Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling: In mijn relatie..

+7
smooch
Yzma
Polly
Zwerver
Arwyn
Gizmo
Beachgirl
11 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

In mijn relatie..

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Lijn111032%Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Lijn1110 32% 
[ 6 ]
Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Lijn111068%Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Lijn1110 68% 
[ 13 ]
 
Totaal aantal stemmen : 19
 
 

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 13:25

Het is idd niet meetbaar. In de eerste instantie zou ik ook wellicht zeggen dat ik meer van hem hou maar hij is zo anders. Hij houdt op een andere manier van mij dan ik van hem. Maar dat betekent nog niet automatisch dat het ene meer zegt dan het andere natuurlijk.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 21:35

Zusje van Bert schreef:Het is idd niet meetbaar. In de eerste instantie zou ik ook wellicht zeggen dat ik meer van hem hou maar hij is zo anders. Hij houdt op een andere manier van mij dan ik van hem. Maar dat betekent nog niet automatisch dat het ene meer zegt dan het andere natuurlijk.

Dit wilde ik ook zeggen, precies hetzelfde. Ik hou ook op een andere manier van mijn vriend dan hij van mij, ik denk dat ik emotioneler erover ben (en extraverter) maar dat zit ook in mijn aard. Maar ik denk niet dat ik daarom per se méér van hem hou dan hij van mij.

Ik vraag me wel af waarom de meiden op pagina 1 denken dat hun partner meer van hen houd dan andersom?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 21:42

Guattari schreef:Ik vind het wel bijzonder en ergens ook grappig dat er hier wel gewoon antwoord op wordt gegeven.
Ik ook, ik kan daar geen antwoord op geven.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast za 19 feb 2011 - 21:59

Darcy schreef:
Zusje van Bert schreef:Het is idd niet meetbaar. In de eerste instantie zou ik ook wellicht zeggen dat ik meer van hem hou maar hij is zo anders. Hij houdt op een andere manier van mij dan ik van hem. Maar dat betekent nog niet automatisch dat het ene meer zegt dan het andere natuurlijk.

Dit wilde ik ook zeggen, precies hetzelfde. Ik hou ook op een andere manier van mijn vriend dan hij van mij, ik denk dat ik emotioneler erover ben (en extraverter) maar dat zit ook in mijn aard. Maar ik denk niet dat ik daarom per se méér van hem hou dan hij van mij.

Ik vraag me wel af waarom de meiden op pagina 1 denken dat hun partner meer van hen houd dan andersom?

Ach, zulke relaties kan ik me ook nog wel voorstellen hoor maar dat is in mijn relatie niet het geval smile. Ik denk dat jij het mooi omschrijft hoe het ook in mijn situatie is smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  mzcharlotte zo 20 feb 2011 - 0:54

Naast dat het inderdaad niet meetbaar is, zou ik als ik die stelling zou kunnen beantwoorden, in een relatie zitten waar ik niet in willen zijn. Een scheefgetrokken relatie, zoals Yzma beschrijft. Ik ga ervan uit dat we op onze eigen manier heel veel van elkaar houden.
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  RYW zo 20 feb 2011 - 1:02

Darcy schreef:
Zusje van Bert schreef:Het is idd niet meetbaar. In de eerste instantie zou ik ook wellicht zeggen dat ik meer van hem hou maar hij is zo anders. Hij houdt op een andere manier van mij dan ik van hem. Maar dat betekent nog niet automatisch dat het ene meer zegt dan het andere natuurlijk.

Dit wilde ik ook zeggen, precies hetzelfde. Ik hou ook op een andere manier van mijn vriend dan hij van mij, ik denk dat ik emotioneler erover ben (en extraverter) maar dat zit ook in mijn aard. Maar ik denk niet dat ik daarom per se méér van hem hou dan hij van mij.

Ik vraag me wel af waarom de meiden op pagina 1 denken dat hun partner meer van hen houd dan andersom?

Hier kan ik me het meeste in vinden.

Volgens mij stap je niet uit je eigen referentiekader als je hier een concreet antwoord op geeft. Je denkt dan aan je eigen manier van liefde tonen, en toetst daar een ander op. Ik ken wel een paar gevallen waar het echt overduidelijk is, maar dan heb ik het over dingen als niet meer verliefd zijn/van iemand houden maar wel in de relatie blijven, of een player-achtige situatie.
RYW
RYW
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4484
Punten : 5076
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  lieke89 zo 20 feb 2011 - 1:14

Het is idd niet meetbaar maar toch heb ik soms het idee dat mijn partner meer van mij houd dan ik van hem. Maarja, dat hoeft heus niet zo te zijn want dat idee krijg ik alleen maar omdat hij zijn gevoel beter weet te uiten dan ik.
lieke89
lieke89
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 230
Punten : 233
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 1:14

Bij mij en mijn vriend is het gelijkwaardig qua liefde. Wel denk ik dat hij zich beter zou redden zonder mij, ik mis hem denk ik toch wat meer als we niet samen zijn. Dit heeft denk ik meer met een bepaalde mate van afhankelijkheid te maken, dan met 'houden van'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Mamasapje zo 20 feb 2011 - 1:18

Darcy schreef:
Zusje van Bert schreef:Het is idd niet meetbaar. In de eerste instantie zou ik ook wellicht zeggen dat ik meer van hem hou maar hij is zo anders. Hij houdt op een andere manier van mij dan ik van hem. Maar dat betekent nog niet automatisch dat het ene meer zegt dan het andere natuurlijk.

Dit wilde ik ook zeggen, precies hetzelfde. Ik hou ook op een andere manier van mijn vriend dan hij van mij, ik denk dat ik emotioneler erover ben (en extraverter) maar dat zit ook in mijn aard. Maar ik denk niet dat ik daarom per se méér van hem hou dan hij van mij.

Ik vraag me wel af waarom de meiden op pagina 1 denken dat hun partner meer van hen houd dan andersom?

Ik denk dat het niet echt meetbaar is inderdaad. Het is wel zo dat ik vaker zeg dat ik van hem hou. Hij zegt het ook tegen mij maar minder regelmatig, maar ik weet wel wanneer hij het zegt dat hij het net zo meent als dat ik het tegen hem zeg. Ik denk dat hij wel zou zeggen dat ik meer van hem hou dan hij van mij omdat ik vaak mijn leven om zijn werk in plan, zodat hij het werk van zn leven kan doen.. Hij zegt zelf altijd dat hij dat waardeert in mij en niet weet of hij dat zou volhouden.. Maar goed, ik heb zelf niet het idee dat ik meer van hem hou dan andersom...
Mamasapje
Mamasapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 502
Punten : 661
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 1:21

Noa schreef:Bij mij en mijn vriend is het gelijkwaardig qua liefde. Wel denk ik dat hij zich beter zou redden zonder mij, ik mis hem denk ik toch wat meer als we niet samen zijn. Dit heeft denk ik meer met een bepaalde mate van afhankelijkheid te maken, dan met 'houden van'.

Ja dat denk ik inderdaad bij mij ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gast zo 20 feb 2011 - 1:22

Oja, ik denk trouwens wel te weten dat het gelijkwaardig is tussen ons qua liefde al kun je het natuurlijk niet wetenschappelijk aantonen, ofzoiets. Dat houden van is toch een gevoel dat je deelt samen en ik voel geloof ik wel haarscherp aan hoe het tussen ons zit wat dat betreft.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling: In mijn relatie.. - Pagina 2 Empty Re: Stelling: In mijn relatie..

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum