Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hooikoorts bij peuter

Ga naar beneden

Hooikoorts bij peuter Empty Hooikoorts bij peuter

Bericht  Aimee do 25 apr 2013 - 7:02

Luuk heeft al een tijdje een flinke snotneus, maar vandaag kreeg hij daar ook hele dikke rode ogen bij, en hij leek er veel jeuk aan te hebben(steeds wrijven). Ik dacht even dat hij misschien allergisch reageerde op de zonnebrand, maar die had ik van de week ook al een paar keer gesmeerd en toen was er niets aan de hand...
Ik heb zelf ook hooikoorts en weet dus hoe vervelend het is. Eigenlijk wil ik morgen even een afspraak maken bij de huisarts, maar kan die wat voor mij betekenen? Zijn er testjes voor zulke kleintjes? En eventueel medicijnen?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hooikoorts bij peuter Empty Re: Hooikoorts bij peuter

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 7:28

Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zelf niet snel kiezen voor medicatie voor zo'n jong kind. Ik zou dan eerder kiezen voor iets homeopathisch van bijv. A. Vogel. Ook zou je kunnen kijken hoe je zijn voeding iets kan aanpassen op de hooikoorts verschijnselen, google maar eens op 'voeding hooikoorts'.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hooikoorts bij peuter Empty Re: Hooikoorts bij peuter

Bericht  Aimee do 25 apr 2013 - 7:35

Robin_ schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zelf niet snel kiezen voor medicatie voor zo'n jong kind. Ik zou dan eerder kiezen voor iets homeopathisch van bijv. A. Vogel. Ook zou je kunnen kijken hoe je zijn voeding iets kan aanpassen op de hooikoorts verschijnselen, google maar eens op 'voeding hooikoorts'.

bedankt voor je reactie! Ik ga even googlen. Kan het geen kwaad om met die homeopathische medicijnen te beginnen als ik niet zeker weet dat het hooikoorts is?
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hooikoorts bij peuter Empty Re: Hooikoorts bij peuter

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 9:33

Aimee schreef:
Robin_ schreef:Ik heb er geen ervaring mee, maar ik zou zelf niet snel kiezen voor medicatie voor zo'n jong kind. Ik zou dan eerder kiezen voor iets homeopathisch van bijv. A. Vogel. Ook zou je kunnen kijken hoe je zijn voeding iets kan aanpassen op de hooikoorts verschijnselen, google maar eens op 'voeding hooikoorts'.

bedankt voor je reactie! Ik ga even googlen. Kan het geen kwaad om met die homeopathische medicijnen te beginnen als ik niet zeker weet dat het hooikoorts is?

Is dit de eerste dag dat hij het heeft? Je zou het natuurlijk nog even langer kunnen aankijken en eerst beginnen met een aanpassing in de voeding. Je kunt bij de apotheek navragen of het kwaad kan om hem iets homeopathisch te geven als je niet 100% weet of het hooikoorts is. Volgens mij is hooikoorts ook niet echt heel eenduidig, de één heeft last van dit en de ander weer van wat anders. Ik denk zelf dat een homeopathisch middel sowieso minder kwaad kan dan medicatie. Je zou ook nog eens bij de natuurvoedingswinkel kunnen informeren of ze iets specifieks hebben voor hooikoorts (of allergieën).

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hooikoorts bij peuter Empty Re: Hooikoorts bij peuter

Bericht  Gast do 25 apr 2013 - 9:50

Een acupuncturist kan ook veel betekenen bij hooikoorts, maar ik weet niet in hoe verre dat te doen is met kleine kindjes.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hooikoorts bij peuter Empty Re: Hooikoorts bij peuter

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum