Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat het met...

+35
Happinaz
Burgemeester Nicky
Rush
studiebol
Steep
Parisienne
Burgemeester Irene
Blond
Toet
Blair
Lady4
Paper Crown
VeryCherry
Kowalski
Bliss
Charles
xxjojootjexx
Capt'n Zero
Elliot
Reva
Saga
Marin
Roza
ShallY
Alex
Snoes
Prosecco
ExpressoB
Sea of Trees
Japie
Lejow
Burn
Minx
Carra
Fearie
39 plaatsers

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 3:23

En Smikkell leest alles mee, dus 'kan niet reageren' is niet waar en haar eigen keuze.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Charles wo 20 maa 2013 - 3:24

Ik was nog nooit in China, maar krijg ineens zo'n gevoel er te wonen. Beam me back Moddie laughcry .
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 3:24

Oh ja hoor, ze is hier nog steeds aanwezig. Dus ze kan prima meeposten!

Heel kansloos dit burgemeester! Wat er nu gaat gebeuren, Smikkell heeft onder een brug gehangen en is daar door de politie gevonden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 3:24

Ik snap je reactie helemaal, Charles. Toch vind ik het ergens wel goed dat de burgemeester haar verantwoordelijkheid nu neemt, ook al is het topic echt oprecht belangstellend bedoeld (proef ik) en is de reactie wellicht wat too much.

Dat de burgemeesters wat strenger zijn geworden, is juist het resultaat van de gebeurtenissen waar we het nu over hebben. We wilden daar toch wat meer controle op, juist om die roddeltaferelen te voorkomen.

Edit: Dit zijn wel een beetje errug veel pagina's weg. Laughing


Laatst aangepast door Rood op wo 20 maa 2013 - 3:27; in totaal 1 keer bewerkt

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Snoes wo 20 maa 2013 - 3:25

Ik vind het ook een beetje overtrokken om alle reacties nu weg te halen. Dat de privé-informatie wordt weggehaald, dat snap ik, maar verder eigenlijk niet.

Het gebeurt toch wel vaker dat er een 'hoe is het met' of een 'waar is' topic geopend wordt en waarin dan pagina's lang wordt gepraat over forummers van 'vroeger' die hier nu niet meer komen. Buiten het feit dat de privé-informatie misschien iets te veel is geweest, snap ik niet waarom alle rest ook gelijk is verwijderd.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Steep wo 20 maa 2013 - 3:25

Reva schreef:Sjeuzus. Ik hoop dat jullie willen overwegen de bladzijden terug te plaatsen, dit allemaal weghalen vind ik echt overtrokken.

Ik snap ook niet zo goed waarom het weg moest, daarnaast zijn de reacties van Zus ook verwijderd en die stonden er een paar seconden geleden nog wel. Waar mag dit dan wel worden uitgesproken?
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Charles wo 20 maa 2013 - 3:26

Rood schreef:Ik snap je reactie helemaal, Charles. Toch vind ik het ergens wel goed dat de burgemeester haar verantwoordelijkheid nu neemt, ook al is het topic echt oprecht belangstellend bedoeld (proef ik) en is de reactie wellicht wat too much.

Dat de burgemeesters wat strenger zijn geworden, is juist het resultaat van de gebeurtenissen waar we het nu over hebben. We wilden daar toch wat meer controle op, juist om die roddeltaferelen te voorkomen.

Ja dat vind ik ook. Maar mijn post is weg, die was weloverwogen en gaat over niemand persoonlijk. Is mijns inziens zelfs positief en relativerend van toon.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 3:27

Steep schreef:
Reva schreef:Sjeuzus. Ik hoop dat jullie willen overwegen de bladzijden terug te plaatsen, dit allemaal weghalen vind ik echt overtrokken.

Ik snap ook niet zo goed waarom het weg moest, daarnaast zijn de reacties van Zus ook verwijderd en die stonden er een paar seconden geleden nog wel. Waar mag dit dan wel worden uitgesproken?

Je mag blijkbaar zelfs niet uitspreken dat je vriendschap over is laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 3:27

Charles schreef:Ja dat vind ik ook. Maar mijn post is weg, die was weloverwogen en gaat over niemand persoonlijk. Is mijns inziens zelfs positief en relativerend van toon.
Zie edit. Eens.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 3:29

Oh god censuur en dictatuur. Hello Korea.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Burgemeester Irene wo 20 maa 2013 - 3:29

Nogmaals: napraten mag, ik snap dat dat nu gebeurt nu Zus er is. Maar er staat hier zoveel persoonlijke info over iemand, dat vind ik niet ok. Open een nieuw topic als het nodig is om na te praten, hier al ik alle verwijzingen verwijderen. Niet omdat ik een gesprek wil verbieden, maar wel omdat ik niet kan toestaan dat er zoveel persoonlijke info over iemand gedeeld wordt door anderen. Dat zou ik voor iedereen doen, het gaat hierin niet om de persoon.

Dat is geen censuur, want je mag het er beat over hebben, maar privégegevens delen van een ander is niet ok.

En omdat het lastig is om te kijken wat wel en niet verwijderd moet worden kan het zijn dat ik iets teveel verwijderd heb, dingen die niet per se persoonlijk waren. Waarvoor excuus.


Laatst aangepast door Burgemeester Irene op wo 20 maa 2013 - 3:32; in totaal 2 keer bewerkt

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Charles wo 20 maa 2013 - 3:30

Lejow pulkt soms snotjes.

Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Steep wo 20 maa 2013 - 3:30

Reva schreef:
Steep schreef:
Reva schreef:Sjeuzus. Ik hoop dat jullie willen overwegen de bladzijden terug te plaatsen, dit allemaal weghalen vind ik echt overtrokken.

Ik snap ook niet zo goed waarom het weg moest, daarnaast zijn de reacties van Zus ook verwijderd en die stonden er een paar seconden geleden nog wel. Waar mag dit dan wel worden uitgesproken?

Je mag blijkbaar zelfs niet uitspreken dat je vriendschap over is laughcry

Nee idd.

Ik ben het wel eens met Rood dat de burgemeesters nu strenger de regels naleven en dat vind ik ook prima, maat wat Charles ook zegt, maak dan een kader waarin het wel mogelijk is.
Steep
Steep
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Woonplaats : Arnhem

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 3:31

Charles schreef:Lejow pulkt soms snotjes.

laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Snoes wo 20 maa 2013 - 3:31

Burgemeester Irene schreef:Nogmaals: napraten mag, ik snap dat dat nu gebeurt nu Zus er is. Maar er staat hier zoveel persoonlijke info over iemand, dat vind ik niet ok. Open een nieuw topic als het nodig is om na te praten, hier al ik alle verwijzingen verwijderen. Niet omdat ik een gesprek wil verbieden, maar wel omdat ik niet kan toestaan dat er zoveel persoonlijke info over iemand gedeeld wordt door anderen. Dat zou ik voor iedereen doen, het gaat hierin niet om de persoon.

Dan had je toch beter gewoon de persoonlijke informatie alleen kunnen verwijderen? Nu zijn zowat alle reacties over dat onderwerp verwijderd, terwijl er maar in enkele reacties échte privé-informatie stond.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 3:31

Burgemeester Irene schreef:Nogmaals: napraten mag, ik snap dat dat nu gebeurt nu Zus er is. Maar er staat hier zoveel persoonlijke info over iemand, dat vind ik niet ok. Open een nieuw topic als het nodig is om na te praten, hier al ik alle verwijzingen verwijderen. Niet omdat ik een gesprek wil verbieden, maar wel omdat ik niet kan toestaan dat er zoveel persoonlijke info over iemand gedeeld wordt door anderen. Dat zou ik voor iedereen doen, het gaat hierin niet om de persoon.

Dat is geen censuur, want je mag het er beat over hebben, maar privégegevens delen van een ander is niet ok.
Maar dan hoef je de reacties van Charles toch niet te verwijderen?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 3:31

Dit vind ik erg overdreven! Opeens mogen we niks meer zeggen want er staat alweer een burgemeester over je nek mee te hijgen, want stel dat!

Edit: dit gaat ook om eigen gevoel! Niet alleen van een ander, dus als het een vreemde was geweest had ik het hier wel mogen posten?

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 3:32

Burgemeester Irene schreef:Nogmaals: napraten mag, ik snap dat dat nu gebeurt nu Zus er is. Maar er staat hier zoveel persoonlijke info over iemand, dat vind ik niet ok. Open een nieuw topic als het nodig is om na te praten, hier al ik alle verwijzingen verwijderen. Niet omdat ik een gesprek wil verbieden, maar wel omdat ik niet kan toestaan dat er zoveel persoonlijke info over iemand gedeeld wordt door anderen. Dat zou ik voor iedereen doen, het gaat hierin niet om de persoon.

Dat is geen censuur, want je mag het er beat over hebben, maar privégegevens delen van een ander is niet ok.

Ik vind dat je veel posts hebt verwijderd zonder persoonlijke info.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Burgemeester Irene wo 20 maa 2013 - 3:34

Zie mijn edit, het is lastig om te verwijderen wat noodzakelijk is, en de lijn van het topic vast te houden. Sorry. En nogmaals, er mag bet over gepraat worden, alleen niet zo.

Burgemeester Irene
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 397
Punten : 411
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 3:34

Dit maakt me echt kwaad gewoon. Dit zijn dingen die ons allemaal aangaan. Smikkells gezondheid niet, maar wel de omstandigheden waaronder bepaalde dingen hebben plaatsgevonden.

Wat een gezeik dit. Hoera, we hebben een doorgeslagen moraalridder als burgemeester.

Krijg ik nu een ban? Ach hell.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Burn wo 20 maa 2013 - 3:35

Burgemeester Irene schreef:Zie mijn edit, het is lastig om te verwijderen wat noodzakelijk is, en de lijn van het topic vast te houden. Sorry. En nogmaals, er mag bet over gepraat worden, alleen niet zo.
Hoe dan wel? scratch

Burn
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Woonplaats : Ergens in Drenthe

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 3:35

_Leaf_ schreef:Dit maakt me echt kwaad gewoon. Dit zijn dingen die ons allemaal aangaan. Smikkells gezondheid niet, maar wel de omstandigheden waaronder bepaalde dingen hebben plaatsgevonden.

Wat een gezeik dit. Hoera, we hebben een doorgeslagen moraalridder als burgemeester.

Krijg ik nu een ban? Ach hell.

Hier ben ik het mee eens!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 3:36

Carrie schreef:
Burgemeester Irene schreef:Nogmaals: napraten mag, ik snap dat dat nu gebeurt nu Zus er is. Maar er staat hier zoveel persoonlijke info over iemand, dat vind ik niet ok. Open een nieuw topic als het nodig is om na te praten, hier al ik alle verwijzingen verwijderen. Niet omdat ik een gesprek wil verbieden, maar wel omdat ik niet kan toestaan dat er zoveel persoonlijke info over iemand gedeeld wordt door anderen. Dat zou ik voor iedereen doen, het gaat hierin niet om de persoon.

Dat is geen censuur, want je mag het er beat over hebben, maar privégegevens delen van een ander is niet ok.
Maar dan hoef je de reacties van Charles toch niet te verwijderen?

Die van mij ook niet vind ik :nopompom: stond nergens iets persoonlijks, buiten dat het niet goed ging, nou wereldnieuws en de vriendschap over is en hoe ik me voel over dingen. Geen gevoelige info.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Alex wo 20 maa 2013 - 3:36

_Leaf_ schreef:Dit maakt me echt kwaad gewoon. Dit zijn dingen die ons allemaal aangaan. Smikkells gezondheid niet, maar wel de omstandigheden waaronder bepaalde dingen hebben plaatsgevonden.

Wat een gezeik dit. Hoera, we hebben een doorgeslagen moraalridder als burgemeester.

Krijg ik nu een ban? Ach hell.

Jij zegt echt precies wat ik denk laughcry Hulde!
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  VeryCherry wo 20 maa 2013 - 3:36

Zazou schreef:
VeryCherry schreef:Zazou, wat moet dan dan ook sneu zijn voor je kinderen zeg, vooral voor de oudste, die zal ongetwijfeld een band met haar opgebouwd hebben.
Ik heb haar een paar keer ontmoet, alleen héél diep zat het niet. Ik vond al het geroddel toen al zwaar irritant en daar ben ik nooit in meegegaan.

Lise snapt er idd heel weinig van, ze weet dat ze ziek is. Maar ze mist haar ook wel, ze weet ook dat ze haar waarschijnlijk nooit meer ziet, maar toch krijg je dan gister een kadootje via de post met een kaart.

Awh wat sneu zeg Sad Dat vind ik serieus echt heel naar om te lezen. Vooral het cadeautje zal voor haar voor nóg meer verwarring zorgen Sad
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 6 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 6 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum