Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil?

+13
Razz
maiadebij
Jelin
_Lana_
kwak
Thunder
Jezzie
sanne-84
Filoria
Dora
Luce
Printje
Flower_L
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil? - Pagina 2 Empty Re: Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil?

Bericht  Filoria do 21 maa 2013 - 1:32

Razz_ schreef:Ook dat maar mijn man is ook wat ouder dan dat ik ben en die wil het dan niet meer. En zelf denk ik idd dat het leeftijdsverschil ook wel té groot wordt dan.
Ik heb zelf een zusje van 5 jaar jonger en een broertje dat 10 jaar jonger is en we hebben een superleuke band met elkaar! Maarja, als je man niet meer wil houdt het op natuurlijk.
Filoria
Filoria
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Woonplaats : 't Gooi

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil? - Pagina 2 Empty Re: Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil?

Bericht  Shopaholic do 21 maa 2013 - 2:00

Achteraf had ik idd nog wel even wat langer willen wachten, maar aan de andere kant hoe ik zie hoe die 2 meiden nu met elkaar op groeien en doen vind ik heel erg fijn en leuk!
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil? - Pagina 2 Empty Re: Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil?

Bericht  nillis do 21 maa 2013 - 2:02

Ik wilde altijd weinig leeftijdsverschil, zodat zoals maia zegt ze zo leuk samen een band krijgen. Nu is het straks bijna 3 jaar en vind ik dat ook wel eigenlijk prettig. T is al heel zelfstandig en kun je dan dingetjes uitleggen. Als er ooit een derde komt zou ik 2,5 jaar denk ik wel mooi vinden tussen 2 en 3. Maar heb deze keer wel geleerd, dat je het echt niet kunt plannen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil? - Pagina 2 Empty Re: Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil?

Bericht  Pussycat do 21 maa 2013 - 2:10

Het liefste wilde ik 6 maanden na de bevalling wel weer zwanger zijn Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil? - Pagina 2 394967
Dat duurde iets langer. En achteraf denk ik echt pff waar heb ik me druk om gemaakt. E heeft nu zo'n leuke leeftijd. Begrijpt nu veel meer etc... Maar ja je gevoel op dat moment hé.

Pussycat
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil? - Pagina 2 Empty Re: Meerdere kindjes. Hoe denk je nu over het leeftijdsverschil?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum