Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Dilemma ...

+13
nillis
Printje
Novalee
Thunder
Fiwen
Parisienne
Muppetje
Sun88
Caresses
Teddyaapje
xxjojootjexx
Linda
Kruidkoek
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Dilemma ... - Pagina 2 Empty Re: Dilemma ...

Bericht  Kruidkoek vr 22 maa 2013 - 5:15

Bedankt voor jullie (uitgebreide) reacties.
Ik weet/besef dat borstvoeding de beste voeding is voor kindjes (met allergie) en ik zou dat dan ook graag willen blijven geven.
Maar helaas, zoals hier ook al een paar keer genoemd wordt, het is lastig/bijna niet te doen om van kunst/flesvoeding weer naar borstvoeding over te gaan en K krijgt nu al ruim een week Nutramigen (op de 2 voedingen van dinsdag na dan)
Hoe snel is je borstvoeding aangepast op je dieet? Ik bedoel, hoe lang zou het duren voordat er geen eiwitten/lactose enz enz meer in mijn borstvoeding zit nadat ik ben begonnen met het dieet?
Heeft iemand toevallig een lijst van producten die ik wel kan/mag eten en zo ja wil je die dan naar mij sturen?

Alvast bedank!

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  Printje vr 22 maa 2013 - 5:20

Maar, ik heb ee geen verstand van hoor, zo'n drama is fv toch niet? Is een ha voeding dan niets voor je kindje? Of die voeding die hij dus nu krijgt?

Wat adviseren ze je in het ziekenhuis verder?
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Kruidkoek vr 22 maa 2013 - 5:40

Nee klopt, de Nutramigen is op dit moment goed voor hem, we merken dat hij het er veel beter op doet.
Kinderarts "mag" niet zeggen welke keuze ik moet maken maar we merken we dat hij tijdens de gesprekken een beetje stuurt naar de nutramigen blijven gebruiken. Hij zei dat we in deze 2 maanden al zo veel stress en verdriet hebben gehad dat we wat dat betreft beter voor safe kunnen gaan met de nutramigen. Daar doet K het (nu) goed op en dan kan ik nog even echt van hem/de kraamtijd genieten voordat ik over 5 weken weer aan het werk moet.

Kruidkoek
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 371
Punten : 534
Registratiedatum : 05-08-11

Bericht  Printje vr 22 maa 2013 - 7:59

Dan zou ik kiezen voor dat spul denk ik. Denk dat je dan zelf ook veel meer kan genieten van je mannetje omdat hij het daar dus goed op doet,
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: