Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 22 van 40
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Ik ben er ook nog,ben op moment niet echt heel fanatiek bezig,zit midden in een verhuizing.Maar probeer er wel op te letten wat ik eet.Tot nu toe nog niet bij gekomen.Vanmorgen was ik even bij miss etam,had een broek gepakt maat 40! en die kreeg ik gewoon dicht.Had alleen wel nog een vetrol erover hangen,dus toch nog maar niet gekocht.Van die broek heb ik in december maat 44 gekocht,en die zat toen net aan dicht.Maat 42 zat nu goed(zonder vetrol erover)maar omdat ik toch nog verder wil met afvallen toch nog maar even gewacht met de broek kopen.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Fortissimo schreef:Ik heb net gemaild naar de CB consulente in mijn stad.. Zit alleen te twijfelen wanneer ik moet beginnen. In oktober wil ik namelijk de 4mijl lopen. Ze gaf aan dat ik met de 500 variant niet fanatiek mag sporten. Is hardlopen fanatiek? De trainingen zijn niet heel uitgebreid. Nu nog max. een half uurtje. Wordt denk ik opgebouwd naar 1 uur..
Met de cb800 moet dat wel lukken denk ik. Ik loop zelf ook hard bij de 800 en dat gaat prima. Toen ik nog 500 deed nam ik vaak voor de training een gekookt eitje maar dan nog had ik het wel zwaar hoor.
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Hooiiiii!
@ Mermaid: Geen ervaring mee maar ik heb het boek wel thuis liggen.. heel veel succes!
@ Fortissimo: Ik zou ook CB 800 gaan volgen! Met 500 mag je namelijk helemaal niet sporten.. of 'mag' niet, het word afgeraden omdat je al zo weinig binnen krijgt.
@ MauwMauw: Wat een fijn gevoel ofniet!
Whoeeee ik ben vanmorgen ook bij mijn CB-Consulent geweest! Ik ga maandag beginnen met CB 500 .. echt heel veel zin in! En dan nu mijn gegevens, vind ik wel leuk om dat hier ook bij te houdenSchrik niet
Lengte: 1.55
Huidig gewicht: 70.0 kg
BMI: 29
Vetpercentage: 37.8 % » Deze moet 30% of minder worden
Vochtgehalte: 44 % » Deze moet 70% of meer worden, ik drink dus veel te weinig
Streefgewicht: 52-55 kg
BMI streef: 22/23
@ Mermaid: Geen ervaring mee maar ik heb het boek wel thuis liggen.. heel veel succes!
@ Fortissimo: Ik zou ook CB 800 gaan volgen! Met 500 mag je namelijk helemaal niet sporten.. of 'mag' niet, het word afgeraden omdat je al zo weinig binnen krijgt.
@ MauwMauw: Wat een fijn gevoel ofniet!
Whoeeee ik ben vanmorgen ook bij mijn CB-Consulent geweest! Ik ga maandag beginnen met CB 500 .. echt heel veel zin in! En dan nu mijn gegevens, vind ik wel leuk om dat hier ook bij te houden
Lengte: 1.55
Huidig gewicht: 70.0 kg
BMI: 29
Vetpercentage: 37.8 % » Deze moet 30% of minder worden
Vochtgehalte: 44 % » Deze moet 70% of meer worden, ik drink dus veel te weinig
Streefgewicht: 52-55 kg
BMI streef: 22/23
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Z schokkend vind ik je cijfers nog niet hoor .
Vetpercentage rond de 30 is ideaal. Mijn consulent houd tussen de 23 en 33 aan. En qua vocht is het ongeveer onmogelijk om naar de 70 te gaan, ik zit nu op 50 en dat is echt al netjes. Begon met 42. Pin je niet te veel vast op die cijfertjes. Ik was volgens hun weegschaal de laatste keer een kg vet aangekomen en een kg spieren kwijt.
Succes iig,
Vetpercentage rond de 30 is ideaal. Mijn consulent houd tussen de 23 en 33 aan. En qua vocht is het ongeveer onmogelijk om naar de 70 te gaan, ik zit nu op 50 en dat is echt al netjes. Begon met 42. Pin je niet te veel vast op die cijfertjes. Ik was volgens hun weegschaal de laatste keer een kg vet aangekomen en een kg spieren kwijt.
Succes iig,
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Huh ik las laatst dat hij tussen de 17 en 27 moest liggen en volgens mij waren de cijfers die ik van de week in de sportschool zag ook lager dan 30. (heb het toevallig laten meten deze week). Ik ben even groot als pannetoet en vetpercentage van 30 is zeker niet ideaal hoor.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Hoe lager je vetpercentage hoe hoger je vochtgehalte en andersom. Ik ben vanmiddag net wezen wegen wegen en mijn vetpercentage was 28,9 en vochtgehalte 52,9. Mijn bmi zal zo rond de 23/24 zitten denk ik. Ik ben 172 en weeg 69,7
Pandora- Prater
Het ligt ook aan je vetverdeling natuurlijk maar 70% vocht is echt veel. Mijn vetpercentage moet echt niet te laag worden dat is echt niet mooi. Schrok zelfs van mezelf toen ik de beelden van afgelopen weekend zag. Dat moet echt niet minder.
Cijfers zijn leuk maar niet heilig. Belangrijker is om goed te kijken hoe het er uit ziet.
Ideaal is natuurlijk anders als de grenswaarden. Maar lees ook op het cb forum dat een deel van de consulenten er geen fluit van begrijpt. Niet van voeding en niet van de interpretatie van de waarden.
Cijfers zijn leuk maar niet heilig. Belangrijker is om goed te kijken hoe het er uit ziet.
Ideaal is natuurlijk anders als de grenswaarden. Maar lees ook op het cb forum dat een deel van de consulenten er geen fluit van begrijpt. Niet van voeding en niet van de interpretatie van de waarden.
Minx- Lady Post-a-lot
Oeh, dat zou ik ook best wel eens willen weten wat precies mijn percentages aan vet, spieren en vocht zijn. Maar hoe kom je daar achter als je niet bij een sportschool komt?
Gast- Gast
Daarbij blijft natuurlijk ook dat 'ideaal' voor ieder persoon op een ander punt ligt.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik heb net even wat research gedaan haha en het blijkt dat je een verschil hebt in categorieen. Een bodyfat percentage van 17/20 is voor athleten (lager is ongezond! Of voor bodybuilders). Een percentage van 20/24 is voor fitness en een percentage van 25/31 noemen ze 'average'.
Verder kwam ik deze foto nog tegen die volgens mij best aardig laat zien hoe diverse vetpercentages eruit zien.
Verder kwam ik deze foto nog tegen die volgens mij best aardig laat zien hoe diverse vetpercentages eruit zien.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
mm ik zit ergens tussen plaatje 4 en 5 qua lichaam en mijn vetpercentage is ergens rond de 21 22 dacht ik.. (oke nu ga ik twijfelen, misschien wel ergens tussen de 23 en 25 en heb het briefje weggegooid) (maar de meting bij de sportschool vorige week kan natuurlijk ook verkeerd zijn, je kunt ook beter met zo'n tangetje meten dan op zo'n weegschaal).
Lavendel- Ratel
Dankje Pannetoet! Jij ook heel veel succes als je gaat beginnen!
Ik ken Dukan via een vriendin die is er veel mee afgevallen. leuke ervan vind ik dat je veel creatief kan zijn met de dingen die je mag. En de dingen die je mag eten mag je in principe onbeperkt. Vanmorgen stond de weegschaal bijna onder de 90 (mijn eerste minimijlpaal)
Ik ken Dukan via een vriendin die is er veel mee afgevallen. leuke ervan vind ik dat je veel creatief kan zijn met de dingen die je mag. En de dingen die je mag eten mag je in principe onbeperkt. Vanmorgen stond de weegschaal bijna onder de 90 (mijn eerste minimijlpaal)
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Vind die 30% echt de mooiste .
Mermaid fijn
Hier halve kg zwaarder. Is er morgen hopelijk weer af. Ach ja wel heerlijk uit eten geweest gister.
Mermaid fijn
Hier halve kg zwaarder. Is er morgen hopelijk weer af. Ach ja wel heerlijk uit eten geweest gister.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik vind de 25 het mooist denk ik. Slank maar met vormen (al vind ik 15-17 ook mooi). 30% op dit plaatje vind ik al weer een beetje naar chubbyig neigen. Maar goed ik hou gewoon van slank haha
Lavendel- Ratel
Lavendel schreef:Ik vind de 25 het mooist denk ik. Slank maar met vormen (al vind ik 15-17 ook mooi). 30% op dit plaatje vind ik al weer een beetje naar chubbyig neigen. Maar goed ik hou gewoon van slank haha
haha..
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Wow Punk'd! Dat klopt echt precies! Ik heb echt zo'n figuur van plaatje 6..35% Ik vind 25% het mooiste en daar hoop ik ook heel snel heen te gaan
Goed voor nu ben ik echt aan het bedenken wat ik allemaal wil eten de komende dagen want 'nu kan het nog' .. stom eigenlijk!
Goed voor nu ben ik echt aan het bedenken wat ik allemaal wil eten de komende dagen want 'nu kan het nog' .. stom eigenlijk!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Ik zit nu net boven 35%, wil rond 30%.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Ik zit nu net onder de 30%, klopt wel met het plaatje ongeveer, maar ik wil zeker naar 25%.
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Whoop Whoop!
Van al die tijd dat ik op dieet ben, kwam ik maar niet onder 'de magische grens'. Telkens als ik er dichtbij was, bij die grens, dan stond ik mezelf toe om een gezellige avond te houden. Ik ben eindelijk onder de grens en te gemotiveerd om dat te laten glijden. Eindelijk! Ik zit nu op een gewicht dat ik in de afgelopen jaar niet heb gewogen. (daarvoor had ik geen weegschaal)
Van al die tijd dat ik op dieet ben, kwam ik maar niet onder 'de magische grens'. Telkens als ik er dichtbij was, bij die grens, dan stond ik mezelf toe om een gezellige avond te houden. Ik ben eindelijk onder de grens en te gemotiveerd om dat te laten glijden. Eindelijk! Ik zit nu op een gewicht dat ik in de afgelopen jaar niet heb gewogen. (daarvoor had ik geen weegschaal)
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Whoop whoop! En wat is die grens??
xxjojootjexx- Kletskop
xxjojootjexx schreef:Whoop whoop! En wat is die grens??
Ik kwam nooit onder de 77 kg. Tenminste niet als ik op de weegschaal stond. Nu weeg ik 75.4 kg.
Edit: Ik kom schaamtelijk van de 82.9 kg.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Super zeg! Houden zoNyx schreef:xxjojootjexx schreef:Whoop whoop! En wat is die grens??
Ik kwam nooit onder de 77 kg. Tenminste niet als ik op de weegschaal stond. Nu weeg ik 75.4 kg.
Edit: Ik kom schaamtelijk van de 82.9 kg.
xxjojootjexx- Kletskop
Ik zit dus tussen plaatje 4 en 5 in en dat beeld klopt wel ongeveer alleen zijn mijn benen wel wat steviger/dikker. En helaas zijn mijn borsten ook aardig geslonken ....
Pandora- Prater
Als ik het dus goed begrijp is het hoe meer vocht je op neemt, hoe minder vet je hebt.ik heb een weegschaal die ook vet percentage meet, volgens mij ook vocht meet.zijn deze weegschalen betrouwbaar?
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Zo, ik meld me ook maar weer eens! Geen nieuws eigenlijk, ik blijf maar een beetje hangen steeds. Nu zat ik vorige week maandag om 87.2 en daar was ik blij mee, maar ik ben op vakantie geweest en nu ben ik weer ongeveer een kilo zwaarder Zo schiet het nooit op natuurlijk. Ik heb helemaal niet zo veel gegeten en wel veel gelopen, dus ik snap het niet echt. Mijn doel van 15 kilo eraf voor de zomervakantie gaat sowieso niet lukken, dus ik wil het nu bijstellen naar -10. Dat betekent dat ik over acht weken 85.5 moet wegen (maar het liefst minder natuurlijk). Ik moet echt weer ff de knop om gaan zetten en ik hoop dat het lukt! Morgenavond ga ik weer naar body combat en verder ook weer lekker sporten/skaten (hopelijk) deze week en een beetje regelmaat krijgen in mijn eetpatroon.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Pagina 22 van 40 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 31 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.