Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 11 van 40
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Twee! Vandaag eentje met osseworst en light zuivelspread (tweede niet zo goed natuurlijk, wel lekker!). Ik ben nog een beetje zoekende naar combi's. Met haring is natuurlijk het allerlekkerste!!
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Met haring...
Hmmm, ga ik eens proberen, ben benieuwd, haha!
Al heb ik dat niet standaard als ontbijt in huis
Hmmm, ga ik eens proberen, ben benieuwd, haha!
Al heb ik dat niet standaard als ontbijt in huis
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Hey,
Mijn ritme is behoorlijk afgeweken. Ik lig er net zo netjes in als ieder ander. Om 00.00u op het laatst gaat het licht hier uit, maar vervolgens lig ik tot 06.00u wakker. Hierdoor ontbijt ik niet en lunch ik veel te laat. Ik wil wel afvallen, maar hoe ga ik dat goed doen? Ik dacht vanochtend, om 06.00u, laat ik dan iig ontbijten en als ik dan wakker word, dan maar lunchen. Maar ik merk dat ik de dag alweer een mislukking vind. Zijn hier meer mensen met een soortgelijke situatie, bv nachtdienst oid?
Het is bij mij trouwens maar een fase, maar goed, wel even vervelend.
Mijn ritme is behoorlijk afgeweken. Ik lig er net zo netjes in als ieder ander. Om 00.00u op het laatst gaat het licht hier uit, maar vervolgens lig ik tot 06.00u wakker. Hierdoor ontbijt ik niet en lunch ik veel te laat. Ik wil wel afvallen, maar hoe ga ik dat goed doen? Ik dacht vanochtend, om 06.00u, laat ik dan iig ontbijten en als ik dan wakker word, dan maar lunchen. Maar ik merk dat ik de dag alweer een mislukking vind. Zijn hier meer mensen met een soortgelijke situatie, bv nachtdienst oid?
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Bij de appie kost het €0,35 per pakje.. Dat kan je wel lijden toch?
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Nyx schreef:Hey,
Maar hoe laat sta je op dan? Als je tot zes uur wakker ligt en jezelf dan zielig vindt en blijft liggen tot een uur of één, dan vind ik het niet raar als je de avond erna niet om 00.00uur kunt slapen. Ik heb ook een tijd slaapproblemen gehad, maar streng zijn voor jezelf werkt het beste. Ook zonder dagbesteding moet je jezelf dwingen op te staan. Zorg dat je er om negen uur gewoon uit bent. Ga een uur wandelen dan voel je je meteen fitter, ook als je maar drie uur geslapen hebt. Uiteindelijk went je lichaam dan weer aan vroeg opstaan en heb je 's avonds ook weer slaap.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Minx: ik eet altijd tijgerbrood en als beleg heb ik vaak kaas, ham, kipfilet en slankie.
Ik weet zelf ook heel goed dat ik anders moet eten en meer waarschijnlijk. Hebben jullie misschien een houvast, soort van dieet of iets van een boek waar goede eetlijsten in staan? En hoe hebben jullie de discipline om te gaan sporten en ook echt door blijven zetten?
Ik weet zelf ook heel goed dat ik anders moet eten en meer waarschijnlijk. Hebben jullie misschien een houvast, soort van dieet of iets van een boek waar goede eetlijsten in staan? En hoe hebben jullie de discipline om te gaan sporten en ook echt door blijven zetten?
Tjikkie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 14
Punten : 18
Registratiedatum : 03-04-13
Boehh ik heb al twee dagen vreetbuien Het blijft toch een strijd hoor, dat (niet) eten... Zal t wel weer moeten bekopen op de weegschaal de komende dagen.
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Ik snap je helemaal Bliss... Ik kan de hele dag al niet afblijven van de chocolade eitjes. Die dingen blijven mij roepen. Zou blij zijn als ze thuis iig op zijn.
Echt of ik heb mijn eisprong of ik word binnen enkele dagen ongesteld.
Net expres met avondeten heel veel salade gehad, in de hoop dat ik daarvan lang vol zou zitten, maar net weer naar de eitjes gegrepen..
