Aften bij een peuter?
3 plaatsers
Pagina 1 van 1
Aften bij een peuter?
Sinds gister zegt mijn zoontje 'auwa tong' en er zat inderdaad een wit plekje aan de voorkant van zijn tong.
Vanmorgen had hij pijn bij het drinken en het plekje is nu een redelijk grote plek geworden...het lijkt wel een aft. Hij heeft ook een paar 'puistjes' rond zijn mondje zitten en hij heeft maandag 38.8 koorts gehad. Nu niet meer.
Wat kan dit zijn? Kan ik afte spul halen bij de drogist of is hij daar nog echt te klein voor?
Vanmorgen had hij pijn bij het drinken en het plekje is nu een redelijk grote plek geworden...het lijkt wel een aft. Hij heeft ook een paar 'puistjes' rond zijn mondje zitten en hij heeft maandag 38.8 koorts gehad. Nu niet meer.
Wat kan dit zijn? Kan ik afte spul halen bij de drogist of is hij daar nog echt te klein voor?
Gast- Gast
Re: Aften bij een peuter?
Niemand die iets weet of het herkend?
Ga sowieso morgen naar de dokter met hem.
Ga sowieso morgen naar de dokter met hem.
Gast- Gast
Ik zou even bij de drogist informeren....
Ik heb ook vaak en veel last van aften maar ik haal er nooit wat voor. Zou wel even uitkijken met hem zure dingen geven, of sinaasappelap, dat is nl erg pijnlijk.
Ik heb ook vaak en veel last van aften maar ik haal er nooit wat voor. Zou wel even uitkijken met hem zure dingen geven, of sinaasappelap, dat is nl erg pijnlijk.
Gast- Gast
Het kan inderdaad aften zijn. Ik heb het ook heel vaak.
Wat bij mij altijd geadviseerd is: citroenzuur erop doen, zeker voor het slapengaan. Even aantippen met een wattenstaafje en er niets meer aan doen.
Het is zou dan binnen een paar dagen over moeten zijn.
Wat bij mij altijd geadviseerd is: citroenzuur erop doen, zeker voor het slapengaan. Even aantippen met een wattenstaafje en er niets meer aan doen.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
Schaapke schreef:Het kan inderdaad aften zijn. Ik heb het ook heel vaak.
Auw, dat klinkt verrekte pijnlijk.
Wat sneu voor je zoontje, Zelda, ik heb ook wel eens aften en vind de pijn soms echt heel heftig, bah.
Rumble- Prater
- Aantal berichten : 1438
Punten : 1584
Registratiedatum : 24-11-10
Nucia schreef:Schaapke schreef:Het kan inderdaad aften zijn. Ik heb het ook heel vaak.
Auw, dat klinkt verrekte pijnlijk.
Wat sneu voor je zoontje, Zelda, ik heb ook wel eens aften en vind de pijn soms echt heel heftig, bah.
Het doet maar even zeer, maar kan me voorstellen dat dat bij een peuter geen doen is. Ook de smaak is vies. Dus ik zou gewoon even bij de drogist vragen wat ze er tegen hebben. Of morgen bij de HA.
Schaapke- Prater
- Aantal berichten : 1088
Punten : 1191
Registratiedatum : 21-11-10
C.iske heeft ook een aft in zijn mond gehad en J.anneman ook. C.iske kreeg er niets voor. J.anneman kreeg lidocodeine gel omdat hij echt pijn bij het drinken had. Dat hielp erg goed.
Gast- Gast
Ja ik was al bij de Etos geweest vandaag maar ze zeiden dat ze daar geen spul had voor kinderen onder de 3. Ik ga morgen naar de dokter want de praktijk was vandaag dicht. Ik ben bang dat het krentenbaard is
Gast- Gast
Bij mij uit het koortslip virus ( herpes simplex) zich in een massale aftenaanval. Gelukkig maar 1 keer gehad, toen kreeg ik ook lidocaine om het mee aan te stippen. Toen had ik er 35 tegelijk
God wat voelde ik me beroerd zeg. Heb 2 weken nauwelijks iets gegeten....
God wat voelde ik me beroerd zeg. Heb 2 weken nauwelijks iets gegeten....
Gast- Gast
bij mijn dochter is toen hand voet en mondziekte geconstateerd. Zij had allemaal dikke "puisten" in haar mond, rode met witte kopjes.. erop... een paar dagen erna kreeg ze ook blaasjes op haar handjes. Was na een week over.
keverke26- Fluisteraar
- Aantal berichten : 74
Punten : 90
Registratiedatum : 23-06-11
Soortgelijke onderwerpen
» Peuter-/kleuterdrager
» Hooikoorts peuter
» Vliegvakantie met peuter!
» Peuter en verlies..
» Activiteit peuter
» Hooikoorts peuter
» Vliegvakantie met peuter!