Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Mijn onzekerheid in mijn relatie

4 plaatsers

Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Sp0ngeb0b di 8 nov 2011 - 0:52

Hoi meiden!

Ik zit met een probleempje en ik ben eigenlijk wel benieuwd of mijn onzekerheid bij meerdere meiden voorkomt. En of jullie mannen ook zo zijn of dat mijn vriend ´een geval apart is´ :P Hier mijn verhaal:

Okee ik zal eerst even beginnen om te zeggen dat ik 23 jaar ben en mijn vriend is 25. Wij zijn nu 7 maand samen en heel erg gelukkig samen! Alleen word ik soms gek van mijn onzekerheid! Dit komt omdat ik vroeger 6 jaar behoorlijk gepest ben en daarna 2 vriendjes heb gehad die allebei vreemd zijn gegaan. Hierdoor was ik ervan overtuigd dat mannen mij niet mooi vonden/vinden en mij toch niet willen want: wat is er nou leuk aan mij? Op sociaal vlak heb ik hier niet zo heel veel last van maar wel met mensen die heel dichtbij mij staan waaronder mijn vriend. Hij is echt supergek met mij en heeft het soms al over samenwonen, kinderen en eigenlijk gewoon een toekomst met mij samen, als hij dit zegt dan smelt ik helemaal! Maar ergens vind ik het ook heel moeilijk om te geloven dat hij met mij een toekomst wil. Met mij?!?! Hetzelfde geld als hij tegen mij zegt dat ik mooi ben. Met kleding aan oke maar totally naked; Nee.. Ik ben niet stevig/dik maar heb wel wat vetjes bij mijn bovenbenen en buik en dan denk ik meteen weer; Man kijk eens goed naar mij.

Naast deze dingetjes kan ik ook helemaal in de stress schieten als hij weinig tot niet smst. Wij bellen/msnen nooit omdat wij dat beide niet nodig vinden en eigenlijk smsen wij alleen maar. Maar hij is zo'n type die 8 van de 10 keer gewoon niet reageert, tenminste dat idee heb ik. Het kan ook gewoon zijn dat hij druk is want het is iemand die een drukke, zware baan heeft. Maar dan vraag ik mij af; Waarom sms je niet? Of; Waarom sms je smorgens niet even, als je net wakker bent? Wij zien elkaar alleen in het weekend omdat ik doordeweeks druk ben met school en dat vind ik eigenlijk wel fijn! Maar daarnaast vind ik het wel heel fijn om hem elke dag te spreken via sms. En dan niet 1 lullig smsje met welgeteld 1 zin.

Hoe zijn jullie mannen daarin? En hebben jullie evt. tips?
Sp0ngeb0b
Sp0ngeb0b
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 67
Registratiedatum : 08-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  NerdChic di 8 nov 2011 - 2:45

Sp0ngeb0b schreef:Hoi meiden!

Ik zit met een probleempje en ik ben eigenlijk wel benieuwd of mijn onzekerheid bij meerdere meiden voorkomt. En of jullie mannen ook zo zijn of dat mijn vriend ´een geval apart is´ :P Hier mijn verhaal:

Okee ik zal eerst even beginnen om te zeggen dat ik 23 jaar ben en mijn vriend is 25. Wij zijn nu 7 maand samen en heel erg gelukkig samen! Alleen word ik soms gek van mijn onzekerheid! Dit komt omdat ik vroeger 6 jaar behoorlijk gepest ben en daarna 2 vriendjes heb gehad die allebei vreemd zijn gegaan. Hierdoor was ik ervan overtuigd dat mannen mij niet mooi vonden/vinden en mij toch niet willen want: wat is er nou leuk aan mij? Op sociaal vlak heb ik hier niet zo heel veel last van maar wel met mensen die heel dichtbij mij staan waaronder mijn vriend. Hij is echt supergek met mij en heeft het soms al over samenwonen, kinderen en eigenlijk gewoon een toekomst met mij samen, als hij dit zegt dan smelt ik helemaal! Maar ergens vind ik het ook heel moeilijk om te geloven dat hij met mij een toekomst wil. Met mij?!?! Hetzelfde geld als hij tegen mij zegt dat ik mooi ben. Met kleding aan oke maar totally naked; Nee.. Ik ben niet stevig/dik maar heb wel wat vetjes bij mijn bovenbenen en buik en dan denk ik meteen weer; Man kijk eens goed naar mij.

Naast deze dingetjes kan ik ook helemaal in de stress schieten als hij weinig tot niet smst. Wij bellen/msnen nooit omdat wij dat beide niet nodig vinden en eigenlijk smsen wij alleen maar. Maar hij is zo'n type die 8 van de 10 keer gewoon niet reageert, tenminste dat idee heb ik. Het kan ook gewoon zijn dat hij druk is want het is iemand die een drukke, zware baan heeft. Maar dan vraag ik mij af; Waarom sms je niet? Of; Waarom sms je smorgens niet even, als je net wakker bent? Wij zien elkaar alleen in het weekend omdat ik doordeweeks druk ben met school en dat vind ik eigenlijk wel fijn! Maar daarnaast vind ik het wel heel fijn om hem elke dag te spreken via sms. En dan niet 1 lullig smsje met welgeteld 1 zin.

Hoe zijn jullie mannen daarin? En hebben jullie evt. tips?

Helaas heb ik geen tips voor je! Ik herken mezelf heel erg in je eerste alinea!
Knuff hug
NerdChic
NerdChic
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 393
Punten : 413
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Gast di 8 nov 2011 - 10:13

Ik heb helaas ook geen tips want ik zit met precies hetzelfde Cry Als ik niks hoor van mn vriend word ik mega onzeker. Het is zo erg dat ik denk 'Ik kan het maar beter uitmaken want dit wordt niks.. We worden toch niet oud met elkaar.. Hij blijft toch niet verliefd op me..Etc!' Verschrikkelijk! Terwijl ik ook genoeg complimentjes van hem krijg, dus dat is het ook niet.

Oja, mijn vriend is trouwens precies hetzelfde als die van jou.. Hij laat regelmatig niks horen of opeens krijg ik niks meer terug. Dan ben ik mega chaggie.. Zoveel moeite is het toch niet?! Maarja, mannen... silent

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  sanne-84 di 8 nov 2011 - 10:29

ik herken het ook zeker (vooral van 'begin' van relatie)
dat onzekere zal gewoon beetje bij jou horen, en alleen jij kan dat veranderen. je vriend kan wel 100x op een dag zeggen wat ie voor je voelt, maar JIJ bent degene die dit ook moet inzien/voelen.
en tja dat smsen.. ik zou ook vaker een sms willen krijgen, zowel spontaan als op mijn sms, maar zo is hij nu eenmaal niet. hij hecht daar niet zoveel waarde aan, en vergeet het dan ook echt, ook als hij moet terugsmsen. heb me daar maar bij neergelegd en dat maakt het extra leuk als hij wel een keer zelf spontaan smst
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Sp0ngeb0b wo 9 nov 2011 - 6:17

sanne-84 schreef:..en vergeet het dan ook echt, ook als hij moet terugsmsen.

Dat heeft mijn vriend dus ook! Maar ik vind dat zo raar! Ik bedoel; je gaat toch op een gegeven moment wel denken 'Goh ik heb nog niks van mijn meisje gehoord'?

Amazzonia » Ik word daar vaak ook heel chagie van.. Embarassed Dan denk ik echt; F*ck jou, je kan toch wel even terugsmsen? Maar wij hebben het er al wel eens over gehad en volgens mij zou dat een eindeloze discussie blijven aangezien er toch niks veranderd. Hij zegt altijd dat ik mij nergens zorgen om hoef te maken etc etc maar ik wil gewoon wel wat horen van mijn vriend. Een paar keer per dag. Dat is toch niet raar ofzo?
Sp0ngeb0b
Sp0ngeb0b
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 67
Registratiedatum : 08-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  sanne-84 wo 9 nov 2011 - 6:24

een paar keer per dag hoeft van mij ook niet, en ook niet iedere dag.
maar net als vandaag weer wel. hij ging voor de 1e keer weer hele dagen werken (had voet gebroken dus 3 weken halve dagen gewerkt) en had eigenlijk wel gehoopt op een sms, of in de trant van dat het goed ging, of iets van; goh nu lunchen we eens niet samen. maar helaas;) en als ik dat 'savonds zeg dan zegt ie; had er aan zitten denken (en dan meer omdat hij weet dat ik dat wil, als dat hij het zelf wil doen) maar dan komt er weer iets tussendoor. naja, kan daar dan wel op door gaan, maar is en blijft idd een eindeloze discussie.
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Sp0ngeb0b wo 9 nov 2011 - 7:04

Wonen jullie samen dan Sanne-84?
Wij namelijk niet. Wij zien elkaar alleen in het weekend omdat ik doordeweeks druk ben met mijn studie en bijbaan en ik vind het wel prima zo maar ik vind het ergens gewoon raar als ik mijn vriend een dag niet spreek.
Sp0ngeb0b
Sp0ngeb0b
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 67
Registratiedatum : 08-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  sanne-84 wo 9 nov 2011 - 9:06

Sp0ngeb0b schreef:Wonen jullie samen dan Sanne-84?
Wij namelijk niet. Wij zien elkaar alleen in het weekend omdat ik doordeweeks druk ben met mijn studie en bijbaan en ik vind het wel prima zo maar ik vind het ergens gewoon raar als ik mijn vriend een dag niet spreek.

ja wij wonen samen, dus dan is het idd wel iets anders.. wij belden ook altijd 'savonds. zou een sms dan ook wel een keer goed hebben gevonden, en dat hadden niet meerdere smsjes op 1 dag hoeven zijn
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Fred wo 9 nov 2011 - 9:53

Heb je iets aan een mening van een jongen man?

Zelf herken ik mij wel in je vriend. Ik sms ook niet zo veel, maar nu ik chat on (fijner programma dan what's app vind ik) op mijn telefoon heb in samenhang met wifi doe ik het wel meer. Vooral s'avonds en wordfreud natuurlijk. Echter als ik een meid tegen kom die het verwacht dat ik constant gelijk terug sms etc. dan is ze bij mij aan het verkeerde adres. Zo zit ik niet in elkaar en ik denk jouw vriend ook niet. Vergeet niet dat hij ook een leven naast jou heeft en aan zijn reactie te zien is hij gek op jou. Overigens over je 'kleine' uiterlijke onzekerheden hoef je niet onzeker te zijn, wij mannen letten minder op de details dan vrouwen denk ik. Persoonlijk vind ik dun bij een meisje niet zo mooi want dat knuffelt niet zo lekker. Het karakter van iemand is belangrijker dan het uiterlijk.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Sp0ngeb0b wo 9 nov 2011 - 9:58

Jou reactie is juist heel erg fijn Fred!
Maar waarom hebben jullie daar geen behoefte aan? Denk je nooit 'Goh zal ik mijn vriendin eens smsen om te vragen of ze lekker geslapen heeft, een leuke dag heeft gehad etc etc'?
Sp0ngeb0b
Sp0ngeb0b
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 41
Punten : 67
Registratiedatum : 08-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Fred wo 9 nov 2011 - 10:10

Jawel, maar het sluipt er naar verloop van tijd natuurlijk in. Er zijn wel eens weken voor gekomen dat we 1 of 2 dagen geen contact met elkaar hadden. Dat was voor mij echt geen gemis hoor, ik wist dat ze mij hield en andersom. Omdat telkens elke dag te 'moeten' bevestigen vind ik wat ver gaan en je kunt je ook af gaan vragen als je iedere dag bij wijze van spreken op het zelfde tijdstip elkaar weltrusten wenst wat dat toevoegt. Echt spontaan is het dan toch ook al niet meer lijkt mij? Dus dat hebben we toen maar afgeschaft en deden we zo nu en dan. Overigens zag ik haar voornamelijk in de weekenden en dan ben je heel de tijd bij elkaar en onderneem je dingen zoals wandelen, dagjes uit (dierentuin), biosje etc.. Elkaar spontaan verrassen etc.. Dan merk je beter of het wel of niet goed zit in een relatie ipv de hoeveelheid sms-jes.
Fred
Fred
Prater
Prater

Aantal berichten : 671
Punten : 673
Registratiedatum : 29-11-10
Woonplaats : Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Gast zo 20 nov 2011 - 6:29

Ik heb je topic gelezen, de titel sprak mij wel aan. Mijn relatie is uiteindelijk uitgegaan door mijn onzekerheid! Ik ben er nu voor in therapie. Het enige wat ik wil zeggen is: als je denkt dat het te erg wordt, en het je belemmerd in allerlei dingen, zou ik hulp zoeken. Ik heb het niet gedaan, en zie het resultaat.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Mijn onzekerheid in mijn relatie Empty Re: Mijn onzekerheid in mijn relatie

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum