Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 9 van 40
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Het kan zijn dat ik daar ook nog wel iets zwaarder was hoor, en nog behoorlijk uit shape van de zwangerschap... Het jaar ervoor zag ik er namelijk zo uit, haha:
*weg
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam weer een beetje aan het terugveren is, gelukkig! En die paar kilo die er al wel af is helpt natuurlijk ook wel.
*weg
Ik heb het gevoel dat mijn lichaam weer een beetje aan het terugveren is, gelukkig! En die paar kilo die er al wel af is helpt natuurlijk ook wel.
Laatst aangepast door Aimee op vr 5 apr 2013 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Goed bezig allemaal,
hier even een kort bericht ben namelijk zo ziek als een hond.Wat wel betekend dat ik als een gek afval.ik was maandag 80.2(of.4)en vandaag 77.5.nu weet ik ook wel dat als ik weer beter ben er waarschijnlijk wel wat bij gaat komen,maar dit is echt laagst is 5-6 jaar.
hier even een kort bericht ben namelijk zo ziek als een hond.Wat wel betekend dat ik als een gek afval.ik was maandag 80.2(of.4)en vandaag 77.5.nu weet ik ook wel dat als ik weer beter ben er waarschijnlijk wel wat bij gaat komen,maar dit is echt laagst is 5-6 jaar.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Mauwmauw beterschap. Pff ben ik ff blij dat ik ben afgevallen, moet volgende week hydrotherapie geven en zelf dan ook in badpak. Zo dat ding maar eens opduiken.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Aimee, lekker wijf!
Kei trots op jou!
Je geeft mij weer wat motivatie en kan ik heul goed gebruiken!
Kei trots op jou!
Je geeft mij weer wat motivatie en kan ik heul goed gebruiken!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ahh Aimee, heb je foto's gemist! PM? Motivatie is altijd welkom!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Thnx Parel! We moeten nog bijna evenveel kwijt Doorzetten!!
Laatst aangepast door Aimee op za 6 apr 2013 - 9:08; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee- Ratel
Oh wauw! Je ziet echt verschil! Mooi hoor
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Idd, goed bezig!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pff ben dood. Vandaag met zijn 10'en 170 pallets uitgepakt en daar een mooi bedrag mee verdiend maar voel mijn rugspieren nu wel. Vandaag een lichte maaltijd erbij genomen want was anders echt te zwaar. Nu lekker met de beetjes de lucht in en een steuntje in mijn rug. Ff ontspannen. En dan kijken wat er morgen af is .
Minx- Lady Post-a-lot
Ik ben zo boos en gefrustreerd met mezelf!!! Waaaarom heb ik het weer zo ver laten komen? Waarom kan ik maar niet de discipline opbrengen om goed voor mezelf te zorgen? En waaaarom denk ik dat ik dunner ben dan ik daadwerkelijk ben???
Net uiteten geweest met de familie. Mijn vader maakt een foto en oh echt hoor. Ik ben echt een olifant tussen mijn familie! En dat is echt niet overdreven en de foto was ook niet uit een verkeerde hoek ofzo. Mijn hele avond is verpest. Bahbahbah, ik ga nooit meer eten. Ik eindig nog een keer bij obese zo.
Net uiteten geweest met de familie. Mijn vader maakt een foto en oh echt hoor. Ik ben echt een olifant tussen mijn familie! En dat is echt niet overdreven en de foto was ook niet uit een verkeerde hoek ofzo. Mijn hele avond is verpest. Bahbahbah, ik ga nooit meer eten. Ik eindig nog een keer bij obese zo.
Neeee Kiek, dat is echt niet zo!! Je ziet er goed uit hoor, neem dat van me aan! Vergelijk jezelf niet met je zusjes, daar heb je niks aan. Vanaf morgen ga je er weer lekker tegenaan!
Ik heb geen beste dag trouwens, heb 2x ijs gehad en eet nu chips, nadat ik de nodige rosé heb gedronken:s
Ik heb geen beste dag trouwens, heb 2x ijs gehad en eet nu chips, nadat ik de nodige rosé heb gedronken:s
Bliss- Lady Post-a-lot
Kiekeboe, kom op!!! Je kan best voor jezelf zorgen!
Ik had gister mijn weegmoment, 66.7. Helaas dus 0.6 erbij, maar allemaal goed te verklaren na de paasdagen, een bokbierdag en borrel (incl. hapjes ) en etentje ivm het pensioen van mijn vader.
Gister ook niet meteen een goed begin van de nieuwe week gemaakt, met sushi en 3 cocktails...
Maar vandaag nog 6 dagen voor het volgende weegmoment .
Gister wel weer hardgelopen en zo 20 km wandelen!
Fijne zondag meiden!
Ik had gister mijn weegmoment, 66.7. Helaas dus 0.6 erbij, maar allemaal goed te verklaren na de paasdagen, een bokbierdag en borrel (incl. hapjes ) en etentje ivm het pensioen van mijn vader.
Gister ook niet meteen een goed begin van de nieuwe week gemaakt, met sushi en 3 cocktails...
Maar vandaag nog 6 dagen voor het volgende weegmoment .
Gister wel weer hardgelopen en zo 20 km wandelen!
Fijne zondag meiden!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Zo, ik heb net vast weer m'n smoothie voor morgenochtend gemaakt!
Dit keer 1/3 banaan, 5 heul grote aardbeien, magere yoghurt en een schepje honing (de V&D smoothie, haha). Precies genoeg gemaakt voor 1 glas En hij is dit keer veel dunner, dus makkelijker te drinken!
Eten jullie er verder nog wat bij? Ik heb het idee dat ik wat mis zo.. Zal door het niet hoeven kauwen komen denk ik, haha.
Dit keer 1/3 banaan, 5 heul grote aardbeien, magere yoghurt en een schepje honing (de V&D smoothie, haha). Precies genoeg gemaakt voor 1 glas En hij is dit keer veel dunner, dus makkelijker te drinken!
Eten jullie er verder nog wat bij? Ik heb het idee dat ik wat mis zo.. Zal door het niet hoeven kauwen komen denk ik, haha.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Kiekeboe schreef:Ik ben zo boos en gefrustreerd met mezelf!!! Waaaarom heb ik het weer zo ver laten komen? Waarom kan ik maar niet de discipline opbrengen om goed voor mezelf te zorgen? En waaaarom denk ik dat ik dunner ben dan ik daadwerkelijk ben???
Kiek, ik vind jou echt een hele mooie vrouw, of je het nou wilt geloven of niet. Ik herken je frustratie heel erg. Ik heb ook ontdekt dat dit echt wel mijn probleem is. Op gewone dagen lukt het me best goed om niet teveel en gezond te eten, maar zodra er iets speciaals is lukt me dit niet om vol te houden. Ik had dit weekend drie feestjes en dan vreet ik me gewoon vol. Op zo'n moment lukt het me niet om me te beheersen. Gevolg is dat ik nu weer terug bij af ben. Ik walg momenteel van mezelf wanneer ik naakt voor de spiegel sta en ook ik schrik soms van foto's waar ik op sta. Bah, bah!
Iemand tips?
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ik kom mij ook aanmelden voor dit topic. Ben nu 2 weken bezig maar het wil niet echt lukken.
Morgen start ik weer met goede moed!
Morgen start ik weer met goede moed!
Hoi meiden, ik ben dus sinds vorige week ook aan het afvallen. Ik doe koolhydraat beperkt eten.
Het gaat tot nu toe eigenlijk best goed. (al denk ik niet dat ik al veel ben afgevallen als ik dinsdag op de weegschaal ga staan). Ook loop ik elke dag 30 minuten tot 1 uur. Dus hopelijk blijft het lekker weer dan vind ik het helemaal niet erg om te gaan wandelen.
Ik ben nu benieuwd wat jullie als tussendoortje eten?
Ik wil geen fruit want ik eet 's morgens in de yoghurt al een halve vrucht (met walnoten, heel lekker!!). Dus dat mag ik niet.
Heb het dr. Frank dieet boek heb ik er al bij gepakt en daar staat in dat je als tussendoortje asperges met ham, augurk met boterhamworst, komkommer met roomkaas of natuurlijk een stukje paprika/komkommer/radijs enz.
Het gaat tot nu toe eigenlijk best goed. (al denk ik niet dat ik al veel ben afgevallen als ik dinsdag op de weegschaal ga staan). Ook loop ik elke dag 30 minuten tot 1 uur. Dus hopelijk blijft het lekker weer dan vind ik het helemaal niet erg om te gaan wandelen.
Ik ben nu benieuwd wat jullie als tussendoortje eten?
Ik wil geen fruit want ik eet 's morgens in de yoghurt al een halve vrucht (met walnoten, heel lekker!!). Dus dat mag ik niet.
Heb het dr. Frank dieet boek heb ik er al bij gepakt en daar staat in dat je als tussendoortje asperges met ham, augurk met boterhamworst, komkommer met roomkaas of natuurlijk een stukje paprika/komkommer/radijs enz.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ja ik vind het moeilijk. Ik heb zelf besloten dat ik het niet wil. En ga zo ook de uitdaging aan. Ik denk alleen maar ik mag het wel maar wil het niet.
Ik was vandaag op een verjaardag en een deel had ik sinds oud en nieuw niet meer gezien. Een had zelf zoiets gehad van goh die lijkt op minx maar dat is ze niet, keek ze nog een keer was ik het wel . Dat is wel echt lekker dan . Was wel 2 ons aangekomen vandaag maar dat had ik ook wel verwacht met die spierpijn die ik nu heb. Morgen mag ik weer werken. Heb er zo'n zin in weer even een weekje doen waar ik voor geleerd heb .
Ik was vandaag op een verjaardag en een deel had ik sinds oud en nieuw niet meer gezien. Een had zelf zoiets gehad van goh die lijkt op minx maar dat is ze niet, keek ze nog een keer was ik het wel . Dat is wel echt lekker dan . Was wel 2 ons aangekomen vandaag maar dat had ik ook wel verwacht met die spierpijn die ik nu heb. Morgen mag ik weer werken. Heb er zo'n zin in weer even een weekje doen waar ik voor geleerd heb .
Minx- Lady Post-a-lot
Yay, ik was positief verrast vanmorgen op de weegschaal: 87.3, dus -8.2 Snap het niet helemaal, heb dit weekend chips, ijs, chocola en van alles gehad en toch afgevallen. Nu 100 gram meer eraf dan twee weken geleden toen ik ziek was. Hopen dat de stijgende lijn zich nu voortzet, dan zou ik mijn doel (tien kilo eraf voor de meivakantie) nog kunnen halen!
Bliss- Lady Post-a-lot
Jeeej Bliss, wat goed!
Minx: Leuk dat je omgeving zo leuk reageert op je afvallen! maar het is bij jou natuurlijk ook wel heel duidelijk te zien
Shally: Waarom mag je niet meer fruit? Een half stuk fruit op een dag is toch vrij weinig?
Ik woog vanmorgen 73.8, dus een halve kilo er weer af! Was een beetje een tegenvaller (van de week tussendoor woog ik 73.3), maar ik kan natuurlijk niet zo snel blijven gaan (de eerste 5 kilo was er in één maand zo'n beetje af)
Minx: Leuk dat je omgeving zo leuk reageert op je afvallen! maar het is bij jou natuurlijk ook wel heel duidelijk te zien
Shally: Waarom mag je niet meer fruit? Een half stuk fruit op een dag is toch vrij weinig?
Ik woog vanmorgen 73.8, dus een halve kilo er weer af! Was een beetje een tegenvaller (van de week tussendoor woog ik 73.3), maar ik kan natuurlijk niet zo snel blijven gaan (de eerste 5 kilo was er in één maand zo'n beetje af)
Aimee- Ratel
@ Kiekeboe: Neeeeee! Je bent vast een prachtmeid en hartstikke goed bezig!
@ Applestar: Jou heb ik ook al vaker voorbij zien zoeven..net als ik haha..volgens mij zijn we altijd op dieet Of een soort van.. Naja we gaan ervoor! Allebei!
@ Shally: Wat goed! Hoe werkt dat precies? Koolhydraat beperkt eten? Wat eet je zoal op een dag zeg maar? Maar je beweegt goed hoor!
@ Minx: Wat leuk dat mensen je niet eens méteen herkennen! Goed van je!
@ Bliss: Toppertje!
@ Aimee: Elk moment dat je je weegt kan anders zijn.. de tijd, de hoeveelheid eten wat je hebt gegeten, je kleding etc etc niet zoveel van aantrekken
Whoee ik heb net 3 kwartier geskeelerd! Ik wou eerst naar de sportschool maar ikvond vind het buiten zo lekker weer dat ik maar ben gaan skeeleren haha..was superlekker! Ik had gisteren ook een app gedownload: Fitbooster, best heavy! Morgen gegarandeerd spierpijn denk ik haha
Eten gaat top! Overdag eet ik 3-5 boterhammen met 30+kaas, kipfilet, appelstroop en 2 stuks fruit. En 'savonds een lichte maaltijd ivm mijn darmen. Vandaag ga ik een koude pastasalade eten; jummie! Kipfilet in stukjes, bakken in de pan met oestersaus, spirelli (iig die pasta die op wokkelchips lijkt), stukjes mandarijn, stukjes appel en tomaat..
@ Applestar: Jou heb ik ook al vaker voorbij zien zoeven..net als ik haha..volgens mij zijn we altijd op dieet Of een soort van.. Naja we gaan ervoor! Allebei!
@ Shally: Wat goed! Hoe werkt dat precies? Koolhydraat beperkt eten? Wat eet je zoal op een dag zeg maar? Maar je beweegt goed hoor!
@ Minx: Wat leuk dat mensen je niet eens méteen herkennen! Goed van je!
@ Bliss: Toppertje!
@ Aimee: Elk moment dat je je weegt kan anders zijn.. de tijd, de hoeveelheid eten wat je hebt gegeten, je kleding etc etc niet zoveel van aantrekken
Whoee ik heb net 3 kwartier geskeelerd! Ik wou eerst naar de sportschool maar ik
Eten gaat top! Overdag eet ik 3-5 boterhammen met 30+kaas, kipfilet, appelstroop en 2 stuks fruit. En 'savonds een lichte maaltijd ivm mijn darmen. Vandaag ga ik een koude pastasalade eten; jummie! Kipfilet in stukjes, bakken in de pan met oestersaus, spirelli (iig die pasta die op wokkelchips lijkt), stukjes mandarijn, stukjes appel en tomaat..
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
@Aimee: ik eet zo weinig fruit omdat daar natuurlijke vruchtensuikers inzitten en dat zijn ook koolhydraten.
@Pannetoet: Ik ben helaas nog maar 4 ons af gevallen in 1 week en dat is best frusterend maar de volhouder wint (hoop ik).Denk dat het toch ook wel te maken heeft dat het bij mij wat langer nodig heeft omdat ik en een te traag werkende schildklier heb en clomid gebruik om zwanger te worden. Dit is ongeveer wat ik eet op een dag:
- 's Morgens ontbijt ik met magere yoghurt, 3 walnoten en een halve vrucht (peer of appel) en een beker optimel.
- Tussendoor mag ik 1 lichtgewicht knächebröd of 1 volkoren cracotte met mager beleg en eventueel nog rauwkost.
- Lunch: 2 snee volkoren of roggebrood. (ik heb nu koolhydraatarm brood) met mager beleg en eventueel rauwkost
-Tussendoor mag ik 1 lichtgewicht knächebröd of 1 volkoren cracotte met mager beleg en eventueel nog rauwkost.
- Diner: stukje mager vlees, kip of vis, een flinke portie groente. Geen aardappelen, rijst of pasta.
- 's Avonds mag je nog een schaaltje yoghurt of een glas karnemelk, melk of optimel.
Over de hele dag mag je eventueel nog 2 glazen frisdrank maar dat doe ik eigenlijk nooit. Het enige wat ik over de hele dag drink is groene thee of water.
Daarnaast loop ik dus nog elke dag 30 minuten tot een uur.
Ik heb het boek van dr. Frank er bij gepakt en daar stond in dat je als tussendoortje ook boterhamworst met augurk, komkommer met roomkaas of asperge met ham mag. Dus nu eet ik meestal als tussendoortje een cracotte en de andere keer 1 van deze dingen. (als ik al een tussendoortje eet, doe ik ook niet altijd).
Ik heb zojuist groentequichecups gemaakt, wat gegeten kan worden in plaats van een cracotte of knäckebröd. Ben benieuwd of het wat is.
@Pannetoet: Ik ben helaas nog maar 4 ons af gevallen in 1 week en dat is best frusterend maar de volhouder wint (hoop ik).Denk dat het toch ook wel te maken heeft dat het bij mij wat langer nodig heeft omdat ik en een te traag werkende schildklier heb en clomid gebruik om zwanger te worden. Dit is ongeveer wat ik eet op een dag:
- 's Morgens ontbijt ik met magere yoghurt, 3 walnoten en een halve vrucht (peer of appel) en een beker optimel.
- Tussendoor mag ik 1 lichtgewicht knächebröd of 1 volkoren cracotte met mager beleg en eventueel nog rauwkost.
- Lunch: 2 snee volkoren of roggebrood. (ik heb nu koolhydraatarm brood) met mager beleg en eventueel rauwkost
-Tussendoor mag ik 1 lichtgewicht knächebröd of 1 volkoren cracotte met mager beleg en eventueel nog rauwkost.
- Diner: stukje mager vlees, kip of vis, een flinke portie groente. Geen aardappelen, rijst of pasta.
- 's Avonds mag je nog een schaaltje yoghurt of een glas karnemelk, melk of optimel.
Over de hele dag mag je eventueel nog 2 glazen frisdrank maar dat doe ik eigenlijk nooit. Het enige wat ik over de hele dag drink is groene thee of water.
Daarnaast loop ik dus nog elke dag 30 minuten tot een uur.
Ik heb het boek van dr. Frank er bij gepakt en daar stond in dat je als tussendoortje ook boterhamworst met augurk, komkommer met roomkaas of asperge met ham mag. Dus nu eet ik meestal als tussendoortje een cracotte en de andere keer 1 van deze dingen. (als ik al een tussendoortje eet, doe ik ook niet altijd).
Ik heb zojuist groentequichecups gemaakt, wat gegeten kan worden in plaats van een cracotte of knäckebröd. Ben benieuwd of het wat is.
ShallY- Prater
- Aantal berichten : 1225
Punten : 1499
Ff ego berichtje moet zo sporten
0,7 er af bij de consulent. 4,1%vet minder 3,4 kg vet minder en 2 kg spieren erbij de afgelopen 6 dagen. Haha ga vaker met spierpijn wegen.
0,7 er af bij de consulent. 4,1%vet minder 3,4 kg vet minder en 2 kg spieren erbij de afgelopen 6 dagen. Haha ga vaker met spierpijn wegen.
Minx- Lady Post-a-lot
Wauw Minx wat goed!!! Ik zou ook moeten gaan sporten, maar heb geen idee wanneer ik moet gaan...
Pannetoet: lekker, pastasalade! En goed dat je zo lang geskeelerd hebt!
Shally: Oké, lijkt me erg lastig om amper koolhydraten te eten... Knap dat je het volhoudt!
Pannetoet: lekker, pastasalade! En goed dat je zo lang geskeelerd hebt!
Shally: Oké, lijkt me erg lastig om amper koolhydraten te eten... Knap dat je het volhoudt!
Aimee- Ratel
En nu.... Wil ik een schop onder m'n kont!
Slurp- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 27-03-13
Slurp schreef:En nu.... Wil ik een schop onder m'n kont!
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 9 van 40 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.