Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.

+49
*Troela*
Dora
Zwerver
ekjir@M
Parisienne
meisje
TukTuk
Sea of Trees
M@niek
Bolleke
Suus
Kalishi
munk
Juutjepetuutje
liesje
Flower_L
Wennes
Steep
Ella
Razz
koNijntje
Sanne
Snoes
yes1984
kwak
Happydobby
Fearie
tweeling
Jezzie
Puggle
June
SarahKey
kwebbeltje
Slakje
Blue flower
Zenna
Teddyaapje
Lejow
Sun88
Laced
Jasmine
CCC
Paper Crown
Floor
Linda
Tania
Printje
Marin
Annemie
53 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina. - Pagina 5 Empty Re: Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.

Bericht  Sea of Trees wo 3 apr 2013 - 6:20

Ik ging vorig jaar met een hele groep meiden van hier naar de Efteling, en toen heb ik mijn zoon echt niet meegenomen. Als ik met een paar mensen zou gaan, dan zou ik mijn zoon wel meenemen. Maar met zo'n grote groep had ik het idee dat ik alleen maar 'tot last' zou zijn dan.

Ik snap het in het geval van Printje wel.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina. - Pagina 5 Empty Re: Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina.

Bericht  Sea of Trees wo 3 apr 2013 - 6:22

Wat stom eigenlijk dat er meteen weer negatieve reacties worden gegeven in de trant van, ik zou het écht niet kunnen Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina. - Pagina 5 1270000679 laat ze lekker plezier hebben zeg.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Floor wo 3 apr 2013 - 6:51

Wat fijn dat jullie lekker hebben genoten!
Wij gaan ook naar disney dit jaar, ik heb er zin in!
Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Sanne wo 3 apr 2013 - 6:55

Wat een ontzettend leuke actie was dit van je man. En wat fijn dat jullie zo genoten hebben!

Sanne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3628
Punten : 3755
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Printje wo 3 apr 2013 - 7:23

Het is idd omgevlogen, heb er zo enorm van genoten. Een dag had R ook nog wel getrokken maar je ziet serieus alleen maar kleine kinderen huilen huilen huilen, of slapen. Daar vind ik het veel te duur voor.

Het was een enorme verrassing dat we daarheen gingen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Jasmine wo 3 apr 2013 - 7:38

Sea of Trees schreef:Wat stom eigenlijk dat er meteen weer negatieve reacties worden gegeven in de trant van, ik zou het écht niet kunnen Weg zonder kinderen in verlof.Foto's op laatste pagina. - Pagina 5 1270000679 laat ze lekker plezier hebben zeg.

Waarom is dat per definitie negatief?

In een laatst gekocht topic worden toch ook gewoon reacties gegeven als: 'niet mijn smaak' of 'dat zou ik niet zo snel aantrekken'. Daar is toch ook niks mis mee? Waarom is een reactie als 'dat zou ik niet kunnen' dan negatief? Dat hoeft toch niet te betekenen dat we afkeuren dat Printje alleen met haar man gaat of dat ze samen geen plezier mogen hebben?

Ik vind het een hartstikke leuke actie van Printjes man, ontzettend lief ook. En ik geef ze groot gelijk dat ze nu het even kan lekker met zijn tweetjes henben genoten. Niks mis mee om dat wel te doen.

Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Bericht  Sea of Trees wo 3 apr 2013 - 7:51

Ik vond de reactie van Sunprincess een erg negatieve lading hebben. Ik vind dat jammer in een topic als deze. Als er nou om meningen gevraagd werd, oke.....daarbij vind ik kleding niet te vergelijken met kinderen.
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Sea of Trees wo 3 apr 2013 - 7:52

Printje schreef:Het is idd omgevlogen, heb er zo enorm van genoten. Een dag had R ook nog wel getrokken maar je ziet serieus alleen maar kleine kinderen huilen huilen huilen, of slapen. Daar vind ik het veel te duur voor.

Het was een enorme verrassing dat we daarheen gingen.
Wat fijn smile
Sea of Trees
Sea of Trees
Kletskop
Kletskop

Bericht  Printje wo 3 apr 2013 - 7:55

Sea of Trees schreef:Ik vond de reactie van Sunprincess een erg negatieve lading hebben. Ik vind dat jammer in een topic als deze. Als er nou om meningen gevraagd werd, oke.....daarbij vind ik kleding niet te vergelijken met kinderen.

Dank je wel, zo voelde het idd ook.

Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine wo 3 apr 2013 - 8:03

Printje schreef:
Sea of Trees schreef:Ik vond de reactie van Sunprincess een erg negatieve lading hebben. Ik vind dat jammer in een topic als deze. Als er nou om meningen gevraagd werd, oke.....daarbij vind ik kleding niet te vergelijken met kinderen.

Dank je wel, zo voelde het idd ook.

Sorry dan als je mijn reactie ook als negatief hebt ervaren, want zo bedoelde ik het absoluut niet. En nogmaals: fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  TukTuk wo 3 apr 2013 - 8:08

Wat super lief van je man! En ook al heb ik geen kinderen en kan ik er misschien niet goed over oordelen, maar ik zou hetzelfde gedaan hebben hoor! Kinderen die wat ouder zijn, hebben er veel meer aan. Waarom dan zoveel geld nu betalen, terwijl de kinderen toch in weinig attracties kunnen, en zelf kan je dan ook nergens in. Dan kan je beter over een paar jaar met het hele gezin gaan. Heerlijk toch als je lekker met zijn 2en weg kan en kan genieten, wetende dat je kinderen goed worden opgevangen.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046

Bericht  Printje wo 3 apr 2013 - 8:09

Jasmine, ik doelde niet op jou eigenlijk. Je mag ook best zeggen dat je het zelf niet zou doen maar idd de manier waarop was bij sunprincess gewoon niet echt fijn.

Ik heb echt echt enorm genoten, nooit gedacht dat ik dat kon zonder kids erbij. Maar her was heerlijk om weer ff gewoon samen te zijn zonder te moeten zorgen als je begrijpt wat ik bedoel.

We zijn bijv. , het was niet echt druk, 3 x achter elkaar in de tower of terror geweest, met kinderen kan dat allemaal niet, maar over 5 jaar gaan we met de kinderen, dan zijnde 10 jaar getrouwd.
We gingen nu om mijn verjaardag te vieren, te vieren dat we bijna 5 jaar getrouwd zijn en 10 jaar samen zijn.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Jasmine wo 3 apr 2013 - 8:20

Wauw, drie keer achter elkaar de Tower, doe je goed! Dat red je normaal niet en al helemaal niet met kinderen erbij.

En ik begrijp precies wat je bedoelt, soms is het heerlijk om er samen even op uit te gaan en niet te hoeven zorgen. Toegegeven: erg ideaal is het niet als je steeds op momenten dat het niet uitkomt een toiletblok op moet zoeken, omdat dochter wat onaangename geuren verspreidt Wink
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Printje wo 3 apr 2013 - 8:25

Idd jasmine, en natuurlijk heb ik ook gedacht van we gaan zeker met de kinderen terug maar dit was echt heerlijk. En die avondshow, echt echt zoooooo mooi. Is nu een speciale omdat ze 20 jaar bestaan.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Marin wo 3 apr 2013 - 8:33

Ik geef je echt helemaal groot gelijk. Disney is voor jong en oud leuk. Nu was het even tijd om zelf pret te maken. Die keer samen met R en N komt nog wel over paar jaar.
Echt heel leuk dat jullie gegaan zijn en hebben genoten! Ik vind het stoer van je!
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Bericht  Jasmine wo 3 apr 2013 - 8:33

Jaaaa, Disney Dreams! Die is echt supergaaf, zo ontzettend mooi. Echt de beste show die ik daar ooit gezien heb.

En je hoeft je echt niet te verdedigen dat je zonder kinderen zo genoten hebt hoor. Disney bestaat over een paar jaar ook nog wel.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Bericht  Printje wo 3 apr 2013 - 8:41

Marin schreef:Ik geef je echt helemaal groot gelijk. Disney is voor jong en oud leuk. Nu was het even tijd om zelf pret te maken. Die keer samen met R en N komt nog wel over paar jaar.
Echt heel leuk dat jullie gegaan zijn en hebben genoten! Ik vind het stoer van je!

Dank je wel, fijn om te lezen. Ik vond het ook best stoer van mezelf, ' zolang' zonder de kindjes maar het ging best goed, echt heb zo enorm genoten.

Jasmine, die show idd, we stonden helemaal vooraan, moesten wel een uur wachten maar een half uur vantevoren kon je al geen kant meer op zo druk. De parade was ook geweldig leuk.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Puggle wo 3 apr 2013 - 9:52

Wat fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad! Disney is ook gewoon zo leuk :cheering:
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Bericht  kwebbeltje wo 3 apr 2013 - 18:57

Wat fijn dat jullie het zo naar je zin hebben gehad! Lekker tijd voor elkaar heerlijk!
kwebbeltje
kwebbeltje
Prater
Prater

Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12

Bericht  Jezzie wo 3 apr 2013 - 19:36

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben samen!
Jezzie
Jezzie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Ella wo 3 apr 2013 - 22:00

Fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben. Tijd vliegt om als het leuk is.
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768

Bericht  Snoes wo 3 apr 2013 - 22:36

Ah wat leuk dat het toch Disney is geworden Printje! Fijn dat jullie zo genoten hebben! :cheering:

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  Printje do 4 apr 2013 - 7:46

Snoes ja hè, de foto's zijn ook echt gaaf geworden. Over vijf jaar gaan we sowieso terug met de kinderen haha voor die tijd is N er nog t jong voor en alleen met R vind ik ook weer zoiets.

Zal morgen eens wat foto's plaatsen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  meisje do 4 apr 2013 - 8:18

Wat fijn dat jullie het zo leuk gehad hebben.
Nog wat geshopt voor R. en N.?
meisje
meisje
Prater
Prater

Aantal berichten : 802
Punten : 872
Registratiedatum : 24-12-10

Bericht  Printje do 4 apr 2013 - 8:22

Meisje, uiteraard angel Echt serieus die winkels, ik werd gek hahahha

Voor R hadden we een kegelspel van Cars, hij vindt het helemaal geweldig, bestek en een rietje an Cars. Voor N hadden we een hele lieve knuffel en voor onszelf twee Disney traditions beeldjes ( die spaar ik) heb me eigenlijk dus heel goed ingehouden maar het is daar allemaal ook zo duur, en kleertjes vond ik zonde.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: