Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

meerdere kindjes, eigen kamer slapen

+2
Teddyaapje
Flower_L
6 plaatsers

Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  Flower_L za 23 feb 2013 - 9:46

J slaapt bij ons op de kamer. Omdat L aardig aan het spoken is de laatste weken, en op elk moment van de nacht bij ons naast bed kan staan...of hij huilt, of hij doet de lamp aan/uit/aan/uit/aan/uit, etc etc. Hoe dan ook, J wordt hier ook wakker cq onrustig van. Nu willen we J op zijn eigen kamertje leggen 's nachts, maar dit durven we beide niet aan. Als L eenmaal doorheeft dat 'baby J' op de babykamer ligt...dan is het feest. Dan zie ik L zo het ledikant bestijgen, of vanalles in het ledikant gooien.
Ik zit te denken aan een haakje bovenaan de deur van J, maar volgens mijn vriend wordt dit lastig met de deur die we daar hebben.

Hebben jullie er iets aan gedaan? Of op goed vertrouwen...?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  Gast za 23 feb 2013 - 9:50

Hier wist ze heel goed dat ze niet bij A. in de box/bed mocht zonder dat 1 van ons er bij was. Heel soms gooide ze weleens een pannetje of pollepel uit haar keukentje in de box/bed maar A. pikte dat eigenlijk allemaal en gaf geen kik. H had toen ook nog helemaal niet door dat dat bij een baby pijn zou kunnen doen. Maar echt pijn heeft ze hem nooit gedaan. Ik durfde ze ook rustig alleen te laten om even iets te pakken boven of naar het toilet te gaan. Ik ging ook gewoon douchen terwijl H rondliep en A in bed lag.

Je kunt het toch ook proberen en kijken hoe het gaat?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  Flower_L za 23 feb 2013 - 9:53

dat durf ik echt niet. Ben veel te bang dat ik het niet hoor (vriend sowieso niet, die hoort niets als hij slaapt).
Laatst stond hij om 03.45 naast ons...op het ledikant geklommen...dat is een heel raar wakker worden.
Ineens zei hij "haha, baby slaapt!". Nou, daarna dus niet meer...en ik zat rechtop in bed van de schrik.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  Teddyaapje za 23 feb 2013 - 9:53

Kan de klink vd babykamer nietomhoog? Of anders eentraphek op de gang? Ik zou t ook niet aandurven. Younever know..
Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  Razz za 23 feb 2013 - 10:00

Trap/deur hekje in de deurpost van de babykamer?

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  Flower_L za 23 feb 2013 - 10:06

klink is van L zn kamer omhoog, die maakt hij zo open, dus van de babykamer ook.
Een traphekje voor de babykamer is wel een idee....maar of dat mogelijk is.... Vriend morgen eens vragen.

Anders blijft J nog maar bij ons op de kamer slapen, zonder iets van beveiliging vind ik het echt niet prettig. Het is echt geen kwade bedoeling vanuit L...maar hij is zo enthousiast wanneer het om J gaat. Ook met knuffelen gaat het soms best hard. Dan wil hij zijn hoofd tegen dat van J leggen, maar dan duwt hij precies bij de fontanel zo hard met zijn hoofdje...

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  M-G za 23 feb 2013 - 15:12

Kan er ook niet zo'm simpel deurhaakje bevestigd worden aan het kozijn en de deur?
meerdere kindjes, eigen kamer slapen Images?q=tbn:ANd9GcTN2X8afK2llHl4hpt8Nfy1LXVTIPK5Cek3P28PK0kESYQ6BA0y

of zoiets:
meerdere kindjes, eigen kamer slapen 55082

of een deurkierset:
http://www.babyplein.nl/veiligheid/raam-beveiliging/jippie+deurkierset/G8_H28_C24_P172053/

of anders misschien een beveiligde deurklink?
http://www.jippie.nl/contents/nl/p34.html[url][/url]

deze is alleen te openen door de knop in te drukken en de deurklink naar beneden te halen.
Voor volwassenen gemakkelijk te openen, voor kinderen zou dit moeilijker moeten zijn.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  Floor za 23 feb 2013 - 22:19

Zo'n klemtraphekje in de deur van de babykamer. gewoon in de deurpost aan de buitenkant/overloop kant.
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  PiP zo 24 feb 2013 - 1:14

M-G schreef:Kan er ook niet zo'm simpel deurhaakje bevestigd worden aan het kozijn en de deur?


of een deurkierset:
http://www.babyplein.nl/veiligheid/raam-beveiliging/jippie+deurkierset/G8_H28_C24_P172053/

of anders misschien een beveiligde deurklink?
http://www.jippie.nl/contents/nl/p34.html[url][/url]

deze is alleen te openen door de knop in te drukken en de deurklink naar beneden te halen.
Voor volwassenen gemakkelijk te openen, voor kinderen zou dit moeilijker moeten zijn.
Deze wou ik idd ook noemen!
Alleen heb ik weer een tik dat ik wil dat de deuren openstaan, ben anders bang dat ik ze niet hoor smile
Dan zou een haakje beter zijn, maar moet wel kunnen natuurlijk

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

meerdere kindjes, eigen kamer slapen Empty Re: meerdere kindjes, eigen kamer slapen

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum