Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Telefoon geheugen raakt vol

5 plaatsers

Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  Niekske zo 3 jun 2012 - 22:15

Ik zal wel een ontzettende nit-wit zijn, maar ik snap echt niet hoe dat ding vol blijft lopen...

Ik heb een HTC desire, prima ding, maar het geheugen loopt steeds sneller vol. Ik heb niet heel veel apps geinstaleerd en de dingen die het meeste geheugen kosten, staan dan ook op mijn SD-kaart. Ik kan van elke app apart 'gegevens wissen', maar dat maakt niet veel uit, omdat er gewoon niet veel op staat. Adobe flash player en facebook kostten het meest geheugen, de rest lijkt mee te vallen. Waar komen al die MB's vandaan? Welke dingen kan ik nog verwijderen om geheugen vrij te maken?
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Re: Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  Curious zo 3 jun 2012 - 22:17

Ik heb ook een htc en heb afgelopen week alles terug gezet naar fabrieksinstellingen, dat ding was voort zo sloom als een computer van 5 jaar oud.
Bij de htc kan je kiezen of hij ook de inhoud van je SD kaart wist (daar staan je fotos e.d. op). Ik heb gekozen dat niet te doen. Heeft goed geholpen! Moest alle apps opnieuw installeren en ben ook al mn telefoonnrs kwijt, aangezien ik het verkeerd opgeslagen heb, maar mn telefoon werkt weer goed!
Curious
Curious
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1541
Punten : 1742
Registratiedatum : 24-02-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Re: Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  Niekske zo 3 jun 2012 - 22:22

Nja, tis niet zo dat mijn telefoon sloom wordt, maar als ik iets moet updaten, gaat ie protesteren dat het geheugen bijna vol is... ik heb al wat apps eraf gegooid die ik zelden gebruik, zoals buienradar en youtube, maar het helpt niks...
Niekske
Niekske
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2053
Punten : 2605
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Re: Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 22:36

Ik heb precies hetzelfde! Cache geheugen wissen helpt ook niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Re: Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  Muisz zo 3 jun 2012 - 23:51

Ik had precies hetzelfde, werd er echt niet goed van... Helaas nooit de oplossing gevonden, heb uiteindelijk maar een iPhone genomen.. laughcry

Muisz
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 96
Punten : 94
Registratiedatum : 08-05-12
Woonplaats : Heemskerk

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Re: Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  Gast zo 3 jun 2012 - 23:52

Het is een budgettelefoon, er past gewoon weinig op.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Re: Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  Ibbeltje ma 4 jun 2012 - 5:45

Misschien veel berichten (sms/whatsapp of zo) die je nog er in hebt staan?
Ibbeltje
Ibbeltje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Re: Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  June ma 4 jun 2012 - 7:59

Mijn ex had hetzelfde. Hij bleek acht mb aan oproepinformatie te hebben en voor de HTC Desire met weinig intern geheugen is dat best veel. Je kunt die lijst gewoon wissen. Ik heb zelf ook een HTC en ik heb onlangs de updates van Adobe verwijderd. Ik gebruik dat vrijwel nooit en al die updates heb ik helemaal niet nodig. Dat scheelde bij mij geloof ik twaalf mb of zo. Gegevens wissen bij Facebook eens in de zoveel tijd werkt ook, evenals zo nu en dan de gegevens van Internet Explorer wissen.

Alle foto's op Whatsapp vreten ook geheugen. Als je de berichten niet kwijt wilt, kun je ze mailen naar jezelf, maar verwijder zo nu en dan gewoon alles en dan met name de gesprekken met foto's.

Nogmaals controleren of echt alles wat mogelijk is op je SD-kaart staat, is ook wel aan te raden.

Zusje: Hoezo is de HTC Desire een budgettelefoon? Hij kost nog steeds ruim 300 euro en hij is nu geloof ik al drie jaar oud.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Telefoon geheugen raakt vol Empty Re: Telefoon geheugen raakt vol

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum