Wie dieet er nog? Nieuw topic?
+60
*Bloempje*
Bay
Joan
Blixum
Esmee
Japie
Aoi
Sayuri
Caro
Jade
Alex
Blond
Nyx
Arwyn
Atelier Madame
Pannetoet
Aziraphale
Mermaid
Bliss
Shopelle
Sam
Siamsa
Caramba
Laurientje
Fortissimo
Marin
Reeza
Aimee
Charles
Kowalski
jena
Sterre
Snirp
May
madam
June
Tjikkie
applestar
eigenwijs
Punk'd
Jazzlyn
Reva
ShallY
Feline
Laced
Minx
Antibes
Slurp
SoGood
Liz
Lavendel
Parel
Pandora
Chocoholic
mauwmauw
Lady4
xxjojootjexx
Kiekeboe
Poubelle
Burn
64 plaatsers
Pagina 4 van 40
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Re: Wie dieet er nog? Nieuw topic?
Aimee schreef:Haha ja muts, de vero moda online shop ik hb het online besteld, maar ik had al wel hetzelfde model broek in een andere kleur dus wist hoe hij viel.
Toch! Dan moet ik beter zoeken!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Parel schreef:Aimee schreef:Haha ja muts, de vero moda online shop ik hb het online besteld, maar ik had al wel hetzelfde model broek in een andere kleur dus wist hoe hij viel.
Toch! Dan moet ik beter zoeken!
http://www.veromoda.nl/vero-moda/jeans/WONDERCOLORDENIMJEGGING-MIX/10074142,nl_NL,pd.html?dwvar_10074142_colorPattern=10074142_PINKLEMONADE&forceScope=
Aimee- Ratel
- Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10
Aimee volgens mij heb ik die broek ook weleens aangepast. Welke maat heb jij daarvan? Klopt het dat 'ie klein valt?
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Ik heb breedtemaat 31. Hij valt niet echt kleiner naar mijn idee. Het is strech dus loopt ook nog wel wat uit.
Oh en hij valt wel lang! Ik kan hem in lengtemaat 34 ook met normale schoenen dragen (waar ik spijkerbroeken van vm vaak in laarzen moet dragen omdat ze te kort zijn)
Oh en hij valt wel lang! Ik kan hem in lengtemaat 34 ook met normale schoenen dragen (waar ik spijkerbroeken van vm vaak in laarzen moet dragen omdat ze te kort zijn)
Aimee- Ratel
Dan ben ik misschien gewoon breder
Of was het gewoon een andere broek die ik aanhad. Ja, ik denk dat dat het was.
Of was het gewoon een andere broek die ik aanhad. Ja, ik denk dat dat het was.
Poubelle- Ratel
Oh shit dat staat er lullig, dat bedoel ik niet zo!
Poubelle- Ratel
Dank je wel Aimee!
Parel- Ratel
Haha maak je niet dik ik denk ook dat het een ander was! Jij bent een stuk smaller dan ik
Aimee- Ratel
Hebben jullie speciale plannen voor aankomend paasweekend?
Ik heb gelukkig geen ontbijtjes en brunches, dus die verleidingen hoef ik niet te weerstaan. Maar zondag gaan we gourmetten en dan eet ik toch altijd wel veel te veel (sausjes en brood vooral). Ik had wel voor mezelf echt super lekkere volkoren-noten stol gehaald bij de albert heijn ook niet al te best, maar zo lekker! Ik heb afgelopen drie dagen elke dag een plak gegeten en de rest vandaag aan mijn moeder gegeven.
Ik heb gelukkig geen ontbijtjes en brunches, dus die verleidingen hoef ik niet te weerstaan. Maar zondag gaan we gourmetten en dan eet ik toch altijd wel veel te veel (sausjes en brood vooral). Ik had wel voor mezelf echt super lekkere volkoren-noten stol gehaald bij de albert heijn ook niet al te best, maar zo lekker! Ik heb afgelopen drie dagen elke dag een plak gegeten en de rest vandaag aan mijn moeder gegeven.
Aimee- Ratel
Hier ook geen brunch nee!
Heb wel besloten er zondag een iets minder nette dag van te maken, ik wil met zelfgemaakte croissants ontbijten en s'avonds gourmetten.
Voor de rest was ik vandaag bij mijn ouders, heb me goed ingehouden maar toch meer gegeten dan normaal, oa een eierkoek met hagelslag. Maar goed, we zullen het morgen zien!
Heb wel besloten er zondag een iets minder nette dag van te maken, ik wil met zelfgemaakte croissants ontbijten en s'avonds gourmetten.
Voor de rest was ik vandaag bij mijn ouders, heb me goed ingehouden maar toch meer gegeten dan normaal, oa een eierkoek met hagelslag. Maar goed, we zullen het morgen zien!
Parel- Ratel
Nee hier niets bijzonders gelukkig.
Nog ff doorknallen en dan afbouwen
Nog ff doorknallen en dan afbouwen
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10
Hoi,
Ik zou mij even voorstellen(ook al gedaan in het nieuw op het forum topic). Ik lees al een tijdje mee op het forum. Het lijkt me erg gezellig hier. Ik ben 22 jaar, woon in Twente, en werk in de kinderopvang.
Ik wil graag 4-5 kilo kwijt. Ik hoop wat motivatie te halen uit dit topic.
Ik zou mij even voorstellen(ook al gedaan in het nieuw op het forum topic). Ik lees al een tijdje mee op het forum. Het lijkt me erg gezellig hier. Ik ben 22 jaar, woon in Twente, en werk in de kinderopvang.
Ik wil graag 4-5 kilo kwijt. Ik hoop wat motivatie te halen uit dit topic.
Slurp- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 27-03-13
Hier vanmorgen weer op de weegschaal gestaan.
En na alle stukjes paaseitjestaart en wat paaseitjes, zowaar weer 2 ons afgevallen.
Dus op dit moment weeg ik 66.1, de 65 komt in zicht .
Vandaag lekker een dagje sauna, morgen weer hardlopen!
Ben helemaal gemotiveerd om dat laatste kilootje ook nog kwijt te raken en er natuurlijk niet meer aan te laten komen.
Maar morgen wel lekker uitgebreid paasontbijten, met zelfgemaakte hamkaascroissantjes, afbakbroodjes, etc. Zo af en toe mag een mens zich best verwennen .
Welkom Slurp! Ik wilde een kilootje of 6 kwijt, en daarvan ben ik er nu dus al 5 kwijt.
En na alle stukjes paaseitjestaart en wat paaseitjes, zowaar weer 2 ons afgevallen.
Dus op dit moment weeg ik 66.1, de 65 komt in zicht .
Vandaag lekker een dagje sauna, morgen weer hardlopen!
Ben helemaal gemotiveerd om dat laatste kilootje ook nog kwijt te raken en er natuurlijk niet meer aan te laten komen.
Maar morgen wel lekker uitgebreid paasontbijten, met zelfgemaakte hamkaascroissantjes, afbakbroodjes, etc. Zo af en toe mag een mens zich best verwennen .
Welkom Slurp! Ik wilde een kilootje of 6 kwijt, en daarvan ben ik er nu dus al 5 kwijt.
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Welkom Snurp! Wat zal jouw tactiek zijn om die kilo's er af te krijgen?
Aimee, ik heb morgen ook een paasgourmet bij mijn schoonfamilie, ik hoop dat ik me in toom weet te houden. In ieder goed van je dat je de rest van de stol hebt wegegeven.
En Parel, wat is de schade? Ik zou me trouwens niet zo druk maken om de eierkoek met hagelslag, die gaat er hier ook best vaak in, en afvallen lukt dan nog steeds wel. Ik vind ze erg goed vullen, da's prettig!
Minx: Goed bezig, succes met 't knallen nog!
Snirp, wat ben je goed bezig! Veel plezier in de sauna vandaag.
Zoals beloofd heb ik het ook weer goed opgepakt: Heb nu 2 dagen achter elkaar gecrosstrained, en ga vanmiddag weer naar de sportschool om te fitnessen. Voelt lekker!
Aimee, ik heb morgen ook een paasgourmet bij mijn schoonfamilie, ik hoop dat ik me in toom weet te houden. In ieder goed van je dat je de rest van de stol hebt wegegeven.
En Parel, wat is de schade? Ik zou me trouwens niet zo druk maken om de eierkoek met hagelslag, die gaat er hier ook best vaak in, en afvallen lukt dan nog steeds wel. Ik vind ze erg goed vullen, da's prettig!
Minx: Goed bezig, succes met 't knallen nog!
Snirp, wat ben je goed bezig! Veel plezier in de sauna vandaag.
Zoals beloofd heb ik het ook weer goed opgepakt: Heb nu 2 dagen achter elkaar gecrosstrained, en ga vanmiddag weer naar de sportschool om te fitnessen. Voelt lekker!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Chocoholic schreef:Welkom Snurp!
Haha! Combi van Snirp en Slurp?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
Bliss schreef:Chocoholic schreef:Welkom Snurp!
Haha! Combi van Snirp en Slurp?
Muwha, mijn brein maakt er inderdaad een leuke combinatie van, lol! Hoe gaat het afvallen bij jou trouwens de laatste tijd Bliss?
Chocoholic- Prater
Mwah, deze week niet zo goed. Ben komende maandag ook voor t eerst aangekomen, dat weet ik nu al. Maar goed, ik probeer er maar weer gewoon voor te gaan. Gisteren wel door de sneeuw naar de sportschool gefietst, maandag ga ik weer!
Bliss- Lady Post-a-lot
Door de sneeuw fietsen naar de sportschool, dat noem ik discipline Maar jammer dat het deze week niet zo liep. Ik heb dus 2 weken niet zo goed mijn best gedaan, en heb het ook op de weegschaal gezien. Zit nog wel wat grammetjes af van de 70,9 die op mijn ticker staat, dus ik moet er even goed tegenaan. Wij kunnen het wel!
Chocoholic- Prater
Snirp, wat knap dat je al zo veel bent afgevallen, hoe lang heb je erover gedaan? En wat heb je gedaan?
Chocoholic, mijn tactiek is vooral snoep en lekkers te laten staan. 3 maaltijden, 2 x fruit tussendoor, en veel water/thee drinken. Misschien doe ik hier nog andere ideeën op.
Chocoholic, mijn tactiek is vooral snoep en lekkers te laten staan. 3 maaltijden, 2 x fruit tussendoor, en veel water/thee drinken. Misschien doe ik hier nog andere ideeën op.
Slurp- Fluisteraar
- Aantal berichten : 15
Punten : 15
Registratiedatum : 27-03-13
Goedenavond!
Ik ben me vandaag wat te buiten gegaan, heb 2 boterhammen met ei op, de fristi op de voetbal van mijn dochter, 2 paaseitjes, 3 broodjes hamburger (zelf gemaakt) en nu ga ik me te buiten aan een schaaltje bolognese chips , de 2 liter water heb ik ook niet gehaald! Morgen weer zo`n dramadag, en maandag wellicht ook. Van de week er weer tegenaan!
Ik ben me vandaag wat te buiten gegaan, heb 2 boterhammen met ei op, de fristi op de voetbal van mijn dochter, 2 paaseitjes, 3 broodjes hamburger (zelf gemaakt) en nu ga ik me te buiten aan een schaaltje bolognese chips , de 2 liter water heb ik ook niet gehaald! Morgen weer zo`n dramadag, en maandag wellicht ook. Van de week er weer tegenaan!
Parel- Ratel
Ik woog vanmorgen bijna anderhalve kilo meer dan begin deze week. Toen was ik net ziek geweest natuurlijk, dus maandag op de weegschaal vergelijk ik het maar met twee weken geleden denk ik. Heb vandaag op zich een goede dag, neem zo nog een smoothie met magere yoghurt, frambozen en banaan en misschien later nog een paar walnoten (vandaag een zak gekocht op de markt).
Parel, geniet er maar van en idd daarna weer er tegenaan!
Parel, geniet er maar van en idd daarna weer er tegenaan!
Bliss- Lady Post-a-lot
Balen Bliss, van die anderhalve kilo! Maarja,na een paar dagen niets eten door ziek zijn kom je toch vaak wel weer wat aan. Hopelijk tov 2 weken geleden wel wat eraf!
Parel: Lekker van genieten!
Ik had vandaag wéér een verjaardag en heb de taart en chips kunnen weerstaan Wel een half plakje suikerbrood gegeten bij het ontbijt en 4 paasschuimpjes net en daar heb ik van genoten, haha.
Morgen nog gourmetten, en daarna weer op rantsoen(al vind ik het wel echt steeds moeilijker worden! Ik zie overal lekkere dingen!)
Ik had vandaag wéér een verjaardag en heb de taart en chips kunnen weerstaan Wel een half plakje suikerbrood gegeten bij het ontbijt en 4 paasschuimpjes net en daar heb ik van genoten, haha.
Morgen nog gourmetten, en daarna weer op rantsoen(al vind ik het wel echt steeds moeilijker worden! Ik zie overal lekkere dingen!)
Aimee- Ratel
[quote="Aimee"]Balen Bliss, van die anderhalve kilo! Maarja,na een paar dagen niets eten door ziek zijn kom je toch vaak wel weer wat aan. Hopelijk tov 2 weken geleden wel wat eraf!
Morgen nog gourmetten, en daarna weer op rantsoen(al vind ik het wel echt steeds moeilijker worden! Ik zie overal lekkere dingen!)[/quote]
Oooooooooooooh, echt heeeee!
Als ik in de stad loop, oei oei oei!!!
Bliss, balen zeg! Maar dat is er zo weer af als je even oplet weer, ik ga nog een bakje chips pakken..
Morgen nog gourmetten, en daarna weer op rantsoen(al vind ik het wel echt steeds moeilijker worden! Ik zie overal lekkere dingen!)[/quote]
Oooooooooooooh, echt heeeee!
Als ik in de stad loop, oei oei oei!!!
Bliss, balen zeg! Maar dat is er zo weer af als je even oplet weer, ik ga nog een bakje chips pakken..
Parel- Ratel
Slurp, ik ben nu bezig met Sonja Bakker.
Begin maandag met week 10.
Daarnaast ben ik ook weer begonnen met hardlopen!
Bliss, goed bezig vandaag! Jammer van de 1,5 kilo, maar vandaag weer goed bezig geweest!
Aimee, goed alles weerstaan zeg!
Het dagje sauna was heerlijk, maar tijdens het lunchbuffet een beetje doorgeslagen, haha. Ach, morgen weer hardlopen en maandag 20km wandelen!
Succes nog even met de Paasdagen ladies
Begin maandag met week 10.
Daarnaast ben ik ook weer begonnen met hardlopen!
Bliss, goed bezig vandaag! Jammer van de 1,5 kilo, maar vandaag weer goed bezig geweest!
Aimee, goed alles weerstaan zeg!
Het dagje sauna was heerlijk, maar tijdens het lunchbuffet een beetje doorgeslagen, haha. Ach, morgen weer hardlopen en maandag 20km wandelen!
Succes nog even met de Paasdagen ladies
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Jaaaa, vooral in de stad. Gister liep ik op de markt; loempia's, patat, bakkerskraam...
Aimee- Ratel
Pagina 4 van 40 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 22 ... 40
Soortgelijke onderwerpen
» Wie dieet er nog? Nieuw topic?
» Nieuw paardrijden-topic
» Nieuw Foto Topic!
» Nieuw foto topic.