Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 23 van 40
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
mm ik had online maten ingevuld en kwam ik uit op vetpercentage 15 %. Zal vast wel niet kloppen. Moest van alles opmeten (qua omtrek etc
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Bliss, als je weinig eet kan het ook zijn dat je lichaam juist spaarzamer omgaat met energie en je daarom minder snel gaat verbranden. Dat is tenminste de theorie van het dieet wat ik nu volg.
Ik 'moet' nu 5 eetmomenten hebben op een dag. Maar dat kost me soms echt moeite. De eerste kilo is er af.. nog 18 te gaan Maar het gaat wel lekker, ik heb weinig trek in dingen die ik niet 'mag' en die kilo is er in 3 dagen af. Maar wat ben ik blij als het woensdag is en de eerste fase voorbij is. Weer even wat meer variatie in mijn eten.
Gek genoeg vind ik dit dieet nog wel leuk ook, ik ben veel aan het koken en nieuwe dingen aan het proberen, ik heb een excuus om naar de toko te gaan. Ik ben alleen nog heel erg op zoek naar roomkaas met minder dan 5% vet.. die hebben ze blijkbaar in NL niet meer
Ik 'moet' nu 5 eetmomenten hebben op een dag. Maar dat kost me soms echt moeite. De eerste kilo is er af.. nog 18 te gaan Maar het gaat wel lekker, ik heb weinig trek in dingen die ik niet 'mag' en die kilo is er in 3 dagen af. Maar wat ben ik blij als het woensdag is en de eerste fase voorbij is. Weer even wat meer variatie in mijn eten.
Gek genoeg vind ik dit dieet nog wel leuk ook, ik ben veel aan het koken en nieuwe dingen aan het proberen, ik heb een excuus om naar de toko te gaan. Ik ben alleen nog heel erg op zoek naar roomkaas met minder dan 5% vet.. die hebben ze blijkbaar in NL niet meer
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10
Kom me ook weer eens melden. Ik ben weer aan het aankomen en ik moet weer even goed op gaan letten voor ik mijn resultaat van begin van dit jaar teniet doe. Zit nu weer op de 91/92 en dat is zonde! Dus ik ga weer vrolijk verder..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Wauw Nyx wat goed!
Heb je een leuke vakantie gehad Bliss? Maar een kilo valt mee..gewoon even op je eten letten en dan komt het helemaal goed! En is niet handig om jou doelen uit je hoofd te zetten en gewoon maar zien wat je afvalt?
Hahaha Jazzlyn denk niet dat dat klopt nee :p anders was je een hele slanke den..
Nou dat is toch dat je eerste kilo eraf is Mermaid!
Kom op Antibes!
Zo. Mijn eerste cambridge dag! Ik heb vanmorgen 1 shake gehad om half 12 en daarna nog 3/4L. water en ik zit eigenlijk best vol.. Ik moet zo een keer mijn tweede shake nemen maaar ik heb totaal geen honger! En ze zijn gelukkig best lekker en ik denk dat ik de koelkast en supermarkten maar moet mijden haha helaas eet mijn vriend wel dus ik moet heel sterk gaan zijn! Op naar het slanke bikini figuur!
Heb je een leuke vakantie gehad Bliss? Maar een kilo valt mee..gewoon even op je eten letten en dan komt het helemaal goed! En is niet handig om jou doelen uit je hoofd te zetten en gewoon maar zien wat je afvalt?
Hahaha Jazzlyn denk niet dat dat klopt nee :p anders was je een hele slanke den..
Nou dat is toch dat je eerste kilo eraf is Mermaid!
Kom op Antibes!
Zo. Mijn eerste cambridge dag! Ik heb vanmorgen 1 shake gehad om half 12 en daarna nog 3/4L. water en ik zit eigenlijk best vol.. Ik moet zo een keer mijn tweede shake nemen maaar ik heb totaal geen honger! En ze zijn gelukkig best lekker en ik denk dat ik de koelkast en supermarkten maar moet mijden haha helaas eet mijn vriend wel dus ik moet heel sterk gaan zijn! Op naar het slanke bikini figuur!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Hier ben ik weer.
Ik zit even met iets. Ik had een positieve weegschaal en opeens kwam ik in twee/drie dagen twee hele kg aan. Ik heb niet overmatig gegeten, wel iets extra's gegeten, maar kan me niet voorstellen dat ik daar twee kg van aankom. 2 ons als het moet, maar 2 kg? Mijn buik is ontzettend opgezet en ik kan al dagen niet naar het toilet. Kan het daar ook aan liggen?
Word een beetje onzeker nu.
Ik zit even met iets. Ik had een positieve weegschaal en opeens kwam ik in twee/drie dagen twee hele kg aan. Ik heb niet overmatig gegeten, wel iets extra's gegeten, maar kan me niet voorstellen dat ik daar twee kg van aankom. 2 ons als het moet, maar 2 kg? Mijn buik is ontzettend opgezet en ik kan al dagen niet naar het toilet. Kan het daar ook aan liggen?
Word een beetje onzeker nu.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ja daar kan het zeker aan liggen. Je darmen zitten vol. Dus dat is extra gewicht
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Nyx, daar kan het zeker aan liggen!
Een vriendinnetje van mij had dat ook, binnen no-time 2 kg zwaarder, maar 2 dagen later weer op haar gewone gewicht.
Dit is ook een van de redenen dat ik 1x per week weeg
Deed het vroeger ook veel vaker, maar door dit soort dingen werd ik dan veel te depri!
Hier alles z'n gangetje, tijdens het afgelopen wijn weekend een kilootje aangekomen.
Maar deze week weer strak in het regime, dan moet het wel weer lukken om het eraf te krijgen.
Een vriendinnetje van mij had dat ook, binnen no-time 2 kg zwaarder, maar 2 dagen later weer op haar gewone gewicht.
Dit is ook een van de redenen dat ik 1x per week weeg
Deed het vroeger ook veel vaker, maar door dit soort dingen werd ik dan veel te depri!
Hier alles z'n gangetje, tijdens het afgelopen wijn weekend een kilootje aangekomen.
Maar deze week weer strak in het regime, dan moet het wel weer lukken om het eraf te krijgen.
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Ja hoor, Nyx, dat kan zeker. Ik heb ook al dagen last van opgeblazen gevoel en ben zelfs drie kilo zwaarder dan normaal. Echt heel stom. Ik doe dus maar weer even rustig aan met eten, veel gezond en veel bewegen (zometeen weer hardlopen).
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik had een Muslireep en appel extra gegeten en de volgende dag wilde ik zien wat de schade was. Ik schrok me dood, want er zat 1.4 kg aan. Dag erna een handje borrelnoten extra en weer op de weegschaal en toen zat ik bijna op 1.6kg extra. En vanochtend, gisteren was het qua eten goed gegaan, weer op de weegschaal, want ik dacht:"Nu zal het er dan weer af zijn". 2 hele kg. En toen bedacht ik me dus dat ik nog helemaal niet naar het toilet was geweest en hoopte maar dat het daar aan zou liggen. En ik hoop nu ook maar dat het daaraan ligt. Want dat ging wel heel snel. Dan had ik beter Mc Donalds kunnen eten, mocht het niet aan mijn stoelgang liggen.
Nyx- Kletskop
Te vroeg gejuicht! Ik heb zin om iets te kauwen! En ik heb hoofdpijn...
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pannetoet schreef:Te vroeg gejuicht! Ik heb zin om iets te kauwen! En ik heb hoofdpijn...
is niet zo gek hoor met shakes..door shakes zijn mijn darmen niet meer in orde en heb daar de resr v mijn leven nu last van..ben gestopt met shakes en normaal gezind eten bwn nu 13 kg kwijt in 12 weken!n
sorry vd spelfouten zit op tel
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Goedemorgen!
De reden dat ik niet wil shaken is het feit dat ik te graag kauw. Als ik alleen maar zou kunnen drinken, denk ik niet dat ik het kan volhouden.
Omdat ik toch een beetje vinger aan de pols wil houden vanochtend weer gewogen. Ik was gisteren een beetje naar het toilet geweest. Direct een dikke kg er weer af op de weegschaal. Dat stemt toch wel gelukkig. Want zo'n toevoeging aan het gewicht, terwijl je het toch moeilijk hebt gehad en zo je best doet, is wel een aanval op de motivatie. Maar dit voelt tenminste weer goed aan.
Het wordt hier vandaag mooi weer en omdat ik verder niets te doen heb, niet tot vanavond in ieder geval, wil ik vanmiddag een lange wandeling gaan maken. Even lekker het hoofd leeg.
De reden dat ik niet wil shaken is het feit dat ik te graag kauw. Als ik alleen maar zou kunnen drinken, denk ik niet dat ik het kan volhouden.
Omdat ik toch een beetje vinger aan de pols wil houden vanochtend weer gewogen. Ik was gisteren een beetje naar het toilet geweest. Direct een dikke kg er weer af op de weegschaal. Dat stemt toch wel gelukkig. Want zo'n toevoeging aan het gewicht, terwijl je het toch moeilijk hebt gehad en zo je best doet, is wel een aanval op de motivatie. Maar dit voelt tenminste weer goed aan.
Het wordt hier vandaag mooi weer en omdat ik verder niets te doen heb, niet tot vanavond in ieder geval, wil ik vanmiddag een lange wandeling gaan maken. Even lekker het hoofd leeg.
Nyx- Kletskop
Yeah! 80,3. Een halve kilo eraf in 1 week.
@nyx, kom op, vol goede moed de draad weer oppakken! Je kan het!
@pannetoet, hoe gaat het?
@nyx, kom op, vol goede moed de draad weer oppakken! Je kan het!
@pannetoet, hoe gaat het?
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Yay vandaag geeft ie ineens weer gewoon 87.1 aan, de vakantiekilo is er dus weer af! Ga nu naar de sportschool, ik wil écht die tien eraf hebben voor de zomervakantie! (dat zou makkelijk moeten kunnen, aangezien dat met dit gewicht nog maar 1.6 kilo is in 7,5 week )
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Dat moet kunnen Bliss;) al vind ik de maanden mei,juni,juli wel de moeilijkste maanden op op je eten te letten...
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:Dat moet kunnen Bliss;) al vind ik de maanden mei,juni,juli wel de moeilijkste maanden op op je eten te letten...
Ja klopt. Maar als het in hetzelde tempo gaat als de afgelopen maanden, lukt zelfs dit nog niet eens. We zullen zien!
Bliss- Lady Post-a-lot
Iets minder alcohol;) dat werkt bij mij als een tierelier iig.
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:Iets minder alcohol;) dat werkt bij mij als een tierelier iig.
Haha ja dat blijft een moeilijk punt Komend weekend ook weer twee avondjes mét alcohol op de planning staan
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:xxjojootjexx schreef:Iets minder alcohol;) dat werkt bij mij als een tierelier iig.
Haha ja dat blijft een moeilijk punt Komend weekend ook weer twee avondjes mét alcohol op de planning staan
Voor mij ook moeilijk hoor.. Nu met weightwatchers met de punten, als ik nog twee punten over heb aan het einde van de dag, dan denk ik niet, laat ik nog een gezonde snack nemen, nee hoor, dan schenk ik een glaasje goldstrike oid in
xxjojootjexx- Kletskop
Droge witte wijn schijnt redelijk geschikt te zijn voor als je op de kilo's wilt letten. Toevallig is dat juist mijn lievelings drankje
Ik ben afgelopen vrijdag met de afbouw begonnen en sindsdien nog een paar onsjes afgevallen. Ik woog vanochtend 69,3.
Vind de afbouw wel moeilijk. Ik ben gauw geneigd om meer te gaan eten dan toegestaan en heb ook extra trek lijkt het wel maar ik houd me sterk! Ik wil echt die af en opbouw fase goed afronden om te voorkomen dat ik straks weer aankom.
Ik ben afgelopen vrijdag met de afbouw begonnen en sindsdien nog een paar onsjes afgevallen. Ik woog vanochtend 69,3.
Vind de afbouw wel moeilijk. Ik ben gauw geneigd om meer te gaan eten dan toegestaan en heb ook extra trek lijkt het wel maar ik houd me sterk! Ik wil echt die af en opbouw fase goed afronden om te voorkomen dat ik straks weer aankom.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Bliss, wil jij tien kilo eraf voor de zomervakantie? Welke datum is dat precies? Ik wil wel met je meedoen namelijk. Maar dat lukt toch nooit in een maand tijd?
Gast- Gast
Ik denk dat ze bedoelt dat ze dat er in totaal af wil hebben want ze heeft er toch al een aantal kilo's af? Of nog zoveel in een maand?!Rood schreef:Bliss, wil jij tien kilo eraf voor de zomervakantie? Welke datum is dat precies? Ik wil wel met je meedoen namelijk. Maar dat lukt toch nooit in een maand tijd?
Gast- Gast
Ze schreef inderdaad dat ze nog maar 1,6 kg hoef in 7,5 week
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Kowalski schreef:Ze schreef inderdaad dat ze nog maar 1,6 kg hoef in 7,5 week
Idd, dit dus. Ik wilde eigenlijk 15 kilo afvallen voor de zomervakantie, maar dat gaat niet meer lukken, aangezien ik nu al 2-3 maanden blijf hangen op 7-8 kilo eraf. Vanmorgen woog ik 87.1, dus 8.4 kilo eraf. Ik moet er dus nu nog 1.6 kilo af zien te krijgen, wat natuurlijk makkelijk moet kunnen. Alles wat er dan extra af gaat, is mooi meegenomen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Kowalski schreef:Ze schreef inderdaad dat ze nog maar 1,6 kg hoef in 7,5 week
Idd, dit dus. Ik wilde eigenlijk 15 kilo afvallen voor de zomervakantie, maar dat gaat niet meer lukken, aangezien ik nu al 2-3 maanden blijf hangen op 7-8 kilo eraf. Vanmorgen woog ik 87.1, dus 8.4 kilo eraf. Ik moet er dus nu nog 1.6 kilo af zien te krijgen, wat natuurlijk makkelijk moet kunnen. Alles wat er dan extra af gaat, is mooi meegenomen!
hoelang heb je hierover gedaan over die 8 .4 kg?
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Pagina 23 van 40 • 1 ... 13 ... 22, 23, 24 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.