Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 13 van 40
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Oh gefeliciteerd Minx!
Ik ben halverwege, ga nu weer terug naar huis.
Ik ben halverwege, ga nu weer terug naar huis.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik ben vandaag weer aan m'n dieet begonnen. En nu weer volhouden..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik was helaas niets kwijt vandaag... Helaas pindakaas! Deze week weer even wat strenger zijn
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Oh ja, ik was vandaag 7.6 kwijt, 0.6 aangekomen t.o.v. vorige week. Had ik wel verwacht na al die schommelingen deze week, hopelijk is er over een week wel weer wat af! Ik hoop snel onder de 87 te zitten, dan zit ik tenminste weer bijna op mijn gewicht van begin vorig jaar en dan kan ik dus pas echt verder bij waar ik vorig jaar gebleven was!
Bliss- Lady Post-a-lot
Skaten, leuk hoor!!!
Ik heb gister voor het eerst dit jaar met een vriendin ook weer een rondje gedaan.
Gewoon een half uurtje, konden we meteen even bijkletsen
Binnenkort naar een recreatiegebied bij ons in de buurt, daar zijn uitgestippelde routes van 7.5km!
Verder hier alles nog z'n gangetje.
Net een compliment van een collega gekregen, dat ik er zo slank uitzag
Verder morgen de weekboodschappen doen.
Kijken of ik me in kan houden, laatste weken zo'n onwijze behoefte aan hartigheid (kaaskoekjes enzo).
Komend weekend ben ik het hele weekend alleen thuis, vriend is een weekendje weg.
Vind dat ik mezelf dan wel mag 'troosten' met wat lekkers
Burn, SUCCES!
Bliss, zou super zijn als je onder de 87 komt! Go girl
Ik heb gister voor het eerst dit jaar met een vriendin ook weer een rondje gedaan.
Gewoon een half uurtje, konden we meteen even bijkletsen
Binnenkort naar een recreatiegebied bij ons in de buurt, daar zijn uitgestippelde routes van 7.5km!
Verder hier alles nog z'n gangetje.
Net een compliment van een collega gekregen, dat ik er zo slank uitzag
Verder morgen de weekboodschappen doen.
Kijken of ik me in kan houden, laatste weken zo'n onwijze behoefte aan hartigheid (kaaskoekjes enzo).
Komend weekend ben ik het hele weekend alleen thuis, vriend is een weekendje weg.
Vind dat ik mezelf dan wel mag 'troosten' met wat lekkers
Burn, SUCCES!
Bliss, zou super zijn als je onder de 87 komt! Go girl
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Bliss hoe was het vandaag?
Snirp goed bezig .
Ik moest vandaag ff naar een praktijk waar ik volgende week ga waarnemen en van het zomer. De polo's die ik nu heb zijn s'jes haha. Wel gewoon een mannenmodel dat werkt toch het lekkerste.
Morgen weer een officieel weegmoment ben benieuwd .
Snirp goed bezig .
Ik moest vandaag ff naar een praktijk waar ik volgende week ga waarnemen en van het zomer. De polo's die ik nu heb zijn s'jes haha. Wel gewoon een mannenmodel dat werkt toch het lekkerste.
Morgen weer een officieel weegmoment ben benieuwd .
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Yes, ik ben bijna 3 kilo afgevallen!! En ben 3 weken bezig, haha. Het gaat dus niet heel hard maar dat geeft niks.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Minx, wat bedoel je, mijn gewicht? Was zwaarder dan gisteren, 88.2 nu weer Maar wederom: op dinsdag altijd het zwaarst. Als ik de -10 voor de meivakantie niet haal, hoop ik in élk geval -9 te halen, d.w.z. een gewicht van 86.5. Heb nog anderhalve week, wordt ook lastig dus.
Bliss- Lady Post-a-lot
Precies zoals ik al had verwacht ben ik weer aangekomen.
Weeg nu 85,2. Mijn vetpercentage is wel gedaald, nu tot 37,8%, vorige week 38,7.
Tja zon motor weekend incl wijn, patat, snickers en redbull werkt toch niet zo goed
Nu weer streng. Even een inhaalslag maken. Hoop voor 9 mei nog bij de 80 te komen, maar dan moet ik wel echt heel streng gaan zijn voor mijzelf.
Weeg nu 85,2. Mijn vetpercentage is wel gedaald, nu tot 37,8%, vorige week 38,7.
Tja zon motor weekend incl wijn, patat, snickers en redbull werkt toch niet zo goed
Nu weer streng. Even een inhaalslag maken. Hoop voor 9 mei nog bij de 80 te komen, maar dan moet ik wel echt heel streng gaan zijn voor mijzelf.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ohw ja bliss dat is waar ook gemeen om dat nu dan te vragen . Zal het vrijdag nog eens vragen.
Hup jo weer goed oppakken nu op naar je volgende weekend . Wel netjes dat je vetpercentage toch lager is .
Hup jo weer goed oppakken nu op naar je volgende weekend . Wel netjes dat je vetpercentage toch lager is .
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb mij de laatste tijd ook weer de gewoonte aangemeten om na het diner nog dingen te gaan eten, nu eet ik bijna elke avond nog een paar crackers met kaas Niet handig natuurlijk!! Moet er echt mee kappen, maar de drang is steeds te groot. Shit dus!
Bliss- Lady Post-a-lot
Eet je overdag dan niet te weinig?
Minx- Lady Post-a-lot
Volgens mij niet! Eerder at ik ook meestal nog een stuk fruit 's avonds, dat kan ik beter weer gaan invoeren denk ik. Ga morgenmiddag weer naar de markt om een lading in te slaan, want mn pakketjes in de vriezer zijn bijna op!
Bliss- Lady Post-a-lot
Hard gaat dat dan he denk je veel te hebben valt het toch tegen.
Minx- Lady Post-a-lot
Yeah, 8,5 kilo eraf! Nog 1,5 te gaan! Ik merk wel dat mijn figuur anders is dan voor de zwangerschap. Mijn broeken passen al, of zijn zelfs te groot. Maar qua bovenlijf en borsten moet ik nog wat afvallen.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Charles super zeg .
Hier was mijn vetpercentage iets omhoog gegaan wat ik ook wel had verwacht aangezien ik de vorige keer behoorlijk spierpijn had. Straks op tijd ff eten en dan op naar de gladiator workout, bereid me al voor op een training ff helemaal stuk gaan. Ben benieuwd.
Hier was mijn vetpercentage iets omhoog gegaan wat ik ook wel had verwacht aangezien ik de vorige keer behoorlijk spierpijn had. Straks op tijd ff eten en dan op naar de gladiator workout, bereid me al voor op een training ff helemaal stuk gaan. Ben benieuwd.
Minx- Lady Post-a-lot
Zo, net weer ff fruit ingeslagen op de markt. Ik lach me dood daar om die lui én om de prijzen: heb vijf bananen, twee dozen aardbeien, vijf appels en vier kiwi's voor nog geen € 5!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Zo, net weer ff fruit ingeslagen op de markt. Ik lach me dood daar om die lui én om de prijzen: heb vijf bananen, twee dozen aardbeien, vijf appels en vier kiwi's voor nog geen € 5!
Ok, het is klaar.. Ik MOET echt op zaterdagen douchen, aankleden en naar de markt voortaan.. Neem het me altijd voor, blijf altijd te lang in pyjama hangen en baal dan weer van de supermarkt prijzen..
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes, je kan beter naar de kanaalstraat voor groente en fruit joh! Vaak nog goedkoper dan de zaterdagmarkt en bijna altijd open . Zelfs op zondag zijn er een aantal cheap-ass groentezaakjes open.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
bleghh ik heb veel spanning en daardoor ga ik ongezond eten... Gister avond snel chinees gegeten en 's avonds de snoeppot, en vandaag een muffin, bolletje met de lunch, dan weer uren niet gegeten, dan weer zitten schransen, etc.
Morgen even een dag niets, gewoon even rust in m'n hoofd en rust in m'n eetschema
Morgen even een dag niets, gewoon even rust in m'n hoofd en rust in m'n eetschema
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Sterre schreef:Antibes, je kan beter naar de kanaalstraat voor groente en fruit joh! Vaak nog goedkoper dan de zaterdagmarkt en bijna altijd open . Zelfs op zondag zijn er een aantal cheap-ass groentezaakjes open.
Goeie tip, thanks!! Ik kom echt nóóit in Lombok gewoon haha. Ga ik eens een kijkje nemen!
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
Antibes schreef:Sterre schreef:Antibes, je kan beter naar de kanaalstraat voor groente en fruit joh! Vaak nog goedkoper dan de zaterdagmarkt en bijna altijd open . Zelfs op zondag zijn er een aantal cheap-ass groentezaakjes open.
Goeie tip, thanks!! Ik kom echt nóóit in Lombok gewoon haha. Ga ik eens een kijkje nemen!
En de islamitische slager daar is ook echt goedkoop.
jena- Fluisteraar
- Aantal berichten : 228
Punten : 248
Registratiedatum : 26-11-10
Aimee succes,
Besje gewoon doen lekker besjes halen hahaha.
Net gesport. Ging de gladiator workout ff uitproberen. Jeetje wat is dat zwaar zeg maar wel gaaf, zat op de fiets terug en toen begon het iets te miezeren dus was super lekker. Kreeg weer meer energie en dacht ach waarom niet ik ga het hardlopen nog weer ff oppakken. Zat te twijfelen of ik les 1 van start to run ging doen of gewoon zou zien hoe het ging. Uiteindelijk had ik zoiets ik zie wel hoe het gaat. Dat werd dus een kwartier aan een stuk. Daarna besloten om verder naar huis te wandelen want was nog 2 straten van huis weg. Vond dat voor een eerste meer hardlopen toch best netjes. Nu verder uitbouwen en mooi strakker worden.
Besje gewoon doen lekker besjes halen hahaha.
Net gesport. Ging de gladiator workout ff uitproberen. Jeetje wat is dat zwaar zeg maar wel gaaf, zat op de fiets terug en toen begon het iets te miezeren dus was super lekker. Kreeg weer meer energie en dacht ach waarom niet ik ga het hardlopen nog weer ff oppakken. Zat te twijfelen of ik les 1 van start to run ging doen of gewoon zou zien hoe het ging. Uiteindelijk had ik zoiets ik zie wel hoe het gaat. Dat werd dus een kwartier aan een stuk. Daarna besloten om verder naar huis te wandelen want was nog 2 straten van huis weg. Vond dat voor een eerste meer hardlopen toch best netjes. Nu verder uitbouwen en mooi strakker worden.
Minx- Lady Post-a-lot
Heujj vanmorgen 87.3, met dank aan m'n ex die gisteravond voor extra lichaamsbeweging heeft gezorgd Ook weer naar Sh'bam geweest gisterochtend. Ik heb net weer fruitpakketjes gemaakt, maar bijna alle aardbeien én de kiwi's heb ik weggegooid, die waren wel erg zacht en viezig Beetje jammer. Heb nu vooral appel/banaan in de vriezer gegooid, hopelijk gaat dat goed. Kan er altijd nog een losse kiwi o.i.d. bij gooien.
Bliss- Lady Post-a-lot
Hahaha Bliss, ik vind jou zo grappig met je ex
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Pagina 13 van 40 • 1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen