Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

*Voorjaar 2013 mama's*

+34
Balloon
Shopaholic
Ellebel
Printje
studiebol
Flower_L
Paper Crown
lente
Dikkie Dik
Linda
sanne-84
Mom-Of-3
Jelin
Caroow
L!ND@
Pompoen
Filoria
red rose
Parel
Happydobby
peach
blondje1313
Exogenesis
Snoes
MissBitchy
slaatje
Jade
joyce0606
VeryCherry
Mysterious
Shisha
Vancity_girl
mezzoforte
Dora
38 plaatsers

Pagina 12 van 43 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 27 ... 43  Volgende

Ga naar beneden

*Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 12 Empty Re: *Voorjaar 2013 mama's*

Bericht  Jelin vr 5 apr 2013 - 5:01

@ Pompoen.. lekker he die gele poep. Ik gebruik altijd shout.

@ Shisha.. Nou ik zou niet blij zijn met zulke collega's. Gelukkig heb je bijna verlof.

Nou ze heeft vanmiddag niet geslapen helaas. Nu ligt ze gelukkig in de box te slapen. Maar schrikt steeds wakker pff..

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Filoria vr 5 apr 2013 - 5:16

Shisha, jij kunt er niks aan doen dat je minder hard kan werken. Je collega's kunnen wel wat doen, namelijk bij de leidinggevende aankaarten dat ze het werk nu te zwaar vinden en afwisseling nodig hebben. Misschien is er nog meer licht werk? Dat is in ieder geval niet jouw probleem. Ik vind het juist goed van je dat je zo je best doet om door te werken. Je collega's zouden daar ook best wat enthousiaster over mogen zijn. Zo van: gezellig dat je bij ons blijft. Pff wat stom.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11

Bericht  slaatje vr 5 apr 2013 - 6:03

Weer even snel een reactie. Mijn ventje heeft al uren last van darmkrampjes. En ik blijf pijn in mijn gat houden. Ze hebben even gekeken (arts vk) en er zit waarschijnlijk inwendig een hele lichte ontsteking. Ze kan het echter niet goed zien. Meer dan pcm slikken en goed blijven spoelen, kan er helaas niet aan gedaan worden. Veel in bad zou een optie zijn, die hebben we helaas niet. Ze zag ook een paar hele kleine stukjes van de wond die nog open zijn. De afspraak die al stond voor de 16e blijft gewoon staan. Dan gaan ze nog een keer kijken en ook praten over de incontinentie. Mocht het onhoudbaar zijn, dan mag ik altijd nogmaals bellen en gaan ze verder kijken.
Nu even een wijntje om mezelf te troosten.
slaatje
slaatje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2964
Punten : 3160
Registratiedatum : 22-11-10

Bericht  Pompoen vr 5 apr 2013 - 6:09

Shisha schreef:Ik weet niet, doet dat pijn dan? Het is ook maar in 1 borst maar die is voor mijn gevoel ook een stukje groter dan de andere ineens. Het zijn echt van die messteken die ik voel.

Oh ja, toeschietreflex kan best zeer doen! Het doet bij mij ook behoorlijk pijn als L. net begint te drinken, als de melk eenmaal stroomt voel ik nauwelijks meer iets (alleen een beetje tintelingen) en ook met kolven doet het zeer als de melk nog niet loopt (en ik te ongeduldig ben om eerst een toeschietreflex op te wekken, oeps Wink). Ik voel soms steken tot in mijn oksel.
Ik heb trouwens ook één borst die het veel beter doet dan de andere, daar zit ook meer borstklierweefsel, dat loopt nl bij mijn rechterborst helemaal door tot boven in mijn oksel. Het kan dus best dat je meer last hebt van je ene borst. Ik zelf had er trouwens geen last van totdat ik mijn melkproductie op gang bracht met kolven.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456

Bericht  Shisha vr 5 apr 2013 - 10:04

Filoria schreef:Shisha, jij kunt er niks aan doen dat je minder hard kan werken. Je collega's kunnen wel wat doen, namelijk bij de leidinggevende aankaarten dat ze het werk nu te zwaar vinden en afwisseling nodig hebben. Misschien is er nog meer licht werk? Dat is in ieder geval niet jouw probleem. Ik vind het juist goed van je dat je zo je best doet om door te werken. Je collega's zouden daar ook best wat enthousiaster over mogen zijn. Zo van: gezellig dat je bij ons blijft. Pff wat stom.

Ja dat zei ik ook al. En ik heb het zelf ook nog even met mijn teamleidster besproken en zij vondt het ook wel wat overdreven hoe hun reageerde. Plus dat het nog maar de vraag is of er inval geregeld kan worden als ik de ziektewet in ga want zo vol zit onze flexpool niet. En dan staan ze dus met 1 iemand minder en moeten ze dus juist nog harder werken. Dan toch beter ik die dan nog wel de pillen doet en lichte zorg zou je denken. Maar goed, ik hobbel gewoon rustig verder en laat ze maar lekker. Gelukkig zijn er ook collega's die wel vinden dat ik het rustiger aan mag doen.

Pompoen: Dan zal dat het wel zijn dan. Maar dat dat zo'n pijn kan doen zeg! En ook al vrij vroeg dan. Ik heb wel gehoord dat ze kunnen lekker maar dat doen die van mij dan weer niet. Komt echt alleen wanneer ik masseer.
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10

Bericht  sanne-84 vr 5 apr 2013 - 17:01

Even snel, aangezien ik toch niet kan slapen; ik ben he-le-maal verliefd I love you
Wat een prachtig lief schatje hebben we! Mn man zegt letterlijk; ik vind baby's bijna nooit mooi, maar deze wel! (Maar volgens mij zeggen alle ouders dat Very Happy )
Helaas is ze dezelfde avond meegenomen naar de couveuseafdeling (wel gewoon in een bedje) omdat ze haar voeding teruggaf en een te lage suiker had (dankjewel mama sanne) daar hebben ze haar maagje gespoeld en due nacht voeding via de sonde gegeven. Vanaf gisterochtend wel weer voeding oraal ingenomen, gistermiddag ook verhoogd naar 25 cc ipv 20cc. Hopenlijk doet ze t vanacht goed en mogen we vandaag naar huis. En hoewel ik nu al even wakker lig en dus slecht slaap, gaan de gebroken nachten (hopenlijk) beginnen.
Borstvoeding lukt nog niet echt goed, heb wel productie, maar ze drinkt nog niet goed. Nouja, pas 3x geprobeerd, dus we gaan er nog voor.
Tot snel weer!
sanne-84
sanne-84
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3921
Punten : 4214

Bericht  Mysterious vr 5 apr 2013 - 20:29

slaatje schreef:Weer even snel een reactie. Mijn ventje heeft al uren last van darmkrampjes. En ik blijf pijn in mijn gat houden. Ze hebben even gekeken (arts vk) en er zit waarschijnlijk inwendig een hele lichte ontsteking. Ze kan het echter niet goed zien. Meer dan pcm slikken en goed blijven spoelen, kan er helaas niet aan gedaan worden. Veel in bad zou een optie zijn, die hebben we helaas niet. Ze zag ook een paar hele kleine stukjes van de wond die nog open zijn. De afspraak die al stond voor de 16e blijft gewoon staan. Dan gaan ze nog een keer kijken en ook praten over de incontinentie. Mocht het onhoudbaar zijn, dan mag ik altijd nogmaals bellen en gaan ze verder kijken.
Nu even een wijntje om mezelf te troosten.

slaatje bij mij was het ook ontstoken en de wond ging ook wijken ik heb ook nog een zwelling ik weet
niet hoe het er nu voor staat durf niet te kijken. kan je niet in een teiltje met soda gaan zitten? wij hebben wel een bad en ben in de soda gegaan.
dikke elende he. heb je geen co.trole over je blaas? ik had het met de achterkant dat gaat gelukkig nu wat beter.

ik reageer later op de rest zit op mijn telefoon
Mysterious
Mysterious
Prater
Prater

Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10

Bericht  Shisha vr 5 apr 2013 - 20:45

Sanne: Wat vervelend dat ze nog even naar de couveuseafdeling moest. Hopelijk gaat het snel beter en kunnen jullie lekker naar huis. Ik wens jullie veel fijne (gebroken) nachten toe. *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 12 253468018

Ik heb vannacht echt als een blok geslapen en ben nu nog steeds een beetje lui. Zo eerst maar eens ontbijten en dan ga ik zo het huishouden doen. Ik heb alleen nog steeds zo veel last van mijn borst/tepel. Heel irritant. Neutral
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  joyce0606 vr 5 apr 2013 - 22:19

Wat een verhalen over de kleintjes...hihi maakt mij wel weer supernieuwsfierig naar weer een baby in huis (een kleine baby dan smile ik heb nog wel grote baby rondkruipen)

joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2710
Punten : 2902

Bericht  Jade vr 5 apr 2013 - 22:24

Sanne: vervelend dat jullie meisje toch nog even in de couveuse moest! Hoe gaat het verder met je? Ik hoop dat ze snel lekker mee mag naar huis.

Joyce: erg he, die baby-praat in dit topic? We horen er bijna niet meer bij! Ik ben zo benieuwd naar ons kindje! Ik denk dat jullie K. straks ook ineens heel groot en wijs lijkt naast de baby!

Pompoen: fijn dat L. zonder de sondevoeding kan! Dat is toch weer een stapje dichterbij huis. En heerlijk dat je zo trots kunt zijn op een volle luier (en setje kleding *Voorjaar 2013 mama's* - Pagina 12 1578173417 ).

Shisha: ik denk je collega's blij mogen zijn met een collega zoals jou!

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Bericht  joyce0606 vr 5 apr 2013 - 22:27

Jade: jaa we zijn beetje buitenbeentjes ;p maar onze tijd komt nog over niet heel erg lang!
Ik denk inderdaad dat K ook zo groot is ineens...ik vind hem nu al zo bijdehand, ongelooflijk wat hij al kan en begrijpt en dat al na bijna 17 maanden, wat een enorme ontwikkelingen ze doormaken in korte tijd.
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Shisha vr 5 apr 2013 - 23:52

Ja het clubje dat nog moet bevallen wordt steeds kleiner. Ik ben als het goed is de laatste die gaat bevallen van het voorjaarsgroepje en voor mijn gevoel duurt het ook nog zo lang voordat het eind mei is.
Maar aan de andere kant zat ik mij van de week te bedenken dat ik natuurlijk ook al over 6 weken mag/kan bevallen. En dan klinkt het toch wel weer heel dichtbij! :shock:
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Bericht  blondje1313 za 6 apr 2013 - 0:43

Gek hè dat er al zoveel kindjes zijn en dat wij nog zo lang moeten wachten Shisha!

Wat een vervelende collega's heb je trouwens, als je nu door zou werken tot 36 weken begrijp ik wel een klein beetje waar hun geklaag vandaan komt (maar daar heb jij dan nog steeds net zo goed recht op, dus zij hebben niet echt recht van spreken). Zou er bij jullie wel meteen een ander gehaald worden als jij in de ziektewet zou gaan dan?

Sanne, succes met de borstvoeding, hopelijk mag je haar vandaag wel vaker proberen aan te leggen. Krijgt ze nu ook andere voeding of heeft ze verder niks gehad?
Jammer dat ze naar de couveuse moest en niet bij jou kon blijven.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10

Bericht  Pompoen za 6 apr 2013 - 0:55

Het voordeel van niet als eerste bevallen is dat je altijd een soort ervaringsexperts hebt van de maanden ervoor Wink.
Maar het is nu inderdaad wel een beetje een overgangstopic, allemaal dames die nog helemaal vol zijn van hun kindjes en een aantal dames die nog moeten bevallen en nog helemaal niet zo ver zijn. Er zit ook best een gat tussen!

@Joyce, klopt het nou dat jouw oudste 8 maanden was toen je weer zwanger raakte? Haha dat klinkt heel brutaal, maar ik vraag het gewoon uit interesse, ik zelf wil áls we nog voor een 2e gaan niet te lang wachten namelijk. Maar ik vroeg me wel af, hoe zit dat met je lichamelijk herstel? Was jij al helemaal hersteld toen je weer zwanger raakte? Of is alles nu nog een graadje erger doordat er kort tussen zit? Ik ben zo bang dat als ik vrij snel weer zwanger raak ik nóg meer klachten en problemen krijg namelijk!

p.s. ik ben ook een rare he, pas bevallen en ik heb het nu alweer over zwanger worden. Maar werkelijk, hoe rot het ook allemaal was, ik zou het zo weer doen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  blondje1313 za 6 apr 2013 - 1:09

Pompoen, ik kan ook wel reageren hierop.
Wij zijn er meteen toen ik weer ongesteld werd weer voor gegaan, dat was na ruim een half jaar. Uiteindelijk heeft het een paar rondes geduurd, waardoor Lotte straks bijna 20 maanden is als de baby er is.
Ik heb niet zo heel veel te lijden gehad onder de bevalling, ging er fit in en kwam er fit uit, maar dat is bij Joyce en jou een iets ander verhaal denk ik.
Ik merk wel dat deze zwangerschap zwaarder is, maar dat komt denk ik meer doordat je met een kindje minder rust kunt nemen en ook meer aan het sjouwen en bukken en tillen bent dan wanneer het de eerste zwangerschap is. Maar puur lichamelijk was ik volgens mij wel voldoende hersteld.
(Ik zei geloof ik meteen na de bevalling dat ik snel nog wel een kindje zou willen).

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen za 6 apr 2013 - 1:30

blondje1313 schreef:Pompoen, ik kan ook wel reageren hierop.
Wij zijn er meteen toen ik weer ongesteld werd weer voor gegaan, dat was na ruim een half jaar. Uiteindelijk heeft het een paar rondes geduurd, waardoor Lotte straks bijna 20 maanden is als de baby er is.
Ik heb niet zo heel veel te lijden gehad onder de bevalling, ging er fit in en kwam er fit uit, maar dat is bij Joyce en jou een iets ander verhaal denk ik.
Ik merk wel dat deze zwangerschap zwaarder is, maar dat komt denk ik meer doordat je met een kindje minder rust kunt nemen en ook meer aan het sjouwen en bukken en tillen bent dan wanneer het de eerste zwangerschap is. Maar puur lichamelijk was ik volgens mij wel voldoende hersteld.
(Ik zei geloof ik meteen na de bevalling dat ik snel nog wel een kindje zou willen).

Oh dat had ik niet gezien! Bedankt! Ja ik ben inderdaad bepaald niet fitter geworden van zwanger zijn, mijn conditie is ook rampzalig en ik heb natuurlijk bekkenklachten. Ik ga sowieso nog even wachten hoor en me even wat verder inlezen over preeclampsie en snel weer zwanger raken. Maar het speelt wel door mijn gedachten, mijn man wil niets liever geloof ik dan vast beginnen met een tweede maken Laughing.
Maar jij hebt dus niet het gevoel dat je lichamelijk er onder te lijden hebt dat je nog maar zo kort niet zwanger was?
Wat is de reden dat jullie er zo snel weer voor wilden gaan? (hoef je niet op te antwoorden als je geen zin hebt hoor, ben gewoon benieuwd!)
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  blondje1313 za 6 apr 2013 - 1:36

Preeclampsie is toch zwangerschapsvergiftiging? Ik geloof dat als je dat bij een tweede kindje weer krijgt het meestal later komt. Tenminste dat zij een vrouw van zwangerschapsgym tegen me. Zij krijgt trouwens ook haar 2e kindje als de oudste 20 maanden is. Ze is wel een paar keer naar het ziekenhuis geweest omdat ze het allemaal niet vertrouwde, maar dat was steeds vals alarm. Half april is ze uitgerekend, dus ze zit nu al op 38 weken.

Het leek ons voor de kinderen zelf wel leuk als er niet te lang tussen zit. En ook financieel kwam het zo handiger uit, zo zijn we het snelst weer van de kinderopvang af en kan ik misschien straks ook weer (bijna) fulltime gaan werken.

blondje1313
Kletskop
Kletskop

Bericht  Pompoen za 6 apr 2013 - 1:46

Ja, de term zwangerschapsvergiftiging word eigenlijk niet meer gebruikt en omvat wat meer, maar ik heb dus inderdaad zwangerschapsvergiftiging gehad. Pre-eclampsie is dus de officiële medische term van wat ik had.
Dat klopt inderdaad dat pre-eclampsie oid meestal bij de tweede later optreed áls je het al krijgt. Ik heb wel een verhoogde kans om het weer te krijgen t.o.v. andere vrouwen, maar in de tweede zwangerschap is de kans wel minder groot, je hoeft het niet te krijgen!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  joyce0606 za 6 apr 2013 - 2:50

Pompoen: dat is niet brutaal hoor. Ondanks de rotte zwangerschap rn bevalling van K had ik in mijn kraamweek alweer zoiets van 'ja, ik wil graag nog een kindje'. Pas na 6 maanden waren mijn nieren weer oke, K was 9 maanden toen ik weer zwanger was en ik testte positief op onze 1 jarig jubileum in het hotel smile

Het is wel zo dat een 2e zwaangerschap die kort op de 1ste zit vaak zwaarder en heftiger is. Noet alleen omdat je nog een baby heb rondkruipen maar ook voor je lichaam. Toen ik zwanger raakte was ik wel weer redelijk fit en hadden we een aardig ritme in huis. Ik gaf nog wel bv, ik ben daarmee gestopt toen K 11 maanden was, het was teveel voor mij (ik kolfde vanaf dat K 2 maanden was alles volledig).

Voorderest kan je wat meer klachten krijgen bijv. Sneller en vroeger harde buiken, sneller en pijnlijker groei van baarmoeder (banden) eerder voorweeen etc. Maar goed dit is echt wel te overzien...
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Smaragdje za 6 apr 2013 - 3:29

Net heerlijk gewandeld. Lekker door het bos en langs het strand. Was zo'n 4-5 km, maar dat viel toch wat tegen. Gelukkig wilde D tijdens de laatste km drinken en had ik voor mijzelf een goede rede om even lekker te gaan zitten.

@ Pompoen, hier zijn wij er vanaf de eerste ongesteldheid er weer voor gegaan (na 9 maanden). Ik was ook al snel hersteld van mijn eerste zwangerschap, alleen liet de tweede ongesteldheid weer drie maanden op zich wachten. Dat speelt dus ook nog mee. Uiteindelijk was ik daardoor op dezelfde datum als de vorige zwangerschap uitgerekend en wordt mijn mannetje dus morgen alweer 2.

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Pompoen za 6 apr 2013 - 5:47

@Joyce, Hmmm...sneller en vroeger harde buiken... En daar had ik er al zo veel van! Nou ja, ik zie wel even hoe alles loopt en of we inderdaad snel weer voor een tweede gaan of niet. Ik ben ontzettend snel fitter aan het worden en voel me helemaal niet echt alsof ik zwanger was, zo raar. Alleen mijn buik lubbert nog een beetje, mijn bekken zeurt soms nog een beetje (maar ik ben pijn in die contreien wel gewend) en ik vloei nog een beetje. Het is dat ik zo vreselijk vergeetachtig en moe ben en dat ik weet dat dat gerelateerd is aan de zwangerschap en pre-eclampsy.
Waarom kolfde je volledig? Ik vind dat best pittig nu, ik hoop echt dat L. gauw helemaal aan de borst gaat drinken.

@Smaragdje, oeh jaloers hoor, bos én strand én wandelen. Ik kan eigenlijk sowieso niet meer wandelen (door mijn heup), maar ik heb ontzettend zin om het weer eens te doen!
Wel apart om op dezelfde datum uitgerekend te zijn zeg, terwijl dat helemaal niet de 'bedoeling' was!

Ik had de afgelopen dagen besloten dat ik geen zin meer had om 's middags te slapen, dat ging wel maar dan liep ik 's avonds wel echt op mijn laatste benen. Maar ik kon op die manier wel eindelijk eens het geboortekaartje afmaken en versturen en een wat tijd voor mezelf nemen dus dat vond ik wel fijn. Maar ik was vandaag zó moe dat ik toch maar naar bed ben gegaan. Heb geslapen als een roosje tot 17 uur (moest ik weer kolven), was echt hard nodig zeg!
L. wilde trouwens vanmorgen niet echt drinken, hij ging steeds huilen en wegdraaien en dan weer happen en niet echt pakken en toen hij eindelijk goed had aangehapt viel hij binnen no time in slaap... 10 cc was de opbrengst. Ik hoop dat het eenmalig was en dat hij daarna weer verder gaat met opbouwen!

@De dames die al bevallen zijn, hebben jullie ook zo veel last van vermoeidheid en vergeetachtigheid? L. is inmiddels 2,5 week oud!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Caroow za 6 apr 2013 - 7:18

Pompoen, ik ben heel erg vergeetachtig, maar minder dan de eerste anderhalve week. Ik ben niet moe, behalve tijdens de nachtvoeding, dan kan ik mijn ogen echt bijna niet open houden.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208

Bericht  Smaragdje za 6 apr 2013 - 7:56

@ Pompoen, dat is het voordeel van vlak bij het bos en strand wonen. Vooral lekker voor mijn oudste om lekker rond te struinen met dit weer. Zelf kan ik daar ook echt van genieten. Vervelend dat jij dat niet meer kan. Zal dat straks niet beter gaan omdat je steun hebt aan een kinderwagen of zal dat geen verschil maken?
Die dezelfde uitgerekende datum was wel apart ja. Ik heb mij ook meermaals afgevraagd, hoe wij dat voor elkaar kregen Very Happy

Smaragdje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3094
Punten : 3173

Bericht  joyce0606 za 6 apr 2013 - 8:03

K heeft toen hij 3 maanden was een week in het ziekenhuis gelegen omdat ik hem blauw en slap aantrof in zijn wipstoeltje (ik was even naar de keuken gelopen wat serieus maar 6 stappen zijn). Ook had hij een soort van aanvalletjes.

Na een week ziekenhuis en aantal saturatiedips werd gezegd dat hij A-typische reflux had. Dit betekent dat zijn voeding omhoog kwam en niet altijd uitspuugde maar in zijn luchtpijp terecht komt. Kortom hij stikte dus in de voeding en dat is ook wat er gebeurt is toen ik hem zo vond.

Ik moest alle voedingen maximaal indikken en omdat hij daardoor verstopte dagelijks laxeren. Tot hij 9 maanden was heeft hij geen druppel vloeibaar mogen krijgen...vanaf de 9 maanden proberen met beetjes.

Inmiddels is hij er volledig van af en kan hij alles drinken.

(Ik ben met 2 maanden volledig gaan kolven omdat mijn gevoel zei dat er iets niet klopte, daarbij had ik enorm toeschietreflex dus hij verslikte zich enorm elke keer, met een flesje ging dat beter)
joyce0606
joyce0606
Kletskop
Kletskop

Bericht  Jelin za 6 apr 2013 - 8:03

@ Smaragdje.. Dat is idd bijzonder haha.. Jullie zijn ook maar 1 keer per jaar vruchtbaar ;-). Bij jullie zit er nog 2 weken tussen. Hier tussen beide dametjes 3 dagen. Wel 2 keer een andere uitgerekende datum. Lekker dat je zo dicht bij het strand en bos woont.

Sorry heb niet zo veel gelezen. A. Maakt er weer een potje van. Ze is vanaf 14 uur al wakker en is nu eindelijk stil. Wel heeft ze nog bij mij geslapen op de bank. Maar ben er kapot van pff. Je word er echt zo moedeloos van. Hopelijk slaapt ze vannacht gewoon goed.

Jelin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1856
Punten : 1892

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 12 van 43 Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 27 ... 43  Volgende