Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 21 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pandora di 21 mei 2013 - 8:05

Ja, ik ben er ook nog maar heb het even moeilijk momenteel. Vrijdag trouwerij van schoonzusje gehad en tot de avond keurig gegeten en gedronken (water) maar op het feest ging ik aan de wijn... drunken met een paar handjes nootjes en één kaashapje.
Vrijdagochtend woog ik 71,1 maar gisterochtend helaas 71,5 maar logisch natuurlijk.
Gisteren was mijn vader jarig maar ik heb me in kunnen houden, 1,5 glas wijn, een paar hapjes met tomaat, mozzarella en basilicum en wat komkommertjes.
Toen mijn vader de bbq aanzette en broodjes hamburger ging bakken heb ik keurig een salade met gerookte zalm, asperge, gerookte kipfilet en ei gegeten.

Vanaf vandaag weer goed opletten maar vind het moeilijk om er weer in te komen. Donderdag weer naar de consulente en denk dat ik dan met de afbouw start. Ik vind het wel mooi geweest nu... Misschien dat ik met de afbouw toch nog onder de 70 kom en anders maar niet....
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 21 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet di 21 mei 2013 - 8:28

Neeeeee niet alles erbij aan eten Minx! Dat is echt zonde..hou je in meid! Anders heb je voor niets gestreden met CB..

Kom op Pandora! Denk aan de kilo's die je kwijt bent smile Zou zonde zijn als je ze er weer bij aan eet..

Ik ga donderdag voor het eerst naar de CB-Consulent Very Happy Weg met die kilo's! Ik wil strak in bikini naar de Dominicaanse Republiek over 3½ maand!

En verder......stage is gestopt! Ergens opluchting maar ik ben wel bang voor wat er nu komen gaat! Ik wil namelijk écht niet stoppen met mijn opleiding!
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx di 21 mei 2013 - 8:35

Nee dat was ik zeker ook niet van plan smile heb er een loeizwaar weekend op zitten. En de schade lijkt mee te vallen. Voelde me gister letterlijk dronken van de suiker. Heb op zich een vrij gezond weekend nog gehad met de mogelijkheden die ik had. Het had zo veel slechter gekund.

En die stage gaat helemaal goed komen. Ik ben na 5 weken gestopt op mijn stage, vervolgens stage niet gehaald omdat mijn onzekerheid zo groot was geworden na die vervelende begeleider. Toen een blok keihard aan mezelf gewerkt en er heel veel sterker uit gekomen toen ik uiteindelijk mijn laatste stag in ging. En schijnbaar ben ik echt wel goed in wat ik doe. Soms is het gewoon beter om even wat tijd te pakken en aan jezelf te werken. Je kan de rest van je leven nog werken. Je komt hier alleen maar sterker uit smile. De keuze voor jezelf is altijd de beste keuze hug
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Nyx di 21 mei 2013 - 10:47

Argh! Ik had vandaag zo'n moment dat ik alleen maar gezonde dingen wilde inslaan en ik dus naar de supermarkt. Maar laat ik al die dingen nu vele malen lekkerder vinden dan een hand vol chips... Maar goed, hoe gezond ook, het lijkt mij niet handig om alles bij elkaar te blijven snaaien.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Bericht  Snirp di 21 mei 2013 - 17:59

Zo, hier slechte weekjes erop zitten...
Helaas 1,5kg aangekomen nadat ik net zo lekker op mijn streefgewicht zat...

Dus nu echt weer terig naar de weekmenu's en proberen aan lichaamsbeweging te komen, ondanks dat ik nog niet kan/mag hardlopen door een blessure.
Zo naar de fysio, eens kijken wat die zegt!
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Pandora di 21 mei 2013 - 18:59

Schade viel/valt mee, vanochtend 70,8!
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx di 21 mei 2013 - 20:06

Pandora schreef:Schade viel/valt mee, vanochtend 70,8!

+1
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora di 21 mei 2013 - 20:18

Minx schreef:
Pandora schreef:Schade viel/valt mee, vanochtend 70,8!

+1

Doe jij nu ook volgens Amber Alberda? Ik meende dat je dat wilde gaan doen toch? Heb je dat met je consulent besproken?
Ik heb namelijk het boek ook gekregen voor mijn verjaardag en het spreekt mij ook wel aan.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx di 21 mei 2013 - 20:32

Nee niet echt besproken haha, gewoon gedaan. Al heb ik vorige keer wel een heel gesprek er over gehad. Heb eigenlijk 2 consulenten en met haar heb ik het een en ander besproken ook over mijn pds enzo. Kreeg toen zelfs nog een kortingscoupon van de bio winkel smile.

Merk het ook hoor heb nu buik en rugpijn van de grote hoeveelheid suiker. Ga zo maar eens ontbijten maar heb er eigenlijk weinig zin in. Maar het moet wel.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora wo 22 mei 2013 - 20:28

Tadaaa... vanochtend 69,7!
Ik had eigenlijk voor ogen om met 70 te gaan afbouwen maar niet gedacht dat ik het nog zou halen voor vandaag. Vanmiddag naar de consulente en dan dus morgen starten met de afbouw! Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Fortissimo wo 22 mei 2013 - 20:33

Hier denk ik er nog wel om, alleen ben ik niet heel streng momenteel. Mijn leven is eventjes een complete chaos. Gelukkig wel een leuke chaos! Very Happy

Pandora; Wat fijn! Lijkt me echt een lekker gevoel. Nu ik een inkomen heb, wil ik straks misschien ook CB doen. Vriend wil mij binnen niet al te lange tijd ten huwelijk vragen en ik wil slank trouwen, dus er moet wel wat gebeuren Wink
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  xxjojootjexx wo 22 mei 2013 - 20:34

Go Pandora!!!!

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Pandora wo 22 mei 2013 - 20:39

xxjojootjexx schreef:Go Pandora!!!!

Vandaar dat ik nu dus ook naar de sauna durf :P :P
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx wo 22 mei 2013 - 20:43

Pandora wat fijn smile. Succes met eten smile

Ik zat hier weer op de 70,3 dus mijn roparunonsjes zijn er weer af. Helemaal happy mee. Blijf lekker stabiel dus en zelfs een vreetdag red mijn lichaam om dan weer terug te veren.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx wo 22 mei 2013 - 20:44

Hebben jullie in mijn ticker wel gezien hoe weinig ik weeg Razz

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 22 mei 2013 - 20:58

Jaa :cheering: :cheering: :cheering:
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora wo 22 mei 2013 - 22:04

xxjojootjexx schreef:Hebben jullie in mijn ticker wel gezien hoe weinig ik weeg Razz

Wauw! Jij gaat ook hard! Blijkbaar past ww toch beter bij je dan Cb. Knap hoor, wat was jou streefgewicht ook alweer of had je dat niet echt?

Ik heb zin om te gaan afbouwen maar ben tegelijk ook wat angstig om weer normaal te gaan eten, ben
Zo bang dat ik weer ga aankomen.
Hoe ziet de eerste afbouw week er ongeveer uit Minx? Ik eet er in de avond al bij dus hoop eigenlijk dat ik week 1 kan overslaan en meteen aan week 2 kan beginnen.
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  Minx wo 22 mei 2013 - 22:16

Heb je het boekje niet waar het in staat? Die hier onder is het volgens mij.

http://www.cambridgebussum.nl/Cambridge_800_programma_s.pdf

Bij mij was het

Week 1: 3 shakes + 300 kcal maaltijd
Week 2: 2 shakes + 350 kcal maaltijd en 150 kcal maaltijd
Week 3: 1 shake + 400 kcal maaltijd, 300 kcal maaltijd en 150 kcal tussendoor
Week 4: 1000-1250 kcal (ik ben steeds bovenin gaan zitten)
Week 5: 1250-1500 kcal
Week 6: kijken hoever je komt en dan verder opbouwen.

Zit nu in week 6 en zit nu zo tussen de 1600 en 1700 kcal maar wil naar de 2000 toe.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora do 23 mei 2013 - 0:53

Heb zojuist de informatie van mijn consulente gekregen, vanaf morgen start de afbouw.
Jij bent toch ook nog wat afgevallen tijdens de afbouw toch Minx?
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx do 23 mei 2013 - 0:58

@Pandora: Heb niet echt een streef.. Eerst onder de 80 komen. Daarna onder de 75. Dan zie ik wel of ik tevreden ben. Wil graag meer af van mijn buik, als dat met de komende 5 kilo niet gebeurd, of niet genoeg naar mijn zin, dan ga ik wellicht verder. Kijken hoe het loopt.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx do 23 mei 2013 - 1:08

Ja klopt ben nog een paar kg afgevallen, maar ook dat kan heel erg verschillen. De een blijft stabiel de ander valt nog af.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pandora do 23 mei 2013 - 1:21

Minx schreef:Ja klopt ben nog een paar kg afgevallen, maar ook dat kan heel erg verschillen. De een blijft stabiel de ander valt nog af.

Als ik op dit gewicht blijf zou ik heel blij zijn. Strakker en gespierder word ik straks vanzelf door het hardlopen, hoop ik.... Very Happy
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Bericht  xxjojootjexx do 23 mei 2013 - 1:36

@Fortissimo: Wat voor leuke chaos dingen dan??

@Pandora: Natuurlijk wordt je strakker door hardlopen/sporten. Maar daardoor kun je ook weer wat zwaarder worden...

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Mermaid do 23 mei 2013 - 1:38

Ik ben vandaag begonnen met Dukan, doet iemand anders hier dat ook?
Vriendin van me volgt dit dieet en is er heel enthousiast over en is ook heel slank geworden.
Beetje rottige start gehad. Moest ineens toch werken en vooral werken en eten is nog een puntje.. maar zal wel goed komen.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814

Bericht  Fortissimo do 23 mei 2013 - 1:42

Ik heb net gemaild naar de CB consulente in mijn stad.. Zit alleen te twijfelen wanneer ik moet beginnen. In oktober wil ik namelijk de 4mijl lopen. Ze gaf aan dat ik met de 500 variant niet fanatiek mag sporten. Is hardlopen fanatiek? De trainingen zijn niet heel uitgebreid. Nu nog max. een half uurtje. Wordt denk ik opgebouwd naar 1 uur..
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 21 van 40 Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22 ... 30 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: