Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

+9
Roos
Darius
Liadan
Susan
Nana
Twellie
Tania
Viva
Flower_L
13 plaatsers

Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Flower_L wo 16 jan 2013 - 0:52

J. Slaapt heel onrustig wanneer l thuis is en we alle drie beneden zijn. Ook niet zo gek, een peuter (en bijbehorend speelgoed) produceert immers aardig wat geluid.

Op de dagen dat l er is, gaat j overdag veel naar boven. Daar slaapt hij rustig. Vandaag is l op kdv, en is j meer beneden.


Hoe deden jullie dat? Meer naar boven, of de baby toch beneden laten?

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Tania wo 16 jan 2013 - 0:53

M. sliep meteen al meer boven omdat J. inderdaad echt nog niet zachtjes kan doen dat was veel te onrustig. Kleine slaapjes deed ze soms wel beneden maar als ze echt moe was ging ze naar bed.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Viva wo 16 jan 2013 - 0:55

Ik heb haar overdag in de box, ook als onze grote meid thuis is. Soms komt ze wel moeilijker in slaap maar dan helpt het haar als ze een doekje over haar hoofd heeft. Dat klinkt overigens heel zielig, maar ze kan hem ook weer zelf van haar hoofd afkrijgen hoor :P
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Tania wo 16 jan 2013 - 0:57

Viva schreef:Ik heb haar overdag in de box, ook als onze grote meid thuis is. Soms komt ze wel moeilijker in slaap maar dan helpt het haar als ze een doekje over haar hoofd heeft. Dat klinkt overigens heel zielig, maar ze kan hem ook weer zelf van haar hoofd afkrijgen hoor :P

Haha dat zal wel is vreemde blikken opleveren als je visite hebt Laughing

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Viva wo 16 jan 2013 - 1:02

Tania schreef:
Viva schreef:Ik heb haar overdag in de box, ook als onze grote meid thuis is. Soms komt ze wel moeilijker in slaap maar dan helpt het haar als ze een doekje over haar hoofd heeft. Dat klinkt overigens heel zielig, maar ze kan hem ook weer zelf van haar hoofd afkrijgen hoor Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? 253468018

Haha dat zal wel is vreemde blikken opleveren als je visite hebt Laughing
Denk ik ook wel :P. Tot nu toe nog niemand op zo'n moment in huis gehad, behalve dan familie, ghehe.
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 1:04

Hier sliep ze in haar bedje, ze sliep daar heel goed. Nu ze ouder is wil ze ineens niet meer in bed slapen ( alleen) dus slaapt ze in bij mij, leg ik haar slapend boven neer.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Twellie wo 16 jan 2013 - 1:17

Ze sliep altijd in haar bed en als ze daar niet kon slapen of last had van spugen, zat ze in de draagdoek. Ik wilde niet teveel verschillende slaapplekken omdat ik het rustig voor haar wilde houden.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Nana wo 16 jan 2013 - 1:21

Mijn dochter sliep heel veel in de kinderwagen. Zo kon ik makkelijk met de oudste op pad zonder te wachten tot de jongste klaar was met slapen. Ik zette haar dan vaak in de tuin (in april geboren) of in de gang.
Nana
Nana
Prater
Prater

Aantal berichten : 1219
Punten : 1452
Registratiedatum : 15-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Susan wo 16 jan 2013 - 1:21

Toen Yrsa een kleine baby was sliep ze vrijwel altijd in de draagdoek of buiten in de wagen (tijdens het wandelen dus, niet dat ik haar in de tuin zette).
Susan
Susan
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Viva wo 16 jan 2013 - 1:26

Susan schreef:Toen Yrsa een kleine baby was sliep ze vrijwel altijd in de draagdoek of buiten in de wagen (tijdens het wandelen dus, niet dat ik haar in de tuin zette).
Laughing, zou wat wezen, gniffel
Viva
Viva
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2956
Punten : 3014
Registratiedatum : 02-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Flower_L wo 16 jan 2013 - 1:30

Ow dat vind ik zo janmer aan deze bevalperiode...kan niet lekker wagen buiten zetten.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Liadan wo 16 jan 2013 - 1:33

Hij sliep veel in de draagdoek overdag en dan waren we niet thuis want hij viel alleen in slaap als ik ging lopen. Dus terwijl Y. in een speeltuin speelde, sliep hij in de draagdoek. Soms sliep hij ook thuis in bed. In de box heeft hij nooit geslapen, de eerste maanden heeft hij ook niet in de kinderwagen gelegen want daar huilde hij alleen maar in.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 1:43

S slaapt bijna alles in zijn eigen kamertje. 's Avonds ligt hij beneden, dan is hij erg onrustig en meestal ligt hij 1 keer tussen twee voedingen door beneden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Darius wo 16 jan 2013 - 1:46

E slaapt ook beter alleen op haar kamertje, dus zij ligt ook wat meer boven. Ze slaapt ook diep in de draagdoek, maar in de box wil het niet zo goed.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 1:50

In de doek of in de kinderwagen op de gang

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Roos wo 16 jan 2013 - 2:02

Baby zal straks boven gaan slapen. Deden we met L. ook altijd.

Roos
Prater
Prater

Aantal berichten : 860
Punten : 931
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  PiP wo 16 jan 2013 - 2:44

Heel verschillend eigenlijk, behalve S lag de eerste periode vooral in de box te slapen.
Ik had nog behoorlijk last van mijn bekken en moest zo min mogelijk traplopen.
Later wou hij niet meer in de box slapen, alleen in zijn eigen bedje/wieg.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Twellie wo 16 jan 2013 - 2:45

Viva schreef:
Susan schreef:Toen Yrsa een kleine baby was sliep ze vrijwel altijd in de draagdoek of buiten in de wagen (tijdens het wandelen dus, niet dat ik haar in de tuin zette).
Laughing, zou wat wezen, gniffel

Een vriendin van mij heeft al eens als een soort van au-pair in Noorwegen gewerkt en daar is het normaal de baby buiten te laten slapen in de kinderwagen. En dat met tig dekens over omdat het er 's winters ongelooflijk koud is. Ze zeggen dar dat het gezonde lucht is voor de longen.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Flower_L wo 16 jan 2013 - 2:46

Hier op kdv kun je kiezen voor buiten slapen. Ik overweef het wel voor voorjaar en zomer.

Flower_L
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5580
Punten : 6653
Registratiedatum : 25-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  PiP wo 16 jan 2013 - 2:51

Klopt, mijn moeder heeft ook wel eens gezegd dat ze de kinderwagen in de winter buiten zette om ons te laten slapen.
Schijnt inderdaad gezond te zijn, waarom weet ik niet.

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 3:44

Mijn beide kinderen hebben ook vaak buiten geslapen hoor! Ook vaak als ik terug kwam van het wandelen en ze sliepen dan zette ik ze achterin de tuin bij de tuindeuren zodat ik ze in de gaten kon houden, beide sliepen (en de jongste nog vaak) heerlijk in de buitenlucht!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Gast wo 16 jan 2013 - 3:46

Oh en ook gewoon in de winter hoor!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Luce wo 16 jan 2013 - 3:57

In de draagdoek of in zijn bed.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Shopaholic wo 16 jan 2013 - 5:50

Eigenlijk slaapt ze overal wel.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Jezzie wo 16 jan 2013 - 6:20

Flower_L schreef:Hier op kdv kun je kiezen voor buiten slapen. Ik overweef het wel voor voorjaar en zomer.
Bij mij op mijn werk doen we het ook. We hebben ook 2 bedjes voor buiten voor de peuters(lijkt net een konijnenhok :P) Sommige kinderen slapen er heerlijk in!
Ouders moeten uiteraard wel toestemming geven! Sommigen willen het niet als het koud is.
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag? Empty Re: Meerdere kindjes, waar laten jullie baby overdag?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum