Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

+5
kwak
Laurientje
Liadan
Susan
Flower_L
9 plaatsers

Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  Flower_L do 11 jul 2013 - 7:04

voor wie vind jij het leukst om te winkelen?

hier voor j, omdat ik de kleding in kleine maatjes gewoon een stuk leuker vind.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  Susan do 11 jul 2013 - 7:12

Allebei wel, maakt me niet echt uit. Het is voor Ezra wel iets moeilijker omdat hij zo tenger is. Qua lengte heeft hij wel maat 110 nodig, qua breedte past hij nog met gemak in maat 86/92.
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  Liadan do 11 jul 2013 - 7:20

Ik vind het leuker om voor mijn dochter kleren te kopen. Voor haar is er meer keuze, ik kan voor haar rokjes, jurken, broeken, jumpsuits enz. kopen. Voor mijn zoon is het toch vooral een broek en een shirt. Ik vind het ook leuk om voor hem kleren te kopen maar voor hem ben ik meestal veel sneller klaar.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  Laurientje do 11 jul 2013 - 7:22

Voor beide! Ik vind het vooral zo leuk dat ik en voor een jongen en voor een meisje los kan gaan smile
Laurientje
Laurientje
Prater
Prater

Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  kwak do 11 jul 2013 - 7:48

Op dit moment voor D omdat J in een spreidbroekje zit en alleen van die joggingsbroekejes aan kan.
Straks kan ik voor beide weer leuke kleren zoeken.
kwak
kwak
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  Thunder do 11 jul 2013 - 7:51

Voor beide, maar voor S. is het soms wat langer zoeken ivm zijn geringe lengte en gewicht.

Thunder
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  Annemie do 11 jul 2013 - 7:52

Voor de baby, ik had voor mijn zoontje destijds echt niet zoveel gekocht, ik heb nu eigenlijk veels teveel. Wel allemaal via mp of forum, dus qua prijs valt het mee.
Annemie
Annemie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  Printje do 11 jul 2013 - 8:37

Laurientje schreef:Voor beide! Ik vind het vooral zo leuk dat ik en voor een jongen en voor een meisje los kan gaan smile

Dit dus... Heerlijk
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  teletascha do 11 jul 2013 - 8:56

Voor mijn dochter.
Voor zoonlief hebben we veel kleren gekregen van neefje, en mijn schoonzus heeft een erg goede (en dure...)  smaak, dus kan ik weinig aan toevoegen.
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen? Empty Re: meerdere kindjes, voor wie het leukst kleding kopen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum