Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 5 van 40
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Haha ken dat ook wel. Helemaal met de paasdingen. Heb ook gelukkig heel veel gezonde dingen die wel lekker zijn inmiddels op pinterest.
Vandaag geshopt 2 broeken een shirtje en een paar schoenen .
Ohw ja heb me i geschreven maandag om dat toch nog een lesje body balance te doen. Mijn normale les gaat niet door namelijk.
Vandaag geshopt 2 broeken een shirtje en een paar schoenen .
Ohw ja heb me i geschreven maandag om dat toch nog een lesje body balance te doen. Mijn normale les gaat niet door namelijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
T.o.v. twee weken geleden ben ik helaas ook aangekomen, toen was er volgens mij 7.3 af en nu nog maar 6.8 ofzo. Waarschijnlijk moet ik ook ongesteld worden, dus misschien heeft dat er nog mee te maken. Ben sinds een maand van de pil af en weet nu dus voor t eerst in jaren niet precies wanneer ik het moet worden, maar ik hoop dat er nog wel een beetje regelmaat in zit!
Gelukkig doe ik niks aan Pasen, dus geen brunches enzo, maar ik ga morgenavond wel uit eten en dat wordt een pizzaatje denk ik!
Gelukkig doe ik niks aan Pasen, dus geen brunches enzo, maar ik ga morgenavond wel uit eten en dat wordt een pizzaatje denk ik!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn schoonouders kwamen met een mand paaseieren aanzetten
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Mijn schoonouders kwamen met een mand paaseieren aanzetten
Je hoeft ze niet op te eten
Minx- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Parel schreef:Mijn schoonouders kwamen met een mand paaseieren aanzetten
Je hoeft ze niet op te eten
Haha, nee, dat klopt! Maar mijn vriend eet geen chocolade en mijn dochter mag er maar een paar.. Ik kán me redelijk inhouden, het is alleen weer zo'n extra verleiding, bah!
Parel- Ratel
Hoii dames!
Ik zal morgen even alles goed doorlezen..daarvoor is het nu iets te laat
Maar ik heb vrijdag de uitslag van mijn bloedonderzoek gekregen: ik heb PDS! En de rest vertel ik over een paar uur als ik wat slaap heb gehad haha
Maar ik heb vrijdag de uitslag van mijn bloedonderzoek gekregen: ik heb PDS! En de rest vertel ik over een paar uur als ik wat slaap heb gehad haha
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Oh balen pannetoet!!! Dat kan zo'n zeer doen.
Hier ben ik een paar ons aangekomen ivm 2 dagen terug, ik zal dinsdag de schade eens echt opnemen.
Hier ben ik een paar ons aangekomen ivm 2 dagen terug, ik zal dinsdag de schade eens echt opnemen.
Parel- Ratel
Pannetoet schreef:Hoii dames!
Hee maar dat had je toch al? Ik heb t ook, maar volgens mij was dat niet in mn bloed te zien hoor! Volgens mij stellen ze die diagnose meer bij uitsluiting, dus als er verder niks te zien is in de darmen. Heb je een coloscopie gehad?
Bliss- Lady Post-a-lot
Pannetoet schreef:
Dan het eten: gaat ook goed!
Ik ben gisteren naar de dokter geweest omdat ik al tijden met buikklachten rondloop en andere vage klachten...het is bekend dat ik lactose-intolerantie heb + PDS en ze denkt nu aan glucose-allergie Maar ik heb dus vanmorgen bloed geprikt, over een weekje de uitslag maar ik hoop echt niet dat ik dat heb! Verder heb ik nu zakjes gekregen, Molaxole zakjes, die ik dagelijks moet gebruiken>vies! Dat is poeder wat ik moet mengen met een half glas water/yoghurtdrink..bah! Kennen jullie druivensuiker dingen? Zo smaakt het maar dan in poeder + citroensmaak.. Nja als het maar helpt!
Goed dat was mijn hele verhaal weer haha
Kijk, hier las ik dat PDS al bekend was! Heb je geen glucose-allergie?
Bliss- Lady Post-a-lot
Succes met de paasdagen dames!!
Snirp, kun je het goed volhouden, sonja bakker?
Ik ben nog niet zo top bezig. 2 weken terug heb ik een hele week gezond gegeten, er was zo 1 kilo af. Toen weer niet opgelet, en het zit er zo weer aan. Het beste voor mij werkt het om voor mezelf eetlijstjes te maken. Daar ga ik maar weer eens mee bezig!
Blegg ik ben het zo zat om me zo dik te voelen! Herkennen jullie dat gevoel, dat er ergens iets teveel zit. En ik lijk zo "groot"
Snirp, kun je het goed volhouden, sonja bakker?
Ik ben nog niet zo top bezig. 2 weken terug heb ik een hele week gezond gegeten, er was zo 1 kilo af. Toen weer niet opgelet, en het zit er zo weer aan. Het beste voor mij werkt het om voor mezelf eetlijstjes te maken. Daar ga ik maar weer eens mee bezig!
Blegg ik ben het zo zat om me zo dik te voelen! Herkennen jullie dat gevoel, dat er ergens iets teveel zit. En ik lijk zo "groot"
Slurp- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 27-03-13
@pannetoet meen dat ook al gelezen te hebben.
@slurp hup knop om en gaan
Hier was ik 75,6 vanochtend, blijf nog steeds zakken dus ga dus nog ff vrolijk verder. Merk wel dat mijn hoofd meer wil sporten. Nog ff wachten en dan mag het .
@slurp hup knop om en gaan
Hier was ik 75,6 vanochtend, blijf nog steeds zakken dus ga dus nog ff vrolijk verder. Merk wel dat mijn hoofd meer wil sporten. Nog ff wachten en dan mag het .
Minx- Lady Post-a-lot
Goed bezig Minx! Heb even gemist waarom je niet (veel) mag sporten, maar het is een goed teken dat je lichaam het in elk geval wil .
Slurp, kom op! Doorzetten . Ik vind Sonja goed vol te houden. Zoals jij baat hebt bij eetlijstjes, heb ik dat ook, en daar gebruik ik haar lijstjes voor.
Het avondeten doe ik niet van haar, maak gewoon wat mijn vriend en ik lekker vinden. Wel schep ik minder op en maak ik ook gewoon kleinere porties.
Vanmorgen al 50 minuten hardgelopen, zo lekker paaslunchen met een hoop lekkers. Inhouden dus maar .
Slurp, kom op! Doorzetten . Ik vind Sonja goed vol te houden. Zoals jij baat hebt bij eetlijstjes, heb ik dat ook, en daar gebruik ik haar lijstjes voor.
Het avondeten doe ik niet van haar, maak gewoon wat mijn vriend en ik lekker vinden. Wel schep ik minder op en maak ik ook gewoon kleinere porties.
Vanmorgen al 50 minuten hardgelopen, zo lekker paaslunchen met een hoop lekkers. Inhouden dus maar .
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Bliss schreef:Pannetoet schreef:Hoii dames!
Hee maar dat had je toch al? Ik heb t ook, maar volgens mij was dat niet in mn bloed te zien hoor! Volgens mij stellen ze die diagnose meer bij uitsluiting, dus als er verder niks te zien is in de darmen. Heb je een coloscopie gehad?
Klopt, PDS is juist "we kunnen niets anders vinden aan uw darmen, dus het is PDS". Tenzij je IBD hebt (wordt nog wel vaak verward met IBS=PDS), dan zouden ze wel iets van ontstekingswaarden in je bloed kunnen vinden, hoewel ze dan toch ook vaak wel een coloscopie doen.
Antibes- Ratel
- Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11
@snirp op 500 kcal veel gaan sporten is niet de meest slimme actie. Dus nog ff wachten het word gewoon afgeraden bij dit dieet. Ga nu 1 keer in de week maar wil veel vaker .
Antibes hoe gaat het met jou? Ook in zijn algemeen?
Antibes hoe gaat het met jou? Ook in zijn algemeen?
Minx- Lady Post-a-lot
Afvallen staat nog steeds even op een laag pitje ivm. de studiestress. Als het goed is, is dit mijn laatste weekje kneiterhard studeren. Op gewicht blijven lukt gelukkig wel aardig. Net twee weken zorgstage gehad, dat was pittig, maar gelukkig erg gezellig. Nu laatste verslagen/artikel/tentamen. Qua mood gaat het weer een stukje beter, bijna alle achterstand weer ingehaald en eind april vijf dagen Budapest geboekt. Als ik nou deze week nog overleef (en het weer een beetje mee gaat doen), dan gaat het vast binnenkort weer helemaal goed.
Antibes- Ratel
Ah dat is mooi mooi dat je iig op gewicht bent en weer wat meer rust hebt. Zorgstage is zwaar hè.
Minx- Lady Post-a-lot
Ja, was echt pittig! Iedere dag om 6:45 de deur uit sowieso en dan fysiek al best aardig aanpoten de hele dag. Voor mij ook allemaal nieuwe indrukken natuurlijk, je weg leren kennen daar, de bewoners, je collega's, nieuwe taken. Kwam echt gesloopt thuis 's avonds.. En dat 5 dagen in de week. En had mezelf nog erin geluisd om beide zaterdagen voorlichting te geven op de universiteit voor open dagen. Eigenlijk wil ik dit drie dagen weekend slapen, maar dat mag dus niet..
Ik ga weer hard verder..
Ik ga weer hard verder..
Antibes- Ratel
Haha zou ook best een prestatie zijn om 3 dagen te slapen .
Op wat voor afdeling zat je?
Minx- Lady Post-a-lot
Antibes schreef:Bliss schreef:Pannetoet schreef:Hoii dames!
Klopt, PDS is juist "we kunnen niets anders vinden aan uw darmen, dus het is PDS". Tenzij je IBD hebt (wordt nog wel vaak verward met IBS=PDS), dan zouden ze wel iets van ontstekingswaarden in je bloed kunnen vinden, hoewel ze dan toch ook vaak wel een coloscopie doen.
Ja precies, zo ging het bij mij ook. Net als CVS, dat heb ik ook omdat er verder niks anders gevonden werd. Vermoeiend
Nou, ik ben niet blij, 88.9 vandaag, terwijl ik dus voor ik ziek werd vorige week al op 88.0 zat (en na het ziek zijn nog lager). Hóóp dus zo dat ik gewoon ongesteld word vandaag en het daardoor komt, want dit motiveert voor geen meter!!
Bliss- Lady Post-a-lot
Minx schreef:Haha zou ook best een prestatie zijn om 3 dagen te slapen .
Een verzorgingstehuis met voornamelijk dementerende patiënten. Was echt best lastig, ik bleef gewoon vastlopen op communicatie als ik iets van ze gedaan moest krijgen of iets moet weten (waar ligt dit of dat, wat wilt u eten, etc.). Soms hele duidelijke conversaties en dan heel boos worden als ik ze hagelslag geef en ze toch verdorie áltijd kaas wilden (ja maar net zei u hagelslag, dat vindt u toch ook lekker? ECHT NIET!!).. Of een vrouwtje dat altijd verschrikkelijk begon te huilen als je haar hielp met wat dan ook.. Best triest..
En wat betreft die drie dagen slapen, ik voel me nog steeds alsof ik dat héél makkelijk zou kunnen halen..
Antibes- Ratel
Ken het, is inderdaad erg moeilijk als je het niet gewend bent. Zelf was ik 15 toen ik in het verpleeghuis begon rustig aan met bedden opmaken en schoonmaken enzo. Inmiddels heb ik veel meer met de bewoners te maken en ben ik er wel achter dat alles altijd op dezelfde manier moet. Maar in 2 weken is dat gewoon niet te leren. Zijn vaak hele kleine dingetjes waar je maar net achter moet komen.
Zo weet ik inmiddels dat als ik aan 1 iemand vraag na het eten wat ze wil drinken en ze als antwoord geeft water/koffie/thee ik een beker warme choco voor moet zetten. Het is gewoon een triest ziektebeeld waar je echt mee om moet leren gaan. Met name de eerste twee fases vind ik heftig om mee om te gaan. Als mensen beseffen dat ze achteruit gaan en veel aan het zoeken zijn. Kan me ook helemaal voorstellen dat je dan kapot bent. En het gevoel hebt 3 dagen te kunnen slapen
Zo weet ik inmiddels dat als ik aan 1 iemand vraag na het eten wat ze wil drinken en ze als antwoord geeft water/koffie/thee ik een beker warme choco voor moet zetten. Het is gewoon een triest ziektebeeld waar je echt mee om moet leren gaan. Met name de eerste twee fases vind ik heftig om mee om te gaan. Als mensen beseffen dat ze achteruit gaan en veel aan het zoeken zijn. Kan me ook helemaal voorstellen dat je dan kapot bent. En het gevoel hebt 3 dagen te kunnen slapen
Minx- Lady Post-a-lot
Ahh Bliss wat balen joh! Hopelijk is het idd vocht wat je vast houdt.
Ik woog vanmorgen 74.9, maar durf nog niet te juichen. Ik kan zo morgen weer 76nogwat wegen... Ik voel me vandaag ook vadsig en gewoon blehhh
Ik woog vanmorgen 74.9, maar durf nog niet te juichen. Ik kan zo morgen weer 76nogwat wegen... Ik voel me vandaag ook vadsig en gewoon blehhh
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Minx schreef:Ken het, is inderdaad erg moeilijk als je het niet gewend bent. Zelf was ik 15 toen ik in het verpleeghuis begon rustig aan met bedden opmaken en schoonmaken enzo. Inmiddels heb ik veel meer met de bewoners te maken en ben ik er wel achter dat alles altijd op dezelfde manier moet. Maar in 2 weken is dat gewoon niet te leren. Zijn vaak hele kleine dingetjes waar je maar net achter moet komen.
Ja klopt, vond dat ook echt het meest verbazingwekkend afgelopen weken. Zo'n 160 bewoners en bijna alle verpleging kent bijna iedere bewoner. Deze wil thee, deze wil koffie, deze wil de gordijnen open houden 's nachts etc. etc.
Oh, en ik kreeg ook nog op mijn donder van een meneer. Was koffie/thee ronde aan het doen en ik pakte steeds maar wat, net wat er vooraan in de kast stond. Kopje, glas, mok, whatever. Zeiden er een paar keer oudjes dat ze hun thee in een kop en schotel wilden. Dus ik voortaan steeds overal "voor die oude nette mensjes" een kop en schotel zoeken. Werd er een meneer heel boos, dat ik dat expres deed he, ze kregen ALTIJD een mok, mijn thee was zeker bijna op dat ik ze zo'n klein kopje gaf.. Pfffffffff.. *zucht*
Maar goed, al met al wél twee hele bijzondere weken gehad. En zwaar, maar wel ontzettend leuk en leerzaam ook! Ik vind voornamelijk de achterdocht lastig, er waren er een paar die erg achterdochtig/boos waren. Als ik een kopje ging pakken in de keuken werd er al uit de kamer geschreeuwd of zij ook mocht weten wat ik aan het doen was en dat ze het echt niet op ging drinken nu ik er iets in gedaan had.. En hele trieste momenten, van de week een mevrouw een pyjama aan het aandoen die echt helemaal verrafeld was. Begon ze te mompelen: "ja, ik snap er ook niets van, mama was altijd heel goed in het naaien en ze maakte altijd alles, maar de afgelopen jaren komt ze niet meer en zelf kan ik het niet, ja, ik word er niet boos om hoor, maar lastig is het wel, ik weet niet waarom ze het niet meer doet..". En dat is dan zo'n oudje van 89, zó schrijnend, ik durfde niet te zeggen dat haar mama vast al jaren dood is, dus ik vond dat héél lastig om mee om te gaan.
Antibes- Ratel
Minx: Wat een fijn gevoel lijkt me, dat je lichaam zelf aangeeft te willen sporten! Hoelang duurt dit dieet nog?
Snirp: Ik denk inderdaad dat Sonja dan wel te doen is, als je gewoon lekker avondeten eet. Ik maak meestal lijstjes voor een hele week. Dus idd een beetje hetzelfde idee als jij hebt met Sonja’s lijstjes.
Snirp: Ik denk inderdaad dat Sonja dan wel te doen is, als je gewoon lekker avondeten eet. Ik maak meestal lijstjes voor een hele week. Dus idd een beetje hetzelfde idee als jij hebt met Sonja’s lijstjes.
Slurp- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 27-03-13
Fijne paaaaaaasen!
Goed..even 4 pagina's doorgelezen haha
Mijn plannen voor vandaag en morgen zijn lekker genieten! Vanavond gaan we lekker wokken met mijn vriend en zijn ouders; ik hou van wokken! Hihi.. en morgenmiddag gaan we gezellig naar mijn ouders!
Welkom Slurp! Nu ben ik niet meer de enigste tukker
Snirp: Waa jij bent echt top bezig! Lekker hoor de sauna!
Chocoholic: Sporten is eigenlijk best lekker he? Goed dat je gaat!
Parel: Soms is het nodig..hier nog zo één Ik krijg altijd enorme vreetkicks na ziek zijn, heel stom! Maar dan gaan we er dinsdag samen flink tegenaan
Bliss: Jammer! Maar gewoon doorgaan meid! En wat betreft m'n PDS...het was altijd een, hoe heet dat?, constatering die ze gaven en ik heb bloed geprikt op álle voedingsallergieën/darmziekten en daar kwam dit uit..ik wist het al een beetje maar nu ik het zeker heb voelt toch raar haha maar gelukkig geen glucose-allergie! Ik heb wel van m'n dokter een lijst gekregen met aanbevolen voedingsmiddelen, middenweg en 'verboden' voedsel.. Maar doktoren zeggen allemaal wat anders want een vriendin van mij heeft het ook en haar dokter zei dat volkoren producten juist goed is terwijl mijn dokter weer zegt dat dat slecht is...ik moet maar even uitvogelen waar ik tegen kan en niet. Heb wel vermoeden dat ik slecht tegen vlees kan.
Aimee: Ah wat k.lote! Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik mijzelf zo niet leuk vind. Ik kan dan echt lopen klagen tegen m'n vriend »
''Schat? Vind je mij dik?''
- Nee schat -
''Echt niet?''
- Nee echt niet-
''Hmm *kijkt even in de spiegel* en mijn benen dan?''
- Nee joh..helemaal niet! -
''Ow en mijn buik dan?''
- Ook niet -
''Ja maar KIJK dan, dit kun je vastpakken en dat''
- Ja dat kan ik toch ook wel? En ik ben ook niet dik -
En zo kan ik nog uren doorgaan bij wijze van Maar bekijk je positieve punten! Dat helpt nog wel eens
Ik heb mij vanmorgen gewogen en het viel me 100% mee! 68.5 , ik had mij afgelopen 2 weken zowat elke dag gewogen en ik kwam ook een paar ver er boven uit, heel raar! Maar goed niet meer zo vaak wegen!
Goed..even 4 pagina's doorgelezen haha
Mijn plannen voor vandaag en morgen zijn lekker genieten! Vanavond gaan we lekker wokken met mijn vriend en zijn ouders; ik hou van wokken! Hihi.. en morgenmiddag gaan we gezellig naar mijn ouders!
Welkom Slurp! Nu ben ik niet meer de enigste tukker
Snirp: Waa jij bent echt top bezig! Lekker hoor de sauna!
Chocoholic: Sporten is eigenlijk best lekker he? Goed dat je gaat!
Parel: Soms is het nodig..hier nog zo één Ik krijg altijd enorme vreetkicks na ziek zijn, heel stom! Maar dan gaan we er dinsdag samen flink tegenaan
Bliss: Jammer! Maar gewoon doorgaan meid! En wat betreft m'n PDS...het was altijd een, hoe heet dat?, constatering die ze gaven en ik heb bloed geprikt op álle voedingsallergieën/darmziekten en daar kwam dit uit..ik wist het al een beetje maar nu ik het zeker heb voelt toch raar haha maar gelukkig geen glucose-allergie! Ik heb wel van m'n dokter een lijst gekregen met aanbevolen voedingsmiddelen, middenweg en 'verboden' voedsel.. Maar doktoren zeggen allemaal wat anders want een vriendin van mij heeft het ook en haar dokter zei dat volkoren producten juist goed is terwijl mijn dokter weer zegt dat dat slecht is...ik moet maar even uitvogelen waar ik tegen kan en niet. Heb wel vermoeden dat ik slecht tegen vlees kan.
Aimee: Ah wat k.lote! Ik heb ook wel eens van die dagen dat ik mijzelf zo niet leuk vind. Ik kan dan echt lopen klagen tegen m'n vriend »
''Schat? Vind je mij dik?''
- Nee schat -
''Echt niet?''
- Nee echt niet-
''Hmm *kijkt even in de spiegel* en mijn benen dan?''
- Nee joh..helemaal niet! -
''Ow en mijn buik dan?''
- Ook niet -
''Ja maar KIJK dan, dit kun je vastpakken en dat''
- Ja dat kan ik toch ook wel? En ik ben ook niet dik -
En zo kan ik nog uren doorgaan bij wijze van Maar bekijk je positieve punten! Dat helpt nog wel eens
Ik heb mij vanmorgen gewogen en het viel me 100% mee! 68.5 , ik had mij afgelopen 2 weken zowat elke dag gewogen en ik kwam ook een paar ver er boven uit, heel raar! Maar goed niet meer zo vaak wegen!
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Pagina 5 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5, 6 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.