Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.
+49
*Troela*
Dora
Zwerver
ekjir@M
Parisienne
meisje
TukTuk
Sea of Trees
M@niek
Bolleke
Suus
Kalishi
munk
Juutjepetuutje
liesje
Flower_L
Wennes
Steep
Ella
Razz
koNijntje
Sanne
Snoes
yes1984
kwak
Happydobby
Fearie
tweeling
Jezzie
Puggle
June
SarahKey
kwebbeltje
Slakje
Blue flower
Zenna
Teddyaapje
Lejow
Sun88
Laced
Jasmine
CCC
Paper Crown
Floor
Linda
Tania
Printje
Marin
Annemie
53 plaatsers
Pagina 2 van 6
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.
Artemis schreef:waarom in godsnaam niet? Afgezien dat je bij borstvoeding op moet passen voor een melkfontein in de achtbaan....Zenna schreef:Ik zit even aan iets héél anders te denken maar.. mag je eigenlijk wel overal in als je 'net' bevallen bent?
Daarbij, het is alweer ruim 2 maanden geleden, dat is niet 'net' bevallen.
Lekker hoor Printje! 2 nachtjes kan prima toch?
Ik gok dat Printje niet zoveel last heeft van een borstvoedingsfontein
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Slakje- Ratel
- Aantal berichten : 3355
Punten : 3671
Registratiedatum : 10-03-12
Wat leuk zeg en lief van je man. Als het Disney is alvast heel veel plezier!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
haha en dan neemt hij je straks 2 nachten mee naar Terschelling ofzo, oh wat een afknapper dan
SarahKey schreef:haha en dan neemt hij je straks 2 nachten mee naar Terschelling ofzo, oh wat een afknapper dan
Haha, mijn vriend zou dat kunnen doen, gewoon omdat hij weet dat ik dan iets héél erg graag wil en er continu over zeur, en dan iets anders gaat doen (en wat ik heel graag wil wel boekt voor een andere periode, als ik het niet verwacht).
Gast- Gast
Mijn vriend zou het niet eens geheim kunnen houden En die zou wat boeken wat hij leuk zou vinden.Pippa schreef:SarahKey schreef:haha en dan neemt hij je straks 2 nachten mee naar Terschelling ofzo, oh wat een afknapper dan
Haha, mijn vriend zou dat kunnen doen, gewoon omdat hij weet dat ik dan iets héél erg graag wil en er continu over zeur, en dan iets anders gaat doen (en wat ik heel graag wil wel boekt voor een andere periode, als ik het niet verwacht).
Nu heb ik dit jaren terug ook eens gedaan, stiekem een weekendje weg geboekt naar Disney en hem pas een week van te voren verteld. Nu wou ik het wel geheim houden maar dan flipt hij helemaal op de dag dat we weg zouden gaan. Nu had hij nog een week de tijd om te wennen aan het idee. Maar had dat gedaan omdat ik er graag eens heen wou
Artemis schreef:waarom in godsnaam niet? Afgezien dat je bij borstvoeding op moet passen voor een melkfontein in de achtbaan....Zenna schreef:Ik zit even aan iets héél anders te denken maar.. mag je eigenlijk wel overal in als je 'net' bevallen bent?
Bwhahahaha
Dan ben je wel een bezienswaardigheid!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Lejow schreef:Artemis schreef:waarom in godsnaam niet? Afgezien dat je bij borstvoeding op moet passen voor een melkfontein in de achtbaan....Zenna schreef:Ik zit even aan iets héél anders te denken maar.. mag je eigenlijk wel overal in als je 'net' bevallen bent?
Bwhahahaha
Gelukkig weet het hele forum dat Printje toch geen borstvoeding geeft.
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Pfff wat een reactie!! Ik vroeg het me gewoon af! Doe ff normaal!
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
June schreef:Lejow schreef:Artemis schreef:waarom in godsnaam niet? Afgezien dat je bij borstvoeding op moet passen voor een melkfontein in de achtbaan....Zenna schreef:Ik zit even aan iets héél anders te denken maar.. mag je eigenlijk wel overal in als je 'net' bevallen bent?
Bwhahahaha
Gelukkig weet het hele forum dat Printje toch geen borstvoeding geeft.
Haha precies June.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Ik zou het niet kunnen en zeker niet zonder C.iske naar Disney, hij wil daar zo graag naartoe.
Gast- Gast
Leuk printje! Alvast veel plezier maar dat gaat vast goed komen
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wat leuk printje! wat lief van je man. Geniet er van!
Zelf zou ik het niet kunnen nog en al helemaal niet zo ver weg.
Zelf zou ik het niet kunnen nog en al helemaal niet zo ver weg.
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Sunprincess schreef:Ik zou het niet kunnen en zeker niet zonder C.iske naar Disney, hij wil daar zo graag naartoe.
Hij is natuurlijk ouder dan zou ik hem ook meenemen, R weet niet eens wat het is.
Printje- Lady Post-a-lot
Erg leuk Printje! Lekker van genieten!
Ik had zo'n grote mond tijdens de zwangerschap; ik kon mijn kind echt wel een week alleen laten! Ahum...ik kan het echt niet, haha!
Ik had zo'n grote mond tijdens de zwangerschap; ik kon mijn kind echt wel een week alleen laten! Ahum...ik kan het echt niet, haha!
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Haha ik ben ook benieuwd hoor, kan ze ook niet goed missen hoor, het is niet zo dat ik hup in de auto stap en totaal niet meer aan ze denk. Maar kan er nog maar weinig aan veranderen want waar we ook heengaan man heeft al betaald en al.
Printje- Lady Post-a-lot
Komt vast wel goed
tweeling- Prater
- Aantal berichten : 1253
Punten : 1426
Registratiedatum : 07-01-11
Leuk joh! Hoop voor je dat het Disney is!
Ik wil graag als D 2 jaar wordt, weet dat ie er wss niets aan zal hebben maar vind het zelf zo leuk. En zonder hem gaan is geen optie.
Ik wil graag als D 2 jaar wordt, weet dat ie er wss niets aan zal hebben maar vind het zelf zo leuk. En zonder hem gaan is geen optie.
Fearie- Ratel
- Aantal berichten : 3708
Punten : 4239
Leuk joh, als jij je kindjes bij een een voor jou vertrouwde omgeving kan achterlaten prima toch!
Disney is leuk, rock en rollercoaster, tower of terror
Happydobby- Ratel
- Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk printje!
Ik zou ook wel een nachtje weg willen maar ik vind het eigenlijk maar niks als ik J moet achterlaten. Hij zit nu net lekker in z'n vel en dan moet hij ergens anders slapen dus dat houd me tegen, ernstig eigenlijk want bij mijn ouders heeft hij het net zo goed als hier.
Ik zou ook wel een nachtje weg willen maar ik vind het eigenlijk maar niks als ik J moet achterlaten. Hij zit nu net lekker in z'n vel en dan moet hij ergens anders slapen dus dat houd me tegen, ernstig eigenlijk want bij mijn ouders heeft hij het net zo goed als hier.
kwak- Ratel
- Aantal berichten : 3550
Punten : 4042
Registratiedatum : 02-06-11
Happydobby schreef:Leuk joh, als jij je kindjes bij een een voor jou vertrouwde omgeving kan achterlaten prima toch!
Die kan ik écht niet hebben
Maar die R&Rcoaster, die is echt te gaaf.
De allereerste keer dat ik in dat ding ging..... Je hebt natuurlijk geen idee waar je terecht komt. Tot je bij het begin van de achtbaan bent. Je het karretje langzaam ziet komen aanrijden en dan 3..2..1.. POEEEEEEEEEEEF weg is het karretje .
Maar alle shows, en parades en.. *zucht*
Lejow- Lady Post-a-lot
Lejow schreef:Happydobby schreef:Leuk joh, als jij je kindjes bij een een voor jou vertrouwde omgeving kan achterlaten prima toch!
Die kan ik écht niet hebben
Maar die R&Rcoaster, die is echt te gaaf.
De allereerste keer dat ik in dat ding ging..... Je hebt natuurlijk geen idee waar je terecht komt. Tot je bij het begin van de achtbaan bent. Je het karretje langzaam ziet komen aanrijden en dan 3..2..1.. POEEEEEEEEEEEF weg is het karretje .
Maar alle shows, en parades en.. *zucht*
Ik vind de Tower ook geweldig! En BTM. En de Crush Coaster. Nog maar een paar nachtjes slapen en dan (goed, ik mag dan wel niet in de Tower enzo, maar hé, genoeg wat ik wel mag).
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ohh de Crush coaster..
Heb ik ook een leuk verhaal over.
Er stond iedere keer een enorme rij, tot we een keer aan het einde van de dag waren. Toen hebben we denk maar een kwartiertje hoeven wachten.
Staan we vooraan in de rij.. PRIK IK MIJN LENS UIT MIJN OOG!! En ja, je kunt moeilijk zeggen: STTTTTTTOPPPPPPPPP I HEF LOST MAIJ LENS!!!! Dus ik heb mijn vriend beet gepakt, ben ik dat karretje gaan zitten en heb de hele rit met 1 oog dicht beleefd (want ik had echt slechte ogen).
Had ook wel nieuwe lenzen, maar die lagen in het hotel. Dus toen we er uit kwamen die gelijk gaan halen (ik mijn vriend nog steeds vasthoudend haha).
De volgende ochtend gingen we dus gelijk al eerste naar de Crush, want ik had tenslotte niets gezien van die hele rit.
Nou wat een drama was dat zeg hee.
Ik vind achtbanen kicke, maar karretjes die draaien kan ik echt echt niet tegen (zo ook van die kopjes en zweefmolens enzo).
Het rare is, van de rit met 1 lens heb ik echt geen last gehad. Maar dit keer.. Ik kwam er werkelijk echt groen uit.
Heb een uur in dat overdekte stuk gezeten, om een beetje bij te komen..
Tot zover ook de Crush coaster
Heb ik ook een leuk verhaal over.
Er stond iedere keer een enorme rij, tot we een keer aan het einde van de dag waren. Toen hebben we denk maar een kwartiertje hoeven wachten.
Staan we vooraan in de rij.. PRIK IK MIJN LENS UIT MIJN OOG!! En ja, je kunt moeilijk zeggen: STTTTTTTOPPPPPPPPP I HEF LOST MAIJ LENS!!!! Dus ik heb mijn vriend beet gepakt, ben ik dat karretje gaan zitten en heb de hele rit met 1 oog dicht beleefd (want ik had echt slechte ogen).
Had ook wel nieuwe lenzen, maar die lagen in het hotel. Dus toen we er uit kwamen die gelijk gaan halen (ik mijn vriend nog steeds vasthoudend haha).
De volgende ochtend gingen we dus gelijk al eerste naar de Crush, want ik had tenslotte niets gezien van die hele rit.
Nou wat een drama was dat zeg hee.
Ik vind achtbanen kicke, maar karretjes die draaien kan ik echt echt niet tegen (zo ook van die kopjes en zweefmolens enzo).
Het rare is, van de rit met 1 lens heb ik echt geen last gehad. Maar dit keer.. Ik kwam er werkelijk echt groen uit.
Heb een uur in dat overdekte stuk gezeten, om een beetje bij te komen..
Tot zover ook de Crush coaster
Lejow- Lady Post-a-lot
Dinsey is super leuk. En ik snap wel dat je dit even zonder kinderen wilt doen. Ik zou met de kinderen gaan wanneer ze er een blijvende herinnering aan hebben. Ik denk dat het nu zelf op R. nog niet zoveel indruk maakt. Dus daarom zou ik wachten om het met de kinderen te bezoeken. Maar jullie gaan je daar wel vermaken ;-)
yes1984- Prater
- Aantal berichten : 1343
Punten : 1676
Registratiedatum : 24-12-10
Oh, wat zou dat een fijne verrassing zijn zeg! Ik zou het nu zelf nog niet kunnen om zonder mijn zoontje weg te gaan, ik hoop dat het bij jullie (en vooral bij je zoontje dan) meevalt.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie zonder kinderen
» Op vakantie zonder kinderen
» Vrouwen zonder kinderen
» Hoe zit dit? (verlof)
» 'kloof' tussen/met vriendinnen zonder kinderen
» Op vakantie zonder kinderen