Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 12 van 40
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Haha, ik heb makkelijk praten natuurlijk. Ik krijg buikpijn als ik de fout in ga.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Wat ik mij nog afvraag: kun je met behulp van thuis oefeningen ook afvallen? Dus bijv touwtje springen, buikoefeningen, beenoefeningen etc? Ik heb wel een abonnement op de sportschool maar ik kom er meer niet dan wel dus ik wil hem op gaan zeggen omdat ik het zonde geld vind.
Tjikkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 03-04-13
Minx schreef:Haha, ik heb makkelijk praten natuurlijk. Ik krijg buikpijn als ik de fout in ga.
Dat houdt mij niet eens tegen Nou, mijn eerstvolgende deadline kan ik wel schudden op deze manier, -10 voor de meivakantie. Gelukkig heb ik in mei nóg een vakantie
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Tjikkie schreef:Wat ik mij nog afvraag: kun je met behulp van thuis oefeningen ook afvallen? Dus bijv touwtje springen, buikoefeningen, beenoefeningen etc? Ik heb wel een abonnement op de sportschool maar ik kom er meer niet dan wel dus ik wil hem op gaan zeggen omdat ik het zonde geld vind.
Uiteraard, als je maar de discipline kunt opbrengen om het regelmatig te doen! (dat is mijn probleem namelijk, die heb ik niet)
Bliss- Lady Post-a-lot
Ik meld mij weer aan bij dit topic. Het topic waarin in ik mee schreef is ver weggezakt.
Helaas klopt mijn onderschrift allang niet meer. Ik ben aangekomen en weeg nu weer 71 kilo
Was zo blij dat ik weer onder de 70 woog. Maar helaas.
Gezond eten en sporten is er de laatste tijd niet van gekomen.
Ik ga het weer oppakken en morgen gezonde boodschappen halen.
Mijn ipod weer afstoffen voor de hardlooplessen en er weer tegen aan!
Helaas klopt mijn onderschrift allang niet meer. Ik ben aangekomen en weeg nu weer 71 kilo
Was zo blij dat ik weer onder de 70 woog. Maar helaas.
Gezond eten en sporten is er de laatste tijd niet van gekomen.
Ik ga het weer oppakken en morgen gezonde boodschappen halen.
Mijn ipod weer afstoffen voor de hardlooplessen en er weer tegen aan!
madam- Prater
- Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11
Ik vind thuis sporten leuker dan in een sportschool. Als ik daar ben voel ik mij onzeker, het idee dat iedereen mij aan kijkt, het gevoel dat ik mij moet bewijzen. Ik weet niet maar ik hou niet zo van de sportschool Discipline is bij mij ook een puntje maar thuis is lekker dichtbij haha en gewoon lekker alleen, niemand die op mij let. Just me, myself and i Je hebt toch via youtube genoeg van die workouts? Hoevaak zou je dat moeten doen? 3x per week ofso? En zou "cardio" ook moeten zoals bijv. hardlopen of zou ik al een heel eind komen met gezond eten en oefeningen? Wat denken jullie?
Tjikkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 03-04-13
Ik eet alleen normaal en val prima af, als ik me niet misdraag, zonder te sporten.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Hier ook een week gehad zonder sporten (vanwege blessure) en ik ben ongesteld.
Wel erg goed op mijn eten gelet, en met resultaat!!
Vanmorgen -1 t.o.v. vorige week .
Dus ben nu 65.7. Sinds lange tijd weer in de 65!
Dat nu maar zo proberen te houden.
Bliss, come on! You can do it! Ik ken het wel van die doos bonbons. Ik kreeg er ook een van een cliënt. Ik heb hem in de algemene keuken gezet, briefje erbij en hij was zo leeg!
Tjikkie, ik red het dus op zich ook wel met gezond en regelmatig eten. Maar vind sporten erbij gewoon lekker. Ik loop ongeveer 2/3x per week hard (half uurtje steeds) en daarnaast train ik voor de Vierdaagse
Wel erg goed op mijn eten gelet, en met resultaat!!
Vanmorgen -1 t.o.v. vorige week .
Dus ben nu 65.7. Sinds lange tijd weer in de 65!
Dat nu maar zo proberen te houden.
Bliss, come on! You can do it! Ik ken het wel van die doos bonbons. Ik kreeg er ook een van een cliënt. Ik heb hem in de algemene keuken gezet, briefje erbij en hij was zo leeg!
Tjikkie, ik red het dus op zich ook wel met gezond en regelmatig eten. Maar vind sporten erbij gewoon lekker. Ik loop ongeveer 2/3x per week hard (half uurtje steeds) en daarnaast train ik voor de Vierdaagse
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Jep, ik ook!Parel schreef:Ik eet alleen normaal en val prima af, als ik me niet misdraag, zonder te sporten.
Snirp: Goed van jou!
Madam: Jammer dat je weer bent aangekomen, hopelijk kan je de motivatie weer vinden
Ik vind het op vrije dagen helemaal niet moeilijk om gezond te eten. Ook overdag lukt het me allemaal prima. Maar als ik moet werken tot 22.30 en pas om 23.00 thuis kom, dan heb ik zo de behoefte om te snaaien. Gisteravond ook weer een paar winegums gegeten, terwijl het verder de hele dag prima ging. Nu weer een week geen avonddiensten, dus hopelijk ook weer een week gezond eten...
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aaarghhh! Ik had een heel verhaal getypt, 20minuten die-hard bezig mee geweest..valt het internet weg
Nou goed dan beginnen we maar weer opnieuw! Maar god christus wat is er veel geschreven de afgelopen dagen!
@ Lady4: Dat is ook het beste hoor..om de 2 á 3uur wat eten, ik merk dat ook bij mijzelf
@ Tjikkie: Welkom! Thuis sporten kan heel goed! Ik doe het zelf ook (krachtoefeningen) met gewichtjes, een bal en een matje maar je moet het wel doen..
@ Snirp: Haha ik vind roggebrood ook alleen lekker met boter en suiker Fijn dat het goed gaat!
@ Nyx: Hoelaat kom je terug van je nachtdienst? Half 8 zoiets? Je zou dan een lichte maaltijd kunnen nemen bijv een maaltijdsalade en dan gaan slapen..en als je wakker word moet je dat zien als ontbijt..tenminste lijkt mij
@ Bliss: Arm kind! Konden we maar eten wat we wouden, dat was een stuk makkelijker geweest *zucht* Maaaar maandag is een nieuwe week en dan ga je er weer tegenaan hoor meid! Hup je kunt het! En die deadline van je..dan maak je er toch 9 of 8kg van? Dat is toch ook geen ramp..?
@ Jojoo: Wat goed van je! Nog even en de broek is te groot en de riem ook! Toppertje
@ Aimee: Zwemmen is zooo goed voor je! En hartstikke knap dat je 45min hebt gezwommen! En die halve kilo? Die is er zo weer af...
@ Madam: Leuk dat je mee gaat schrijven! Komt vast goed!
Mja ik kan geloof ik vrij veel meiden de hand schudden..ik ben echt he-le-maal verslaafd aan die stomme doritos bits zakjes! Verschrikkelijk! En het sporten in de sportschool is ook niet dat je zegt van wauw.. Ja ik en de sportschool zijn niet elkaars beste vrienden! Ik zit er aan te denken om te gaan hardlopen met start to run, ik had begin deze week 45 min geskeelerd en ik merk toch wel dat ik buiten sporten zoveel lekkerder vind dan in een sportschool! Verder heb ik wel 2x oefeningen gedaan:
- 3 sets van 12 voor de benen / 3 sets van 12 voor de buikspieren / 3 sets van 12 voor de armen..
