Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?
+9
Roos
Darius
Liadan
Susan
Nana
Twellie
Tania
Viva
Flower_L
13 plaatsers
Pagina 1 van 1
Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?
J. Slaapt heel onrustig wanneer l thuis is en we alle drie beneden zijn. Ook niet zo gek, een peuter (en bijbehorend speelgoed) produceert immers aardig wat geluid.
Op de dagen dat l er is, gaat j overdag veel naar boven. Daar slaapt hij rustig. Vandaag is l op kdv, en is j meer beneden.
Hoe deden jullie dat? Meer naar boven, of de baby toch beneden laten?
Op de dagen dat l er is, gaat j overdag veel naar boven. Daar slaapt hij rustig. Vandaag is l op kdv, en is j meer beneden.
Hoe deden jullie dat? Meer naar boven, of de baby toch beneden laten?
Flower_L- Ratel
- Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11
Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?
M. sliep meteen al meer boven omdat J. inderdaad echt nog niet zachtjes kan doen dat was veel te onrustig. Kleine slaapjes deed ze soms wel beneden maar als ze echt moe was ging ze naar bed.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik heb haar overdag in de box, ook als onze grote meid thuis is. Soms komt ze wel moeilijker in slaap maar dan helpt het haar als ze een doekje over haar hoofd heeft. Dat klinkt overigens heel zielig, maar ze kan hem ook weer zelf van haar hoofd afkrijgen hoor
Viva- Kletskop
- Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11
Viva schreef:Ik heb haar overdag in de box, ook als onze grote meid thuis is. Soms komt ze wel moeilijker in slaap maar dan helpt het haar als ze een doekje over haar hoofd heeft. Dat klinkt overigens heel zielig, maar ze kan hem ook weer zelf van haar hoofd afkrijgen hoor
Haha dat zal wel is vreemde blikken opleveren als je visite hebt
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Denk ik ook wel . Tot nu toe nog niemand op zo'n moment in huis gehad, behalve dan familie, ghehe.Tania schreef:Viva schreef:Ik heb haar overdag in de box, ook als onze grote meid thuis is. Soms komt ze wel moeilijker in slaap maar dan helpt het haar als ze een doekje over haar hoofd heeft. Dat klinkt overigens heel zielig, maar ze kan hem ook weer zelf van haar hoofd afkrijgen hoor
Haha dat zal wel is vreemde blikken opleveren als je visite hebt
Viva- Kletskop
Hier sliep ze in haar bedje, ze sliep daar heel goed. Nu ze ouder is wil ze ineens niet meer in bed slapen ( alleen) dus slaapt ze in bij mij, leg ik haar slapend boven neer.
Gast- Gast
Ze sliep altijd in haar bed en als ze daar niet kon slapen of last had van spugen, zat ze in de draagdoek. Ik wilde niet teveel verschillende slaapplekken omdat ik het rustig voor haar wilde houden.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Mijn dochter sliep heel veel in de kinderwagen. Zo kon ik makkelijk met de oudste op pad zonder te wachten tot de jongste klaar was met slapen. Ik zette haar dan vaak in de tuin (in april geboren) of in de gang.
Nana- Prater
- Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10
Toen Yrsa een kleine baby was sliep ze vrijwel altijd in de draagdoek of buiten in de wagen (tijdens het wandelen dus, niet dat ik haar in de tuin zette).
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10
, zou wat wezen, gniffelSusan schreef:Toen Yrsa een kleine baby was sliep ze vrijwel altijd in de draagdoek of buiten in de wagen (tijdens het wandelen dus, niet dat ik haar in de tuin zette).
Viva- Kletskop
Ow dat vind ik zo janmer aan deze bevalperiode...kan niet lekker wagen buiten zetten.
Flower_L- Ratel
Hij sliep veel in de draagdoek overdag en dan waren we niet thuis want hij viel alleen in slaap als ik ging lopen. Dus terwijl Y. in een speeltuin speelde, sliep hij in de draagdoek. Soms sliep hij ook thuis in bed. In de box heeft hij nooit geslapen, de eerste maanden heeft hij ook niet in de kinderwagen gelegen want daar huilde hij alleen maar in.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
S slaapt bijna alles in zijn eigen kamertje. 's Avonds ligt hij beneden, dan is hij erg onrustig en meestal ligt hij 1 keer tussen twee voedingen door beneden.
Gast- Gast
E slaapt ook beter alleen op haar kamertje, dus zij ligt ook wat meer boven. Ze slaapt ook diep in de draagdoek, maar in de box wil het niet zo goed.
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
In de doek of in de kinderwagen op de gang
Gast- Gast
Baby zal straks boven gaan slapen. Deden we met L. ook altijd.
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Heel verschillend eigenlijk, behalve S lag de eerste periode vooral in de box te slapen.
Ik had nog behoorlijk last van mijn bekken en moest zo min mogelijk traplopen.
Later wou hij niet meer in de box slapen, alleen in zijn eigen bedje/wieg.
Ik had nog behoorlijk last van mijn bekken en moest zo min mogelijk traplopen.
Later wou hij niet meer in de box slapen, alleen in zijn eigen bedje/wieg.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Viva schreef:, zou wat wezen, gniffelSusan schreef:Toen Yrsa een kleine baby was sliep ze vrijwel altijd in de draagdoek of buiten in de wagen (tijdens het wandelen dus, niet dat ik haar in de tuin zette).
Een vriendin van mij heeft al eens als een soort van au-pair in Noorwegen gewerkt en daar is het normaal de baby buiten te laten slapen in de kinderwagen. En dat met tig dekens over omdat het er 's winters ongelooflijk koud is. Ze zeggen dar dat het gezonde lucht is voor de longen.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Hier op kdv kun je kiezen voor buiten slapen. Ik overweef het wel voor voorjaar en zomer.
Flower_L- Ratel
Klopt, mijn moeder heeft ook wel eens gezegd dat ze de kinderwagen in de winter buiten zette om ons te laten slapen.
Schijnt inderdaad gezond te zijn, waarom weet ik niet.
Schijnt inderdaad gezond te zijn, waarom weet ik niet.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Mijn beide kinderen hebben ook vaak buiten geslapen hoor! Ook vaak als ik terug kwam van het wandelen en ze sliepen dan zette ik ze achterin de tuin bij de tuindeuren zodat ik ze in de gaten kon houden, beide sliepen (en de jongste nog vaak) heerlijk in de buitenlucht!
Gast- Gast
In de draagdoek of in zijn bed.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Eigenlijk slaapt ze overal wel.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
Bij mij op mijn werk doen we het ook. We hebben ook 2 bedjes voor buiten voor de peuters(lijkt net een konijnenhok ) Sommige kinderen slapen er heerlijk in!Flower_L schreef:Hier op kdv kun je kiezen voor buiten slapen. Ik overweef het wel voor voorjaar en zomer.
Ouders moeten uiteraard wel toestemming geven! Sommigen willen het niet als het koud is.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Soortgelijke onderwerpen
» Hoelang laten jullie jullie kindjes huilen?
» waar slaapt jullie kindje overdag?
» Laten jullie baby's nu ook water drinken?
» waar laten jullie alles?
» Waar laten jullie al dat speelgoed?
» waar slaapt jullie kindje overdag?
» Laten jullie baby's nu ook water drinken?
» waar laten jullie alles?
» Waar laten jullie al dat speelgoed?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: