*Voorjaar 2013 mama's*
+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers
Pagina 22 van 43
Pagina 22 van 43 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43
Re: *Voorjaar 2013 mama's*
sanne-84 schreef:Jelin, jammer dat je nacht weer gebroken was. En leuk een schommelbank!
En t klopt zeker dat ik onzeker ben, wil dat ze t goed heeft. En 1 dagje bij mij zijn is prima, idd het andere komt wel een dag later. Maar ik ben dingen nu al 4 dagen weg aan het schuiven. En hoe zít t dan als ik straks weer moet werken? Dan kan ze toch ook niet bij mij zijn?
Is niet erg hoor dat je onzeker bent. Dat hoort erbij en dan is het forum ontzettend fijn haha.. Waar gaat ze naar toe als je weer gaat werken? Ik denk dat het wel goed gaat komen, dan is je dochter al wat ouder en heeft ze minder de behoefte om te knuffelen. Maar dat duurt gelukkig nog even voor jou.
Kan je man niet helpen met het huishouden? En herken het wel soms kan ik dagen niets doen behalve afwassen en stofzuigen. En dan heeft A ineens een dag dat ze veel slaapt en dan haal ik de schade in of in het weekend als man thuis is. Doen we het samen of hij houdt zich met A bezig.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10
Wat is het zoeken met de voedingen steeds he?
Ik liep er de afgelopen dagen ook een beetje tegen aan weer. M. krijgt nu 5 voedingen op een dag. 150+5. De laatste voeding is om 23.30. De ene keer slaapt hij langer door dan de andere keer. Meestal word hij zo rond 5 uur wakker. Soms slaapt hij weer door na verschoning van luier of terug stoppen van speentje. Soms nemen we hem mee in bed. Hij trekt het wel steeds tot 7 uur zonder voeding. Eergsiter lag hij zo lekker te slapen om 23.30 dat we hem hebben laten slapen tot hij zelf kwam. Zijn laatste voeding had hij toen om 19.30 gekregen. Hij kwam om 1.15. Vannacht weer zo gedaan. Om 19.30 voeding en om 22.30 zelf gaan slapen. Geen wekker gezet. Alleen toen werden we om 4.15! wakker en was hij nog niet gekomen. Toen man zijn kamertje binnen kwam was hij gewoon wakker en lag om zich heen te kijken. Nu dus maar weer gewoon vasthouden aan de tijden die hij had, want er zat echt veel te lang tussen.
Het lachen gaat hem prima af. Hij doet het nu dagelijks. Net stond ik met hem voor de spiegel en zag hij zichzelf. Hij dacht natuurlijk dat het een andere baby was, en lachen tegen zichzelf. Zo schattig om te zien.
Ga zo even met hem naar de h.a. Hij heeft een voorkeurshouding, maar ik merk dat hij ook wat moeite heeft met het draaien van zijn nekje naar de andere kant. Misschien dat het wat vastzit en even losgemaakt moet worden ofzo.
Ik heb van het weekend trouwens een draagzak overgekocht van vrienden. Een babybjorn. Hierin word zijn nekje goed ondersteund. Hij vind het er heerlijk in, is al twee keer bij me in slaap gevallen. Zo dus maar even uit proberen hoe het buiten gaat als we naar de dokter gaan.
Ik liep er de afgelopen dagen ook een beetje tegen aan weer. M. krijgt nu 5 voedingen op een dag. 150+5. De laatste voeding is om 23.30. De ene keer slaapt hij langer door dan de andere keer. Meestal word hij zo rond 5 uur wakker. Soms slaapt hij weer door na verschoning van luier of terug stoppen van speentje. Soms nemen we hem mee in bed. Hij trekt het wel steeds tot 7 uur zonder voeding. Eergsiter lag hij zo lekker te slapen om 23.30 dat we hem hebben laten slapen tot hij zelf kwam. Zijn laatste voeding had hij toen om 19.30 gekregen. Hij kwam om 1.15. Vannacht weer zo gedaan. Om 19.30 voeding en om 22.30 zelf gaan slapen. Geen wekker gezet. Alleen toen werden we om 4.15! wakker en was hij nog niet gekomen. Toen man zijn kamertje binnen kwam was hij gewoon wakker en lag om zich heen te kijken. Nu dus maar weer gewoon vasthouden aan de tijden die hij had, want er zat echt veel te lang tussen.
Het lachen gaat hem prima af. Hij doet het nu dagelijks. Net stond ik met hem voor de spiegel en zag hij zichzelf. Hij dacht natuurlijk dat het een andere baby was, en lachen tegen zichzelf. Zo schattig om te zien.
Ga zo even met hem naar de h.a. Hij heeft een voorkeurshouding, maar ik merk dat hij ook wat moeite heeft met het draaien van zijn nekje naar de andere kant. Misschien dat het wat vastzit en even losgemaakt moet worden ofzo.
Ik heb van het weekend trouwens een draagzak overgekocht van vrienden. Een babybjorn. Hierin word zijn nekje goed ondersteund. Hij vind het er heerlijk in, is al twee keer bij me in slaap gevallen. Zo dus maar even uit proberen hoe het buiten gaat als we naar de dokter gaan.
slaatje- Kletskop
- Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10
Jelin schreef:sanne-84 schreef:Jelin, jammer dat je nacht weer gebroken was. En leuk een schommelbank!
En t klopt zeker dat ik onzeker ben, wil dat ze t goed heeft. En 1 dagje bij mij zijn is prima, idd het andere komt wel een dag later. Maar ik ben dingen nu al 4 dagen weg aan het schuiven. En hoe zít t dan als ik straks weer moet werken? Dan kan ze toch ook niet bij mij zijn?
Is niet erg hoor dat je onzeker bent. Dat hoort erbij en dan is het forum ontzettend fijn haha.. Waar gaat ze naar toe als je weer gaat werken? Ik denk dat het wel goed gaat komen, dan is je dochter al wat ouder en heeft ze minder de behoefte om te knuffelen. Maar dat duurt gelukkig nog even voor jou.
Kan je man niet helpen met het huishouden? En herken het wel soms kan ik dagen niets doen behalve afwassen en stofzuigen. En dan heeft A ineens een dag dat ze veel slaapt en dan haal ik de schade in of in het weekend als man thuis is. Doen we het samen of hij houdt zich met A bezig.
Sanne, het zal even een periode zijn dat ze zo veel bij je wil zijn. En wat het huishouden betreft, probeer dat een beetje los te laten, daar zul je gaandeweg wel je draai in vinden. Ik ben daar nog steeds mee bezig. Heb gister man en zoon samen weg gestuurd zodat ik even lekker door het huis kon. Man heeft het heel druk met zijn werk en in het weekend waren we druk of het kwam er gewoon niet van. Nu moet ik gewoon tussendoor gaan schoonmaken, maar dat komt wel goed. Je doet het hartstikke goed met je kleine. Die onzekere moment hebben we allemaal!
slaatje- Kletskop
Zo meiden wat hebben jullie veel geschreven of ik heb het gewoon even druk dat kan ook haha.
Ik heb wel wat teruggelezen maar onthouden??
Shisha, wat lekker nu verlof. Lekker nog van je rust genieten
Slaatje, dat doet hij goed s'nachts. En fijn dat je ff achter elkaar het huishouden heb kunnen doen. Gaat een stuk sneller dan he
Sanne, het heeft ook even rijd nodig om je kindje te leren kennen, zat er maar een gebruiksaanwijzing bij he denk ik soms. Zou toch wel eens makkelijk zijn.
Pompoen. Dat is fijn dat je man het toch soms even over kan nemen zodat jij ook even bij kan slapen of wat dan ook.
Linda, hoe gaat het zo alleen thuis met de kinderen?
Caroow, hoe gaat het bij jou?
Heb ik nu iedereen gehad?
Wij zijn het weekend naar de camping geweest, maar het was eigenlijk nog net te koud voor J. Maar ze heeft het goed gedaan.
Nu dus weer volop met de was bezig.
Ze heeft vannacht gewoon 8 uur doorgeslapen, wat was dat fijn zeg. Hopelijk doet ze dit vaker.
Morgen voor de eerste keer naar het cb, ik ben benieuwd.
De oudste heeft een drukke week op school, mag al wel een agenda voor hem gaan aanschaffen haha. Vandaag heeft hij sportwagen, donderdag schoolreisje, vrijdag koningsspelen en dan heeft hij lekker vakantie heerlijk. Even wat rustiger aandoen s'morgens.
Ik heb wel wat teruggelezen maar onthouden??
Shisha, wat lekker nu verlof. Lekker nog van je rust genieten
Slaatje, dat doet hij goed s'nachts. En fijn dat je ff achter elkaar het huishouden heb kunnen doen. Gaat een stuk sneller dan he
Sanne, het heeft ook even rijd nodig om je kindje te leren kennen, zat er maar een gebruiksaanwijzing bij he denk ik soms. Zou toch wel eens makkelijk zijn.
Pompoen. Dat is fijn dat je man het toch soms even over kan nemen zodat jij ook even bij kan slapen of wat dan ook.
Linda, hoe gaat het zo alleen thuis met de kinderen?
Caroow, hoe gaat het bij jou?
Heb ik nu iedereen gehad?
Wij zijn het weekend naar de camping geweest, maar het was eigenlijk nog net te koud voor J. Maar ze heeft het goed gedaan.
Nu dus weer volop met de was bezig.
Ze heeft vannacht gewoon 8 uur doorgeslapen, wat was dat fijn zeg. Hopelijk doet ze dit vaker.
Morgen voor de eerste keer naar het cb, ik ben benieuwd.
De oudste heeft een drukke week op school, mag al wel een agenda voor hem gaan aanschaffen haha. Vandaag heeft hij sportwagen, donderdag schoolreisje, vrijdag koningsspelen en dan heeft hij lekker vakantie heerlijk. Even wat rustiger aandoen s'morgens.
Mom-Of-3- Prater
- Aantal berichten : 712
Punten : 766
Registratiedatum : 23-11-10
Heb net het cb gebeld uit machtelososheid. Zij denkt aan oververmoeidheid. En dat ze moet leren om in haar bedje in slaap te vallen. Heb haar net dus in bed gelegd en ben erbij gebleven, handen op haar, fiep in de mond. Ze bleef zo heel rustig liggen, oogjes vielen af en toe weg, maar slapen ho maar. Ben na 20 min maar naar beneden gaan om te eten, want cb zei ook dat ik wel aan mezelf moest blijven denken en dat een hongerige moeder ook niet helpt. Niet dat ik honger had, maar om half 12 mag je toch wel íets gegeten hebben.. En nu ligt ze dus al even te huilen.
Mrgen ga ik haar wegen, en dan kijk ik wel verder wat ze zeggen. Dalik eerst maar eens wat op papier zetten
Mbt mn rust nemen. Mn man kan haar wel vasthouden, maar voel me daar ook niet fijn bij. Als ze daar dan slaapt wel, maar als ze daar huilt heb ik haar het liefste zelf vast, met als nadeel dat ik dan niet aan mezelf toe kom.
Slaatje, succes bij de huisarts.
Mrgen ga ik haar wegen, en dan kijk ik wel verder wat ze zeggen. Dalik eerst maar eens wat op papier zetten
Mbt mn rust nemen. Mn man kan haar wel vasthouden, maar voel me daar ook niet fijn bij. Als ze daar dan slaapt wel, maar als ze daar huilt heb ik haar het liefste zelf vast, met als nadeel dat ik dan niet aan mezelf toe kom.
Slaatje, succes bij de huisarts.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Sanne, misschien toch maar een draagzak?
Wat betreft het huilen: je moet doen wat goed voelt, dat is het belangrijkste. Maar laat je door het cb niks opleggen als je er niet achter staat.
Mom of 2, lekker ook al een doorslaper. Ik ben jaloers!
Het gaat redelijk hier. Zoon is zo verkouden, als ik hem neerleg gaat hij brullen. In m'n armen ook veel, maar nu ligt hij gelukkig te slapen. Wel lastig om m'n aandacht met dochter te verdelen.
Wat betreft het huilen: je moet doen wat goed voelt, dat is het belangrijkste. Maar laat je door het cb niks opleggen als je er niet achter staat.
Mom of 2, lekker ook al een doorslaper. Ik ben jaloers!
Het gaat redelijk hier. Zoon is zo verkouden, als ik hem neerleg gaat hij brullen. In m'n armen ook veel, maar nu ligt hij gelukkig te slapen. Wel lastig om m'n aandacht met dochter te verdelen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Zoon heeft om 9 uur gegeten, daarna lekker gewandeld en ergens op visite geweest.. En nu ligt hij nog heerlijk te slapen. Mijn vriend is een lekker broodje aan het maken met allemaal soorten beleg.
Vanmiddag komen er mensen van mijn werk nog op kraamvisite, we beginnen straks alweer aan het vierde pak muisjes
Pff merk het nu wel dat zoon zo 'lang' aan het slapen is, mijn borsten zijn keihard en de melk loopt er bij elke beweging uit. Pijnlijk!
Vanmiddag komen er mensen van mijn werk nog op kraamvisite, we beginnen straks alweer aan het vierde pak muisjes
Pff merk het nu wel dat zoon zo 'lang' aan het slapen is, mijn borsten zijn keihard en de melk loopt er bij elke beweging uit. Pijnlijk!
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Caroow, maak je hem niet wakker als hij te lang slaapt? Hoewel er nu 'pas' 3,5 uur tussenzit
sanne-84- Ratel
Nee hoor, hij komt wel als hij trek heeft. Het is 1 keer voorgekomen dat hij niet kwam en toen was hij suf door de geelzucht, voor de rest laat hij het altijd wel weten als hij honger heeft. Ik eet ook wel eens wat vroeger of later, maak me er niet zo druk om.
Caroow- Lady Post-a-lot
Sa doe ik hier wel na de 4 uur.. Omdat dat de max overdag zou zijn om er tussen te laten..
Ps ze slaapt heb net de borst gegeven en 10 min langs haar bedje gezeten en lichte druk gegeven op haar armpjes/lichaampje en zo is ze in slaap gevallen:)
Shit te vroeg gejuicht..
Ps ze slaapt heb net de borst gegeven en 10 min langs haar bedje gezeten en lichte druk gegeven op haar armpjes/lichaampje en zo is ze in slaap gevallen:)
Shit te vroeg gejuicht..
sanne-84- Ratel
sanne-84 schreef:Hier kwam ze vanacht om half 5. Natuurlijk weer snelhuilen na de voeding, dus man heeft haar langs haar gelegd. En om 6 uur weer teruggelegd toen zijn wekker ging. Daar heb ik haar om 9 uur wakker moeten maken (dus nog wel ff kunnen slpen) maar ze ligt nog steeds jengelend en met grote ogen in mn armen, afgewisseld met rustig liggen. Ontbijten zit er voor mij zo niet in.
Ook hier wordt t een lange dag..
Draagdoek! Echt ik zou er gewoon een aanschaffen, het geeft jou echt meer vrijheid en door de bewegingen vallen ze vaak ook in slaap. www.portamundo.nl heeft betaalbare rekbare doeken, ik vind 'm echt heel fijn. Ringsling vind ik ook wel wat voor jou, die hang je gewoon om en dan span je 'm aan en thats it!
Hier is het krampjesfeest begonnen. Gisternacht begon L. ineens te brullen, ik was echt helemaal verbaasd, L. brult nooit en als hij huilt omdat hij honger heeft dan heeft hij dit meestal echt al ruim een uur van te voren laten merken door geluidjes te gaan maken en daar word ik dan ook wakker van en dan nog hoef je hem maar twee keer over zijn bolletje te aaien of op te pakken en het is weer over. Gisterennacht van 3-7 met hem bezig geweest, hij bleef wakker en overstrekken en piepen en kreunen en af en toe huilen, hij wilde niet drinken, wel op mijn pink zuigen en een hand op zijn buik. Vannacht ging het wel iets beter, maar ook tegen de ochtend (vanaf 5 uur) weer krampjes. Hij gaat niet echt onbedaarlijk huilen, wat dat betreft is het echt een rustig mannetje. Maar je merkt wel echt dat hij pijn heeft en getroost moet worden en af en toe begint hij ineens te brullen. Hij had volgens mij ook moeite zijn ontlasting naar buiten te krijgen, hij liep helemaal rood aan en maakte persgeluidjes maar er kwam niets. Vanmorgen had hij ook weer krampjes, net toen de vrouw van het consultatiebureau er was en die zei: "dit ziet er uit en klinkt als kraampjes" vond ik wel even fijn want ik twijfelde nog omdat hij L. zich niet zo uitgesproken laat horen en de signalen bij hem dus vrij subtiel zijn.
Ik heb hem vannacht trouwens een speentje gegeven, ik ben daar niet zo voor, maar hij had er in het ziekenhuis ook eentje (een hardere prematurenspeen) en als hij daarmee getroost is en ik dan nog even kan slapen vind ik het toch wel fijn. Hij viel daarmee vrij snel in slaap, was hem toen ook kwijt maar ik heb hem weggelegd en hij heeft hem niet meer nodig gehad. Dus ik ga het speentje in principe zo min mogelijk gebruiken en het liefst alleen 's nachts als hij dan bijvoorbeeld weer krampjes heeft.
De kennismaking met het consultatiebureau verliep ook soepel vanmorgen, ze vond hem een mooi fijn gebouwd tevreden en alert kereltje en ook al vrij stevig met zijn spiertjes en ze had het idee dat hij al lekker naar zijn handjes aan het kijken was. Ik heb ook het idee dat hij was gerichter dingen doet mijn zijn handjes (er op sabbelen en naar mijn borst grijpen). Vanmorgen had hij ineens zijn duimpje te pakken, erg schattig!
Ik ben wel vrij moe trouwens door de afgelopen nachten dus hopelijk kan ik straks nog wat slapen! Vanavond ga ik weer naar koor, zin in!
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Als ze zo jong zijn dan moet je ze inderdaad wel na maximaal 3,5 uur wakker maken. Onderzoek heeft aangetoond dat het lijfje en vooral de hersentjes na 3,5 uur weer voedingstoffen nodig hebben. 's nachts mag er dan maximaal een keer 6 uur tussen zitten.
Op zich zal het geen ramp zijn als hij een keertje wat langer slaapt, maar je hebt wel kans dat ze dan dag en nachtritme om gaan draaien (en dan dus 's nachts vaker komen en overdag minder vaak).
Op zich zal het geen ramp zijn als hij een keertje wat langer slaapt, maar je hebt wel kans dat ze dan dag en nachtritme om gaan draaien (en dan dus 's nachts vaker komen en overdag minder vaak).
Pompoen- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
sanne-84 schreef:Sa doe ik hier wel na de 4 uur.. Omdat dat de max overdag zou zijn om er tussen te laten..
Shit te vroeg gejuicht..
Breekt even in...heb je al gedacht aan een inbakerslaapzakje van bijvoorbeeld P.uckababy?
Onze dochter..sliep nooit overdag...veel te bewegelijk..sloeg zichzelf wakker...dan weer krampjes..alleen dicht tegen mij aan wilde ze slapen. Was gewoon niet te doen en we zijn dus al snel met de P.uckababy aan de gang gegaan en echt...het werkt!! Ze slaapt gewoon lekker of in haar wandelwagen of in haar bedje of in de wipper maakt niet uit.
Het is wel even doorzetten..niet meteen opgeven want het merkt niet onmiddellijk.
Ik heb ook een draagdoekdinggeval maar dat werkt niet voor mij...veeul te warm dat babylijfje..en was toch bang dat ze eruit viel ofzo iets...
Breekt weer uit...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Nog geen minuut na mijn berichtje staken er 2 handen uit de wagenbak.. Etenstijd! Keurig op tijd dus
Caroow- Lady Post-a-lot
Ik kom van de week weer goed meelezen en schrijven hoor! Het is allemaal even anders nu met de kraamzorg enzo.
Jade- Ratel
- Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11
Dikkie Dik schreef:sanne-84 schreef:Sa doe ik hier wel na de 4 uur.. Omdat dat de max overdag zou zijn om er tussen te laten..
Shit te vroeg gejuicht..
Breekt even in...heb je al gedacht aan een inbakerslaapzakje van bijvoorbeeld P.uckababy?
Onze dochter..sliep nooit overdag...veel te bewegelijk..sloeg zichzelf wakker...dan weer krampjes..alleen dicht tegen mij aan wilde ze slapen. Was gewoon niet te doen en we zijn dus al snel met de P.uckababy aan de gang gegaan en echt...het werkt!! Ze slaapt gewoon lekker of in haar wandelwagen of in haar bedje of in de wipper maakt niet uit.
Het is wel even doorzetten..niet meteen opgeven want het merkt niet onmiddellijk.
Ik heb ook een draagdoekdinggeval maar dat werkt niet voor mij...veeul te warm dat babylijfje..en was toch bang dat ze eruit viel ofzo iets...
Breekt weer uit...
*Breekt ook even in* Sanne, dit klinkt zo herkenbaar! In het begin heb ik M. heel veel in een ergonomische draagzak bij me gehad, de Marsupi Breeze (draagdoek was niks voor mij, met dat knopen). Later ben ik inderdaad ook een puckababy gaan gebruiken in bed. Daar sliep ze heerlijk in! Vorige week heb ik 'm af moeten bouwen, omdat ze rolt. En wbt de tijd tussen de voedingen, ik liet er altijd max. 4 uur tussen overdag. Idd ivm met het dag/nachtritme. Succes! *breekt weer uit*
lente- Prater
- Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10
Dag stelletje inbrekers;)
Ze slaapt nu inmiddels een half uur:) nadat ze na mn vorige reactie weer begon te huilen ben ik meteen naar boven gegaan en de fiep gegeven en mn handen op haar buik/armen gehad, en daar werd ze snel rustig van. Terwijl ze nog niet sliep liet ze haar fiep al uit haar mond vallen maar huilde daar niet van. Haar ogen bleven dichtvallen maar gingen ook vaak weer wat open, soms ook met een schrikbeweging. En ineens kon ik mn handen ervan af houden en werd ze ook niet wakker van de telefoon die ging.
Dat inbakeren staat me wel aan. Eerst zo nog even proberen door rust te bieden met mn nabijheid, en anders toch eens op zoek gaan voor inbakeren.
Heerlijk nu op de bank kunnen zitten zonder verplicht de baby moeten vasthouden! Dalik maar weer even eten en dweilen, en verder niks.
Ze slaapt nu inmiddels een half uur:) nadat ze na mn vorige reactie weer begon te huilen ben ik meteen naar boven gegaan en de fiep gegeven en mn handen op haar buik/armen gehad, en daar werd ze snel rustig van. Terwijl ze nog niet sliep liet ze haar fiep al uit haar mond vallen maar huilde daar niet van. Haar ogen bleven dichtvallen maar gingen ook vaak weer wat open, soms ook met een schrikbeweging. En ineens kon ik mn handen ervan af houden en werd ze ook niet wakker van de telefoon die ging.
Dat inbakeren staat me wel aan. Eerst zo nog even proberen door rust te bieden met mn nabijheid, en anders toch eens op zoek gaan voor inbakeren.
Heerlijk nu op de bank kunnen zitten zonder verplicht de baby moeten vasthouden! Dalik maar weer even eten en dweilen, en verder niks.
sanne-84- Ratel
Hoe is het verder gegaan gister Sanne?
De h.a is er achter gekomen waarom Mikey een voorkeurshouding heeft. Hij heeft een virus infectie in zijn keel. Dit heeft hij waarschijnlijk al vanaf zijn geboorte omdat hij toen al de voorkeurshouding had. De kliertjes aan de andere kant zijn opgezet en zijn huigje is wat rood en gezwollen. Dit verklaart ook zijn overstrekken van de laatste paar dagen. Soms is hij zo woedend en overstuur dat hij zich zo overstrekt. Hij is dan stijf van zijn nek tot aan zijn teentjes. Heel zielig. Helaas kunnen ze niks bij een virus. Hij drinkt verder goed, heeft geen koorts en zijn plasluiers zijn goed. Dus gewoon afwachten tot het over gaat. Over een week of vier moet het wel over zijn.
Morgen krijgt Mikey zijn eerste prikjes. Ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan. Gelukkig gaat mijn man mee, ik denk nl dat Mikey niet getroost hoeft te worden morgen, maar zijn mama wel
De h.a is er achter gekomen waarom Mikey een voorkeurshouding heeft. Hij heeft een virus infectie in zijn keel. Dit heeft hij waarschijnlijk al vanaf zijn geboorte omdat hij toen al de voorkeurshouding had. De kliertjes aan de andere kant zijn opgezet en zijn huigje is wat rood en gezwollen. Dit verklaart ook zijn overstrekken van de laatste paar dagen. Soms is hij zo woedend en overstuur dat hij zich zo overstrekt. Hij is dan stijf van zijn nek tot aan zijn teentjes. Heel zielig. Helaas kunnen ze niks bij een virus. Hij drinkt verder goed, heeft geen koorts en zijn plasluiers zijn goed. Dus gewoon afwachten tot het over gaat. Over een week of vier moet het wel over zijn.
Morgen krijgt Mikey zijn eerste prikjes. Ben zeer benieuwd hoe dat zal gaan. Gelukkig gaat mijn man mee, ik denk nl dat Mikey niet getroost hoeft te worden morgen, maar zijn mama wel
slaatje- Kletskop
Goedemorgen!
Pompoen: Wat vervelend dat hij zo'n last heeft van krampjes. En natuurlijk erg vervelend van jouw nachtrust. Ik hoop dat het snel beter gaat. En fijn om te horen dat alles goed was op het cb. Veel plezier met koor vanavond!
Jade: Dat snappen we wel hoor! Geniet er maar lekker van!
Sanne: Vervelend dat je zo onzeker bent. En ik kan mij voorstellen dat het vermoeiend is dat ze de hele tijd bij je wil zijn. Ik hoop dat inbakeren helpt!
Slaatje: Wat naar van die infectie! Ik hoop dat het snel over is. En nu al de eerste prikjes? Succes dan morgen (vooral voor mama inderdaad).
All: Ik werd vanmorgen al vroeg wakker gemaakt. Mijn man heeft nachtdienst en was vergeten de deur dicht te doen toen hij naar bed ging dus ik had ineens een hele blije dikke kater die luid spinnend bovenop mijn buik kwam liggen. De kleine ook gelijk wakker en die begon tegen de kat te schoppen.
Ik heb nog even liggen knuffelen en ben toen maar opgestaan. Ik heb voor vandaag niet veel in de planning staan. In ieder geval de was wegwerken (en nu baal ik dus want het regent hier en had de was lekker buiten willen hangen...) en boodschappen doen. Verder waar ik maar zin in heb. Toch wel lekker hoor, verlof!
Pompoen: Wat vervelend dat hij zo'n last heeft van krampjes. En natuurlijk erg vervelend van jouw nachtrust. Ik hoop dat het snel beter gaat. En fijn om te horen dat alles goed was op het cb. Veel plezier met koor vanavond!
Jade: Dat snappen we wel hoor! Geniet er maar lekker van!
Sanne: Vervelend dat je zo onzeker bent. En ik kan mij voorstellen dat het vermoeiend is dat ze de hele tijd bij je wil zijn. Ik hoop dat inbakeren helpt!
Slaatje: Wat naar van die infectie! Ik hoop dat het snel over is. En nu al de eerste prikjes? Succes dan morgen (vooral voor mama inderdaad).
All: Ik werd vanmorgen al vroeg wakker gemaakt. Mijn man heeft nachtdienst en was vergeten de deur dicht te doen toen hij naar bed ging dus ik had ineens een hele blije dikke kater die luid spinnend bovenop mijn buik kwam liggen. De kleine ook gelijk wakker en die begon tegen de kat te schoppen.
Ik heb nog even liggen knuffelen en ben toen maar opgestaan. Ik heb voor vandaag niet veel in de planning staan. In ieder geval de was wegwerken (en nu baal ik dus want het regent hier en had de was lekker buiten willen hangen...) en boodschappen doen. Verder waar ik maar zin in heb. Toch wel lekker hoor, verlof!
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Goedemorgen,
@ Slaatje.. Balen dat M. Een virus heeft. Hopelijk is ie er snel vanaf. Succes met de prikjes. Ik vond het vreselijk.
@ Sanne.. Hoe is het verder gegaan met slapen?
@ Shisha.. Beetje jammer dat de kater je wakker heeft gemaakt haha.. maar je hebt verlof, dus lekker rustig aan doen.
Gisteren was het helaas weer drama met slapen. Ik moest haar om half 12 wakker maken voor de fles en daarna wilde ze dus niet meer slapen. Elke keer maar voor een paar minuten en dan weer huilen om na 5 minuten weer in slaap te vallen om dat vervolgens te herhalen tot 19.30 uur. Heb haar tussendoor wel bij mij laten slapen. En omdat ze dan zo moe is moet ik haar om 23.30 uur weer wakker maken. Ik durf nog niet over te gaan op 5x150+5.
@ Slaatje.. Balen dat M. Een virus heeft. Hopelijk is ie er snel vanaf. Succes met de prikjes. Ik vond het vreselijk.
@ Sanne.. Hoe is het verder gegaan met slapen?
@ Shisha.. Beetje jammer dat de kater je wakker heeft gemaakt haha.. maar je hebt verlof, dus lekker rustig aan doen.
Gisteren was het helaas weer drama met slapen. Ik moest haar om half 12 wakker maken voor de fles en daarna wilde ze dus niet meer slapen. Elke keer maar voor een paar minuten en dan weer huilen om na 5 minuten weer in slaap te vallen om dat vervolgens te herhalen tot 19.30 uur. Heb haar tussendoor wel bij mij laten slapen. En omdat ze dan zo moe is moet ik haar om 23.30 uur weer wakker maken. Ik durf nog niet over te gaan op 5x150+5.
Jelin- Kletskop
- Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Sisha, de eerste prikjes krijgen ze rond de 8 weken en dat is hij zaterdag al :-)
Jelin, hoe was jouw kleine toendertijd na de eerste prikjes? Wat vervelend dat ze zo lastig slaapt. Waarom durf je nog niet over te gaan op 150+5?
Jelin, hoe was jouw kleine toendertijd na de eerste prikjes? Wat vervelend dat ze zo lastig slaapt. Waarom durf je nog niet over te gaan op 150+5?
slaatje- Kletskop
Nou, het is niet vreemd dat ik mijn mannetje groot vind worden. Net bij het cb geweest. Bij zijn genoorte woog hij 3160 gram en is tot 3020 afgevallen. Nu met ptecies een maand weegt hij 5070 gram! Meer als 2 kg aangekomen dus! Nu snap ik waarom J langer in deze maat zat, want die woog dat pas met 2 maanden
Verdet is hij nu 54 cm. Alles was goed en hij liet zelfs zirn dat hij ern langere tijd recht naar voren kan kijken als hij op zijn buikje ligt.
Verdet is hij nu 54 cm. Alles was goed en hij liet zelfs zirn dat hij ern langere tijd recht naar voren kan kijken als hij op zijn buikje ligt.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Oh wauw smaragdje, die is flink aangekomen! Een echt bvkindje toch?
Jelin, is voeden op verzoek niks voor je? Dan hoef je ook niet steeds wakker te maken.
Hier gaat het echt klote!! Zoon was gister super jengelig, zodra ik hem neerlegde begon hij te huilen. 's Avonds uiteindelijk besloten om toch naar de hap te gaan. Hij bleef het maar benauwd hebben en snotterig, drinken ging ook lastig en hij had verhoging. Had hij er een oorontsteking bovenop gekregen. Dat hadden we kunnen voorkomen door te sprayen met zoutoplossing, maar de HA had vorige week gezegd dat het niet mag bij die kleintjes.
Vannacht niet geslapen, wat een drama. Vanmorgen weer de HA gebeld, moesten we terug komen. Toen heb ik even boos verteld wat ik er van vond dat ze ons verkeerd hadden voorgelicht. Bij de hap hadden ze namelijk gezegd dat we zeer zeker wel met zoutoplossing moesten spoelen. Ik kreeg een achterlijke reactie van de HA, echt een stom wijf. Ik ben nog steeds boos.
We hebben in ieder geval een ab kuur meegekregen. Morgenochtend moeten we terug naar de HA. Als het dan niet beter is dan moet hij opgenomen worden...
Jelin, is voeden op verzoek niks voor je? Dan hoef je ook niet steeds wakker te maken.
Hier gaat het echt klote!! Zoon was gister super jengelig, zodra ik hem neerlegde begon hij te huilen. 's Avonds uiteindelijk besloten om toch naar de hap te gaan. Hij bleef het maar benauwd hebben en snotterig, drinken ging ook lastig en hij had verhoging. Had hij er een oorontsteking bovenop gekregen. Dat hadden we kunnen voorkomen door te sprayen met zoutoplossing, maar de HA had vorige week gezegd dat het niet mag bij die kleintjes.
Vannacht niet geslapen, wat een drama. Vanmorgen weer de HA gebeld, moesten we terug komen. Toen heb ik even boos verteld wat ik er van vond dat ze ons verkeerd hadden voorgelicht. Bij de hap hadden ze namelijk gezegd dat we zeer zeker wel met zoutoplossing moesten spoelen. Ik kreeg een achterlijke reactie van de HA, echt een stom wijf. Ik ben nog steeds boos.
We hebben in ieder geval een ab kuur meegekregen. Morgenochtend moeten we terug naar de HA. Als het dan niet beter is dan moet hij opgenomen worden...
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10
Oh Linda, wat een naar staartje heeft dat verhaal gekregen. En wat een kreng, die h.a. Ik hoop dat de ab kuur aan gaat slaan en dat je kleintje zich daar beter van zal voelen.
slaatje- Kletskop
@ Linda, ja, een echt bv kindje. Ik vind dit zo fijn, want bij J zaten ze geregeld dat hij wel wat meer had mogen aankomen op de bv. Daar hoef ik mij nu gelukkig (nog) geen zorgen over te maken
Wat een fout van die ha (klacht imdienen?) En wat zonde voor jouw zoontje! Ik hoop dat hij snel opknapt!
Wat een fout van die ha (klacht imdienen?) En wat zonde voor jouw zoontje! Ik hoop dat hij snel opknapt!
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Pagina 22 van 43 • 1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 32 ... 43
Soortgelijke onderwerpen
» Voorjaar trends 2013
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» *Voorjaar 2013 mama's*
» Voorjaar 2013 mama's en kindjesmeeting
» *Voorjaar 2013 mama's*