Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe gaat het met...

+35
Happinaz
Burgemeester Nicky
Rush
studiebol
Steep
Parisienne
Burgemeester Irene
Blond
Toet
Blair
Lady4
Paper Crown
VeryCherry
Kowalski
Bliss
Charles
xxjojootjexx
Capt'n Zero
Elliot
Reva
Saga
Marin
Roza
ShallY
Alex
Snoes
Prosecco
ExpressoB
Sea of Trees
Japie
Lejow
Burn
Minx
Carra
Fearie
39 plaatsers

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 4:30

Bedankt Nicky voor het terugplaatsen.

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 4:31

Ik weet niet precies welke posts er weg zijn maar vind het ook niet nodig dat er persoonlijke info over Smikkell gedeeld word. Lijkt me ook vrij nutteloos om daar nu een onwijze discussie over te hebben. Het was een gemoedelijk gesprek, laten we het gewoon zo houden

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Happinaz wo 20 maa 2013 - 4:32

Parisienne schreef:
Happinaz schreef:Smikkel maakte er zelf ook nooit een probleem van dingen te melden, dus het zal allemaal wel meevallen.

Verder heb ik álles gemist en ben ik rete nieuwsgierig. Hoe gaat het met... - Pagina 9 827601
Zie 'napraathonk-topic'. En je hebt echt niks gemist hoor Wink

Phieuw.... Whaha
Happinaz
Happinaz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1776
Punten : 1892
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 4:46

Maar waarom mogen mensen wel topics met zoveel info openen over niet-forummers? Dat vraag ik me oprecht af.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  June wo 20 maa 2013 - 4:52

Guattari schreef:Maar waarom mogen mensen wel topics met zoveel info openen over niet-forummers? Dat vraag ik me oprecht af.

Omdat het in dat soort gevallen helaas al overal op alle nieuwssites staat, waardoor je die persoon niet benadeeldt door er een topic over te openen. De gemiddelde forummer staat niet met foto's en privéleven op internet en in dat geval is dit dus de enige plek waar het staat. Ik vind dat behoorlijk anders. Vervelend voor beroemde mensen, maar dat is wat je betaalt als je beroemd bent.


Laatst aangepast door June op wo 20 maa 2013 - 6:16; in totaal 1 keer bewerkt
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 4:54

June schreef:
Guattari schreef:Maar waarom mogen mensen wel topics met zoveel info openen over niet-forummers? Dat vraag ik me oprecht af.

Omdat het in dat soort gevallen helaas al overal op alle nieuwssites staat, waardoor je die persoon niet benadeeld door er een topic over te openen. De gemiddelde forummer staat niet met foto's en privéleven op internet en in dat geval is dit dus de enige plek waar het staat. Ik vind dat behoorlijk anders. Vervelend voor beroemde mensen, maar dat is wat je betaalt als je beroemd bent.

Volgens mij doelt G op het klootjesvolk tussen forummers en celebrities Laughing

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  June wo 20 maa 2013 - 4:56

Zoals? Ik kan hier geen voorbeeld noemen van een topic dat is geopend zonder te refereren aan een andere bron. Of zie ik iets over het hoofd?
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Parisienne wo 20 maa 2013 - 5:47

Misschien doelt Guattari op topics over schoonmoeders, buurvrouwen, zussen, broers, vriendinnen, etc.?
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 5:52

Burgemeester Nicky schreef:
Reva schreef:Maar als je duidelijk op zazou doelt, begrijp ik bij weetikhetnaam niet waarom de berichten van Zus, lennox en mij ook zijn verwijderd. Plus reacties van anderen en de wel in jullie ogen oke berichten van zazou.

Dat je niet honderden quotes kunt aanpassen begrijp ik, maar had er tijdelijk een slotje op gezet, je filtering gedaan en hoppa. Dit voedt gezeik en gespeculeer, terwijl hey een oprecht topic was.
Daarom hebben we ervoor gekozen om het hele gedeelte af te sluiten voor jullie, zodat we het op ons gemak door konden lezen en aan konden passen waar nodig. Zoals je ziet heb ik dit inmiddels gedaan en zijn de rest van de post weer teruggezet in dit topic.
Maar dat is toch iets heel anders? Als er meteen gezegd was dat dat de bedoeling was, dan waren er geen woorden over geweest. Er werd nu min of meer gezegd, weg is weg, het komt niet meer terug en daarmee klaar.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Alex wo 20 maa 2013 - 5:57

June schreef:
Guattari schreef:Maar waarom mogen mensen wel topics met zoveel info openen over niet-forummers? Dat vraag ik me oprecht af.

Omdat het in dat soort gevallen helaas al overal op alle nieuwssites staat, waardoor je die persoon niet benadeeld door er een topic over te openen. De gemiddelde forummer staat niet met foto's en privéleven op internet en in dat geval is dit dus de enige plek waar het staat. Ik vind dat behoorlijk anders. Vervelend voor beroemde mensen, maar dat is wat je betaalt als je beroemd bent.

Je stelt me diep teleur.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 6:04

Ik bedoelde idd over gewone andere mensen, zoals jij en ik, maar die dan niet op het forum zitten. Feitelijk klopt er trouwens toch geen hol van dat iedereen Smikkell hier zou kennen, aangezien ik nu begrijp dat ze alles bij elkaar heeft gelogen... Maar los daarvan vind ik het zelf ook niet chique om iemand helemaal te bespreken, ook al zou ik niet het onderscheid maken tussen al dan niet een forummer hier zijn.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  June wo 20 maa 2013 - 6:12

Alex schreef:
June schreef:
Guattari schreef:Maar waarom mogen mensen wel topics met zoveel info openen over niet-forummers? Dat vraag ik me oprecht af.

Omdat het in dat soort gevallen helaas al overal op alle nieuwssites staat, waardoor je die persoon niet benadeeld door er een topic over te openen. De gemiddelde forummer staat niet met foto's en privéleven op internet en in dat geval is dit dus de enige plek waar het staat. Ik vind dat behoorlijk anders. Vervelend voor beroemde mensen, maar dat is wat je betaalt als je beroemd bent.

Je stelt me diep teleur.

Ik gooi het op autocorrect, maar toch mijn nederige excuses Sad.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  June wo 20 maa 2013 - 6:13

Guattari schreef:Ik bedoelde idd over gewone andere mensen, zoals jij en ik, maar die dan niet op het forum zitten. Feitelijk klopt er trouwens toch geen hol van dat iedereen Smikkell hier zou kennen, aangezien ik nu begrijp dat ze alles bij elkaar heeft gelogen... Maar los daarvan vind ik het zelf ook niet chique om iemand helemaal te bespreken, ook al zou ik niet het onderscheid maken tussen al dan niet een forummer hier zijn.

'Een vriendin' kan iedereen zijn. Van de gemiddelde forummer is de naam via Facebook gemakkelijk te achterhalen.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 6:18

Daarom zeg ik ook dat het niet mijn stijl zou zijn om iemand zo gedetailleerd te bespreken, maar ik vind met name dat de burgemeesters hier rechtlijniger in moeten zijn, wat logischerwijs niet gebeurt doordat dan het gehele biechttopic gesloten kan worden zo ongeveer en aangezien je alleen maar repressief kan ingrijpen, zouden de burgemeesters hier meer dan een fulltime baan aan hebben.smile Ik zou het zelf heel rot vinden als ik zo gedetailleerd waar dan ook besproken zou worden, maar ik kan me ook voorstellen dat mensen hier hun verhaal kwijt willen en dat het dan heel lastig is dat het in dit geval om een andere forummer gaat. Moeilijk...

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Alex wo 20 maa 2013 - 6:23

June schreef:
Alex schreef:
June schreef:
Guattari schreef:Maar waarom mogen mensen wel topics met zoveel info openen over niet-forummers? Dat vraag ik me oprecht af.

Omdat het in dat soort gevallen helaas al overal op alle nieuwssites staat, waardoor je die persoon niet benadeeld door er een topic over te openen. De gemiddelde forummer staat niet met foto's en privéleven op internet en in dat geval is dit dus de enige plek waar het staat. Ik vind dat behoorlijk anders. Vervelend voor beroemde mensen, maar dat is wat je betaalt als je beroemd bent.

Je stelt me diep teleur.

Ik gooi het op autocorrect, maar toch mijn nederige excuses Sad.

Whaha, vooruit dan maar. Autocorrect is tegenwoordig een geldig excuus voor fouten van welke aard dan ook, dus het zij je vergeven.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Buddha88 wo 20 maa 2013 - 7:42

Oké dan,

Hoe gaat het met de schoonmoeder die altijd maar raar doet & vastgekoekt zit aan het gourmetstel?
Buddha88
Buddha88
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 88
Punten : 96
Registratiedatum : 08-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gast wo 20 maa 2013 - 7:44

Ehh... Ik zal nog eens een 'hoe gaat het met..'-topic openen Embarassed

Ik weet trouwens niet precies wat er nou wel en niet verwijderd is, een groot deel had ik al gelezen, en terug gekeken naar wat er wel en niet weg is, heb ik niet. Maar ik vind dat stukje openheid van Zazou, Zus en Reva wel fijn. Ik ervaar het niet alsof ze Smikkel de Zwarte Piet toe willen spelen, ik zelf snap nu in elk geval dat Smikkel heus niet gewoon onuitstaanbaar ís, maar dat er echt veel meer achter zat dan ik zelf al dacht. Ergens verbaast dit me allemaal niet zoveel, ik had ergens wel in de gaten dat Smikkel iedereen in haar omgeving ergens in meesleurde, maar die openheid creëert bij mij wel meer begrip voor beide kanten van het verhaal. Dat ze zo diep zat had ik namelijk nooit verwacht.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Reva wo 20 maa 2013 - 7:47

Er is ook amper iets verwijderd Lennox. In eerste instantie waren zelfs jouw berichten weg over je eigen ervaring laughcry

Reva
Prater
Prater

Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Prosecco wo 20 maa 2013 - 7:49

Lennox schreef:Ehh... Ik zal nog eens een 'hoe gaat het met..'-topic openen Embarassed

Ik weet trouwens niet precies wat er nou wel en niet verwijderd is, een groot deel had ik al gelezen, en terug gekeken naar wat er wel en niet weg is, heb ik niet. Maar ik vind dat stukje openheid van Zazou, Zus en Reva wel fijn. Ik ervaar het niet alsof ze Smikkel de Zwarte Piet toe willen spelen, ik zelf snap nu in elk geval dat Smikkel heus niet gewoon onuitstaanbaar ís, maar dat er echt veel meer achter zat dan ik zelf al dacht. Ergens verbaast dit me allemaal niet zoveel, ik had ergens wel in de gaten dat Smikkel iedereen in haar omgeving ergens in meesleurde, maar die openheid creëert bij mij wel meer begrip voor beide kanten van het verhaal. Dat ze zo diep zat had ik namelijk nooit verwacht.

En zelfs zij heeft het niet bewust gedaan. Ik geloof nooit dat zij expres mensen heeft willen meesleuren, manipuleren of zelfs maar een mes in de rug heeft willen steken. Haar belevingswereld, gedachtengang en gedrag zijn gewoon totaal niet te vergelijken met dat van een "normaal"/gemiddeld mens.
Prosecco
Prosecco
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1654
Punten : 2061
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe gaat het met... - Pagina 9 Empty Re: Hoe gaat het met...

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 9 van 9 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum