Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Stelling over relatie en kinderen

+11
Atelier Madame
Paper Crown
bolus26
Mute_
Arwyn
Floor
Guus
Siem
Mari
Pompoen
Discordia
15 plaatsers

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Discordia wo 17 okt 2012 - 3:07

Mensen met een kinderwens zoeken een partner die ze een geschikte ouder vinden, geen partner waar ze per se hun hele leven bij willen blijven.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Pompoen wo 17 okt 2012 - 3:11

Ik weet het antwoord hierop niet zo goed, als ik puur naar mezelf keek was mijn man nou niet de meest geschikte om kinderen mee te krijgen, hij wilde dit bovendien eerst helemaal niet. Toch werd ik verliefd en ben ik een relatie met hem aangegaan. Het is denk ik wel zo dat ik uiteindelijk misschien niet met hem getrouwd was als ik had gedacht dat hij echt nooit meer kinderen wilde, op dat moment was het overigens ook wel duidelijk dat hij dat nog wel wilde. Mijn kinderwens was toen wij een relatie kregen al heel sterk aanwezig.
Dus ik denk dat het in mijn geval niet klopt. Maar ja je hebt altijd uitzonderingen op de regel he. In mijn geval klopt er wel meer niet Wink.

Ik denk wel dat er mensen zijn die door zo'n soort bril naar de wereld met potentiële partners kijken en onbewust sneller ongeschikte ouders laten afvallen. Maar ik denk ook dat er een heleboel mensen zijn die hun gevoel volgen en liefde laat zich niet echt dwingen is mijn ervaring. Ook denk ik dat veel mensen een relatie beginnen voor ze echt überhaupt die hele sterke kinderwens hebben, dus dan gaat dit sowieso niet op.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 3:14

Ik denk dat dat ook wel ligt aan de leeftijd.
Toen ik een relatie kreeg was ik daar nog niet mee bezig, maar hij blijkt een super vader te zijn.
Ik denk dat als je ouder bent en je een duidelijke kinderwens hebt dat je dan sneller geneigd bent om vooral een geschikte vader te zoeken.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Mari wo 17 okt 2012 - 3:14

Discordia schreef:Mensen met een kinderwens zoeken een partner die ze een geschikte ouder vinden, geen partner waar ze per se hun hele leven bij willen blijven.

Ik kan alleen voor mezelf praten. Ik zocht een partner waar ik heel mijn leven bij zou willen bijven, ondanks een kinderwens. Wat nou als die kinderwens niet vervult zou kunnen worden dan zit ik dus botweg gezegd zonder kinderen en met een mwah partner. Uiteraard zocht ik de perfecte partner met kinderwens
Mari
Mari
Prater
Prater

Aantal berichten : 1082
Punten : 1215
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Siem wo 17 okt 2012 - 3:16

Ik denk dat daar wel een kern van waarheid in zit, als de kinderwens erg groot is dan lijkt een goede vader/moeder wel belangrijker dan een geschikte partnerkeus. Iemand die ineens een stuk verder ligt van het 'ideaalbeeld' qua partner.

Persoonlijk vind ik het een domme keuze simpelweg omdat die relatie uiteindelijk om die reden op de klippen zal lopen.

Siem
Prater
Prater

Aantal berichten : 1035
Punten : 1200
Registratiedatum : 11-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 3:25

Ligt aan de leeftijd. Op een gegeven moment willen vrouwen heel erg graag.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Guus wo 17 okt 2012 - 3:26

als ik het omdraai misschien wel, als L geen kinderwens had gehad waren we denk ik niet samen geweest nu. Maar stel dat we erachter komen dat hij geen kinderen kan krijgen zal dat absoluut geen reden voor mij zijn om bij hem weg te gaan.

Om de persoon te zijn waar ik de rest van mijn leven mee wil delen is het voor mij belangrijk dat diegene van kinderen houdt, omdat ik dat doe. Ik denk niet dat het los te zien is.

ik heb nou eenmaal wel een kinderwens, dus ik heb ook andere verwachtingen van een partner dan iemand zonder die wens. Uiteindelijk zoeken we iemand die bij ons past om de rest van ons leven mee te delen.

dat betekend niet dat hij goed was zodra hij ook een kinderwens bleek te hebben, daar kwam wel even wat meer bij kijken.
Guus
Guus
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1885
Punten : 1989
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Floor wo 17 okt 2012 - 6:41

Hmm ik denk dat dat ook ligt aan de leeftijd. Toen mijn man en ik verkering kregen waren we niet bezig met kinderen(een huis/trouwen/huisdieren/of wat dan ook voor vastigheid). In de loop der jaren veranderde dat, we wilden samenwonen, later trouwen en kinderen krijgen. Nee ik geloof niet dat ik mijn man toen (13 jaar terug) heb uitgezocht op 'geschikte ouder'.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Arwyn wo 17 okt 2012 - 6:45

Eens met wat hiervoor al gezegd is.
Op mijn 19e was ik echt niet bezig met de vraag of hij een goede vader zal zijn.
Arwyn
Arwyn
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7279
Punten : 7787
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 6:47

Ik denk het niet per se. Ik was véél te jong voor een kinderwens toen ik mijn man keerde kennen. Wat me wél opvalt is de algehele wanhoop waarin de meeste 35+ mannen met relatie en jonge kinderen verkeren. Ik wij eigenlijk gewoon niét meer horen dat relaties niet lopen, alles om de kinderen draait, er geen seks meer is en de passie verdwenen is. Ik denk dat veel relaties niet beter worden van kinderen. In de ogen van de mannen. In de ogen vande vrouwen zijn ze altijd véél hechter dan voor de kinderen en gaat alles fantastisch.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 6:50

Niet dat dat de schuld van de vrouwen is overigens hoor. Net zo goed van die kerels zelf. Ik zou er alleen weleens één willen tegenkomen die niét vreemd zou gaan als hij de kans krijgt.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Mute_ wo 17 okt 2012 - 7:00

Eucalypta schreef:Niet dat dat de schuld van de vrouwen is overigens hoor. Net zo goed van die kerels zelf. Ik zou er alleen weleens één willen tegenkomen die niét vreemd zou gaan als hij de kans krijgt.

Meen je dat nou? Elke man in jouw omgeving (35+, met kids, etc) zal vreemd gaan als hij de kans krijgt?

OT: Ik sluit mij aan bij Floor en Euc. Heb mijn man leren kennen ver voor we het tijdperk samenwonen & baby's ingingen. Maar op latere leeftijd kan ik mij wel voorstellen dat je prioriteiten en daarmee eisen anders worden.
Mute_
Mute_
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 291
Punten : 313
Registratiedatum : 20-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  bolus26 wo 17 okt 2012 - 7:15

ook ik denk dat het afhankelijk is van de leeftijd waarop je elkaar leert kennen.

ik ben het niet helemaal met euc eens maar ken in mijn omgeving ook wel veel verhalen waarin het zo ging,dat mannen toch een heel andere beleving hadden dan vrouwen van hun relatie na het krijgen van kinderen en die ook vreemd gingen. Ik denk niet dat elke man vreemd gaat als hij de kans krijgt maar dat je je beiden wel heel bewust moet zijn dat je jezelf niet in je gezin ´verliest´. Overgens vind ik wel dat dit geen excuus is om vreemd te gaan, je kunt t ook bespreken en er zelf wat aan doen om de passie weer terug te brengen/ te voorkomen dat die verdwijnt.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 8:08

Niet élke. Ik bedoel vooral de groep 35 tot 45 ongeveer. Kleine kinderen, drukke banen, 10 tot 15 jaar relatie. Dat werk. En ja, ik kan er minstens een stuk of 6 aanwijzen waarvan ik het zeker weet. Al die verhalen lijken op elkaar. En dat zijn de gevallen waarin ik daadwerkelijk een voorstel heb gekregen. Zonder daarop in te gaan overigens, op 1 na. En dan zijn er nog wel wat van wie ik weet dat ze vreemdgaan of dat zouden doen als de kans maar goed genoeg is. Het viel mij op. En ik ben eerlijk gezegd vrij geschokt. En dat zijn hele verschillende mannen, die elkaar niet kennen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Discordia wo 17 okt 2012 - 8:12

Vrouwen zijn over het algemeen niet zo bezig met seks zoals mannen, denk ik. Mannen zijn gewend om te jagen en vrouwen om te verzorgen. Hoe kriebelig ik er ook van wordt, het is wel hoe het meestal is en gaat in veel relaties.

Ik herken wel wat Eucalypta zegt. Het zegt trouwens vaak niets over hoe ze over hun vrouw/vriendin denken. Ze missen alleen vaak wat opwindends en prikkelends aan hun vrouw die vooral bezig is met haar carriere en/of de kinderen.
Discordia
Discordia
Prater
Prater

Aantal berichten : 829
Punten : 944
Registratiedatum : 11-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 8:20

Jup. Alhoewel er ook wel een paar tussen zitten die écht doodongelukkig zijn in hun huwelijk en ws gaan scheiden. En daar écht al jaren tegenaan lopen. In één vanwege gevallen zegt de vrouw, die ik ook ken, 'we zijn toch maatjes en we houden toch van elkaar en het is toch gezellig met de kinderen' en die man zal het écht worst wezen dat de gordijnen regelmatig gewassen worden en de inrichting zo hip is, die wil gewoon dat zijn vrouw hem niet als maatje ziet en haar haar eens los gooit en hem één beurt geeft omdat ze het lekker vindt in plaats van omdat het alweer 4 weken geleden is.

andere vriend, wiens vrouw ik ook ken: we is lief en slim, maar ze is zo alleen maar met kind en werk bezig,
En dat is een leuke man, mooie vent, heeft véél vrouwen achter zich aan. En die gaat een keer voor de bijl. Zeker weten. Hij doet zijn best, dat doet hij al jaren, maar er wordt niets beter. Dan kun je praten wat je wil en je suf meehelpen met kind en huis en masseren tot je een ons weegt! als je vrouw niet wil heb je dus gewoon géén seks.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 21:40

Eucalypta schreef:Ik denk het niet per se. Ik was véél te jong voor een kinderwens toen ik mijn man keerde kennen. Wat me wél opvalt is de algehele wanhoop waarin de meeste 35+ mannen met relatie en jonge kinderen verkeren. Ik wij eigenlijk gewoon niét meer horen dat relaties niet lopen, alles om de kinderen draait, er geen seks meer is en de passie verdwenen is. Ik denk dat veel relaties niet beter worden van kinderen. In de ogen van de mannen. In de ogen vande vrouwen zijn ze altijd véél hechter dan voor de kinderen en gaat alles fantastisch.

Wat erg.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 21:41

Eucalypta schreef:Niet dat dat de schuld van de vrouwen is overigens hoor. Net zo goed van die kerels zelf. Ik zou er alleen weleens één willen tegenkomen die niét vreemd zou gaan als hij de kans krijgt.

Jeetje is het zo erg? Ik vraag mij dan af wat voor mensen je in je omgeving hebt, aangezien ik het niet zie in mijn omgeving, of ik heb het gewoon niet door, kan ook.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 21:46

Eucalypta schreef:Jup. Alhoewel er ook wel een paar tussen zitten die écht doodongelukkig zijn in hun huwelijk en ws gaan scheiden. En daar écht al jaren tegenaan lopen. In één vanwege gevallen zegt de vrouw, die ik ook ken, 'we zijn toch maatjes en we houden toch van elkaar en het is toch gezellig met de kinderen' en die man zal het écht worst wezen dat de gordijnen regelmatig gewassen worden en de inrichting zo hip is, die wil gewoon dat zijn vrouw hem niet als maatje ziet en haar haar eens los gooit en hem één beurt geeft omdat ze het lekker vindt in plaats van omdat het alweer 4 weken geleden is.

andere vriend, wiens vrouw ik ook ken: we is lief en slim, maar ze is zo alleen maar met kind en werk bezig,
En dat is een leuke man, mooie vent, heeft véél vrouwen achter zich aan. En die gaat een keer voor de bijl. Zeker weten. Hij doet zijn best, dat doet hij al jaren, maar er wordt niets beter. Dan kun je praten wat je wil en je suf meehelpen met kind en huis en masseren tot je een ons weegt! als je vrouw niet wil heb je dus gewoon géén seks.

Je laatste stukje, wat frustrerend voor die man. Het is zo moeilijk als je als vrouw een lager libido hebt dan je man, jeetje hoe los je dat op? Vind het echt heftig te lezen en sneu voor die man én vrouw.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 21:52

Misschien moeten die kerels dan eens wat ballen tonen en zeggen wat ze missen in de relatie ipv het bij een ander te zoeken. Lekker makkelijke uitweg als het iets te moeilijk wordt, sjongejonge.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:05

Luce schreef:Misschien moeten die kerels dan eens wat ballen tonen en zeggen wat ze missen in de relatie ipv het bij een ander te zoeken. Lekker makkelijke uitweg als het iets te moeilijk wordt, sjongejonge.


Ja eens, maar wat als hij haar dat vertelt en er verandert niks?


Laatst aangepast door Carrie op wo 17 okt 2012 - 22:09; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Paper Crown wo 17 okt 2012 - 22:06

Luce schreef:Misschien moeten die kerels dan eens wat ballen tonen en zeggen wat ze missen in de relatie ipv het bij een ander te zoeken. Lekker makkelijke uitweg als het iets te moeilijk wordt, sjongejonge.


Stelling over relatie en kinderen 3079029344 eens.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Atelier Madame wo 17 okt 2012 - 22:20

Luce schreef:Misschien moeten die kerels dan eens wat ballen tonen en zeggen wat ze missen in de relatie ipv het bij een ander te zoeken. Lekker makkelijke uitweg als het iets te moeilijk wordt, sjongejonge.


Inderdaad.

Tering wat een slapjanussen je pik maar bij een ander dan je vrouw erin proppen als je is een periode geen sex krijgt. Die mond heb je niet alleen gekregen om mee te beffen of andere vrouwen mee te versieren, vooral om te praten. En al helemaal met de moeder van je kinderen / je vrouw.

Ot: mijn vriend heeft een kinderwens net zoals ik. Voor mij is hij de ideale partner en de ideale vader voor mijn kinderen. Ik kan dat niet los van elkaar zien. Ik zou nooit met een man kunnen zijn die die eigenschappen niet heeft.

Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:43

Ik ken verschillende gevallen waarin al jaren gepraat wordt, waarin er al relatietherapie geweest en waarin de man helemaal niet écht vreemdgaat, maar het wel zou willen omdat hij het óók niet meer weet. Ook een paar die wél vreemdgaan maar die óók alles al geprobeerd hebben en ook een raar die inderdaad gewoon vreemdgaan zonder moeite je doen.
het is wat simpel om al die mensen over één kam te scheren en ervan uit te gaan dat ze niet praten.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gast wo 17 okt 2012 - 22:48

Oh en het gaat vaak niet eens alleen over seks, maar om intimiteit.


Laatst aangepast door Eucalypta op do 18 okt 2012 - 0:49; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Stelling over relatie en kinderen Empty Re: Stelling over relatie en kinderen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 3 1, 2, 3  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum