Peuter tabletje laten innemen
+7
Liadan
Punk'd
CCC
PapillonRose
Paper Crown
kwak
Parisienne
11 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Peuter tabletje laten innemen
Ze kreeg van de reguliere melatonine al 5 mg. Dit hielp niet (meer), vandaar de gereguleerde afgifte.M@niek schreef:kun je de reguliere melatonine niet op laten hogen?
Liadan: had ik wel kunnen proberen, alleen er is bijna niks wat ze nog eet, zeker rond die tijd niet. Banaan misschien, maar dat had ik vanavond niet in huis.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Nee, daar zit te weinig mg melatonine in, 0,1 mg per tablet. Dan zou N. er 20 (of zelfs meer) moeten nemen om aan haar minimaal benodigde hoeveelheid te komen.Lennox schreef:Ik heb kleine tabletjes melatonine met gereguleerde afgifte van Sleepzzz. Zijn inderdaad ongeveer het formaat van een anticonceptiepil. Maar ik weet zo snel niet of daar een minimale leeftijd aan zit.
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
N. is toch heel slim he? Ik bedoel, ze begrijpt al heel veel, meer dan je zou verwachten van n kindje van twee-en-een-half?
Zou het helpen als je haar mee naar de dokter neemt, en dat de dokter uitlegt dat het belangrijk is om goed te slapen, en dat N een speciaal pilletje nodig heeft om goed te kunnen slapen, en dat ze dat dus elke keer moet innemen? (dit kan alleen als ze de dokter niet eng vindt natuurlijk, wil haar zeker niet bang maken)
Zou het helpen als je haar mee naar de dokter neemt, en dat de dokter uitlegt dat het belangrijk is om goed te slapen, en dat N een speciaal pilletje nodig heeft om goed te kunnen slapen, en dat ze dat dus elke keer moet innemen? (dit kan alleen als ze de dokter niet eng vindt natuurlijk, wil haar zeker niet bang maken)
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» peuter 'los' laten lopen
» stotteren peuter
» Mee-loopgedrag peuter..
» Hooikoorts bij peuter
» Aften bij een peuter?
» stotteren peuter
» Mee-loopgedrag peuter..
» Hooikoorts bij peuter
» Aften bij een peuter?