Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 24 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 5:19

Nou ik ben al vanaf januari bezig, na een maand of 2.5-3 was die acht kilo eraf geloof ik en nu blijf ik dus al een hele tijd hangen!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 24 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Gast wo 29 mei 2013 - 6:23

En hoe lang ben jij dan?

Goed gedaan, man, zoveel kilo. Hoe heb je 't voor elkaar gekregen?

Gast
Gast

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 7:04

Rood schreef:En hoe lang ben jij dan?

Goed gedaan, man, zoveel kilo. Hoe heb je 't voor elkaar gekregen?

Heb je t tegen mij? Ik ben 1.83m. Minder snaaien en veel sporten!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Nyx wo 29 mei 2013 - 16:55

Goedemorgen!

Weer een dag dat de weegschaal het niet goed bij mij doet. Ook niet naar het toilet geweest. Gisteren wel besloten om zelf de auto op te halen i.p.v. te laten brengen. Dat is toch weer een wandeling van 4 km. En beweging is natuurlijk ook iets wat ik zeker moet doen. Het is alleen te makkelijk om te zeggen dat ik het morgen wel doe, om het dan morgen ook niet te doen.silent Ik moet ook niet vergeten dat ik pas anderhalve week weer echt bezig ben. Tien kg in tien dagen is natuurlijk onmogelijk. Maar ik wil zo graag heel snel resultaat zien. Maar rustig aan. smile
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Bliss wo 29 mei 2013 - 19:47

Ja Nyx, geduld is een hele schone zaak bij het afvallen helaas, daar weet ik alles van. Ik woog vanmorgen 86.8, dat is het minste dat ik dit jaar op de weegschaal heb zien staan, dus ik was blij! Denk wel dat er na het weekend (= 2 feestjes) weer minstens een kilo bij zit. Maar goed, heb wel het idee dat mijn motivatie weer een beetje terug aan het komen is, dus dat is mooi. Ik heb drie broeken liggen die nog net niet passen en ik wil ze aan verdorie!!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Bliss do 30 mei 2013 - 18:56

Joehoeee weer lichter vandaag, 86.4 Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 24 281626781Blij mee, ik ben nu namelijk nog één ons verwijderd van mijn gewicht toen ik anderhalf jaar geleden 10 kilo afgevallen was Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 24 561177 En nu nog 0.9 en dan ben ik opnieuw 10 kilo kwijt (aangezien ik er van die tien weer ruim 9 was aangekomen). Ik ben op vrijdag wel altijd het lichtste, dus ik ga ervan uit dat er maandag (minstens) een kilo aan zit, maar goed. Ben weer wat gemotiveerder nu! En ik moet zeggen dat het ook erg meehelpt dat ik deze week contact heb met een leuke man (die ik nog niet eens in het echt heb gezien :O) en een beetje kriebels heb, waardoor ik veel minder eetlust heb!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx do 30 mei 2013 - 22:18

Gaat lekker Bliss!
Geen eetlust door leuke man? Haha misschien werkt het wel:D

Rustig aan Nyx, al het goede gaat langzaam..
Het is echt heel lastig, om lange tijd in een goede flow te zitten en blijven. Maar als het je lukt, boek je resultaat!

Hier gaat het best goed. Voel mij lekker, eten gaat goed, doordat ik steeds beter weet te kiezen voor de goed vullende verzadigende voedingsmiddelen neig ik veel minder naar snoepen. En al vanaf zaterdag geen druppel alcohol gehad :P

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx do 30 mei 2013 - 22:25

En je ziet er goed uit smile.

Hier ook nog ff een update smile ben nog steeds heel mooi stabiel. Ben er heel erg blij mee. Mijn kledingkast word langzaam aangevuld en vernieuwd.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  xxjojootjexx do 30 mei 2013 - 22:30

Tnx Very Happy

Hier dan de foto ook even, weten anderen waar jij over praat :P

Weg...

Laatst aangepast door xxjojootjexx op za 1 jun 2013 - 3:58; in totaal 1 keer bewerkt

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Bliss za 1 jun 2013 - 0:40

Ziet er goed uit jojootje!

Ik keek mn ogen uit op de weegschaal vanmorgen: 85.8!! Gaat ineens hard man, dit is dus al -9.7! Maar heb gisteren wijntjes gehad en vanavond drink ik veel biertjes (ja, dat weet ik nu al), dus ik kom sowieso weer aan. Maar mn nieuwe rode skinny past nu echt BIJNA!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet za 1 jun 2013 - 1:59

Hoiii mensjes!

Ik ga vanavond of morgen even uitgebreid op jullie reageren want ik ben sinds 2 dagen ´moeder´:P Vriendlief en ik hebben een pup van 8 weken..zo ontzettend lief! Maar ook ontzettend veel werk hihi

Maar goed.. Cambridge.. Ja dat gaat best goed eigenlijk! Ik ben donderdag naar de consulent geweest en ik ben maar 100gram afgevallen dus dat was echt zwaar bedroevend! Máár wel veel centimeters eraf » onder mijn borsten -4cm / taille -5cm / heupen -2cm dus dat is wel positief! Wel een beetje raar dat er zo verschrikkelijk weinig gewicht af is..maar we gaan door! Ik heb gisteren bij mijn ouders (denk aan: de tafel vol met chippies,nootjes,stokbroodje+beleg) gezondigd met een droge cracker, dat zal vast niet heel ernstig zijn denk ik? En ik vond hem nog lekker ook laughcry Mijn vriend zei vanmiddag ineens 'Goh je ziet echt wel dat je smaller geworden bent' .. Whoeee leukkk! Daar doen we het voor!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Parel za 1 jun 2013 - 5:02

Pannetoet, als je Cambridge 500 doet mag die cracker ook niet, als je dan namelijk al in ketose zat, dan ben je er helemaal uit. Je mag puur water en de shakes/soepen/repen. Anders kan je weer van voor af aan beginnen met je ketose-opbouw, en dat kan wel een dag of 4/5 duren.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Pannetoet zo 2 jun 2013 - 22:39

Mja zoiets dacht ik al..maar we gaan het donderdag zien wat de schade is! Ik heb mij gisteren iig goed ingehouden » familie van m'n vriend (zijn vader+broer waren er met aanhang en kids) waren bij ons en ze gingen bbq'en en ik? Ik zat braaf aan m'n shake met een flesje water :P God wat ruikt alles nu lekker!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss di 4 jun 2013 - 23:10

Boehh ik heb net geskatet in het park en ben keihard onderuit gegaan! Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 24 394967 Lag ik daar languit op het asfalt, schaamde me dood. Er kwam een jongen langs, die vroeg of ie me overeind moest helpen, maar ik heb mn skates maar gewoon uit gedaan en ben naar mn fiets gelopen (gelukkig was ik daar al bijna!). Nu heb ik schaafwonden, net als vroegah...

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 24 941632_10151467589141693_1605181027_n

Maarrr verder gaat het nog wel goed, de afgelopen week met datingstress heeft me goed gedaan qua (niet) eten! Zit nu op 86.3 (gisteren al op 85.7, maar goed), dus ik zet nog ff door. Die tien kilo eraf moet ik makkelijk halen voor de zomervakantie, denk dat ik mezelf een nieuw doel stel, namelijk onder een BMI van 25 komen (volgens mij moet ik dan onder de 84 wegen).

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora di 4 jun 2013 - 23:49

Go Bliss!

Ik zit inmiddels bijna aan het einde van afbouwweek 3. Vanaf vrijdag ga ik opbouwen en gebruik ik geen maaltijdvervangers meer.
Ik val nog steeds mondjesmaat af, woog vanochtend 68,2 dus wie weet zie ik de 67 nog op de weegschaal!

Zou vanochtend een leuk zomers setje aantrekken wat ik in april heb gekocht, is het me veel te ruim geworden. Mooi natuurlijk maar baal ook wel een beetje... Straks maar even kijken of de broek nog een maat kleiner te bestellen is.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Nyx wo 5 jun 2013 - 22:36

Ik geloof dat mijn weegschaal kapot is. Want hij verschilt gewoon dagelijks 2 kg.

Ik had al eerder geconstateerd dat als hij op verschillende plekken stond, en dan bedoel ik binnen enkele cm, dat hij veranderde in gewicht. Een paar ons vind ik nog tot daar aan toe en kan ik begrijpen, maar kg? Maar goed, heb de weegschaal permanent op één plek gezet en hij doet het weer. Eergisteren zat ik opeens boven de 77, gisteren opeens op de 75 en vandaag was het weer 77. Ik vind alles goed om te geloven, maar als ik niet extra heb gegeten, dan kan een weegschaal toch geen 2 kg verschillen?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pannetoet do 6 jun 2013 - 3:23

Arme Bliss! Hoe gaat het nu met je been?

@ Pandora: Dat is toch alleen maar positief dat je nog steeds kleine beetjes afvalt! Liever 100 gram eraf dan erbij Wink

@ Nyx: Ik denk inderdaad dat je weegschaal bijna overleden is..de vorige van mij gaf dat ook aan :P En daarna zelfs 10kg minder..toen heb ik maar een nieuwe gekocht hihi. Zijn de cijfertjes nog wel duidelijk? Niet wazig ofzo?

Vanmiddag weer naar m'n CB-consulent geweest en 1kg eraf, 1% vet eraf en overal 1cm eraf..niet bijster veel maar dat is mijn eigen schuld! Ik had de afgelopen 3 dagen geleefd op 3 liter water en 2 crackers per dag dus dat gaan we niet meer doen! Morgen gewoon weer mijn shakies + water! Anders kan ik wel fluiten naar mijn bikini figuur..en loop ik half september nog steeds mét vetjes in de dominicaanse republiek :P
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Bliss do 6 jun 2013 - 3:34

Been is nog wat pijnlijk, maar wat nog erger is, is dat ik werkelijk o-ve-ral spierpijn heb (door die val dus) en mn hele nek zit vast. Bah, heb me wel eens beter gevoeld. Daarbij was ik ook weer zwaarder vanmorgen.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora do 6 jun 2013 - 7:37

Ik heb net mijn allerlaatste papje op dus ben nu officieel van de maaltijdvervangers af! Vanaf morgen starten met de opbouw en dan mag ik ook weer fruit en zuivel, heerlijk!
Ik woog vanochtend 67,8. Hoop dat ik de 66 nog ga zien maar als het niet lukt ben ik niet getreurd.

Ik zit nu heavy te kijken en voel me zooo slank... Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Pannetoet do 6 jun 2013 - 7:42

80 hoeraatjes voor jou Pandora! Hoera..Hoera..Hoera..Hoera..Hoera..Hoera..Hoera..Hoera..Hoera..Hoera..Hoera..Hoera.. Oké genoeg hihi! Jij deed ook Cambridge toch? Maare 'heavy'? Nieuw programma?

Ah gadverderrie Bliss..dat is niet leuk! Misschien moet je een lekkere hete douche nemen en tijgerbalsum op je nekspieren smeren..dat spul doet echt wonderen bij vaste spieren!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pandora do 6 jun 2013 - 7:44

Ik deed straight away, is in principe het zelfde als cambridge maar dan met wat andere producten/smaken.
Heavy was vorige week voor het eerst, nu op net 5
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Nyx do 6 jun 2013 - 7:46

Pannetoet; De cijfers zijn nog wel helder. Het ene moment sta ik erop en dan ben ik blij, omdat het lijkt alsof ik aardig op de rit ben en het andere moment zit ik weer op het magische gewicht waarbij ik mijn kont in de krib kan gooien, omdat ik er wel klaar mee ben. Ik kom om van de honger (bij wijze van, want in werkelijkheid valt dat ook wel mee) en de weegschaal werkt niet mee. Kolereding! Toch maar eens uitkijken naar een nieuwe, alleen heb ik daar budgettair gezien de komende maanden even geen geld voor (over).

Hoe ga ik dat toch doen? Gewoon natte vinger werk? Hmmz...
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  eigenwijs do 6 jun 2013 - 7:55

Nyx schreef:Pannetoet; De cijfers zijn nog wel helder. Het ene moment sta ik erop en dan ben ik blij, omdat het lijkt alsof ik aardig op de rit ben en het andere moment zit ik weer op het magische gewicht waarbij ik mijn kont in de krib kan gooien, omdat ik er wel klaar mee ben. Ik kom om van de honger (bij wijze van, want in werkelijkheid valt dat ook wel mee) en de weegschaal werkt niet mee. Kolereding! Toch maar eens uitkijken naar een nieuwe, alleen heb ik daar budgettair gezien de komende maanden even geen geld voor (over).

Hoe ga ik dat toch doen? Gewoon natte vinger werk? Hmmz...

bij kijkshop een digitale nu 10 euro en bij lidl 12,99 en hij praat ook nog:)
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Nyx do 6 jun 2013 - 7:57

Haha, een pratende weegschaal? Hilarisch! Very Happy

Mijn huidige is van de Action, 8 euro, dus is het wel verstandig om weer voor een goedkope te gaan?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Arwyn do 6 jun 2013 - 8:19

Pandora: Ligt het aan mij of hebben ze Heavy nu al aangepast qua opzet?
Vorige week was het toch zo dat ze een maand daar ergens ver weg zaten en dan thuis verder moesten? Deze zitten er echt 6 maand, toch heel anders..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 24 van 40 Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 32 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: