Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.
+49
*Troela*
Dora
Zwerver
ekjir@M
Parisienne
meisje
TukTuk
Sea of Trees
M@niek
Bolleke
Suus
Kalishi
munk
Juutjepetuutje
liesje
Flower_L
Wennes
Steep
Ella
Razz
koNijntje
Sanne
Snoes
yes1984
kwak
Happydobby
Fearie
tweeling
Jezzie
Puggle
June
SarahKey
kwebbeltje
Slakje
Blue flower
Zenna
Teddyaapje
Lejow
Sun88
Laced
Jasmine
CCC
Paper Crown
Floor
Linda
Tania
Printje
Marin
Annemie
53 plaatsers
Pagina 5 van 6
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Re: Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.
Ik ging vorig jaar met een hele groep meiden van hier naar de Efteling, en toen heb ik mijn zoon echt niet meegenomen. Als ik met een paar mensen zou gaan, dan zou ik mijn zoon wel meenemen. Maar met zo'n grote groep had ik het idee dat ik alleen maar 'tot last' zou zijn dan.
Ik snap het in het geval van Printje wel.
Ik snap het in het geval van Printje wel.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Wat stom eigenlijk dat er meteen weer negatieve reacties worden gegeven in de trant van, ik zou het écht niet kunnen laat ze lekker plezier hebben zeg.
Sea of Trees- Kletskop
Wat fijn dat jullie lekker hebben genoten!
Wij gaan ook naar disney dit jaar, ik heb er zin in!
Wij gaan ook naar disney dit jaar, ik heb er zin in!
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een ontzettend leuke actie was dit van je man. En wat fijn dat jullie zo genoten hebben!
Sanne- Ratel
- Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10
Het is idd omgevlogen, heb er zo enorm van genoten. Een dag had R ook nog wel getrokken maar je ziet serieus alleen maar kleine kinderen huilen huilen huilen, of slapen. Daar vind ik het veel te duur voor.
Het was een enorme verrassing dat we daarheen gingen.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Sea of Trees schreef:Wat stom eigenlijk dat er meteen weer negatieve reacties worden gegeven in de trant van, ik zou het écht niet kunnen laat ze lekker plezier hebben zeg.
Waarom is dat per definitie negatief?
In een laatst gekocht topic worden toch ook gewoon reacties gegeven als: 'niet mijn smaak' of 'dat zou ik niet zo snel aantrekken'. Daar is toch ook niks mis mee? Waarom is een reactie als 'dat zou ik niet kunnen' dan negatief? Dat hoeft toch niet te betekenen dat we afkeuren dat Printje alleen met haar man gaat of dat ze samen geen plezier mogen hebben?
Ik vind het een hartstikke leuke actie van Printjes man, ontzettend lief ook. En ik geef ze groot gelijk dat ze nu het even kan lekker met zijn tweetjes henben genoten. Niks mis mee om dat wel te doen.
Jasmine- Ratel
- Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11
Ik vond de reactie van Sunprincess een erg negatieve lading hebben. Ik vind dat jammer in een topic als deze. Als er nou om meningen gevraagd werd, oke.....daarbij vind ik kleding niet te vergelijken met kinderen.
Sea of Trees- Kletskop
Wat fijnPrintje schreef:Het is idd omgevlogen, heb er zo enorm van genoten. Een dag had R ook nog wel getrokken maar je ziet serieus alleen maar kleine kinderen huilen huilen huilen, of slapen. Daar vind ik het veel te duur voor.
Sea of Trees- Kletskop
Sea of Trees schreef:Ik vond de reactie van Sunprincess een erg negatieve lading hebben. Ik vind dat jammer in een topic als deze. Als er nou om meningen gevraagd werd, oke.....daarbij vind ik kleding niet te vergelijken met kinderen.
Dank je wel, zo voelde het idd ook.
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Sea of Trees schreef:Ik vond de reactie van Sunprincess een erg negatieve lading hebben. Ik vind dat jammer in een topic als deze. Als er nou om meningen gevraagd werd, oke.....daarbij vind ik kleding niet te vergelijken met kinderen.
Dank je wel, zo voelde het idd ook.
Sorry dan als je mijn reactie ook als negatief hebt ervaren, want zo bedoelde ik het absoluut niet. En nogmaals: fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Jasmine- Ratel
Wat super lief van je man! En ook al heb ik geen kinderen en kan ik er misschien niet goed over oordelen, maar ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor! Kinderen die wat ouder zijn, hebben er veel meer aan. Waarom dan zoveel geld nu betalen, terwijl de kinderen toch in weinig attracties kunnen, en zelf kan je dan ook nergens in. Dan kan je beter over een paar jaar met het hele gezin gaan. Heerlijk toch als je lekker met zijn 2en weg kan en kan genieten, wetende dat je kinderen goed worden opgevangen.
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Jasmine, ik doelde niet op jou eigenlijk. Je mag ook best zeggen dat je het zelf niet zou doen maar idd de manier waarop was bij sunprincess gewoon niet echt fijn.
Ik heb echt echt enorm genoten, nooit gedacht dat ik dat kon zonder kids erbij. Maar her was heerlijk om weer ff gewoon samen te zijn zonder te moeten zorgen als je begrijpt wat ik bedoel.
We zijn bijv. , het was niet echt druk, 3 x achter elkaar in de tower of terror geweest, met kinderen kan dat allemaal niet, maar over 5 jaar gaan we met de kinderen, dan zijnde 10 jaar getrouwd.
We gingen nu om mijn verjaardag te vieren, te vieren dat we bijna 5 jaar getrouwd zijn en 10 jaar samen zijn.
Ik heb echt echt enorm genoten, nooit gedacht dat ik dat kon zonder kids erbij. Maar her was heerlijk om weer ff gewoon samen te zijn zonder te moeten zorgen als je begrijpt wat ik bedoel.
We zijn bijv. , het was niet echt druk, 3 x achter elkaar in de tower of terror geweest, met kinderen kan dat allemaal niet, maar over 5 jaar gaan we met de kinderen, dan zijnde 10 jaar getrouwd.
We gingen nu om mijn verjaardag te vieren, te vieren dat we bijna 5 jaar getrouwd zijn en 10 jaar samen zijn.
Printje- Lady Post-a-lot
Wauw, drie keer achter elkaar de Tower, doe je goed! Dat red je normaal niet en al helemaal niet met kinderen erbij.
En ik begrijp precies wat je bedoelt, soms is het heerlijk om er samen even op uit te gaan en niet te hoeven zorgen. Toegegeven: erg ideaal is het niet als je steeds op momenten dat het niet uitkomt een toiletblok op moet zoeken, omdat dochter wat onaangename geuren verspreidt
En ik begrijp precies wat je bedoelt, soms is het heerlijk om er samen even op uit te gaan en niet te hoeven zorgen. Toegegeven: erg ideaal is het niet als je steeds op momenten dat het niet uitkomt een toiletblok op moet zoeken, omdat dochter wat onaangename geuren verspreidt
Jasmine- Ratel
Idd jasmine, en natuurlijk heb ik ook gedacht van we gaan zeker met de kinderen terug maar dit was echt heerlijk. En die avondshow, echt echt zoooooo mooi. Is nu een speciale omdat ze 20 jaar bestaan.
Printje- Lady Post-a-lot
Ik geef je echt helemaal groot gelijk. Disney is voor jong en oud leuk. Nu was het even tijd om zelf pret te maken. Die keer samen met R en N komt nog wel over paar jaar.
Echt heel leuk dat jullie gegaan zijn en hebben genoten! Ik vind het stoer van je!
Echt heel leuk dat jullie gegaan zijn en hebben genoten! Ik vind het stoer van je!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Jaaaa, Disney Dreams! Die is echt supergaaf, zo ontzettend mooi. Echt de beste show die ik daar ooit gezien heb.
En je hoeft je echt niet te verdedigen dat je zonder kinderen zo genoten hebt hoor. Disney bestaat over een paar jaar ook nog wel.
En je hoeft je echt niet te verdedigen dat je zonder kinderen zo genoten hebt hoor. Disney bestaat over een paar jaar ook nog wel.
Jasmine- Ratel
Marin schreef:Ik geef je echt helemaal groot gelijk. Disney is voor jong en oud leuk. Nu was het even tijd om zelf pret te maken. Die keer samen met R en N komt nog wel over paar jaar.
Dank je wel, fijn om te lezen. Ik vond het ook best stoer van mezelf, ' zolang' zonder de kindjes maar het ging best goed, echt heb zo enorm genoten.
Jasmine, die show idd, we stonden helemaal vooraan, moesten wel een uur wachten maar een half uur vantevoren kon je al geen kant meer op zo druk. De parade was ook geweldig leuk.
Printje- Lady Post-a-lot
Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Disney is ook gewoon zo leuk
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! Lekker tijd voor elkaar heerlijk!
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben samen!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben. Tijd vliegt om als het leuk is.
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Ah wat leuk dat het toch Disney is geworden Printje! Fijn dat jullie zo genoten hebben!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Snoes ja hè, de foto's zijn ook echt gaaf geworden. Over vijf jaar gaan we sowieso terug met de kinderen haha voor die tijd is N er nog t jong voor en alleen met R vind ik ook weer zoiets.
Zal morgen eens wat foto's plaatsen.
Zal morgen eens wat foto's plaatsen.
Printje- Lady Post-a-lot
Wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben.
Nog wat geshopt voor R. en N.?
Nog wat geshopt voor R. en N.?
meisje- Prater
- Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10
Meisje, uiteraard Echt serieus die winkels, ik werd gek hahahha
Voor R hadden we een kegelspel van Cars, hij vindt het helemaal geweldig, bestek en een rietje an Cars. Voor N hadden we een hele lieve knuffel en voor onszelf twee Disney traditions beeldjes ( die spaar ik) heb me eigenlijk dus heel goed ingehouden maar het is daar allemaal ook zo duur, en kleertjes vond ik zonde.
Voor R hadden we een kegelspel van Cars, hij vindt het helemaal geweldig, bestek en een rietje an Cars. Voor N hadden we een hele lieve knuffel en voor onszelf twee Disney traditions beeldjes ( die spaar ik) heb me eigenlijk dus heel goed ingehouden maar het is daar allemaal ook zo duur, en kleertjes vond ik zonde.
Printje- Lady Post-a-lot
Pagina 5 van 6 • 1, 2, 3, 4, 5, 6
Soortgelijke onderwerpen
» Vakantie zonder kinderen
» Op vakantie zonder kinderen
» Vrouwen zonder kinderen
» Hoe zit dit? (verlof)
» 'kloof' tussen/met vriendinnen zonder kinderen
» Op vakantie zonder kinderen