Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  eigenwijs di 2 apr 2013 - 8:51

ShallY schreef:Knap meiden dat jullie zo zijn afgevallen!!

@ Bliss: die smooties, hoe maak je die? (stomme vraag volgens mij Laughing ) In een blender of met een staafmixer?

ik ben bliss niet maar ik gooi mijn(bevroren)fruit
gewoon in de blender!
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Pannetoet di 2 apr 2013 - 8:56

Minx schreef:Die pillen zou ik ook niet zo snel aan beginnen als een wonderpil bestond was dat wel bekend.

Ja klopt! Maar toch blijf ik altijd stiekem hopen dat er wél een wonderpil bestaat..
Naja ik heb gewoon een harde schop onder mijn kont nodig en gewoon goed en gezond eten en daarnaast regelmatig sporten!

@ ShallY: Ik maak smoothies altijd in de blender..smile
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Minx di 2 apr 2013 - 9:04

Haha ik maak ze bij voorkeur met de staafmixer maar vind blenders vaak ook rot dingen.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Bliss di 2 apr 2013 - 9:24

Ja gewoon in de blender gooien idd met wat yoghurt erbij (bijvoorbeeld).

Ik heb vandaag iig drie taarten weerstaan, waar onze directeur op trakteerde. Morgenochtend ga ik op een andere sportschool dan mijn eigen (wel zelfde keten) een les Sh'bam proberen, hoop dat het leuk is!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Bliss wo 3 apr 2013 - 0:18

Bliss schreef:Ja gewoon in de blender gooien idd met wat yoghurt erbij (bijvoorbeeld).

Ik heb vandaag iig drie taarten weerstaan, waar onze directeur op trakteerde. Morgenochtend ga ik op een andere sportschool dan mijn eigen (wel zelfde keten) een les Sh'bam proberen, hoop dat het leuk is!

Nou, mooi niet dus! Ik was om 9:45 bij de sportschool, 20 minuten op de crosstrainer gestaan en toen nog buikspieren getraind en om 10:15 zou de les beginnen: niemand te bekennen! Na tien minuten belde de receptioniste de instructrice op, is ze ziek!! Jezus, vind dat zó irritant! Dan meld je je toch af 's morgens? Ik blijf toch ook niet zomaar weg van mn werk?! Dit is dus op mijn eigen sportschool ook heel vaak. Toen heb ik nog maar een keer 20 min. op de crosstrainer gestaan en ben naar huis gegaan. Volgende week doe ik nog één poging. Wel ruim vijf kwartier bewogen iig met fietsen erbij en vanmiddag fiets ik ook nog 2x 20 minuten (naar het strand).
Weegschaal gaf gelukkig weer een halve kilo minder dan maandag aan, -6.9 dus nu. Nog te weinig eraf, maar ja, hopelijk gaat het vanaf nu weer wat beter.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx wo 3 apr 2013 - 0:26

Ohw wat slecht, dan bel je inderdaad eerder af. In dat opzicht ben ik wel blij met mijn sportschool. Ze regelen dan iemand anders voor de lessen. Dus eigenlijk gaan ze zo veel mogelijk door.

Sh'bam schijnt wel leuk te zijn. Al is het niets voor mij ik ga naar links als iedereen naar rechts gaat enzo. Wel fijn dat er iig een halve kg weer af is.

Hier vandaag 75. Alles wat er nu nog af gaat is bonus smile. Had mijn doel eerst op 70 gezet maar is mss toch wat laag.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Reva wo 3 apr 2013 - 0:39

Minx heb je foto's? Of plaats je die liever niet? Je gaat wel rap iig, wow!

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Bericht  Minx wo 3 apr 2013 - 0:42

Ik speel ook vals natuurlijk Wink haal ze straks ook weer weg hoor smile

En weer weg

Laatst aangepast door Minx op wo 3 apr 2013 - 1:02; in totaal 1 keer bewerkt
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Reva wo 3 apr 2013 - 0:52

Super!! Heet shaken is dan misschien wel 'valsspelen' zoals jij zegt, maar het niet aan de lopende band zondigen is toch echt je eigen verdienste :cheering:

Reva
Prater
Prater

Bericht  Chocoholic wo 3 apr 2013 - 0:54

Zo Minx, wat een mooi verschil! Very Happy Knap hoor Yes

Bliss, ik kan me voorstellen dat dat heel irritant is, ik zou er zelf ook nogal pissig om zijn geworden. Het is inderdaad gewoon haar werk! Neutral

Ik zat vandaag op precies 71 kilo, nog 100 gram te gaan en dan zit ik weer op schema met de ticker, haha. Laughing
Chocoholic
Chocoholic
Prater
Prater

Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11

Bericht  Liz wo 3 apr 2013 - 0:55

Reva schreef:Super!! Heet shaken is dan misschien wel 'valsspelen' zoals jij zegt, maar het niet aan de lopende band zondigen is toch echt je eigen verdienste Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 281626781

Nou inderdaad! Diep respect dat je dat zo lang kan volhouden, ik zie mezelf dat echt nog niet doen hoor.
Liz
Liz
Prater
Prater

Aantal berichten : 825
Punten : 994
Registratiedatum : 28-08-11

Bericht  Minx wo 3 apr 2013 - 0:57

De enige keer dat ik tot nu toe gezondigd heb was tijdens mijn verlengde eetweek. Ik heb toen een hap ananas gehad, een aangemaakte salade met pijnboompitten en te veel vlees. Want vlees mag überhaupt niet. Haha. Ja klinkt echt hilarisch als je het zo opschrijft. Moet ook zeggen vind het heerlijk om zonder buikpijn te leven. Ja als ik ongesteld ben heb ik buikpijn maar daar heb ik over een paar weken als het goed is een paracetamol vrije oplossing voor in huis (tape). Straks ff een paar mappen halen. Zodat ik recepten op kan gaan schrijven. En het makkelijk zoeken is als ik eens wat anders wil.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx wo 3 apr 2013 - 1:13

Nou heb ik de foto's gemist Sad ik ga straks weer wegen bij de consulent. Bereid mij vast voor op het ergste.. Ik heb zo ontzettend gezondigd met Pasen Sad

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387

Bericht  Minx wo 3 apr 2013 - 1:16

Haha veel nieuws was er voor jou niet aan de foto's hoor Wink.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx wo 3 apr 2013 - 1:18

Oh haha jammer

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Minx wo 3 apr 2013 - 3:57

Ah echt zo lief, mijn opa die vond dat ik er heel goed uit zag kon gewoon horen dat hij helemaal onder de indruk was. Ik belde hem om te bedanken voor zijn donatie. Was zo'n lief gesprek. Mijn tante was er geweest met de Pasen en had foto's laten zien.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  xxjojootjexx wo 3 apr 2013 - 5:19

Bent weer wat blijer;) 1,8 eraf op de weegschaal van de consulent.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Bericht  Reva wo 3 apr 2013 - 5:32

xxjojootjexx schreef:Bent weer wat blijer;) 1,8 eraf op de weegschaal van de consulent.

Jeej! Very Happy

Reva
Prater
Prater

Bericht  Charles wo 3 apr 2013 - 21:41

70,3 vanmorgen. Spannend....zal ik dan toch nog onder de 70 komen?
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Bliss wo 3 apr 2013 - 21:42

Hoera! Ik ben weer redelijk back on track, volgens mij was t toch van tijdelijke aard ofzo. Vanmorgen weer 7.6 eraf (ipv de 6.4 van maandag)! Heb wel net een stuk brownie gegeten Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 394967

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Minx wo 3 apr 2013 - 21:44

Tuurlijk smile komt helemaal goed smile. Ff een weekje streng en je zit er onder.

Hier vanochtend 74,7 das lang geleden dat ik zo veel woog smile. Voelt wel lekker hoor. Straks gezond eten en mijn vetpercentage dan nog weer wat lager zien te krijgen. Door vet om te zetten in spieren, dat lijkt me wel eng. Moet dan echt de weegschaal los gaan laten en kijken hoe mijn kleding zit.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gast wo 3 apr 2013 - 22:01

Wat gaan jullie goed! cheers

Gast
Gast

Bericht  Jazzlyn wo 3 apr 2013 - 23:35

Zo ben even niet geweest! Wat gaan jullie allemaal hard en goed!

Hier gaat het goed. Ik hoef geen moeite meer te doen om te lijnen of wat. Zon 2 weken (met normaal eetpatroon etc) weeg ik al 54,8/55,0. Raar dat het eerst zo moeizaam gaat en als je eenmaal over zon grens heen gaat het gewoon klaar is. Ik eet nu regelmatig weer wat slechtere dingen maar aankomen gebeurd niet meer (hetzij ik het met mate doe& blijf doen).

Nu nog mooi weer smile Dan kan ik weer wat aan beweging gaan doen!
Jazzlyn
Jazzlyn
Prater
Prater

Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11

Bericht  Pandora do 4 apr 2013 - 1:18

Minx schreef:Tuurlijk Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 561177 komt helemaal goed Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 561177. Ff een weekje streng en je zit er onder.

Hier vanochtend 74,7 das lang geleden dat ik zo veel woog Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 561177. Voelt wel lekker hoor. Straks gezond eten en mijn vetpercentage dan nog weer wat lager zien te krijgen. Door vet om te zetten in spieren, dat lijkt me wel eng. Moet dan echt de weegschaal los gaan laten en kijken hoe mijn kleding zit.
Zo weinig zul je bedoelen Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 7 253468018
Pandora
Pandora
Prater
Prater

Aantal berichten : 1492
Punten : 1682
Registratiedatum : 04-12-10

Bericht  Aimee do 4 apr 2013 - 1:25

Jojootje: Jeeej wat goed!

Bliss: Dat lijkt er meer op, fijn!!

Minx: wij wegen precies hetzelfde :cheering: Wat lief dat je opa zo trots op je is!

Ik heb al een paar dagen een beetje gezondigt (schuimpjes, soesjes, muesli-notebrood), maar blijf wel stabiel in gewicht. Ben ook ongesteld, dus heb gewoon even behoefte aan lekkere dingen. Wel net met boodschappen ook lekkere, gezonde dingen gehaald (aardbeien :cheering: ), dus vanaf morgen weer streng!
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 7 van 40 Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: