Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Vrijgezellenfeest gedoe

+5
Raven
Steep
Minx
Susan
Davinia
9 plaatsers

Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Davinia ma 13 mei 2013 - 21:25

Dit jaar gaat een vriendin van mij trouwen en haar schoonzusje is druk bezig met het organiseren van haar vrijgezellenfeest. Dit gaat niet helemaal zonder slag en stoot, het is al bijna en er is nog steeds niets geregeld. De datum prikken was 1 grote ellende, iedere keer veranderde die weer. En sja, om nu ieder weekend vrij te gaan houden tot aan die bruiloft zag ik ook niet zo zitten.
Nu hadden we eindelijk de definitieve datum, maar ook die is weer veranderd... Maar op de nieuwe datum kunnen de meesten niet. Alleen het schoonzusje en zusje van de bruid kunnen dan, de andere 4 niet. Ik baal als een stekker dat ik niet kan, maar ik kan die afspraak echt niet verzetten. Misschien dat ik het eventueel nog kan delen, maar of dat gaat lukken weet ik ook niet. De andere meiden kunnen de afspraak echt niet verzetten (denk aan examens, zelf jarig enzo).


De week ervoor gaan we met een groepje, inclusief de bruid, iets leuks doen. Dus die 4 meiden en de bruid. Nu hadden we al als optie gegeven om het vrijgezellenfeest dan te doen, alleen dan kan als enige het schoonzusje niet en die wilt dus persé die andere datum, ook als dat betekent dat ze maar met z'n 3en zijn.

Wij als vriendinnengroepje balen hier verschrikkelijk van en dachten dat het misschien leuk zou zijn om dan als we iets leuks met haar gaan doen, een soort mini vrijgezellenfeestje te houden. Gewoon gezellig allemaal een boa om, de bruid een kleinigheidje geven en gezellig high tea'en. Maar ja, is dat wel helemaal eerlijk en leuk? Wat zouden jullie doen? Gewoon gezellig high tea'en en daar dus een mini feestje van te maken of gewoon haar hele vrijgezellenfeest missen met zijn allen?
Davinia
Davinia
Prater
Prater

Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Susan ma 13 mei 2013 - 21:28

Ik zou dat gewoon doen, ik vind het belachelijk om een vrijgezellenfeest tig keer te verzetten en dan uiteindelijk te plannen op een dag waarop niemand kan. In mijn ogen ben je dan gewoon niet geschikt om een vrijgezellenfeest te organiseren. Geeft ook niks, niet iedereen is daar even goed in, maar als je zo flexibel bent als een plank dan moet je het ook niet naar je toe willen trekken. Een vrijgezellenfeestje met maar drie personen, inclusief de bruid, slaat in mijn ogen sowieso nergens op. Ik vind dat maar sneu voor de bruid. Het zou voor mij dan zwaarder tellen of het sneu is voor de bruid dan of het sneu is voor dat schoonzusje. Zij gaat niet trouwen, en als ze zich gepasseerd voelt dan had ze maar beter haar best moeten doen en rekening met anderen moeten houden.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Minx ma 13 mei 2013 - 21:28

Ik zou er zeker een leuk dagje van maken. Ik zou als bruid ook zwaar teleurgesteld zijn als er 4 mensen niet bij kunnen zijn ipv 1 iemand omdat die ene dat er door drukt.
Waarom heeft schoonzus al die invloed?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Steep ma 13 mei 2013 - 21:30

Ik heb iets soortgelijks meegemaakt met mijn eigen vrijgezellenfeesten. Toen is besloten dat ik er 2 zou krijgen en dat vond ik een prima oplossing. Jammer dat het zo moet gaan, heeft er voor mij wel een flinke stempel op gedrukt.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Raven di 14 mei 2013 - 21:04

Ik zou dan gewoon met de vriendinnen en de bruid iets leuks doen. Maar dan zou ik het wel melden bij haar zus en schoonzus. Misschien dat haar zus dan toch liever met jullie mee wilt.

Mijn vrijgezellenfeest was ook een heel gedoe om te regelen. Mijn schoonzus vond de activiteit niet leuk en dreigde dat ze dan niet zou komen en mijn schoonmoeder kwam dan ook niet.
Mijn vriendinnen en zusjes hebben toen gezegd dat is goed dan kom je niet. Het gaat erom dat de bruid de activiteit leuk vind.
Uiteindelijk is ze toch gekomen, waarschijnlijk om haar eigen hachje te redden.
Een vriendin heeft toen ook duidelijk laten weten dat het erg kinderachtig is om je zo te gedragen en dat het om mij ging. Zijn vond de activiteit ook niet leuk maar deed het voor mij en nu moest ze meer gaan betalen omdat schoonzus en schoonmoeder niet mee kwamen.

Uiteindelijk heb ik een erg leuk vrijgezellenfeest gehad.



Raven
Raven
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 258
Punten : 265
Registratiedatum : 19-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Bisq di 14 mei 2013 - 21:16

Als ik de bruid zou zijn zou het voor mij belangrijker zijn om met m'n vriendinnen de vrijgezellendag te vieren dan met schoonzusje. Ik zou in jullie geval bedenken wat de bruid het leukst zou vinden en daar voor gaan ook al stoot je schoonzus daarmee tegen het hoofd.
Bisq
Bisq
Prater
Prater

Aantal berichten : 839
Punten : 915
Registratiedatum : 17-09-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  minoessepoes di 14 mei 2013 - 21:18

Ik heb al zo vaak stomme dingen gedaan met vrijgezellefeestjes, maar het gaat niet om mij, het gaat om de bruid, dus prima, ik doe gewoon mee en maak er het beste van.

Met mijn eigen vrijgezellenfeestje zijn we voornamelijk wijntjes wezen drinken, dat vind ik dan weer leuk Vrijgezellenfeest gedoe 2474380249 (ik hoorde ook geen klachten van de andere dames overigens).

Ik zou trouwens gewoon zeggen dat jullie het jammer vinden dat julie alle vier niet kunnen en dat jullie dus op die andere datum ook iets voor haar gaan doen. Dan kan het schoonzusje nog kijken wat ze er mee doet en als het zo blijft, ook prima. Maar wel een beetje sneu voor de bruid dat het zo moet gaan inderdaad!
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Vino di 14 mei 2013 - 22:15

Ik zou er ook gewoon een leuke dag van maken. Jammer dat haar schoonzusje zovaak de datum veranderd! Ik heb nog nooit een eigen vrijgezellenfeest gehad, maar ik zou het jammer vinden als mijn vriendinnen niet kunnen. Dan maar een soort van twee vrijgezellenfeesten Very Happy
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Mermaid di 14 mei 2013 - 22:45

Wat jammer dat het zo gaat.
Ik zou dan ook wat regelen op die dag dat jullie 4 wel kunnen en al een afspraak hebben.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Vrijgezellenfeest gedoe Empty Re: Vrijgezellenfeest gedoe

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum