Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Een kind, gedoe?

+35
tweeling
Manderijn
Lejow
Slakje
Shopaholic
Thunder
Darius
Mamsie
Sterrin_
maiadebij
M@niek
Tania
Sam
Snoes
Ella
L!ND@
CCC
Bolleke
Theeleut
munk
PapillonRose
Pink!
Star007
Linda
Luce
Sanne
Coco
Printje
Filoria
Happydobby
studiebol
SarahKey
La Senza
Parel
Marin
39 plaatsers

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Een kind, gedoe?

Bericht  Marin za 23 maa 2013 - 11:49

Wees eens eerlijk, vind jij het soms af en toe echt best een gedoe met je kind?

Situatie schets: Wij hadden vanavond dineetje met schoonzus en zwager en kleine van 1,5 jaar oud. Ik ben echt zo gek op haar, echt een droppie.. Maar als ik dan zie wat die ouders allemaal mee slepen voor een avondje weg met haar..
Haar eigen maaltijd hadden ze mee, een lading speelgoed. Ons huis is natuurlijk niet echt kids proof. We hadden echt wel laptops weggehaald, maar je zit echt constant op dat kind te letten, klimt op de bank via de lamp, probeert de hapjes weg te snaaien, je moet zo'n kindje echt constant vermaken en in de gaten houden.
En de ouders sleepten dus ook dat hele camping bedje mee. Logisch, daar is het voor, en wij hebben dat thuis nu eenmaal niet, maar jeetje joh.. Een halve volksverhuizing voor een avondje eten.

Nou is dit op zich niets nieuws voor me, ben het wel gewend van m'n kleine zusje, maar damn...
Ben dus eigenlijk zo benieuwd naar de eerlijke mening van jullie als moeders: is het niet af en toe echt een enorm gedoe? Hoe hou je dat vol? 100% waard hoor, daar niet van..
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Parel za 23 maa 2013 - 11:52

Het is een heel gedoe idd, verjaardagen zijn rond die leeftijd ook niet leuk want je moet overal ogen hebben en kan geen enkel gesprek volgen. Maar goed, je zal wel moeten! En je doet het ook gewoon, dus eigenlijk heb je er weinig last van.

Wat ik wel heb, ik hou zielsveel van mijn kind, maar soms kan ik haar echt achter het behang plakken en ben ik zo blij dat ze slaapt (wel in haar eigen bed natuurlijk haha).
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  La Senza za 23 maa 2013 - 11:58

Als ze écht baby zijn vind ik inderdaad dat je veel moet meeslepen maar mijn zoontje is nu 2 en ik vind het reuze meevallen. Ik neem geen eigen eten voor hem mee, hij eet gewoon met de pot mee. Speelgoed, luiers en doekjes daar moet ik het wel mee redden. En eigenlijk zorg ik dat ik altijd weg ben zodra hij moet slapen.
Hij heeft een eigen bedje bij beide opa's en oma's en daar hebben we ook altijd luiers en speelgoed liggen dus versleep ik nog minder.
Wel moet je inderdaad altijd 36 ogen klaarhebben om hem in de gaten te houden en is het irritant wat Parel zegt, dat je eigenlijk geen gesprek kunt volgen want je hoofd is meer bij je kind.

Het enige 'gedoe' wat ik nog heb is dat ik alleenstaande moeder ben en daardoor bijv. elke avond aan huis gekluisterd ben omdat mijn zoontje slaapt. Ik kan bijv. niet gaan sporten 's avonds of even langs bij vrienden. Als je met z'n tweeën bent kun je dat soort dingen wel doen en dat mis ik wel.
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  SarahKey za 23 maa 2013 - 12:02

Ik ben er heel makkelijk in geworden. de verzorgingstas zit luiers, doekjes, drinkfles, slabbetjes en reservekleding. Eten zou ik al niet meenemen, kind eet wel met mij of mijn man mee. En bedje, ja dat dan wel, al gebeurt het zelden dat wij ergens een avondje zijn. Dan zou ik eerder mensen bij ons uitnodigen of een keer op een zondagmiddag.
Speelgoed, neem ik eigenlijk nooit mee, ik vraag wel een bakje als iemand echt niets heeft. OF het boekje wat standaard in de auto ligt.

Het is maar net hoe moeilijk je het jezelf maakt, ik vind het eigenlijk helemaal geen gedoe, ben niet meer anders gewend.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  studiebol za 23 maa 2013 - 12:30

Ja hoor, een heel gedoe Een kind, gedoe? 561177

Niet eens meer met de spullen die ik mee moet sjouwen dat is als ik gewoon op visite ga niet zo veel meer. Maar ja ze zitten overal aan waar ze niet aanmogen zitten, ook bij andere mensen in huis, dus ik moet constant op letten. Ze zijn ontzettend in de uitprobeer fase, dus ook bij andere mensen thuis, dus ik zit wel eens ergens met een of twee huilende kinderen omdat ik "nee" tegen ze heb gezegd. En de troep die ze bij andere maken, echt vreselijk, niet bewust maar overal ligt speelgoed. Ik vind dat wel veel minder erg bij mensen die zelf ook kinderen hebben, omdat die weten hoe het werkt zeg maar.

Ergens eten bij mensen waar geen kinderstoel is, is eigenlijk geen optie dus tja dat zou ik dan ook allemaal mee slepen. En waarschijnlijk ook hun slaaptenten zodat zij naar bed kunnen als het nodig is en wij nog even kunnen blijven zitten.

Dus ja soms vind ik het een heel gedoe, maar ik blijf het gewoon doen, omdat ik het gevoel dat ik het leuk vind toch nog overheerst.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Happydobby za 23 maa 2013 - 12:50

Ik vind het geen gedoe, tas met luiers, doekjes en reserve kleding gaat mee en wat drinken. Ergens anders laten slapen lukt vaak niet dus we verzinnen wel wat. Of hij blijft wat langer op.

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Filoria za 23 maa 2013 - 18:21

Het wordt beter! Very Happy Als we nu ergens naar toe gaan met Tomas neem ik niks mee. Hij drinkt kraanwater uit een glas, eet met de volwassenen mee, plast op de wc en als hij zich verveelt kan hij desnoods een filmpje op mijn telefoon kijken.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Printje za 23 maa 2013 - 19:25

Het wordt idd alleen maar beter, met een baby sjouw je een hoop mee maar na een klein jaar al niet meer zo. Tien r met ongeveer 10 mnd warm eten mocht nam ik niets extra's meer mee. Campingbed namen we vrijwel nooit mee, legden hem, na overleg met waar we heen gingen gewoon in een normaal bed met kussens eromheen.


Wat Sarah al zei, je kunt er zoveel gedoe van maken als je wil. In mijn luiertas zit nooit zoveel zooi, luiers en eten verder niets.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Gast za 23 maa 2013 - 19:37

Een volksverhuizing is heg vaak wel ja, maar ik heb het nooit echt een gedoe gevonden.

Als we ergens gaan eten vraag ik wat er op het menu staat (behalve als we naar mijn (schoon) familie gaan, dan weet ik dat er altijd wel iets bij zit voor de kinderen) zodat ik weet of het iets is wat de kinderen kunnen eten. Als de kinderen met zo'n avondje überhaupt meegaan. Wij proberen dan toch eigenlijk wel oppas te regelen. Als ze toch mee gaan dan weten ze dat ze best iets mogen qua hapjes maar ze moeten het eerst vragen. Dat gaat ook altijd goed en vaak neem ik iets te snoepen voor hun mee.

Een campingbedje neem ik voor A wel mee, maar H mag altijd bij familie en vrienden in een groot bed slapen. Behalve als ze bij mijn ouders gaat logeren, die hebben alleen hun eigen bed. Speelgoed neem ik wel mee naar mijn oudste zus en vrienden. Bij de rest van de familie staat het er al.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Coco za 23 maa 2013 - 20:00

Het enige wat ik een gedoe vind is de deur uit komen als ik alleen met ze ben. Dat duurt echt een eeuwigheid. Etentjes en verjaardagen vind ik juist heerlijk. Oudere neefjes en nichtjes houden de kinderen altijd bezig dus wij hebben er geen omkijken naar.
Ik heb nog nooit een campingbedje oid meegenomen. Ik legde ze dan gewoon op de bank of bed met een stoel ernaast zodat ze er niet af konden vallen. Speelgoed heeft iedereen wel liggen. Nam/neem alleen altijd luiers en drinken mee.
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Sanne za 23 maa 2013 - 20:14

SarahKey schreef:
Speelgoed, neem ik eigenlijk nooit mee, ik vraag wel een bakje als iemand echt niets heeft. OF het boekje wat standaard in de auto.

Ik vind het altijd reuze irritant als ouders geen speelgoed meenemen. Inmiddels heb ik speelgoed in huis voor kindjes in de leeftijd van H., maar voor oudere kindjes heb ik niks. Die kinderen vervelen zich ontzettend, of gebruiken spullen in mijn huis als speelgoed, terwijl dat niet bedoeld is als speelgoed. Ze pakken mijn knuffels die ik als baby had of pakken dan het babyspeelgoed van H. af en proberen met hun grote lijf op H.'s babygym te klimmen. Het is toch niet zo moeilijk om een klein beetje speelgoed mee te nemen?

Wij vieren vanmiddag de verjaardag van mijn dochter en inmiddels heb ik zelf maar speelgoed in huis gehaald voor de oudere kindjes, om te voorkomen dat mijn huis wordt afgebroken uit verveling.

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Luce za 23 maa 2013 - 20:22

Ik vind het allemaal wel meevallen eigenlijk. Ik neem alleen het hoognodige mee en meer niet. Alleen toen ze echt baby waren nam ik veel mee. Nu alleen wat eten+drinken, luier en doekjes en een speelgoedje.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Luce za 23 maa 2013 - 20:23

Parel schreef:Het is een heel gedoe idd, verjaardagen zijn rond die leeftijd ook niet leuk want je moet overal ogen hebben en kan geen enkel gesprek volgen. Maar goed, je zal wel moeten! En je doet het ook gewoon, dus eigenlijk heb je er weinig last van.

Wat ik wel heb, ik hou zielsveel van mijn kind, maar soms kan ik haar echt achter het behang plakken en ben ik zo blij dat ze slaapt (wel in haar eigen bed natuurlijk haha).

Ik vond verjaardagen rond die tijd wel leuk hoor.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Linda za 23 maa 2013 - 20:40

Ik vind het eigenlijk ook geen gedoe.
Soms was het wegkomen lastig, het op tijd komen vooral, als ze weer eens alles onder had gepoept op het moment dat we weg wilden.

Ik heb nooit met campingbedjes gesjouwd. Ze sliep gewoon in de auto, in de draagzak, ergens op bed of de bank.

Als ze een baldadige bui had, dan was het wel eens lastig om haar steeds in de gaten te houden. Maar over het algemeen zat ze niet veel aan spullen van anderen waar ze niet aan mocht zitten.

Speelgoed vergeet ik vaak mee te nemen, maar dat is eigenlijk nooit een probleem geweest.

Linda
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Star007 za 23 maa 2013 - 20:49

Een kinderloze vriendin van mij, vindt het ook altijd zo,n gesleep haha. Alsk ik in de avond of een hele dag bij iemand thuis ben met haar, neem ik een campingbed, verzorgingstas, deken, slaapzak , beker en speelgoed mee. Dat jullie dat durven, in een gewoon bed! D. Klimt daar meteen uit. Als we bij kinderloze,vrienden blijven eten, haal ik vaak de buggy uit de auto, kan ze daar in zitten met het eten.
Of gewoon op schoot ofzo.
Star007
Star007
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Pink! za 23 maa 2013 - 21:10

Wij slepen nooit zoveel mee, wij zijn heel makkelijk daarin haha
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  studiebol za 23 maa 2013 - 21:13

Pink! schreef:Wij slepen nooit zoveel mee, wij zijn heel makkelijk daarin haha

Maar sommige dingen heb je toch gewoon nodig, los van het feit of je makkelijk bent of niet?
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  PapillonRose za 23 maa 2013 - 21:16

In het begin was het inderdaad best een kleine volksverhuizing Laughing Maar dat wordt steeds minder naar mate ze ouder worden. En gek genoeg weet A. hier thuis heel goed uit te dagen en overal aan te zitten waar het niet mag, maar bij anderen blijft ze vrijwel overal netjes vanaf. Op een uitzondering na misschien, maar ik let goed op zodat ik kan ingrijpen als het nodig is. Dat kan er soms inderdaad wel voor zorgen dat je minder meekrijgt van gesprekken en dergelijke, maar ik vind het tot nu toe wel meevallen eigenlijk.

En dingen als een campingbedje heb ik nooit meegesleept. Bij mijn moeder heeft ze een eigen bedje (waar ze inmiddels niet eens meer in wil slapen) en verder zorgde ik meestal dat we met slaaptijd weer thuis waren, of dat ze een keertje iets later naar bed ging (nooit veel te laat). En omdat ik de enige met een kindje ben in mijn omgeving spraken we ook eerder bij ons thuis af, veel makkelijker.
PapillonRose
PapillonRose
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Woonplaats : regio Rotterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Marin za 23 maa 2013 - 21:20

SarahKey schreef:En bedje, ja dat dan wel, al gebeurt het zelden dat wij ergens een avondje zijn. Dan zou ik eerder mensen bij ons uitnodigen of een keer op een zondagmiddag.
Speelgoed, neem ik eigenlijk nooit mee, ik vraag wel een bakje als iemand echt niets heeft. OF het boekje wat standaard in de auto ligt.
.

Dan omzeil je het gedoe dus eigenlijk ook een beetje, door mensen bij jezelf uit te nodigen of s middags te gaan.
Dit was ook de eerste keer dat nichtje hier at en sliep en ze is nu 1,5. Bij opa en oma staat natuurlijk van alles qua speelgoed en een bedje (want ze logeert daar wel vaker) maar bij ons niet. Dus speelgoed moest echt maar mee, zij vermaakt zich echt niet lang met een bakje (ik heb ook geen plastic bakjes ofzo) ;-)

Niet dat ik t erg vind hoor, dat gedoe, maar was gewoon benieuwd naar hoe jullie dat ervaren.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  SarahKey za 23 maa 2013 - 21:29

Sanne schreef:
SarahKey schreef:
Speelgoed, neem ik eigenlijk nooit mee, ik vraag wel een bakje als iemand echt niets heeft. OF het boekje wat standaard in de auto.

Ik vind het altijd reuze irritant als ouders geen speelgoed meenemen. Inmiddels heb ik speelgoed in huis voor kindjes in de leeftijd van H., maar voor oudere kindjes heb ik niks. Die kinderen vervelen zich ontzettend, of gebruiken spullen in mijn huis als speelgoed, terwijl dat niet bedoeld is als speelgoed. Ze pakken mijn knuffels die ik als baby had of pakken dan het babyspeelgoed van H. af en proberen met hun grote lijf op H.'s babygym te klimmen. Het is toch niet zo moeilijk om een klein beetje speelgoed mee te nemen?

Wij vieren vanmiddag de verjaardag van mijn dochter en inmiddels heb ik zelf maar speelgoed in huis gehaald voor de oudere kindjes, om te voorkomen dat mijn huis wordt afgebroken uit verveling.
Als S groter word en niet meer leuk kan spelen met een bakje Wink dan neem ik wel zelf wat mee. Maar voor nu speelt hij met de kleinste dingen dus vind het zo nog wel best. Al zou ik 1 blokje in mijn zak steken, dan nog zou hij zich er uren mee kunnen vermaken.
Ik heb wel kleurboeken/stiften/knutselmateriaal in huis, al voordat wij S kregen. Dus als er kinderen komen die zich vervelen, ga maar aan tafel zitten, hier heb je van alles succes. Is op zich een kleine moeite om wel wat in huis te hebben. Al is het alleen maar een kleurboek en een pak stiften.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  SarahKey za 23 maa 2013 - 21:32

Marin schreef:
SarahKey schreef:En bedje, ja dat dan wel, al gebeurt het zelden dat wij ergens een avondje zijn. Dan zou ik eerder mensen bij ons uitnodigen of een keer op een zondagmiddag.
Speelgoed, neem ik eigenlijk nooit mee, ik vraag wel een bakje als iemand echt niets heeft. OF het boekje wat standaard in de auto ligt.
.

Dan omzeil je het gedoe dus eigenlijk ook een beetje, door mensen bij jezelf uit te nodigen of s middags te gaan.
Dit was ook de eerste keer dat nichtje hier at en sliep en ze is nu 1,5. Bij opa en oma staat natuurlijk van alles qua speelgoed en een bedje (want ze logeert daar wel vaker) maar bij ons niet. Dus speelgoed moest echt maar mee, zij vermaakt zich echt niet lang met een bakje (ik heb ook geen plastic bakjes ofzo) ;-)

Niet dat ik t erg vind hoor, dat gedoe, maar was gewoon benieuwd naar hoe jullie dat ervaren.
Ik omzeil geen gedoe, wij hebben geen campingbedje dus dat kan ik sowieso niet meenemen. Nu hebben opa en oma er wel 1 en in uitzonderlijke gevallen lenen wij die, maar dat doen we niet vaak. Mensen zonder kinderen zeggen sowieso al snel, we komen wel naar jullie. De plekken waar S het meeste komt zijn ook zijn grootouder(s) en daar is speelgoed volop. En als S zich niet met een bakje (was ook maar een voorbeeld hoor Wink een lege fles, een lege keukenrol, een ballon etc voldoen ook) dan had ik natuurlijk zelf wel wat speelgoed meegenomen.
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  munk za 23 maa 2013 - 21:42

Ik weet nog de eerste keer dat we op vakantie gingen.... ik had onze auto nog nooit zo vol gezien! Echt alles moest mee. Maxicosi, wandelwagen inzet, campingbedje, matrasje, voedingen, box mobiel, hydrofiele luiers, omslagdoeken. Nu is het echt heel makkelijk. Onze T. slaapt in een gewoon bed, eet volledig mee ect. Het enigste wat we nog mee nemen is een doos speelgoed en onze quinny zapp.
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Theeleut za 23 maa 2013 - 21:43

Wij zijn er ook heel makkelijk in. We zijn afgelopen weekend naar een huisje geweest met mijn nicht en haar gezin, zoon even oud als die van ons.

Echt wat zij mee hadden, pff, nee dat doen wij echt niet. Zij hadden een eigen matras mee incl. deken, kussen. 4 drinkbekers, allerlei poedertjes en eetzooi. Grote tas speelgoed, extra schoenen, skibroekje confused and so on...

Wij hadden een auto en een treinrails mee, geen matras en dekens, kussen. Dat hadden ze daar, dat wisten we van te voren, zij dus ook. Gewoon 1 fles mee, qua eten 1soort koekje en krentjes en klaar, 1 paar schoenen die die aan had op heenweg en zeker geen skibroek.

Dus zo zie je maar weer. Echt een verschil was dat Laughing

Als ik gewoon de deur uitga neem ik een beker drinken en een koekje mee en wat luiers met doekjes. Als ik ergens ben zonder speelgoed dan neem ik 1 ding voor hem mee, bij visite waar kinderen wonen neem ik niks mee.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  munk za 23 maa 2013 - 21:51

Ik moet zeggen met dit weer gaat er hier zeker wel een skibroek mee. Brrrrr
munk
munk
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 252
Punten : 314
Registratiedatum : 29-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Bolleke za 23 maa 2013 - 21:53

Ik heb het nooit een gedoe gevonden maar dat komt denk ik omdat ik er anders in sta. Ik nam gewoon mijn zoon mee (logisch) zijn knuffeltje en speentje, hooguit een autootje om mee te spelen en luiers. Oh ja een zijn drinkfles. Eten doet hij vanaf 11 maanden met de pot mee, behalve als er echt iets speciaals op het menu staat. Slapen deed hij als ik bij vrienden was gewoon bij hun in het grote bed, en dan nam ik hem gewoon weer mee als ik naar huis ging.
Ook als we uit eten gingen deed ik het zo, ik heb nooit tassen vol speelgoed, kleurpotloden etc mee genomen. Als baby ging hij dan slapen in de wagen en vana 1,5 zat hij gewoon aan tafel of bij iemand op schoot een beetje te keutelen. We hebben hem altijd betrokken aan tafel en daardoor kan hij zich nu prima gedragen in restaurants, en waar we ook heen gaan eigenlijk.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Een kind, gedoe? Empty Re: Een kind, gedoe?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 4 1, 2, 3, 4  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum