Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wie dieet er nog? Nieuw topic?

+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 6 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Minx zo 31 maa 2013 - 1:24

Fijn dat het mee viel. Mijn ervaring met pds is, is dat het per persoon verschild waar je wel en niet op reageert. En fijn dat het afvallen ook goed gaat.

@slurp ik ga op 13 april starten met afbouwen dus 3 Shakes en een lichte maaltijd.
Vanaf 20 april 2 Shakes en dan een boterham en een aardappel erbij
Vanaf 27 april 1 shake en boterham en aardappel ophogen
Vanaf 4 mei ben ik dan shakevrij en ga ik ophogen en dan hoop ik rond 17 mei op de 1500 kcal weer te zitten. En vanaf daar dan weer verder opbouwen, wil uiteindelijk op minimaal 2000 uitkomen, dat is qua werk e.d. Het mooiste. Maar dat gaat veel eten worden haha.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 6 Empty Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?

Bericht  Bliss zo 31 maa 2013 - 22:56

Ooh meiden, ik ben echt echt echt niet blij! Zoals ik al zei ben ik ineens zwaarder en vanmorgen dus nog maar -6.4, dat is nog minder dan drie (!!) weken geleden! Ik heb echt zó de neiging om ermee te kappen, bah! Ben er ff helemaal klaar mee. Was vanmorgen nog niet naar de wc geweest, normaal wel altijd voor het wegen, maar mn stoelgang is ook een beetje ontregeld de laatste dagen geloof ik. Daarom voel ik me ook steeds zo opgeblazen.

Nou, dan nog ff positief: ben wel vanmorgen weer een uur wezen sporten en ik heb zaterdag op de markt fruit gekocht en net allemaal banaan/aardbeipakketjes in de vriezer gegooid voor smoothies:

Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 6 20130401_111534_zps26bbbf73

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Minx zo 31 maa 2013 - 23:15

Komt echt goed. Vergeet niet dat je ook ziek bent geweest je lichaam wil dan wel eens rare dingen doen.
Niet opgeven is zonde is al je werk weer voor niets geweest.

Heb nu mijn nieuwe broek aan en dacht toen ik hem pakte echt ja grappig maar dit gaat echt niet passen haha. Het liefst zou ik er pumps onder aan doen maar denk dat dat vrij koud is om voetbal te gaan kijken. Ik ben ook al naar de sportschool geweest. Nog nooit zo veel instructeurs bij elkaar gezien haha. Zelfs die vrij waren besloten even te gaan sporten.

Edit: morgen nog een keer wegen misschien is het wel een hele gemene 1 april grap van je weegschaal Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Parel ma 1 apr 2013 - 0:40

Ik was ivm gisteren niks aangekomen vandaag, dàt scheelt iig al iets!
Ben nu nog steeds 1,6 kilo afgevallen en vanaf morgen gaan we er weer tegenaan (ik haaaaaaat lijnen echt, wil gewoon kunnen eten waar ik zin in heb!).
Bliss, ik denk inderdaad dat het een 1 april grap was, morgen ben je ineens 10 kilo kwijt Laughing
Minx, sportieveling!
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Bericht  Slurp ma 1 apr 2013 - 5:39

Pannetoet: Een beetje versterking kan geen kwaad
Minx: Zoo, je hebt nog wel een behoolijke weg te gaan dan. 2000 kcal zal inderdaad wel erg veel eten worden. Waarom wil je perse zoveel?
Bliss: Wat kun je je daar rot door voelen he! Wel doorzetten hoor. De zakjes fruit zien er zo ook wel lekker uit
Parel: Dat is inderdaad fijn. Ik haat lijnen ook echt, en toch doen we het, we kunnen trots zijn op onszelf, helemaal als het resultaat straks is zoals we zouden willen.

Ik heb gisteren de shape-up app gedownload. Je kunt hier je huidige gewicht invullen, en je streefgewicht. Je kunt aangeven hoeveel je wilt afvallen per week, en dan wordt er uitgerekend hoeveel kcal je op een dag mag eten. Alles wat je eet kun je invullen, en dan geeft de app aan hoeveel kcal je al op hebt, en hoeveel je er nog mag.
Vanmorgen heb ik me gewogen, en weeg nu 60 kilo, ik wil naar 56 kilo. 4 kilo's eraf dus. Dat moet haalbaar zijn in 5 weken.

Slurp
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 27-03-13

Bericht  Minx ma 1 apr 2013 - 6:10

Op zich denk ik dat het wel te doen moet zijn.

Ik wil niet te laag gaan zitten. Die neiging heb ik namelijk en dan komt het er zo weer aan. Heb redelijk lichamelijk werk dus zit zo in de spaar. Niet echt een handige actie als je op gewicht wil blijven.

Net ff uitgerekend dat ik zo rond de 2250 kcal zou verbruiken met dit gewicht en activiteitenniveau dus zit ik daar met 2000 nog onder.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn ma 1 apr 2013 - 6:52

Hmmz, ik doe niet echt meer mee hier.. Ben dan ook niet echt bezig geweest met afvallen de laatste tijd!
Lees hier nog wel mee en vind het echt super dat jullie zo goed doorzetten! Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 6 281626781

Bliss: Handig, die pakjes! Wat doe je allemaal in zo'n smoothie? Ik heb altijd het idee dat alleen banaan en aardbei het net niet helemaal is qua smaak..
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 7:00

Arwyn schreef:Hmmz, ik doe niet echt meer mee hier.. Ben dan ook niet echt bezig geweest met afvallen de laatste tijd!
Lees hier nog wel mee en vind het echt super dat jullie zo goed doorzetten! Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 6 281626781

Bliss: Handig, die pakjes! Wat doe je allemaal in zo'n smoothie? Ik heb altijd het idee dat alleen banaan en aardbei het net niet helemaal is qua smaak..

Ik doe er dan alleen zo'n pakketje in en wat magere yoghurt, vind ik lekker!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn ma 1 apr 2013 - 7:16

Ik heb aardbeien in de vriezer, een banaan en vanille yoghurt.. Ga ik dat even proberen samen!
Zou je het ook 's avonds kunnen maken en de volgende ochtend/dag drinken? Dan kan ik het meenemen naar m'n werk.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 7:19

Ja hoor, ik heb altijd twee glazen vol namelijk en zet er dan gewoon één in de koelkast voor de volgende dag!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn ma 1 apr 2013 - 7:23

Top smile
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Aimee ma 1 apr 2013 - 9:34

Bliss: Wat balen joh dat je niet bent afgevallen... Wel super handig die pakketjes! Ik haal altijd gewoon een paar doosjes diepvriesfruit bij de AH, ben van het luie soort Wink

Arwyn: Ik doe er vaak nog wat jus d'orange bij (vers geperst), anders vind ik het te dik. Gele kiwi's zijn ook lekker in een smoothie, en blauwe bessen.

Minx: Ik heb dat ook met mijn werk. Vaak fiets ik er heen en ben ik daar ook nog erg lichamelijk bezig, dus wil niet te weinig eten. Maar op dagen dat ik vrij ben kom ik amper van de bank, dus dan wil ik weer niet te veel... Ik kom nu op ongeveer 1600/1700 calorieën per dag.

Parel: Hahah ik zeg elke dag letterlijk hetzelfde tegen mijn vriend. Ik vind het zo stom dat ik op alles moet letten wat ik eet, ik wil gewoon alles in mijn mond stoppen waar ik trek in heb. Maarja, mijn kleren zaten stom, ik voelde me stom, alles was stom, dus ik ben ook gewoon blij met alles wat ik af val. Ik zou gewoon willen dat het kon terwijl ik alles kan eten!

Ik woog vandaag 74.8, whoop whoop :cheering: Bijna op de helft! (haha zie nu dat ik nog ruim een kilo moet voordat ik op de helft ben, maar het voelt al bíjna zo!)

Laatst aangepast door Aimee op ma 1 apr 2013 - 9:44; in totaal 1 keer bewerkt
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Bericht  Bliss ma 1 apr 2013 - 9:36

Ja die doosjes kocht ik ook, maar vanuit financieel oogpunt leek dit mij beter!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Pannetoet di 2 apr 2013 - 5:57

Hey dames!

@ Bliss: Aah wat jammer! Ik kan mij helemaal voorstellen dat dat toch wel k.ut voelt..doe je zoveel moeite zonder resultaat. Maar houd de moed erin, het komt heel vaak voor dat je iets aankomt of stilstaat. Niet opgeven Wink Komt vast goed!

@ Arwyn: Ik doe dat ook heel vaak, gewoon savonds maken en dan sochtend opdrinken..kan prima smile

@ Aimee: Jeeejjjj wat een fijn gevoel! Goed van je!

Ook hier even een update: ik heb zaterdag 'afvalpillen' gekregen van een kameraad van m'n vriend. Volgens hem waren dit wonderpillen waar je écht mee af valt dus ik dacht..kan het altijd proberen..maar jezus wat een rommel is dat! Gisteren en vandaag geprobeerd maar ik word er zo naar van! Helemaal shaken, misselijk en raar! Niet weer doen dus..

Ook heb ik vandaag voor het eerst goed gegeten! (Tenminste vind ik zelf :P )
- Ontbijt: Yakhult met 2 gekookte eieren en een smoothie van banaan, mango en 200ml yoghurt
- Tussendoor: Cracker met 30+ kaas
- Lunch: Twee boterhammen (tarwe tijger) eentje met kipfilet en 30+ kaas. En een mandarijn
- Tussendoor: Koekje
- Avondeten: Zelfgemaakte kippensoep met een triangel en daarop kipfilet, kaas en een ei
Ik heb helemaal niks geen honger gehad of zin in zoetigheid! Nu nog hopen dat de buikpijn weg blijft..
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318

Bericht  Laced di 2 apr 2013 - 6:16

Ik kom mij ook bij jullie aansluiten! Voor de zomer wil ik toch echt weer op het gewicht zitten van vorig jaar, ik heb nog zo'n 4 kilo te gaan. Ik ben 1.54 en momenteel weeg ik 56 kilo. Ik wil graag weer rond de 51 kilo wegen.

Vandaag heb ik een goede dag gehad
O: optimel yoghurt met handje cranberry's en gebroken lijnzaad
T: appel
L: salade met gerookte kip, tomaatjes, paprika, champignons en 1 eetlepel balsamico dressing
T: kiwi
A: garnalen met flink wat wokgroenten

Ik vind de avonden alleen zo moeilijk. Ik ben net wezen hardlopen en dan voel ik alrijd de drang om mijzelf te belonen met iets lekkers. Herkenbaar?

Pannetoet: Ik zou daar ook echt niet aan beginnen aan zulke pillen. Met gezond eten en voldoende bewegen kom je er ook,alleen duurt het wat langer helaas..

Aimee: wat goed van je! Van dat eten is erg herkenbaar. Zo oneerlijk, mijn man eet alles wat los en vast zit en komt geen ons aan.. En ik moet bij alles opletten, anders zit het gelijk op mijn heupen.

Bliss: wat een goed idee die zakjes! Wat heb je er zoal ingedaan? Maak je de smoothie dan aan met water en yoghurt? Heb je wat aanraders? Dan ga ik ook eens proberen mijn dag daarmee te beginnen.

Laced
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1634
Punten : 1993

Bericht  Bliss di 2 apr 2013 - 6:18

Dit is alleen maar banaan/aardbei, daar doe ik alleen yoghurt bij. Maak ze ook wel eens met banaan en frambozen en heb er eens wat gemaakt met kiwi, mango en banaan. Verder ben ik ook nog een beetje zoekende hoor!

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Arwyn di 2 apr 2013 - 6:54

Ik wilde vanavond een smoothie maken, maar m'n aardbeien zien er niet echt florissant meer uit..
Zo'n doosje diepvries aardbeien van de AH. Liggen al wel een tijdje in de vriezer, maar het doosje was nog dicht. Toch zijn ze wat uitgedroogd.. Weet niet of dat nog wel lekker is!
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Bericht  Feline di 2 apr 2013 - 7:29

Bliss, ziet er goed uit die fruitpakketjes! Denk er wel aan dat banaan boordevol suikers zit dus dat zou ik niet elke dag doen! Maar het is sowieso beter dan een croissantje natuurlijk Wink
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Bericht  Bliss di 2 apr 2013 - 7:32

Feline schreef:Bliss, ziet er goed uit die fruitpakketjes! Denk er wel aan dat banaan boordevol suikers zit dus dat zou ik niet elke dag doen! Maar het is sowieso beter dan een croissantje natuurlijk Wink

Nee, ik neem ze lang niet elke dag hoor! Van één zo'n pakketje maak ik twee smoothies en dat doe ik 1-2x per week ofzo. Bovendien zit er maar ongeveer 2/3 banaan in één pakketje, dus ik heb er al rekening mee gehouden smile

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Charles di 2 apr 2013 - 7:42

Hoi allemaal. Ik zit nog steeds op -7....hoe vind ik nou weer motivatie voor die laatste kilo's? want blijkbaar is die ver te zoeken behalve 's avonds (als ik volgevroten ben).
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Bericht  Bliss di 2 apr 2013 - 7:46

Charles schreef:Hoi allemaal. Ik zit nog steeds op -7....hoe vind ik nou weer motivatie voor die laatste kilo's? want blijkbaar is die ver te zoeken behalve 's avonds (als ik volgevroten ben).

Ik hang nu ook al tijden rond de -7, nu zelfs nog wat minder. Maar ik eet nu crackers met pindakaas Wie dieet er nog? Nieuw topic? - Pagina 6 394967 Dat koop ik dus ook niet meer! Ik lees dus ff mee, want mijn motivatie is ver te zoeken momenteel.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  eigenwijs di 2 apr 2013 - 7:46

Heb een lekker recept!
1bevroren banaan met amandelmelk
dan schep oploscappucino erbij
nootmuskaat+kaneel erbij ijsblokjes nog
en dan in de blender!jammie
eigenwijs
eigenwijs
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 405
Punten : 420
Registratiedatum : 20-05-11

Bericht  Snirp di 2 apr 2013 - 8:26

Kom op meiden!
Kan me heel goed voorstellen dat het klote is, weken blijven hangen...
Maar probeer om niet weer in je 'oude' patroon te vallen, dan komen er juist weer kilootjes bij Sad.
Bij mij helpt het altijd als het wat mooier weer wordt, alleen is dat nu ver te zoeken Wink. Dan eet ik gewoon minder en drink ik veeeeeel meer water.

Mijn eetschema van vandaag was als volgt:
Ontbijt: 250ml yoghurt met cruesli
Tussendoor: time-out speculaas
Lunch: 3 crackers met smeerkaas en smeerworst
Tussendoor: 2 kiwi's
Diner: ovenschotel met sperziebonen, hamblokjes en aardappelpuree
Tussendoor: glas optimel
Snirp
Snirp
Prater
Prater

Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12

Bericht  Minx di 2 apr 2013 - 8:31

Die pillen zou ik ook niet zo snel aan beginnen als een wonderpil bestond was dat wel bekend.

Feline op zich kan die banaan echt weinig kwaad. Je moet er qua kcal wel rekening mee houden maar doordat je de vezels ook binnenkrijgt en in een smoothie ook nog eens eiwitten is het gewoon prima. Er zijn fruitsoorten die ook veel suiker bevatten en daar hoor je niemand over.

Bliss en Charles dat is wel moeilijk idd die laatste paar kg. Zelf ga ik gewoon dom door nu hoef ik ook niet na te denken natuurlijk maar anders is het misschien handig om een lijstje te maken waarom je het wilt. En eigenlijk is het zo dat je het gewoon moet doen. Nog ff doorbijten, het is nu nog koud maar straks wil je ook lekker een terrasje op en dan niet na hoeven denken en toch mooi in bikini zijn.

Laced succes smile

Hier gaat het nog steeds prima de 74.... Is bijna in beeld. Is erg lang geleden dat ik dat gewogen heb. Heb vandaag wel lichte spierpijn van de les van gister dus ja dat voelt eigenlijk we goed al weet ik zelf dat het te snel is. Nu nog ff iets van een ritme krijgen en het komt helemaal goed.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  ShallY di 2 apr 2013 - 8:43

Knap meiden dat jullie zo zijn afgevallen!!

@ Bliss: die smooties, hoe maak je die? (stomme vraag volgens mij Laughing ) In een blender of met een staafmixer?

ShallY
Prater
Prater

Aantal berichten : 1225
Punten : 1499

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 6 van 40 Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: