Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat het met...

+35
Happinaz
Burgemeester Nicky
Rush
studiebol
Steep
Parisienne
Burgemeester Irene
Blond
Toet
Blair
Lady4
Paper Crown
VeryCherry
Kowalski
Bliss
Charles
xxjojootjexx
Capt'n Zero
Elliot
Reva
Saga
Marin
Roza
ShallY
Alex
Snoes
Prosecco
ExpressoB
Sea of Trees
Japie
Lejow
Burn
Minx
Carra
Fearie
39 plaatsers

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 1:18

Laten we alles weer lekker op gaan ratelen!!

Zusje en ik spreken elkaar niet, smikkell gelooft in haar eigen leugens, ze zit opgenomen. Hoe het ondertussen gaat weet ik niet. Maar het heeft een hoop slapeloze nachten, wat energie, een zooi kilometers en tranen gekost.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Paper Crown wo 20 maa 2013 - 1:18

Lady4 schreef:
Rood schreef:Ja, wat jij zegt snap ik ook niet zo goed. En dan niet 'snap' in de zin van dat ik het raar vind, maar gewoon dat het zo complex is dat ik het niet kan volgen. Maar dat komt denk ik ook omdat ik Smikkel totaal niet ken en niet weet wat haar problemen zijn. Op het forum vond ik haar tergend vervelend en heb me dus niet zo in haar verdiept.

Ik ook en toen ik haar ontmoette bij een feestje van Feline vond ik haar in real life net zo. Hoe zij kon roddelen over forummers en daarin echt mensen probeerde mee te nemen. Triest.

Heeft ze wat over mij gezegd?!

Ik ben blij dat Zus terug is, ik mocht en mag haar wel, maar ik vond het niet leuk te horen dat ze ook dingen had doorgeluld over het Biechttopic. Niet dat ik ooit gebiecht heb, maar voor de mensen die het wel hebben gedaan moet het afschuwelijk geweest zijn,
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 1:20

Oprakelen hoeft voor mij helemaal niet. Ik ben oprecht geïnteresseerd in wat er nou toch allemaal verkeerd is gegaan, maar ik begrijp het ook heel goed als je dat niet wilt vertellen. Het is heel naar voor jullie dat het zo veel gekost heeft, ook al had ik dat zelf (waarschijnlijk) niet gedaan.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 1:23

Rood schreef:Oprakelen hoeft voor mij helemaal niet. Ik ben oprecht geïnteresseerd in wat er nou toch allemaal verkeerd is gegaan, maar ik begrijp het ook heel goed als je dat niet wilt vertellen. Het is heel naar voor jullie dat het zo veel gekost heeft, ook al had ik dat zelf (waarschijnlijk) niet gedaan.

Als iemand in de shit zit, dan trek je daar toch niet gelijk je handen vanaf? En voor je het weet zit je er middenin.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Blair wo 20 maa 2013 - 1:25

Reva schreef:
Rood schreef:Oprakelen hoeft voor mij helemaal niet. Ik ben oprecht geïnteresseerd in wat er nou toch allemaal verkeerd is gegaan, maar ik begrijp het ook heel goed als je dat niet wilt vertellen. Het is heel naar voor jullie dat het zo veel gekost heeft, ook al had ik dat zelf (waarschijnlijk) niet gedaan.

Als iemand in de shit zit, dan trek je daar toch niet gelijk je handen vanaf? En voor je het weet zit je er middenin.

Wat Rood denk ik bedoeld is; waarom zou je zo ver gaan voor een "forum-vriendin"? Althans dat is wat ik uit haar posts haal. Correct me if im wrong Rood.
Blair
Blair
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1796
Punten : 2154
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Toet wo 20 maa 2013 - 1:28

Babydoll schreef:
Reva schreef:
Rood schreef:Oprakelen hoeft voor mij helemaal niet. Ik ben oprecht geïnteresseerd in wat er nou toch allemaal verkeerd is gegaan, maar ik begrijp het ook heel goed als je dat niet wilt vertellen. Het is heel naar voor jullie dat het zo veel gekost heeft, ook al had ik dat zelf (waarschijnlijk) niet gedaan.

Als iemand in de shit zit, dan trek je daar toch niet gelijk je handen vanaf? En voor je het weet zit je er middenin.

Wat Rood denk ik bedoeld is; waarom zou je zo ver gaan voor een "forum-vriendin"? Althans dat is wat ik uit haar posts haal. Correct me if im wrong Rood.

Omdat deze vriendschap veel verder ging dan dat.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Toet wo 20 maa 2013 - 1:29

Reva en Zazou, ik vind het fijn dat jullie het verhaal hier komen doen en er eerlijk over zijn ipv geheimzinnig (al kende ik het zelf al) maar is het wel zo wijs en eerlijk tegenover Smikkell die allemaal op het forum te zetten?
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Carra wo 20 maa 2013 - 1:29

Zazou, Ik weet niet of ik het heel fair vind om de persoonlijke info van Smikkel hier op het forum te zetten. Ook al hang ik nu de moraalridder uit, het blijft persoonlijke informatie op een openbaar forum.

Feit is dat het niet goed gaat met haar. Kunnen we het daar niet bij houden?

Edit; wat Toet zegt dus.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 1:32

Toet schreef:Reva en Zazou, ik vind het fijn dat jullie het verhaal hier komen doen en er eerlijk over zijn ipv geheimzinnig (al kende ik het zelf al) maar is het wel zo wijs en eerlijk tegenover Smikkell die allemaal op het forum te zetten?

Ik heb nergens volgens mij gevoelige info gezet, dat het niet goed met haar ging/gaat is algemeen bekend. Details vind ik ook niet nodig, al vind ik het wel vervelend dat mensen dingen door elkaar halen, maar het is ook een ingewikkeld verhaal.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Paper Crown wo 20 maa 2013 - 1:34

Nou, lik me reet, iemand die zoveel van anderen weet en denkt te weten, sorry die hoeft ook niet bespaard te worden hier op het forum. Ik vind het heus zielig voor Smikkell, maar he, je kan iemand niet altijd maar een hand boven het hoofd houden.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Prosecco wo 20 maa 2013 - 1:36

Babydoll schreef:
Reva schreef:
Rood schreef:Oprakelen hoeft voor mij helemaal niet. Ik ben oprecht geïnteresseerd in wat er nou toch allemaal verkeerd is gegaan, maar ik begrijp het ook heel goed als je dat niet wilt vertellen. Het is heel naar voor jullie dat het zo veel gekost heeft, ook al had ik dat zelf (waarschijnlijk) niet gedaan.

Als iemand in de shit zit, dan trek je daar toch niet gelijk je handen vanaf? En voor je het weet zit je er middenin.

Wat Rood denk ik bedoeld is; waarom zou je zo ver gaan voor een "forum-vriendin"? Althans dat is wat ik uit haar posts haal. Correct me if im wrong Rood.

Waar maak je het onderscheid tussen vriendin en forum vriendin? Ik heb ook een hele periode intensief contact met haar gehad en voor mij was ze een vriendin, geen "forumvriendin". Dus ik snap heel goed dat je daarin mee getrokken wordt.
Ineens hoorde ik ook niks meer van haar, en toen was ze ineens dikke maatjes met Reva ed. Ik vond dat ook heel eg jammer, vierde me gepasseerd. Maar na dat alles ben ik eigenlijk wel blij dat ik daar niet bij betrokken was.
Maar ja, toch doet het me wel wat om te horen dat het zo slecht met haar gaat, dus vandaar dat ik er naar vroeg, het was niet bedoeld om dingen op te rakelen.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 1:37

Ik heb weinig zin meer om een hand boven haar hoofd te houden en mensen hier mogen van mij prima weten hoe het zit. Want anders wordt het weer een spookverhaal, en gaat het weer een eigen leven leiden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 1:39

Paper Crown schreef:Nou, lik me reet, iemand die zoveel van anderen weet en denkt te weten, sorry die hoeft ook niet bespaard te worden hier op het forum. Ik vind het heus zielig voor Smikkell, maar he, je kan iemand niet altijd maar een hand boven het hoofd houden.

Dat zei ik net op whatsapp ook letterlijk idd, van die hand boven haar hoofd. Ziek of niet, niet alles mag dan maar.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Paper Crown wo 20 maa 2013 - 1:41

Reva schreef:
Paper Crown schreef:Nou, lik me reet, iemand die zoveel van anderen weet en denkt te weten, sorry die hoeft ook niet bespaard te worden hier op het forum. Ik vind het heus zielig voor Smikkell, maar he, je kan iemand niet altijd maar een hand boven het hoofd houden.

Dat zei ik net op whatsapp ook letterlijk idd, van die hand boven haar hoofd. Ziek of niet, niet alles mag dan maar.

Tegen mij op WA? Mijn batt is leeg..
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 1:42

Lieve Zus, volgens mij heb jij niets om jezelf onzeker over te voelen op sociaal vlak. Ik heb veel rellen gemist (ook de biechttopic rel) maar op het moment dat ik het diepst zat reikte jij me wel een oplossing aan. Met dat in mijn achterhoofd voel ik me nu veel sterker. Dankjewel daarvoor! Echt waar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 1:42

Paper Crown schreef:
Reva schreef:
Paper Crown schreef:Nou, lik me reet, iemand die zoveel van anderen weet en denkt te weten, sorry die hoeft ook niet bespaard te worden hier op het forum. Ik vind het heus zielig voor Smikkell, maar he, je kan iemand niet altijd maar een hand boven het hoofd houden.

Dat zei ik net op whatsapp ook letterlijk idd, van die hand boven haar hoofd. Ziek of niet, niet alles mag dan maar.

Tegen mij op WA? Mijn batt is leeg..

En laat me raden? Geen oplader Wink

Nee tegen mij! :p

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Blond wo 20 maa 2013 - 1:42

Leaf, hoe is het met jou?
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Carra wo 20 maa 2013 - 1:43

Hoe gaat het eigenlijk met jou Leaf?
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 1:43

Paper Crown schreef:
Reva schreef:
Paper Crown schreef:Nou, lik me reet, iemand die zoveel van anderen weet en denkt te weten, sorry die hoeft ook niet bespaard te worden hier op het forum. Ik vind het heus zielig voor Smikkell, maar he, je kan iemand niet altijd maar een hand boven het hoofd houden.

Dat zei ik net op whatsapp ook letterlijk idd, van die hand boven haar hoofd. Ziek of niet, niet alles mag dan maar.

Tegen mij op WA? Mijn batt is leeg..

Haha nee Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 1:51

Ach, onkruid vergaat niet he? Wink haha.

Ik ben hier niet zo vaak meer. Mijn relatie zit nog steeds in een onzekere periode. Ik heb het wel erg naar mijn zin op mijn werk, dus dat is fijn. Minder is dat de relatie tussen mij en mijn moeder wellicht helemaal naar de knoppen is. Gelukkig is mijn zusje nog steeds mijn beste vriendin.

En eind deze maand is het alweer 2 jaar geleden dat mijn vader overleed. Dat zijn nu de dingen die me bezig houden...verder probeer ik gewoon alles te nemen zoals het komt. Het gaat zo slecht nog niet nu.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Paper Crown wo 20 maa 2013 - 1:59

Zazou schreef:
Paper Crown schreef:
Reva schreef:
Paper Crown schreef:Nou, lik me reet, iemand die zoveel van anderen weet en denkt te weten, sorry die hoeft ook niet bespaard te worden hier op het forum. Ik vind het heus zielig voor Smikkell, maar he, je kan iemand niet altijd maar een hand boven het hoofd houden.

Dat zei ik net op whatsapp ook letterlijk idd, van die hand boven haar hoofd. Ziek of niet, niet alles mag dan maar.

Tegen mij op WA? Mijn batt is leeg..

En laat me raden? Geen oplader Wink

Nee tegen mij! :p

Ah dacht al iets te missen.. Ja, idd geen lader. Ging vanmorgen uit huis met maar 20% op een IPhone, dat was dus na eh, 10 min leeg haha.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 2:02

_Leaf_ schreef:Lieve Zus, volgens mij heb jij niets om jezelf onzeker over te voelen op sociaal vlak. Ik heb veel rellen gemist (ook de biechttopic rel) maar op het moment dat ik het diepst zat reikte jij me wel een oplossing aan. Met dat in mijn achterhoofd voel ik me nu veel sterker. Dankjewel daarvoor! Echt waar.

Graag gedaan maar dat neemt niet weg dat ik terughoudender ben geworden in omgang met mensen. Ik ben moe, mis mijn oude leven, zit veel thuis en huil veel. Wil weer dingen oppakken maar heb gewoon de energie niet meer. Kijk naar Paper Crown haar post, dat is wat mensen onthouden en geloven, alsof ik dagelijks in dat topic zat en alles doorlulde. Ik ga me niet opnieuw verdedigen maar ik vraag me af hoeveel mensen mijn reactie nog kunnen herinneren... De enige die obsessed met dat topic bezig was was Smikkell. Zij wist meer van menig forummer dan ik of wie dan ook. Zij ging zo ver door zelfs Google Earth af te speuren naar aanwijzingen waar iemand woonde en achterhaalde dan op die manier een adres. Ze deed er niets mee maar ze wilde alles weten, controleren etc... Ik heb nooit begrepen waarom ze ineens zo omsloeg. Kreeg geen antwoorden op mijn vragen en ze heeft me nooit verteld dat ze zo over me dacht. Toen Zazou mijn relatie erbij ging betrekken ben ik opgestapt omdat me dat tien stappen te ver ging. Als ze daar zo mee zaten dan hadden ze dat met mij moeten bespreken maar ook mij verder mijn eigen keuzes laten maken en dit accepteren.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 2:09

Ik heb nooit wat met Smikkell gehad, al vanaf het moment van de Efteling meeting niet. Dat neemt niet weg dat het me verbaasd dat ze zo ontzettend ziekelijk en blijkbaar obsessief bezig was met het forum en andere dingen...dan voel je je wel heel kwetsbaar, zo op internet. Edit: laat staan in het echt!!

Zus, als ik iets kan doen of ondernemen met je om je weer wat op te beuren, zeg je het me dan? Het is zonde als je thuis zo gaat zitten wegkwijnen. Hoewel dit wel even tijd nodig zal hebben, dat kan ik me voorstellen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Toet wo 20 maa 2013 - 2:18

Moet dit nou echt allemaal weer omhoog gehaald worden? Ja ik weet hoe geobsedeerd Smikkell door het forum was maar ik vind het wel een beetje flauw om wederom alles op haar af te schuiven. Zus, jij hebt haar toch ook het Admin-account wachtwoord gegeven? Correct me if i'm wrong en ik vind het oprecht heel vervelend om te lezen dat jij je nu zo voelt. Dat meen ik en ik hoop echt dat je hier uit gaat komen, het is niet niks geweest allemaal maar ik snap niet waarom dit op één persoon afgeschoven wordt terwijl er duidelijk meer factoren meespeelde.
Toet
Toet
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 2:24

Net als Rood heb ik dezelfde vragen. Smikkell ging niet om met 1 forummer, maar met meerdere was ze goed bevriend. Als ze van jullie allemaal die energie opeiste, ga je jezelf toch op een gegeven ook afvragen wat het precies is met haar en hoe het kan dat je dat toelaat voor jezelf? Het is namelijk iets gemeenschappelijks wat jullie deelden; de ellende rondom Smikkels problemen. Geen van jullie was hier dus een uitzondering in als ik het zo lees; ze heeft jullie allemaal leeggezogen (al dan niet bewust). Dat zou voor mij wel een teken zijn dat dit nooit goed kan zijn, maar vanaf de zijlijn is dit misschien te makkelijk gezegd en komt dit besef pas achteraf...? Je kunt door het vuur gaan voor vriendinnen, al dan niet van het forum, maar er moet toch ergens een balans zijn?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 4 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum