Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.
+49
*Troela*
Dora
Zwerver
ekjir@M
Parisienne
meisje
TukTuk
Sea of Trees
M@niek
Bolleke
Suus
Kalishi
munk
Juutjepetuutje
liesje
Flower_L
Wennes
Steep
Ella
Razz
koNijntje
Sanne
Snoes
yes1984
kwak
Happydobby
Fearie
tweeling
Jezzie
Puggle
June
SarahKey
kwebbeltje
Slakje
Blue flower
Zenna
Teddyaapje
Lejow
Sun88
Laced
Jasmine
CCC
Paper Crown
Floor
Linda
Tania
Printje
Marin
Annemie
53 plaatsers
Pagina 1 van 6
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.
Man heeft voor over twee weken een verrassing voor mij geregeld, zonder kinderen. We gaan samen twee nachtjes naar...???? Geen idee en de kinderen zijn bij opa en oma.
Ik gok dat we naar Disneyland gaan, daar wil ik heel graag heen al jaren. Man heeft alleen als hints gegeven dat het niet in de buurt is, dat we dus niet 123 thuis zijn en dat ik het zeker heel leuk vind en dat het nu buiten het seizoen een stuk goedkoper is.
Dat kan dus voor mij maar een ding zijn haha. Eerst riep ik heel erg voor Disney zou ik ze meteen bij opa en oma laten maar ik vind het nu toch wel spannend. Om N maak ik me de minste zorgen, zij vindt alles wel prima maar R hangt enorm aan mij.
Zijn hier nog meer mensen die in hun verlof samen weg zijn geweest en hoe vond je dat uiteindelijk? Ik weet dat er hier vast mensen zijn die het absoluut niet snappen, het raar vinden en weet ik wat maar man zegt, en dat klopt wel, dit is nog het enigste moment om er samen heen te gaan buiten de drukste periode. Ik kan geen vrij krijgen op mijn werk dus dit is eigenlijk de ideale tijd wat dat betreft. We willen perse zonder kinderen eerst naar Disney omdat toen man er was met zijn werk wel gezien heeft dat kinderen, en jij zelf ook, onder de vier jaar er niets aan heeft.
Ik gok dat we naar Disneyland gaan, daar wil ik heel graag heen al jaren. Man heeft alleen als hints gegeven dat het niet in de buurt is, dat we dus niet 123 thuis zijn en dat ik het zeker heel leuk vind en dat het nu buiten het seizoen een stuk goedkoper is.
Dat kan dus voor mij maar een ding zijn haha. Eerst riep ik heel erg voor Disney zou ik ze meteen bij opa en oma laten maar ik vind het nu toch wel spannend. Om N maak ik me de minste zorgen, zij vindt alles wel prima maar R hangt enorm aan mij.
Zijn hier nog meer mensen die in hun verlof samen weg zijn geweest en hoe vond je dat uiteindelijk? Ik weet dat er hier vast mensen zijn die het absoluut niet snappen, het raar vinden en weet ik wat maar man zegt, en dat klopt wel, dit is nog het enigste moment om er samen heen te gaan buiten de drukste periode. Ik kan geen vrij krijgen op mijn werk dus dit is eigenlijk de ideale tijd wat dat betreft. We willen perse zonder kinderen eerst naar Disney omdat toen man er was met zijn werk wel gezien heeft dat kinderen, en jij zelf ook, onder de vier jaar er niets aan heeft.
Laatst aangepast door Printje op do 4 apr 2013 - 20:48; in totaal 3 keer bewerkt
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.
Ik ben nooit weg geweest, maar wat superleuk en lief van je man!!!! Alvast heel veel plezier!!
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Geen ervaring natuurlijk, maar zou het wel heel leuk voor je vinden als je nu dan toch echt naar Disney gaat! Ik duim voor je! (Maar iets anders is natuurlijk ook heel leuk, als het toch iets anders blijkt te zijn)
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik schat zo in, mijn man kennende, dat het wel Disney is. Iets anders zoals een stedentrip kan altijd ook makkelijker in het weekend bijv en dit is iets wat ik al erg lang wil haha
Printje- Lady Post-a-lot
Ik vind best dat je twee nachtjes weg kan hoor in je verlof. Denk ook dat je kindjes er geen last van hebben. Voor mijzelf was het te vroeg geweest en ik zou ook echt niet zonder kinderen naar Disney gaan want ik weet zeker dat ze dat onwijs leuk zouden vinden.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Ik denk dat R het ook leuk zou vinden maar ik wil lekker egoïstisch eerst zelf en ewoon zonder moeilijk doen overal in kunnen gaan. Enals het dat is, Disney dus, vrees ik nu al voor mijn salaris.
Printje- Lady Post-a-lot
Het is soms prima om egoistisch te zijn hoor, veel plezier alvast!
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Met of zonder kinderen naar Disney is gewoon echt een compleet andere ervaring. Ik ben zowel als kind als volwassene in Disney geweest (meerdere keren, als 8jarige, 12jarige, 15jarige en 25jarige) en ik vond het altijd super leuk, maar wel echt heel erg anders ervaren. Als volwassenen met z'n tweetjes kan je lekker alle attracties zelf proberen, ook de achtbanen enzo, en met kinderen moet je toch je aanpassen aan de leeftijd van de kinderen en de desbetreffende attracties (en dat zijn er op R's leeftijd nog niet zo heel veel). Dus ik snap het echt heeeeel goed dat je eerst een keertje alleen als volwassenen wilt!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ik zou het zelf niet doen. Maar het klinkt nu wel als de ideale omstandigheid om het wel te doen. En als je er zelf ook geen moeite mee heb, gewoon heerlijk van genieten!
Disney is zo leuk!!!
En inderdaad, op de leeftijd van R. is er echt weinig aan en mis je zelf de aller leukste dingen.
Disney is zo leuk!!!
En inderdaad, op de leeftijd van R. is er echt weinig aan en mis je zelf de aller leukste dingen.
Linda- Ratel
- Aantal berichten : 7118
Punten : 7577
Dank je marin, je beschrijft het precies goed.
Dank je Tania, ondanks dat ik het ook wel moeilijk vind natuurlijk.
Dank je Tania, ondanks dat ik het ook wel moeilijk vind natuurlijk.
Printje- Lady Post-a-lot
Wat leuk dat hij wat heeft geregeld. Mijn man heeft me voor mijn verjaardag een weekend weg cadeau gedaan, zonder zoon die blijft bij opa en oma.
Het is nog niet geboekt want we moeten even goed uitzoeken wanneer het kan met onze beide banen.
Wel spannend dat je niet weet waar naar toe.
Het is nog niet geboekt want we moeten even goed uitzoeken wanneer het kan met onze beide banen.
Wel spannend dat je niet weet waar naar toe.
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Ik zou zo J. in mijn moeders armen droppen en makkelijke schoenen aantrekken en mijn mini mouse oortjes opdoen en klaar staan omt e vertrekken. Man wat vind ik DISNEY leuk!! Geen zorg om de kids ze zijn dan even 2 dagen iemand anders probleem. haha
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Haha pc, ik ben er nog nooit geweest maar jij spreekt uit ervaring lees ik.
Printje- Lady Post-a-lot
Geen ervaring hier, heb N. nog nooit laten logeren eigenlijk. Maar wat een superlieve man heb je Printje! Lekker genieten!
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Disney is leuk!! Hoop voor je dat je daar heen gaat (ben wel benieuwd wanneer je dan gaat trouwens).
En zonder kinderen heb je daar wel als voordeel dat je ongestoord alle achtbanen en dergelijke kan doen waar de kinderen nog niet in mogen.
En zonder kinderen heb je daar wel als voordeel dat je ongestoord alle achtbanen en dergelijke kan doen waar de kinderen nog niet in mogen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
O, ik hou van Disney, ik zou er willen wonen, haha!Printje schreef:Haha pc, ik ben er nog nooit geweest maar jij spreekt uit ervaring lees ik.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
We gaan dan van 1-3 april, dat heeft ie wel al verklapt.
Printje- Lady Post-a-lot
Wat super leuk printje! Ik moest er toendertijd niet aan denken om L. al een weekend weg te brengen, maar nu heb ik daar geen problemen meer mee. Wij gaan volgende maand samen een weekend naar Barcelona zonder L, heerlijk! Alvast heel veel plezier!
Laced- Kletskop
- Aantal berichten : 1634
Punten : 1993
Printje schreef:We gaan dan van 1-3 april, dat heeft ie wel al verklapt.
Dan zijn wij net weer thuis. Is overigens wel een redelijk drukke periode hoor, zo net na de Pasen. 1 april is Tweede Paasdag en die week hebben zowel Spanje als Groot Brittannië wel vakantie en Engelsen en Spanjaarden zie je daar best veel.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Oh wat super leuk van je man, waar je ook naartoe gaat. Inderdaad als je in het onderwijs werkt heb je niet veel mogelijkheden buiten de drukke periodes ook, dus lekker van genieten! Ik zou mijn kleintje niet achter kunnen laten, als ik zo ver weg ben, maar alleen maar fijn dat jij dat wel kunt, genieten dus. Krijg je ook geen spijt dat je je verlof niet hebt ingekort, had je over nagedacht toch?
Sun88- Prater
- Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12
Als je naar Disney gaat... kruip ik in je koffer
Nee even serieus, gewoon doen, de kans pakken en lekker van genieten
Nee even serieus, gewoon doen, de kans pakken en lekker van genieten
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Ik zou het niet 'kunnen' om ze snel na de geboorte mn kindje 'zolang' uit handen te geven. Tenminste, bij T. had ik dat niet leuk gevonden en zou ik me niet kunnen ontspannen, maar misschien dat dat bij de 2e anders is. Maar als jullie het willen, waarom niet? Ga lekker genieten. En Disney zou ik idd ook niet doen met kleine kinderen.
Teddyaapje- Ratel
- Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10
Ik zit even aan iets héél anders te denken maar.. mag je eigenlijk wel overal in als je 'net' bevallen bent?
Zenna- Fluisteraar
- Aantal berichten : 362
Punten : 388
Registratiedatum : 07-06-11
waarom in godsnaam niet? Afgezien dat je bij borstvoeding op moet passen voor een melkfontein in de achtbaan....Zenna schreef:Ik zit even aan iets héél anders te denken maar.. mag je eigenlijk wel overal in als je 'net' bevallen bent?
Daarbij, het is alweer ruim 2 maanden geleden, dat is niet 'net' bevallen.
Lekker hoor Printje! 2 nachtjes kan prima toch?
Gast- Gast
Lekker van gaan genieten meid!! Je kids zijn in goede handen en komt vast helemaal goed.
Blue flower- Prater
- Aantal berichten : 1164
Punten : 1354
Pagina 1 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie zonder kinderen
» Op vakantie zonder kinderen
» Vrouwen zonder kinderen
» Hoe zit dit? (verlof)
» 'kloof' tussen/met vriendinnen zonder kinderen
» Op vakantie zonder kinderen