want mag nog niet zo veel.
Merk trouwens dat ik weer meer lol krijg in het sporten omdat het makkelijker gaat. Qua kg's hoeft er niet zo veel meer af wat mij betreft 1 zou nog mooi zijn. Wil wel mijn vetpercentage nog behoorlijk omlaag hebben dus dat word trainen .
Minx- Lady Post-a-lot
Stom he, dat het na die eerste makkelijke kilo's daarna zo langzaam gaat...
Leuk Marin, hardlopen! Het is er nu ook heerlijk weer voor
Ik heb morgen weer een hardloopwedstrijd, hopelijk is het hetzelfde weer als vandaag!
Minx, wat lekker dat je weer meer plezier krijgt in het sporten! Nu lekker doorzetten
Leuk Marin, hardlopen! Het is er nu ook heerlijk weer voor
Ik heb morgen weer een hardloopwedstrijd, hopelijk is het hetzelfde weer als vandaag!
Minx, wat lekker dat je weer meer plezier krijgt in het sporten! Nu lekker doorzetten
Snirp- Prater
Bliss: Dat herken ik heeeel erg!
Vooral omdat het bij mij vaak zo weinig uitmaakt of ik alleen maar gezond eet of ook snoep.. Als ik een hele week veel gesnoept heb is er nauwelijks wat aan, als ik de hele week super gezond heb gegeten is er nauwelijks wat af.. Dan denk ik echt, waar doe ik het voor! En tsja, dan is het moeilijk van de chocola afblijven...
Marin: Ik ben benieuwd of je die schoenen dan ook netjes gaat gebruiken, vind ik altijd erg knap!
Ik heb ze wel, maar heb echt een hekel aan hardlopen..
Minx: Jij gaat echt goed! Nu weer rustig opbouwen dus.
Vooral omdat het bij mij vaak zo weinig uitmaakt of ik alleen maar gezond eet of ook snoep.. Als ik een hele week veel gesnoept heb is er nauwelijks wat aan, als ik de hele week super gezond heb gegeten is er nauwelijks wat af.. Dan denk ik echt, waar doe ik het voor! En tsja, dan is het moeilijk van de chocola afblijven...
Marin: Ik ben benieuwd of je die schoenen dan ook netjes gaat gebruiken, vind ik altijd erg knap!
Ik heb ze wel, maar heb echt een hekel aan hardlopen..
Minx: Jij gaat echt goed! Nu weer rustig opbouwen dus.
Arwyn- Ratel
Ooooooh ja ik herken het!
Moet nog 5/6 kilo kwijt maar het wil gewoon NIET (en ik dus ook niet..)
Moet nog 5/6 kilo kwijt maar het wil gewoon NIET (en ik dus ook niet..)
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb de afgelopen week ook best wat gesnoept/ongezond gegeten (gisteravond nog naar ijssalon gefietst (dat dan wel weer), en 2 bollen ijs gegeten), maar vanmorgen toch 73.1 op de weegschaal. Niet veel eraf, maar toch wel iets...
Ik ben het echte dieeten ook heel erg zat, maar gewoon bewuster bezig zijn met eten en dus niet meer álles wat ik tegenkom in mijn mond stoppen, vind ik op dit moment ook goed genoeg.
Ik ben het echte dieeten ook heel erg zat, maar gewoon bewuster bezig zijn met eten en dus niet meer álles wat ik tegenkom in mijn mond stoppen, vind ik op dit moment ook goed genoeg.
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee zo sta ik er ook wel in hoor . Al ben ik nu natuurlijk nog bezig omdat ik nog in de opbouw zit. Alles wat er nu af gaat is fijn zeg maar.
Vanochtend 72,6 dus er is weer wat af . Ben daar wel blij mee. Zo ff hardlopen denk ik gewoon weer kijken hoe ver ik kom. Wil het toch gaan opbouwen .
Vanochtend 72,6 dus er is weer wat af . Ben daar wel blij mee. Zo ff hardlopen denk ik gewoon weer kijken hoe ver ik kom. Wil het toch gaan opbouwen .
Minx- Lady Post-a-lot
Ooo..ik heb echt even een steuntje in de rug nodig...
Ik ben zo klaar met het dieet maar ik MOET nog even doorzetten, ik wil gewoon die 73 kilo halen (liefst 69 maar of dat haalbaar is...?) Want dan heb ik een gezond BMI maar het wil gewoon even niet meer. Ik val echt nog maar minimaal af ondanks dat ik me goed aan mijn dieet houd, 3x per week hardloop en van de week zelfs 3 dagen op de 3 producten heb gedaan zonder de avondmaaltijd.
Tot overmaat van ramp heb ik gistermiddag het terras seizoen geopend en 3 wijntjes (droge witte) gedronken... Ik heb bewust die keuze gemaakt en heb er ook echt wel van genoten. Ik vond op dat moment dat ik dat wel verdiend had en ook mijn man zat een beetje aan te dringen dus heb ik me laten gaan. Nu natuurlijk spijt en extra trek, dat heb ik altijd als ik alcohol heb gedronken. De weegschaal was vanochtend ook niet lief,.3 ons erbij dus weer 76,1
Wie geeft mij die schop onder mijn kont??
Ik ben zo klaar met het dieet maar ik MOET nog even doorzetten, ik wil gewoon die 73 kilo halen (liefst 69 maar of dat haalbaar is...?) Want dan heb ik een gezond BMI maar het wil gewoon even niet meer. Ik val echt nog maar minimaal af ondanks dat ik me goed aan mijn dieet houd, 3x per week hardloop en van de week zelfs 3 dagen op de 3 producten heb gedaan zonder de avondmaaltijd.
Tot overmaat van ramp heb ik gistermiddag het terras seizoen geopend en 3 wijntjes (droge witte) gedronken... Ik heb bewust die keuze gemaakt en heb er ook echt wel van genoten. Ik vond op dat moment dat ik dat wel verdiend had en ook mijn man zat een beetje aan te dringen dus heb ik me laten gaan. Nu natuurlijk spijt en extra trek, dat heb ik altijd als ik alcohol heb gedronken. De weegschaal was vanochtend ook niet lief,.3 ons erbij dus weer 76,1
Wie geeft mij die schop onder mijn kont??
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
En aanstaande zaterdag ben ik ook van plan om te gaan zondigen omdat ik dan mijn verjaardag vier...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Ja ik denk dat ik het idee van echt diëten ook maar uit mn hoofd moet zetten en misschien ook mijn doelen wat meer los moet laten. Ik raak alleen maar gefrustreerd als ik het niet haal. Als ik gewoon op blijf letten, gaat het wel langzaam, maar als het goed is gaat mn gewicht dan wel gestaag naar beneden.
In elk geval heb ik net weer lekker een rondje geskatet in de zon!
In elk geval heb ik net weer lekker een rondje geskatet in de zon!
Bliss- Lady Post-a-lot
Vanmorgen ga mijn eigen weegschaal 82,9 aan;) nou is hij bij de consulent altijd 1,5-2 zwaarder, maar toch, het voelt goed!!
Vandaag weer een motor dag gehad, die ik niet overleef op alleen 2 shakes en wat groente in de avond, dus ik heb extra gegeten, maar wel enorm gezweet en bezig geweest morgen weer hardlopen
Vandaag weer een motor dag gehad, die ik niet overleef op alleen 2 shakes en wat groente in de avond, dus ik heb extra gegeten, maar wel enorm gezweet en bezig geweest morgen weer hardlopen
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Vandaag voor de tweede keer de 30 day shred gedaan en 's middags nog een stuk gewandeld met vriend.
Wat was het warm! Thuis hebben we de verwarming niet meer aan waardoor het soms nog wel fris aanvoelt. Had me daardoor voor buiten echt te warm aangekleed, haha.
Vanavond wel pannenkoeken gegeten, dus is weer minder goed.. En ongesteld deze week, ook niet echt positief voor het gewicht! Ach, komt hopelijk wel goed. Heb pure chocola gehaald ipv melk voor deze week. Daar hoef ik altijd echt maar een paar blokjes van, dus dat scheelt weer
Pandora: Eens wat lekkers moet soms ook kunnen toch? Ik denk dat als je jezelf echt alles ontzegd, het alleen maar moeilijker wordt.
Ik zag je foto in het 'wat heb je aan' topic en je ziet er goed uit hoor! Snap dat je er nog wat vanaf wil hebben, maar je moet je niet schuldig gaan voelen over een paar wijntjes (zonder koolhydraten!) of lekker genieten op je verjaardag. Dat ga ik zaterdag ook doen, haha. Ik zorg gewoon voor veel komkommer ed op tafel!
Jojo: Fijn dat je onder de 90 zit!
Wat was het warm! Thuis hebben we de verwarming niet meer aan waardoor het soms nog wel fris aanvoelt. Had me daardoor voor buiten echt te warm aangekleed, haha.
Vanavond wel pannenkoeken gegeten, dus is weer minder goed.. En ongesteld deze week, ook niet echt positief voor het gewicht! Ach, komt hopelijk wel goed. Heb pure chocola gehaald ipv melk voor deze week. Daar hoef ik altijd echt maar een paar blokjes van, dus dat scheelt weer
Pandora: Eens wat lekkers moet soms ook kunnen toch? Ik denk dat als je jezelf echt alles ontzegd, het alleen maar moeilijker wordt.
Ik zag je foto in het 'wat heb je aan' topic en je ziet er goed uit hoor! Snap dat je er nog wat vanaf wil hebben, maar je moet je niet schuldig gaan voelen over een paar wijntjes (zonder koolhydraten!) of lekker genieten op je verjaardag. Dat ga ik zaterdag ook doen, haha. Ik zorg gewoon voor veel komkommer ed op tafel!
Jojo: Fijn dat je onder de 90 zit!
Arwyn- Ratel
Pagina 14 van 40 • 1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 27 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.