En ik zag v/d week zoiets van Doutzen Kroes -Wacht- ik zoek hem even op!Wat een afschuwelijk jaloersmakend figuur heeft zij
En ze heeft nog veel meer van deze video's .. maar goed zoiets wil ik 3x thuis doen en dan nog 2/3x in de week hardlopen met start to run..
Maandag gaan we knallen!
Nou goed dan beginnen we maar weer opnieuw! Maar god christus wat is er veel geschreven de afgelopen dagen!
@ Lady4: Dat is ook het beste hoor..om de 2 á 3uur wat eten, ik merk dat ook bij mijzelf
@ Tjikkie: Welkom! Thuis sporten kan heel goed! Ik doe het zelf ook (krachtoefeningen) met gewichtjes, een bal en een matje maar je moet het wel doen..
@ Snirp: Haha ik vind roggebrood ook alleen lekker met boter en suiker Fijn dat het goed gaat!
@ Nyx: Hoelaat kom je terug van je nachtdienst? Half 8 zoiets? Je zou dan een lichte maaltijd kunnen nemen bijv een maaltijdsalade en dan gaan slapen..en als je wakker word moet je dat zien als ontbijt..tenminste lijkt mij
@ Bliss: Arm kind! Konden we maar eten wat we wouden, dat was een stuk makkelijker geweest *zucht* Maaaar maandag is een nieuwe week en dan ga je er weer tegenaan hoor meid! Hup je kunt het! En die deadline van je..dan maak je er toch 9 of 8kg van? Dat is toch ook geen ramp..?
@ Jojoo: Wat goed van je! Nog even en de broek is te groot en de riem ook! Toppertje
@ Aimee: Zwemmen is zooo goed voor je! En hartstikke knap dat je 45min hebt gezwommen! En die halve kilo? Die is er zo weer af...
@ Madam: Leuk dat je mee gaat schrijven! Komt vast goed!
Mja ik kan geloof ik vrij veel meiden de hand schudden..ik ben echt he-le-maal verslaafd aan die stomme doritos bits zakjes! Verschrikkelijk! En het sporten in de sportschool is ook niet dat je zegt van wauw.. Ja ik en de sportschool zijn niet elkaars beste vrienden! Ik zit er aan te denken om te gaan hardlopen met start to run, ik had begin deze week 45 min geskeelerd en ik merk toch wel dat ik buiten sporten zoveel lekkerder vind dan in een sportschool! Verder heb ik wel 2x oefeningen gedaan:
- 3 sets van 12 voor de benen / 3 sets van 12 voor de buikspieren / 3 sets van 12 voor de armen..
En ik zag v/d week zoiets van Doutzen Kroes -Wacht- ik zoek hem even op!
En ze heeft nog veel meer van deze video's .. maar goed zoiets wil ik 3x thuis doen en dan nog 2/3x in de week hardlopen met start to run..
Maandag gaan we knallen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Wat is dat toch met dat 'zondigen' ligt het aan het weer ofzo?
Denk aan die bikini... Denk aan die bikini
Ik heb vanochtend body balance gedaan, had wel wat moeite met mijn bed uit komen maar voelt wel echt lekker nu. Al moet ik zeggen mis echt nog wel kracht, merk dat ik echt op moet gaan bouwen. Ook nog niet alles voluit gedaan. Eerst maar kracht opbouwen en de oefeningen goed uit voeren. Is nog effectiever dan ze half doen.
Denk aan die bikini... Denk aan die bikini
Ik heb vanochtend body balance gedaan, had wel wat moeite met mijn bed uit komen maar voelt wel echt lekker nu. Al moet ik zeggen mis echt nog wel kracht, merk dat ik echt op moet gaan bouwen. Ook nog niet alles voluit gedaan. Eerst maar kracht opbouwen en de oefeningen goed uit voeren. Is nog effectiever dan ze half doen.
Minx- Lady Post-a-lot
Ok ik ben weer redelijk bij zinnen geloof ik! Woog gelukkig hetzelfde als dinsdag vanmorgen, viel me nog mee. Hopelijk is de knop nu weer om, al ga ik zo wijn drinken in Utrecht en patat eten denk ik..
Minx, ben jij nu van de shakes af?
Pannetoet, wat schrijf je altijd enthousiast!
Minx, ben jij nu van de shakes af?
Pannetoet, wat schrijf je altijd enthousiast!
Bliss- Lady Post-a-lot
Hahaha dat is dan niet handig maar wel begrijpelijk .
Nee ben nu af aan het bouwen, deze week nog 3 Shakes met een 300 kcal maaltijd. Dus groenten en vis/kip/ei
Vanaf volgende week vrijdag 2 Shakes de 300 kcal maaltijd en dan een boterham met boter en mager beleg en 50 gram aardappel.
Die week erna 1 shake, en dan word de aardappel/rijst verdubbeld net als het brood.
Die week daarna ga je opbouwen van 1000 naar 1250 kcal en zo ga je steeds langzaam dingen toevoegen tot je uiteindelijk op een goed patroon zit. Dus ben voorlopig nog wel ff bezig maar zal niet meer zoveel afvallen.
Nee ben nu af aan het bouwen, deze week nog 3 Shakes met een 300 kcal maaltijd. Dus groenten en vis/kip/ei
Vanaf volgende week vrijdag 2 Shakes de 300 kcal maaltijd en dan een boterham met boter en mager beleg en 50 gram aardappel.
Die week erna 1 shake, en dan word de aardappel/rijst verdubbeld net als het brood.
Die week daarna ga je opbouwen van 1000 naar 1250 kcal en zo ga je steeds langzaam dingen toevoegen tot je uiteindelijk op een goed patroon zit. Dus ben voorlopig nog wel ff bezig maar zal niet meer zoveel afvallen.
Minx- Lady Post-a-lot
Haha dankje Bliss!
@ Minx: De bikini ligt hier voor mijn neus..
@ Minx: De bikini ligt hier voor mijn neus..
Pannetoet- Kletskop
Minx, hoe bevalt het afbouwen?
Ik heb net een barbecue gehad, maar heb te weinig gegeten (voor de verandering). Alleen een stukje gekruid gehakt en een wit bolletje. Nu heb ik dus honger! Heb net al 2 rijstwafels met smeerkaas gegeten, dus wil eigenlijk niet nog meer omdat ik gewoon niet zo laat op de avond nog wil eten... Wat zouden jullie doen? Toch nog een stuk fruit pakken?
Ik heb net een barbecue gehad, maar heb te weinig gegeten (voor de verandering). Alleen een stukje gekruid gehakt en een wit bolletje. Nu heb ik dus honger! Heb net al 2 rijstwafels met smeerkaas gegeten, dus wil eigenlijk niet nog meer omdat ik gewoon niet zo laat op de avond nog wil eten... Wat zouden jullie doen? Toch nog een stuk fruit pakken?
Aimee- Ratel
Ja ik zou nog wel iets eten denk ik. Helemaal op zaterdag is de kans groot dat je anders vanavond de fout in gaat.
Ja het afbouwen is tot nu toe nog hetzelfde als een tussenweek. Volgende week ga ik het merken, moet dan weer brood gaan eten en aardappel.
Ja het afbouwen is tot nu toe nog hetzelfde als een tussenweek. Volgende week ga ik het merken, moet dan weer brood gaan eten en aardappel.
Minx- Lady Post-a-lot
Succes met de laatste loodjes, Minx! Lijkt me heerlijk om weer gewoon te gaan eten na zo'n lange tijd (ik was na een paar dagen al afgehaakt met die shakes denk ik)
Nou, ik heb gisteren flink rosé gedronken en bitterballen en nacho's gegeten en ik ben vandaag 1.1 kilo lichter dan gisteren Heb ik nu elke keer als ik gedronken heb geloof ik, dus morgen zal het wel meer zijn (en dinsdag nóg meer). Maar vandaag precies 87 kilo, dat heb ik lang niet gezien op de weegschaal! Precies 8.5 eraf vandaag, blij mee (voor zolang het duurt dus). Ga nog wel uit eten vanavond, maar ik overweeg een maaltijdsalade te nemen. Ga vanmiddag ook sporten met Kiekeboe, eerst ff fitnessen en daarna zumba. Heb op die locatie nog geen zumba gedaan, dus hopelijk is het leuk!
Nou, ik heb gisteren flink rosé gedronken en bitterballen en nacho's gegeten en ik ben vandaag 1.1 kilo lichter dan gisteren Heb ik nu elke keer als ik gedronken heb geloof ik, dus morgen zal het wel meer zijn (en dinsdag nóg meer). Maar vandaag precies 87 kilo, dat heb ik lang niet gezien op de weegschaal! Precies 8.5 eraf vandaag, blij mee (voor zolang het duurt dus). Ga nog wel uit eten vanavond, maar ik overweeg een maaltijdsalade te nemen. Ga vanmiddag ook sporten met Kiekeboe, eerst ff fitnessen en daarna zumba. Heb op die locatie nog geen zumba gedaan, dus hopelijk is het leuk!
Bliss- Lady Post-a-lot
Dank je . Lekker zeg al die groepslessen op zondag. Bij ons is de sportschool op zondag open tussen 10 en 2 ofzo en zijn er geen groepslessen. Alcohol werkt natuurlijk ook vochtafdrijvend.
Hier was er vandaag weer 2 ons af. Sinds vrijdag een halve kg kwijt terwijl het vorige week in totaal een halve kg was. Al was dat wel veel vet. Moet zeggen dat meer sporten is wel lekker.
Hier was er vandaag weer 2 ons af. Sinds vrijdag een halve kg kwijt terwijl het vorige week in totaal een halve kg was. Al was dat wel veel vet. Moet zeggen dat meer sporten is wel lekker.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ga ook weer even goed beginnen, komende week vakantie en twee dagen dat ik sowieso wel meer ga eten dan normaal. Maar de overige dagen weer goed aan de slag, en niet heel onbelangrijk weer gaan sporten. Door excuses en daarna door ziek zijn nu al een maand niet meer geweest. Dus mezelf maar weer eens een harde schop onder mijn kont geven en morgen weer naar de sportschool.
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May succes
Minx- Lady Post-a-lot
Nou ik heb mijn vochttekort wel weer aangevuld denk ik, heb de hele dag al zoooo'n DORST! Zal morgen wel weer een kilo bij zitten dus. Wel lekker gezumbaad vanmiddag Lang geleden dat ik zo heb gezweet bij een zumbales! Werd gegeven door een jongen waar ik ooit al eerder zumba van heb gehad en hij doet het erg leuk. Nu op de fiets naar het strand, straks ff een hapje eten met mn vader en zn vriendin.
Bliss- Lady Post-a-lot
Mooi Minx, weer wat kwijt!
haha Bliss, gewoon de hele week maar flink alcohol drinken dan
Succes May!
haha Bliss, gewoon de hele week maar flink alcohol drinken dan
Succes May!
Aimee- Ratel
Meidennnn!
@ Bliss: Wat goed van je! Op zondag sporten..pff moet er niet aan denken Maar wat grappig dat een jongen zumba geeft..ik vind dat toch meer een vrouweniets
@ May: *Schop*
Eten gaat prima!
Sporten niet haha .. ik heb vandaag een trainingspak besteld en daarmee wil ik gaan 'hardlopen' vanaf woensdag! Wel vanmiddag mijn oefeningen gedaan en ik voel m'n armen nu al..
Oja ik ben zaterdag ook weer uit geweest sinds lange tijd! In het begin vond ik het heerlijk..daarna druk, warm en benauwd..even naar buiten geweest en daarna nog uitgehouden tot 05.00 ook met de nodige drankjes! Ik hou van uitgaan, dom dansen en drankjes drinken:D! Maar kan wel merken dat ik lang niet meer geweest ben hoor! Alcohol slaat veel sneller aan haha en heel veel nieuwe gezichten..naja ik word ook een dagje ouder (A)
@ Bliss: Wat goed van je! Op zondag sporten..pff moet er niet aan denken Maar wat grappig dat een jongen zumba geeft..ik vind dat toch meer een vrouweniets
@ May: *Schop*
Eten gaat prima!
Sporten niet haha .. ik heb vandaag een trainingspak besteld en daarmee wil ik gaan 'hardlopen' vanaf woensdag! Wel vanmiddag mijn oefeningen gedaan en ik voel m'n armen nu al..
Oja ik ben zaterdag ook weer uit geweest sinds lange tijd! In het begin vond ik het heerlijk..daarna druk, warm en benauwd..even naar buiten geweest en daarna nog uitgehouden tot 05.00 ook met de nodige drankjes! Ik hou van uitgaan, dom dansen en drankjes drinken:D! Maar kan wel merken dat ik lang niet meer geweest ben hoor! Alcohol slaat veel sneller aan haha en heel veel nieuwe gezichten..naja ik word ook een dagje ouder (A)
Pannetoet- Kletskop
Haha leuk hè Pannetoet, af en toe even lekker los!
Ik zou eigenlijk nu onderweg moeten zijn naar de sportschool om te fitnessen en combatten, maar ik kon me er zooo niet toe zetten! Ben de hele dag al doodmoe en heb het koud en wilde eigenlijk op de bank blijven zitten. Heb me nu toch in sportkleding gehesen, want ineens bedacht ik me dat ik wel weer eens een stukje kan gaan skaten! Dat ga ik nu dus weer proberen, sinds vorig jaar niet meer gedaan. Meestal ben ik het na een half uur zat, maar goed, is toch weer een half uur beweging
Ik zou eigenlijk nu onderweg moeten zijn naar de sportschool om te fitnessen en combatten, maar ik kon me er zooo niet toe zetten! Ben de hele dag al doodmoe en heb het koud en wilde eigenlijk op de bank blijven zitten. Heb me nu toch in sportkleding gehesen, want ineens bedacht ik me dat ik wel weer eens een stukje kan gaan skaten! Dat ga ik nu dus weer proberen, sinds vorig jaar niet meer gedaan. Meestal ben ik het na een half uur zat, maar goed, is toch weer een half uur beweging
Bliss- Lady Post-a-lot
Haha vaag is dat hè pannetoet.
Ohw lekker staten, ik heb net via via een paar geregeld als ze passen .
Vanochtend was er weer een halve kg af. Nog een kg tot mijn streef. Die heb ik trouwens wel bijgesteld naar 72 was eerst 70. Dus vanaf nu sporten opvoeren. Heb vanmiddag nog wel een halve taart gekocht voor ouders en broertjes haha vond het toch een beetje kaal zonder. Zelf lekker frittata met paprika gegeten . Merk dat ik echt geen behoefte aan vlees heb dus vind het wel prima zo
Ohw lekker staten, ik heb net via via een paar geregeld als ze passen .
Vanochtend was er weer een halve kg af. Nog een kg tot mijn streef. Die heb ik trouwens wel bijgesteld naar 72 was eerst 70. Dus vanaf nu sporten opvoeren. Heb vanmiddag nog wel een halve taart gekocht voor ouders en broertjes haha vond het toch een beetje kaal zonder. Zelf lekker frittata met paprika gegeten . Merk dat ik echt geen behoefte aan vlees heb dus vind het wel prima zo
Minx- Lady Post-a-lot
Pagina 12 van 40 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 26 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.