Echt of ik heb mijn eisprong of ik word binnen enkele dagen ongesteld.
Net expres met avondeten heel veel salade gehad, in de hoop dat ik daarvan lang vol zou zitten, maar net weer naar de eitjes gegrepen..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
June schreef:Nyx schreef:Hey,
Maar hoe laat sta je op dan? Als je tot zes uur wakker ligt en jezelf dan zielig vindt en blijft liggen tot een uur of één, dan vind ik het niet raar als je de avond erna niet om 00.00uur kunt slapen. Ik heb ook een tijd slaapproblemen gehad, maar streng zijn voor jezelf werkt het beste. Ook zonder dagbesteding moet je jezelf dwingen op te staan. Zorg dat je er om negen uur gewoon uit bent. Ga een uur wandelen dan voel je je meteen fitter, ook als je maar drie uur geslapen hebt. Uiteindelijk went je lichaam dan weer aan vroeg opstaan en heb je 's avonds ook weer slaap.
June, daar heb je helemaal gelijk in.
De reden dat ik aangeef dat dit maar een fase is, komt omdat ik momenteel medicijnen slik waardoor ik bijna de hele dag hondsberoerd en moe ben. Hierdoor kan ik bijna niet rechtop zitten. Het enige moment dat ik mij beter voel is op het moment dat ik wakker word. Het eruit gaan zonder te slapen is op dit moment geen optie, anders had ik het allang gedaan. Want een nachtje overslaan is niet zo erg en iets wat ik uit het verleden, door de dagbesteding, dat ik ken. Maar het is vooralsnog geen optie. Al moet ik zeggen dat ik qua beroerdheid vandaag ein-de-lijk een goede dag heb. En dan kan er ook gewoon meer. Ik moet wennen aan die klotenmedicatie en dan kan ik het doen zoals het hoort. Want als je slapeloos bent in de nacht heb je er niets aan om de hele dag maar in bed te blijven liggen. Dan kun je er idd beter uitgaan om iets te gaan doen.
Stoppen met medicatie is trouwens ook geen optie, ik moet er gewoon aan wennen.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik ben ongesteld en gebruik dat altijd graag als excuus
Bliss- Lady Post-a-lot
Heel goed excuus..
xxjojootjexx- Kletskop
Troost je Bliss, ik zit aan de Doritos momenteel.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Ach, en Bliss, ik heb vandaag een pak rizza kokoskaakjes met een laagje suiker soldaat gemaakt.
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Ik heb een Kinder Maxi (zo'n reepje, maar dan iets groter) gehad
Oké, 2...
Oké, 2...
Arwyn- Ratel
- Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Tjikkie schreef:Minx: ik eet altijd tijgerbrood en als beleg heb ik vaak kaas, ham, kipfilet en slankie.
Zelf vind ik het boek eet jezelf mooi slank en gelukkig heel fijn, maar echt kant en klare lijstjes van je moet dit eten qua ontbijt lunch en diner staan daar niet in.
En qua brood ga eens gewoon volkoren brood eten. En inderdaad meer en regelmatiger. Er staan in dit topic al behoorlijk wat lijstje met ook tips erbij.
En de discipline im te sporten ja gewoon gaan. En ook met mensen afspreken om te gaan word de drempel toch hoger om niet te gaan.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Minx, niet lullig bedoeld, maar ik vind jouw stukjes vaak vervelend lezen door een gebrek aan leestekens. Je schrijft zinnen achter elkaar door en dat maakt het er niet duidelijker op!
Ben blij dat meer mensen een slechte dag hebben Bah, ik walg echt ff van mezelf! Ging net op de weegschaal en was 0.8 zwaarder dan gisteravond Ok, dat wegen 's avonds slaat nergens op, maar toch voel ik me een vet varken.
Ben blij dat meer mensen een slechte dag hebben Bah, ik walg echt ff van mezelf! Ging net op de weegschaal en was 0.8 zwaarder dan gisteravond Ok, dat wegen 's avonds slaat nergens op, maar toch voel ik me een vet varken.
Bliss- Lady Post-a-lot
Probeer er op te letten, maar kan er vaak weinig aan doen aangezien ik het vaak gewoon echt niet weet en ook echt niet zie. Ofwel dyslectisch. Dus komt wel een beetje vervelend over.
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Probeer er op te letten, maar kan er vaak weinig aan doen aangezien ik het vaak gewoon echt niet weet en ook echt niet zie. Ofwel dyslectisch. Dus komt wel een beetje vervelend over.
Oh dat wist ik niet, dan kun je er weinig aan doen idd!
Bliss- Lady Post-a-lot
Ben het niet met Bliss eens. Heb mij nog niet gestoord aan je schrijfwijze, terwijl ik daar normaal wel snel last van heb op het forum of facebook oid.
Dit maakt een vrouw toch gelukkig!
Een riem al 2 jaar om hebben en nu bij het laatste gaatje aangekomen.. Voorheen stond hij op de 3e, vanaf half maart op nummer 4 en nu op de 5e
Dit maakt een vrouw toch gelukkig!
Een riem al 2 jaar om hebben en nu bij het laatste gaatje aangekomen.. Voorheen stond hij op de 3e, vanaf half maart op nummer 4 en nu op de 5e
xxjojootjexx- Kletskop
Wauw, Jojootje, ziet er goed uit!!! Waar moet die 14 kilo nog af joh?!
Ik heb gister 45minuten banen gezwommen. Geen topsport, maar ik moet langzaam opbouwen, haha. Daarna ook nog fanatiek op de fiets naar mijn werk. En vanmorgen een halve kilo ERBIJ! Zo jammer dit
Ik heb gister 45minuten banen gezwommen. Geen topsport, maar ik moet langzaam opbouwen, haha. Daarna ook nog fanatiek op de fiets naar mijn werk. En vanmorgen een halve kilo ERBIJ! Zo jammer dit
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Mooie foto jo .
Hier vanochtend een uur in het water gelegen. De weegschaal werkt alleen niet mee. Ben benieuwd woensdag wat ie aan geeft. Deze week ook veel meer bewogen als normaal. Vanaf morgen start ik met afbouwen .
Hier vanochtend een uur in het water gelegen. De weegschaal werkt alleen niet mee. Ben benieuwd woensdag wat ie aan geeft. Deze week ook veel meer bewogen als normaal. Vanaf morgen start ik met afbouwen .
Minx- Lady Post-a-lot
Ik had er vanmorgen ook een halve kilo bij maar dat komt door de koekjes vrees ik haha
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Pff hopeloos hier. Was vanmorgen anderhalve kilo zwaarder dan maandag Ik nam me toen van alles voor, maar toen ging mn stagiaire vandaag weg en kreeg ik een doos bonbons, waar ik nu ook weer van zit te snoepen (heb de meeste wel uitgedeeld) HELP!
Bliss- Lady Post-a-lot
Bliss schreef:Pff hopeloos hier. Was vanmorgen anderhalve kilo zwaarder dan maandag Ik nam me toen van alles voor, maar toen ging mn stagiaire vandaag weg en kreeg ik een doos bonbons, waar ik nu ook weer van zit te snoepen (heb de meeste wel uitgedeeld) HELP!
Schop, hup gezond eten .
Ik had vandaag een lekker prutje/soepje. Eerst een prei aangebakken in de kokosolie daar een rode paprika water een opkikker (moet nog naar de bio winkel) knoflook en peper. Was echt heerlijk.
Minx- Lady Post-a-lot
Ho-pe-loos, I'm telling you. Heb gewoon steeds zin (en een enorme drang) in eten! Eet nu crackers met kaas, bij gebrek aan iets anders... Geen idee of ik dit aan mijn eerste natuurlijke menstruatie in jaren kan wijten, maar fuck it, ik doe het gewoon (en ik hoop dat ik er snel weer vanaf ben!)
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga.
Ik denk dat ik zo maar naar bed ga.
Bliss- Lady Post-a-lot
Pagina 11 van 40 • 1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 25 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!