Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 8 van 40
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Hier is het even hopeloos, heb ook wat stress dus dan zondig ik makkelijker, heb gewoon even niet de puf voor streng lijnen. Kom alsjeblieft op met dat mooie weer, ik stik hier weer van de kou!
Heb inderdaad ook aardbeien gehaald! Ik vertik het alleen om ze schoon te maken haha
Heb inderdaad ook aardbeien gehaald! Ik vertik het alleen om ze schoon te maken haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Hier is het even hopeloos, heb ook wat stress dus dan zondig ik makkelijker, heb gewoon even niet de puf voor streng lijnen. Kom alsjeblieft op met dat mooie weer, ik stik hier weer van de kou!
Afgezien van de aardbeien ontzettend herkenbaar. Ik kom alleen maar aan voor mn gevoel, blijf dik en het wil er niet meer af.
Kutweer, kutvet, kut.
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Ik heb net 2 pogingen tot het maken van smoothies gedaan..
1 met aardbei, banaan en vanille yoghurt. Die is te dik waardoor je hem niet echt lekker kunt drinken en voor mijn smaak toch te veel banaan (ik houd er niet zo van..).
Nummer 2 is met aardbei, banaan en sinaasappelsap, maar die ik best wel weer zuur..
De kant-en-klare vind ik toch nog altijd het lekkerst, haha. Vooral die van Innocence.
1 met aardbei, banaan en vanille yoghurt. Die is te dik waardoor je hem niet echt lekker kunt drinken en voor mijn smaak toch te veel banaan (ik houd er niet zo van..).
Nummer 2 is met aardbei, banaan en sinaasappelsap, maar die ik best wel weer zuur..
De kant-en-klare vind ik toch nog altijd het lekkerst, haha. Vooral die van Innocence.
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10
Ik maak altijd deze smoothie:
Bakje aardbeien (vers of uit de vriezer)
Genoeg volle yoghurt
Beetje kokos
Schraapsel van een vanille stokje
(eventueel het sap van 1 sinasappel)
Lekkerste smoothie ever! (Hier kan ik trouwens wel 2/3x van drinken in een glas van 250ml)
Bakje aardbeien (vers of uit de vriezer)
Genoeg volle yoghurt
Beetje kokos
Schraapsel van een vanille stokje
(eventueel het sap van 1 sinasappel)
Lekkerste smoothie ever! (Hier kan ik trouwens wel 2/3x van drinken in een glas van 250ml)
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
De smoothies voor mijn dochter maak ik met wat volle melk aan, heel drinkbaar!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Arwyn schreef:Ik heb net 2 pogingen tot het maken van smoothies gedaan..
Neeeeeee niet kant-en-klare gaan halen! Je kunt het! Wacht..ik heb echt het recept voor jou! Gekregen van zusjelief die smoothies maakt bij LaPlace
- Halve banaan
- Stuk of 10 aardbeien
- Flinke (koffiekop) yoghurt (gewone magere yoghurt)
- Scheut honing
En blenden maar! Ik weet zeker dat je deze gaat lekker gaat vinden!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Arwyn schreef:Ik heb net 2 pogingen tot het maken van smoothies gedaan..
heel lekker he maar helaas vol met suiker..
eigenwijs- Fluisteraar
- Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11
Ik heb die met yoghurt nog staan als ontbijt voor morgen.
Die met honing zal ik ook eens proberen! Maar hoe maak je ze dan wat vloeibaarder? Yoghurt dikte drinkt niet echt makkelijk..
Die met honing zal ik ook eens proberen! Maar hoe maak je ze dan wat vloeibaarder? Yoghurt dikte drinkt niet echt makkelijk..
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Ik heb die met yoghurt nog staan als ontbijt voor morgen.
Ik vind dat helemaal geen probleem eigenlijk, die dikte!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Ik vind dat juist lekker, als het de dikte heeft van yoghurt. Je kunt er altijd een klein scheutje sap in doen natuurlijk
Gast- Gast
Ik doe er altijd wat (verse) sinaasappelsap doorheen. Vind het zo heel dik ook niet lekker...
Pfff ik baal omdat ik net bij mijn schoonouders flink wat chips naar binnen heb zitten werken(ging er heen met honger, dat was al stom) en daarna boerenkoolstamppot met worst heb gegeten en daar volgens voedingscentrum bijna 900 calorieën inzitten! De komende dagen maar even niet op de weegschaal
Pfff ik baal omdat ik net bij mijn schoonouders flink wat chips naar binnen heb zitten werken(ging er heen met honger, dat was al stom) en daarna boerenkoolstamppot met worst heb gegeten en daar volgens voedingscentrum bijna 900 calorieën inzitten! De komende dagen maar even niet op de weegschaal
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Meiden, goed bezig allemaal!!!!
En lekker hoor, al die smoothie-tips die voorbij komen.
Doe het zelf altijd met de staafmixer, maar wie weet, in ons nieuwe huis met grotere keuken (en meer opbergruimte ) komt er ook wel een blender.
Hier morgenochtend weer het weegmoment, maar ben (al zeg ik het zelf) weer goed bezig deze week.
Lekker hardgelopen, en morgen weer.
Verder gister uit eten geweest, maar de frietjes laten staan en een heerlijke maaltijdsalade genomen!
Daarvoor, bij de pensioensborrel van paps wel wat borrelhapjes genomen... Ach, ook zo zonde om die schalen voorbij te laten gaan zonder iets te pakken .
Merk dan echt het verschil met thuis zijn. Daar is niks te snoepen/snaaien, dus eet ik niks.
Maar ben ik ergens waar het is en constant wordt aangeboden, dan is de verleiding weer erg groot.
Ach, vandaag weer een goed dagje Sonja volgen en dan voel ik me meteen weer een stuk lekkerder!
Morgen weer een weeg-update dus, fijne dag!
En lekker hoor, al die smoothie-tips die voorbij komen.
Doe het zelf altijd met de staafmixer, maar wie weet, in ons nieuwe huis met grotere keuken (en meer opbergruimte ) komt er ook wel een blender.
Hier morgenochtend weer het weegmoment, maar ben (al zeg ik het zelf) weer goed bezig deze week.
Lekker hardgelopen, en morgen weer.
Verder gister uit eten geweest, maar de frietjes laten staan en een heerlijke maaltijdsalade genomen!
Daarvoor, bij de pensioensborrel van paps wel wat borrelhapjes genomen... Ach, ook zo zonde om die schalen voorbij te laten gaan zonder iets te pakken .
Merk dan echt het verschil met thuis zijn. Daar is niks te snoepen/snaaien, dus eet ik niks.
Maar ben ik ergens waar het is en constant wordt aangeboden, dan is de verleiding weer erg groot.
Ach, vandaag weer een goed dagje Sonja volgen en dan voel ik me meteen weer een stuk lekkerder!
Morgen weer een weeg-update dus, fijne dag!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Yes! Onder de 70! Vanmorgen 69,7, precies 8 kilo eraf!
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Snirp- Prater
Wat fijn .
Snirp ook goed bezig, wel humor dat mijn autocorrect van je naam net snoep maakt haha.
Hier een onsje maar met volle darmen nog dus gaat prima. Heb gister een schrijfboekje en een map gekocht. In de map wil ik recepten en trainingsschema's stoppen en in het boekje mijn dagmenu's zodat als ik een keer inspiratieloos ben ik snel even wat op kan zoeken. En leuke pennen natuurlijk zodat ik in vrolijke kleuren kan schrijven haha.
Snirp ook goed bezig, wel humor dat mijn autocorrect van je naam net snoep maakt haha.
Hier een onsje maar met volle darmen nog dus gaat prima. Heb gister een schrijfboekje en een map gekocht. In de map wil ik recepten en trainingsschema's stoppen en in het boekje mijn dagmenu's zodat als ik een keer inspiratieloos ben ik snel even wat op kan zoeken. En leuke pennen natuurlijk zodat ik in vrolijke kleuren kan schrijven haha.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Goed bezig Charlie!
Ik ben tot nu toe ook vrij goed bezig volgens mij. Ontbeten met m'n smoothie van gister en net in de pauze een appel en 2 volkoren mini Matzes gehad (en een soesje, hihi). Ben nu ook bezig aan kop thee nummer 5 (rooibos) en de eerste halve liter water is ook bijna op
Verder in de planning voor vandaag: lunch 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas, tussendoor een appel en 2 mini volkoren Matzes.
Vanavond eet ik bij een collega, soep als het goed is en gaan we met een groepje even de kroeg in. Komen wel een paar wijntjes bij dus denk ik
Ik ben tot nu toe ook vrij goed bezig volgens mij. Ontbeten met m'n smoothie van gister en net in de pauze een appel en 2 volkoren mini Matzes gehad (en een soesje, hihi). Ben nu ook bezig aan kop thee nummer 5 (rooibos) en de eerste halve liter water is ook bijna op
Verder in de planning voor vandaag: lunch 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas, tussendoor een appel en 2 mini volkoren Matzes.
Vanavond eet ik bij een collega, soep als het goed is en gaan we met een groepje even de kroeg in. Komen wel een paar wijntjes bij dus denk ik
Arwyn- Ratel
Arwyn schreef:Ik heb die met yoghurt nog staan als ontbijt voor morgen.
Met een rietje! Maar je moet ook niet zoveel banaan en yoghurt erin doen..daarom juist ook magere yoghurt. Deze is én dunner qua substantie én veel gezonder Ik drink smoothies altijd met een rietje haha dan proef je de smaak veel beter...
En je moet gewoon altijd iets honing erbij in doen..dat maakt het een beetje zoetig en honing zijn natuurlijke suikers
Pannetoet- Kletskop
Pannetoet schreef:
Deze is én dunner qua substantie én veel gezonder
Niet mee eens.
Minx- Lady Post-a-lot
Oeh Aimee, dat is dan wel even schrikken he! Als je bewust bezig bent met voeding, dan kom je nog eens (soms onaangename) verrassingen tegen.
Snirp, heel knap dat je dan toch in ieder geval de frietjes kan weerstaan.
Charles, way to go!
'Met volle darmen', dat klinkt heerlijk Minx, haha!
Arwyn, dat klinkt als een goede eetdag hoor, vooral die hoeveelheid drinken, zelf heb ik daar nog moeite mee.
Ik ben blij want vanochtend gaf mijn weegschaal 70,4 aan, wat betekend dat ik nu weer officieel een gezonde BMI heb!
Snirp, heel knap dat je dan toch in ieder geval de frietjes kan weerstaan.
Charles, way to go!
'Met volle darmen', dat klinkt heerlijk Minx, haha!
Arwyn, dat klinkt als een goede eetdag hoor, vooral die hoeveelheid drinken, zelf heb ik daar nog moeite mee.
Ik ben blij want vanochtend gaf mijn weegschaal 70,4 aan, wat betekend dat ik nu weer officieel een gezonde BMI heb!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Minx schreef:Pannetoet schreef:
Deze is én dunner qua substantie én veel gezonder
Niet mee eens.
Want?
Goed bezig allemaal trouwens
Pannetoet- Kletskop
Vetten e.d. Heb je ook gewoon nodig. Qua kcal scheelt het sowieso amper en je zit een behoorlijk bewerkt product te eten. Iedereen is helemaal paranoia geworden op gebied van voeding, vetten zijn eng en je moet zo weinig mogelijk binnen krijgen. Ofwel we eten niet meer echt maar alles is zwaar bewerkt.
Minx- Lady Post-a-lot
Dat kan.
Maar als ik naar mijzelf kijk; ik kan heel slecht tegen zuivel maar als ik een keer yoghurt oid wil hebben valt mager veel en veel beter dan volle producten. Je hebt helemaal gelijk wat betreft de vetten, die heb je inderdaad nodig!
Maar als ik naar mijzelf kijk; ik kan heel slecht tegen zuivel maar als ik een keer yoghurt oid wil hebben valt mager veel en veel beter dan volle producten. Je hebt helemaal gelijk wat betreft de vetten, die heb je inderdaad nodig!
Pannetoet- Kletskop
Vanmorgen toch maar op de weegschaal en 74.3 De eerste 5 kilo zijn er af! Op naar de volgende 5.
En even kort ter illustratie, dit was op 15-01-2013 (toen ik deze broek dus echt niet kon hebben):
*weg
en vanmorgen met dezelfde broek:
*weg
En even kort ter illustratie, dit was op 15-01-2013 (toen ik deze broek dus echt niet kon hebben):
*weg
en vanmorgen met dezelfde broek:
*weg
Laatst aangepast door Aimee op vr 5 apr 2013 - 6:41; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Wow wat een verschil en dat met maar 5 kg
Minx- Lady Post-a-lot
Aimee, wat een verschil! Super
Ik heb geen 'voor'-foto's, maar zal van het weekend even een 'nu'-foto maken.
Ik merk ook met 'maar' 5 kilo al veel verschil.
Mijn lovehandles zijn wegggg
Ik heb geen 'voor'-foto's, maar zal van het weekend even een 'nu'-foto maken.
Ik merk ook met 'maar' 5 kilo al veel verschil.
Mijn lovehandles zijn wegggg
Snirp- Prater
Pagina 8 van 40 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 24 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.