Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 10 van 40
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Haha dankje Bliss! Ik heb het hele weekend slecht gegeten, en vandaag zo weer. En dat terwijl het vorige week zo goed ging! Ik wil morgen weer goed starten, maar woensdag ga ik al weer met een vriendin lunchen. Zou een broodje met zalm dan geschikt zijn om de dag toch nog gezond te houden? Ontbijten met yoghurt en muesli, tussendoor een appel en dan de lunch? En dan pas weer avondeten?
Wie heeft een gezonder alternatief voor muesli in de yoghurt? Maar dat wel goed vult? Muesli brengt best veel calorien! Fruit eet ik al 2x als tussendoortje, dus dat liever niet nog een keer door de yoghurt.
Wie heeft een gezonder alternatief voor muesli in de yoghurt? Maar dat wel goed vult? Muesli brengt best veel calorien! Fruit eet ik al 2x als tussendoortje, dus dat liever niet nog een keer door de yoghurt.
Slurp- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 27-03-13
Je hebt ook gewoon calorieën nodig he Slurp. Een paar lepels muesli in je yoghurt 's ochtends wordt je echt niet dik van.
Ik eet wel vaak wat fruit in mijn muesli (blauwe bessen, aardbeien of banaan) en dan nog 1 keer fruit als tussendoortje. Op mijn andere tussendoor moment eet ik iets anders; rijstwafels, komkommer/paprika, een snack-a-jack, etc.
Een broodje zalm lijkt me trouwens ook prima bij de lunch, als je het ook lekker vind
Ik ga morgen eten bij la cubanita met vriendinnen. Zal wel niet heel gezond worden, maar ik ben al zo lang niet uit eten geweest dat ik hier gewoon lekker van ga genieten!
Ik eet wel vaak wat fruit in mijn muesli (blauwe bessen, aardbeien of banaan) en dan nog 1 keer fruit als tussendoortje. Op mijn andere tussendoor moment eet ik iets anders; rijstwafels, komkommer/paprika, een snack-a-jack, etc.
Een broodje zalm lijkt me trouwens ook prima bij de lunch, als je het ook lekker vind
Ik ga morgen eten bij la cubanita met vriendinnen. Zal wel niet heel gezond worden, maar ik ben al zo lang niet uit eten geweest dat ik hier gewoon lekker van ga genieten!
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
@aimee: Lekker! ik heb daar 2 weken terug nog gegeten! (in db)
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Registratiedatum : 18-11-10
@ Aimee: Ik kom net terug van La Cubanita maar ik heb vab de weight watchers geleerd dat tapas wel meevalt omdat je rustig en kleine hapjes eet en daardoor minder. Als je maar geen aioli neemt of vette kaas/worst. De groentespiezen zijn heerlijk btw!
Reeza- Prater
- Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12
Bah op dinsdag ben ik altijd veel zwaarder dan op maandag! Nu 0.8 meer dan gisteren Hopelijk trekt dat in de loop van de week weer bij.
Aimee, eet smakelijk alvast!
Aimee, eet smakelijk alvast!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Aimee veel plezier,
Bliss is er iets wat er op maandag dan anders is waardoor je op dinsdag zwaarder bent?
Hier nog steeds een ons zwaarder als vrijdag. Nog steeds wel lichte spierpijn. Vanavond twee uur het water in om hydrotherapie te geven. Ben benieuwd.
Bliss is er iets wat er op maandag dan anders is waardoor je op dinsdag zwaarder bent?
Hier nog steeds een ons zwaarder als vrijdag. Nog steeds wel lichte spierpijn. Vanavond twee uur het water in om hydrotherapie te geven. Ben benieuwd.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Ik sport op maandagavond, dus denk dat t daarom is!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ja inderdaad dat heb ik ook vaak hoor. Daarom verwacht ik ook niet zo heel veel van deze week. Ben te veel aan het sporten.
Minx- Lady Post-a-lot
Zo, deze week is weer goed vol te houden met goed eten
Weinig verleidingen, altijd mooi .
Helaas wel weinig bewegen deze week, stomme knieblessure...
Maar fietsen kan gelukkig wel, dus dat ga ik dan ook maar veel doen!
Weinig verleidingen, altijd mooi .
Helaas wel weinig bewegen deze week, stomme knieblessure...
Maar fietsen kan gelukkig wel, dus dat ga ik dan ook maar veel doen!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Reeza schreef:@ Aimee: Ik kom net terug van La Cubanita maar ik heb vab de weight watchers geleerd dat tapas wel meevalt omdat je rustig en kleine hapjes eet en daardoor minder. Als je maar geen aioli neemt of vette kaas/worst. De groentespiezen zijn heerlijk btw!
Hahah nou ik heb gewoon brood met aioli gegeten hoor! Niet teveel, maar wel een beetje. Verder ook niet echt heel gezond gedaan, maar wel gewoon gestopt met eten toen ik vol zat (normaal met uit eten ga ik dan toch nog even door).
Net helaas nog wel de snoeppot soldaat gemaakt. Mijn vriend zat er van te eten toen ik thuis kwam, en ik ben gewoon zonder na te denken mee gaan eten. Stom! Nouja, morgen weer op rantsoen...
Bliss, jammer van die schommeling steeds, maar niet heel gek met het sporten (en misschien drink je op werkdagen ook minder?)
Snirp, fijn dat je het deze week zo goed volhoudt!
Minx, wat ben je fanatiek met sporten joh!
Aimee- Ratel
Morgen weer oppakken dan moet het goed komen.
Ja deze week gaat lekker gister gespint, vandaag twee uur in het zwembad gelegen omdat ik hydrotherapie moest geven maar dan doe je zelf net zo hard mee, vrijdag weer anderhalf uur hydrotherapie geven. Zaterdag body balance dus gaat lekker. En daarnaast ook nog werken wat ik normaal niet dus. Dus in dat opzicht is mijn beweging deze week echt lekker veel .
Ja deze week gaat lekker gister gespint, vandaag twee uur in het zwembad gelegen omdat ik hydrotherapie moest geven maar dan doe je zelf net zo hard mee, vrijdag weer anderhalf uur hydrotherapie geven. Zaterdag body balance dus gaat lekker. En daarnaast ook nog werken wat ik normaal niet dus. Dus in dat opzicht is mijn beweging deze week echt lekker veel .
Minx- Lady Post-a-lot
Nee ik drink op werkdagen juist veel meer dan thuis, drink echt de hele dag door water en thee. Maar na 13 weken weet ik dat ik op dinsdag altijd zwaarder ben en dat dat in de loop van de week meestal weer aardig bijtrekt. Daar vertrouwen we dus maar op Morgenochtend ga ik weer sporten in elk geval, eerst ff fitnessen en daarna hopelijk Sh'bam, als de instructrice dit keer dus wél op komt dagen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Toch weer 0,2 kg eraf, en 1,1% van mijn vetpercentage!
Ben hier paar dagen niet geweest, wat hebben jullie ontzettend veel geschreven!
Vanavond ga ik pumpen en daarna rpm doen.
Vriendin doet rpm en ik vroeg haar steeds een keer mee te doen met pump. Nu gaan we dus allebei, bij elkaar meedoen.. Pittig!!
Ben hier paar dagen niet geweest, wat hebben jullie ontzettend veel geschreven!
Vanavond ga ik pumpen en daarna rpm doen.
Vriendin doet rpm en ik vroeg haar steeds een keer mee te doen met pump. Nu gaan we dus allebei, bij elkaar meedoen.. Pittig!!
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Dat vetpercentage zegt zo veel meer .
Succes vanavond.
Hier eindelijk weer gezakt. Zit nu op 74.2 nog ff doorzetten . Ben echt kapot. Gewoon echt niet gewend om te werken en vroeg op te staan, was gister om kwart voor 9 thuis en mag zo al weer weg. En dan morgen weer van 12 tot 9 en vrijdag weer ochtend middag.
Succes vanavond.
Hier eindelijk weer gezakt. Zit nu op 74.2 nog ff doorzetten . Ben echt kapot. Gewoon echt niet gewend om te werken en vroeg op te staan, was gister om kwart voor 9 thuis en mag zo al weer weg. En dan morgen weer van 12 tot 9 en vrijdag weer ochtend middag.
Minx- Lady Post-a-lot
Ik heb gisteravond weer een lekkere training gelopen en woog vanochtend 77,2. Morgen weer naar de consulente toe. Hoop zo dat ik morgen in de 76 zit....
Ik was eigenlijk van plan om met mijn verjaardag (de 23e) af te gaan bouwen maar ik heb besloten toch nog even door te gaan. Ik ben nog niet tevreden en wil gewoon onder die 70 komen zodat ik ook ietsje reserve heb ingebouwd voor als ik met de af-/opbouw start.
Hoop toch echt wel voor eind mei klaar te zijn, misschien dat ik binnenkort nog even overstap op alleen de 3 producten, zonder maaltijd dus, om nog even een eindsprint te maken wamt heb het idee dat het niet zo hard meer gaat met de kilo's...
Ik was eigenlijk van plan om met mijn verjaardag (de 23e) af te gaan bouwen maar ik heb besloten toch nog even door te gaan. Ik ben nog niet tevreden en wil gewoon onder die 70 komen zodat ik ook ietsje reserve heb ingebouwd voor als ik met de af-/opbouw start.
Hoop toch echt wel voor eind mei klaar te zijn, misschien dat ik binnenkort nog even overstap op alleen de 3 producten, zonder maaltijd dus, om nog even een eindsprint te maken wamt heb het idee dat het niet zo hard meer gaat met de kilo's...
Pandora- Prater
- Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10
Vandaag alweer ruim een kilo lichter. Dat geeft moed om door te zetten. Ik merk dat om de 2,5 uur eten bij mij echt het beste werkt. Daardoor snoep ik minder en blijft mijn stofwisseling goed op gang. Advies van mijn sportinstructeur, destijds in combinatie met een eetschema maar dat laatste doe ik niet meer.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Goed zo Lady!
Ik heb Sh'bam gedaan, was leuk! Vanmorgen nog niks lichter dan gisteren, maarrr ik ben net ongesteld geworden, dus wellicht is dat ook van invloed. Gewoon doorgaan!
Ik heb Sh'bam gedaan, was leuk! Vanmorgen nog niks lichter dan gisteren, maarrr ik ben net ongesteld geworden, dus wellicht is dat ook van invloed. Gewoon doorgaan!
Bliss- Lady Post-a-lot
Mag ik mee schrijven? Ik moet ook echt afvallen. Ik kan alleen die verdomde knop niet vinden! Ik word er zo moedeloos van! Ik wil echt heel graag afvallen maar iedere keer val ik terug in oude gewoontes. Mijn buikomvang is 98cm en dat is 10cm teveel en ik voel mij er ook onprettig bij! Ik heb superlieve vriendinnen en een hele lieve vriend maar tich maakt het mij heel onzeker! Ik weet wat mijn minpunten zijn namelijk snoepen, snaaien en ongezond eten. Daar moet ik mee stoppen, ik weet het maar hoe? Een dag lukt, twee dagen met heel veel moeite en de derde dag zwicht ik weer om vervolgens dagenlang zo verder te gaan. En ik moet sporten maar ik haat alles met beweging
Hebben jullie tips? Kunnen jullie mij op weg helpen?
Ik moet echt een kilo of 10 kwijt anders groei ik dicht...
Hebben jullie tips? Kunnen jullie mij op weg helpen?
Ik moet echt een kilo of 10 kwijt anders groei ik dicht...
Tjikkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 03-04-13
Wat eet je zoal op een voor jou goede dieetdag?
Minx- Lady Post-a-lot
Goede dieetdagen bestaat bij mij niet echt, als ik eerlijk ben
Ik ontbijt met een plak ontbijtkoek of ik ontbijt niet
Tussendoor eet ik een stuk fruit meestal een mandarijn
Rond half twaalf krijg ik echt honger en dan eet ik 2 boterhammen
Een half uur daarna krijg ik onbedwingbare trek en ga ik in de fout als ik op school ben haal ik standaard een zakje chips oid. En de rest van de middag is net zo rommelig. Nog een stuk fruit, een boterham. En als ik thuis ben, nja dan is het hek van de dam chocola, koekjes enso. Maar niet zoveel dat ik mega vol zit. Ik hou nog wel 'ruimte' over voor het avondeten want anders krijg ik vragen van m'n moeder/vader. Dit klinkt allemaal wel heel erg hé? Ik weet dat ik anders moet eten! Maar ik weet niet hoe. En ik weet niet wat een goed eetpatroon is. Wat gezond is enso. Ohja ik drink een liter water en een halve liter water aangemaakt met ranja. Of ik drink appelsap oid.
Een half uur daarna krijg ik onbedwingbare trek en ga ik in de fout als ik op school ben haal ik standaard een zakje chips oid. En de rest van de middag is net zo rommelig. Nog een stuk fruit, een boterham. En als ik thuis ben, nja dan is het hek van de dam chocola, koekjes enso. Maar niet zoveel dat ik mega vol zit. Ik hou nog wel 'ruimte' over voor het avondeten want anders krijg ik vragen van m'n moeder/vader. Dit klinkt allemaal wel heel erg hé? Ik weet dat ik anders moet eten! Maar ik weet niet hoe. En ik weet niet wat een goed eetpatroon is. Wat gezond is enso. Ohja ik drink een liter water en een halve liter water aangemaakt met ranja. Of ik drink appelsap oid.
Tjikkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 03-04-13
Reageer straks ff want moet nu weg maar dat het zo niet werkt is logisch
Minx- Lady Post-a-lot
Tjikkie schreef:Goede dieetdagen bestaat bij mij niet echt, als ik eerlijk ben
Maar zelf zie je toch ook wel waarom je in de middag honger krijgt? Als je de hele ochtend amper eet... Ik zou gewoon eens beginnen met goed ontbijten, gestructureerder eten, en geen ranja en appelsap meer. Hier scheelt dat al enorm (bijna 6 kilo om precies te zijn )
Dus, een eetlijstje:
O: 2 boterhammen/muesli met yoghurt (en fruit)/cräckers met mager beleg
T: stuk fruit
L: 2 of 3 boterhammen met mager beleg
T: yoghurt of kwark/rijstwafels/noten/stuk fruit
D: wat de pot schaft
En dan water of thee drinken, eventueel verse fruitsap
Aimee- Ratel
Je moet inderdaad echt meer gaan eten en zeker geen ontbijt over slaan. Een mandarijntje telt trouwens voor een half stuk fruit. Meer afwisselen en vooral meer eten.
Ontbijtkoek is echt een slechte start van de dag. Je suikerspiegel is vrij laag na een lange nacht. Vervolgens eet je dan iets met heel veel suikers, het hoofdingredient van ontbijtkoek is namelijk glucosefructosestroop ofwel suiker. Je bloedsuikerspiegel schiet omhoog waarna je lichaam dat weer wil verlagen maar doordat er vezels ontbreken schiet hij weer omlaag met als gevolg honger. Dit gaat dan echt enorm stuiteren met als resultaat honger.
Wat voor brood eet je en waar beleg je het mee? Dat zie ik nergens staan. Wat me wel opvalt is dat je enorm veel geraffineerde suikers en bewerkte producten binnen krijgt. Eigenlijk voor al die producten geld bovenstaand verhaal.
Het is doorzetten, je zit namelijk met een enorme suiker verslaving waar je van af moet kicken. Suiker werkt namelijk verslavender dan heroïne. En suikers (ik heb het dan over de suikers die niet van nature in producten voorkomen) zijn loze calorieën. Je lichaam kan er verder vrij weinig mee behalve opslaan.
Ontbijtkoek is echt een slechte start van de dag. Je suikerspiegel is vrij laag na een lange nacht. Vervolgens eet je dan iets met heel veel suikers, het hoofdingredient van ontbijtkoek is namelijk glucosefructosestroop ofwel suiker. Je bloedsuikerspiegel schiet omhoog waarna je lichaam dat weer wil verlagen maar doordat er vezels ontbreken schiet hij weer omlaag met als gevolg honger. Dit gaat dan echt enorm stuiteren met als resultaat honger.
Wat voor brood eet je en waar beleg je het mee? Dat zie ik nergens staan. Wat me wel opvalt is dat je enorm veel geraffineerde suikers en bewerkte producten binnen krijgt. Eigenlijk voor al die producten geld bovenstaand verhaal.
Het is doorzetten, je zit namelijk met een enorme suiker verslaving waar je van af moet kicken. Suiker werkt namelijk verslavender dan heroïne. En suikers (ik heb het dan over de suikers die niet van nature in producten voorkomen) zijn loze calorieën. Je lichaam kan er verder vrij weinig mee behalve opslaan.
Minx- Lady Post-a-lot
Wil je echt een vol gevoel krijgen, eet dan roggebrood.. Vandaag ontdekt. Jeetjemina.
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
En hoeveel sneetjes eet je dan Fortissimo?
Ik lust roggebrood alleen met roomboter en suiker, haha! Niet echt een ideale combi lijkt me
Vandaag ook weer een goede dag!
Baal wel dat ik deze week niet kan sporten door een blessure.
Zaterdag weer rustig aan opbouwen, een kwartiertje hardlopen, jeujj!!!
Vandaag het volgende gegeten:
O: Glas drinkontbijt (had me verslapen, heb er zowaar 2,5u op kunnen teren )
T: Eierkoek
L: 3 volkoren boterhammen met smeerkaas en smeerworst
T: Banaan en een appel
D: Pasta met tonijn
Tjikkie, ik zou zeker met een eetschema gaan werken!
Voor mij heeft dat erg goed geholpen, ik had gewoon ergens houvast nodig!
Ik eet nu zo om de 2/2,5u, alleen tussen mijn laatste tussendoortje en het diner zit vaak wel 3 uur (komt door pauzes op het werk). Dus 17u is vaak mijn dipje, maar die probeer ik te negeren, of ik neem een rijstewafel
Ik lust roggebrood alleen met roomboter en suiker, haha! Niet echt een ideale combi lijkt me
Vandaag ook weer een goede dag!
Baal wel dat ik deze week niet kan sporten door een blessure.
Zaterdag weer rustig aan opbouwen, een kwartiertje hardlopen, jeujj!!!
Vandaag het volgende gegeten:
O: Glas drinkontbijt (had me verslapen, heb er zowaar 2,5u op kunnen teren )
T: Eierkoek
L: 3 volkoren boterhammen met smeerkaas en smeerworst
T: Banaan en een appel
D: Pasta met tonijn
Tjikkie, ik zou zeker met een eetschema gaan werken!
Voor mij heeft dat erg goed geholpen, ik had gewoon ergens houvast nodig!
Ik eet nu zo om de 2/2,5u, alleen tussen mijn laatste tussendoortje en het diner zit vaak wel 3 uur (komt door pauzes op het werk). Dus 17u is vaak mijn dipje, maar die probeer ik te negeren, of ik neem een rijstewafel
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Pagina 10 van 40 • 1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.