Mijn geduld raakt op.
+5
Tania
Coco
Chocoholic
SDL
dr_oupy
9 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Mijn geduld raakt op.
Hou er ook rekening mee dat de poep die er in z'n luier zit, waarschijnlijk niet eens zozeer de poep is die hij ophoudt. Waarschijnlijk ruikt de ontlasting ook anders, ik noem het altijd ouwe-mannen-poep. Van een ouder op m'n werk wiens zoontje exact hetzelfde had heb ik begrepen dat de ontlasting zich als één dikke homp opslaat in z'n darmen, harder en harder wordt en dus ook niet makkelijk uit te poepen ís, en dat de stinkende ontlasting die je waarschijnlijk in z'n luier vindt, de wat dunnere brei is die z'n weg nog langs die dikke homp naar buiten vindt. Als het goed is is die ontlasting ook wat breierig.
Gast- Gast
dr_oupy schreef:Denk wel dat het goed is dat je nu je gevoel naar hem hebt geuit. Laat hij zelf niks los waarom hij niet durft te poepen? Is het echt omdat hij geschrokken is van het bloed, of zit er toch misschien iets anders achter? Wie weet heeft hij wel heel veel pijn bij het poepen omdat het nu heel hard word door het ophouden.
Hij wil niet meer poepen en laat er niks over los waarom hij niet wil. We hebben nu 4x samen op de wc gezeten, hierbij heb ik grapjes gemaakt over een poepje dat heel graag naar buiten wil. Als hij het poepje in de wc 'vrij' laat (haha) dan kan het poepje hem ook niet meer plagen door zijn broek steeds vies te maken. Hoop zo dat de 'schuld' niet bij hem ligt, maar bij het poepje.
Lennox, ik kan morgen bij de huisarts wel vragen voor een microklysma. Ik geef hem ook de hele week rosvice laxo. Misschien dat het iets helpt
Gast- Gast
Eventueel flink wat olijfolie gebruiken in het eten, dat laxeert ook.
dr_oupy- Fluisteraar
- Aantal berichten : 397
Punten : 465
Registratiedatum : 20-11-10
hoe is het gisteren gegaan?
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb hem een microklysma gegeven waardoor hij dus heel veel gepoept heeft. Daarna is hij weer naar de wc geweest, met het idee dat zijn poep dun was. Hij heeft gepoept en deed geen pijn, maar hij zag wel dat de poep niet dun was. En houdt het sinds dien weer op, erg balen dus. Toen hij op de wc heeft gepoept hebben we nog net geen slingers opgehangen haha. Maar heel positief en trots gedaan. Gezegd hoe goed het van hem is etc. We hebben erg veel poeppraat
Gast- Gast
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Telefoon geheugen raakt vol
» Geduld verliezen
» Verhalen waar je van slag van raakt.
» Ovulatietesten, temperaturen of geduld?
» hoeveel geduld hebben jullie?
» Geduld verliezen
» Verhalen waar je van slag van raakt.
» Ovulatietesten, temperaturen of geduld?
» hoeveel geduld hebben jullie?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: