Hoi! Hoe gaat het met jou?
+20
Parel
Lady4
Bosjesvrouw
Jeanette
Shisha
Pommes
Snirp
Toet
Pompoen
Printje
GreenGrass
Mees
Slakje
Taeda
Elliot
Sarah1985
Mermaid
Kowalski
Chocolate Cookie
Marin
24 plaatsers
Pagina 1 van 3
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Hoi! Hoe gaat het met jou?
Hallo! Ik ben weer in Nederland
Hoe gaat het ermee? Nog iets meegemaakt de laatste weken?
Hoe gaat het ermee? Nog iets meegemaakt de laatste weken?
Gast- Gast
Re: Hoi! Hoe gaat het met jou?
Ik heb een héerlijke vakantie gehad. Alle tijd samen met mijn vriend, heel veel gepraat, geknuffeld en genoten van de vakantie. Veel gezien & gedaan, en heerlijk ontspannen! Ik voel me dus goed!
Alleen is de moeder van een vriendin van mij afgelopen zaterdag overleden. Ze was heel ziek en is in slaap gebracht.. dat was mijn angst al voor ik op vakantie ging, ik ben de dag voor ik vertrok gelukkig nog bij haar geweest en heb voor mijn gevoel toen al afscheid kunnen nemen, maar vanavond heb ik het officiele afscheid, en morgen de begrafenis Moeilijk om mee te maken.
Alleen is de moeder van een vriendin van mij afgelopen zaterdag overleden. Ze was heel ziek en is in slaap gebracht.. dat was mijn angst al voor ik op vakantie ging, ik ben de dag voor ik vertrok gelukkig nog bij haar geweest en heb voor mijn gevoel toen al afscheid kunnen nemen, maar vanavond heb ik het officiele afscheid, en morgen de begrafenis Moeilijk om mee te maken.
Gast- Gast
Ik wilde al een topic openen om te vragen hoe het met jou was en hoe je vakantie was (tenminste, een hoe is het topic).
Fijn dat je vakantie zo leuk was. Heb al wat leuke foto's gezien! Alleen wat naar van die moeder van je vriendin, gecondoleerd.
Met mij gaat het goed. Druk, maar wel weer lekker zin in gezond leven. En heb dinsdag een belangrijk sollicitatiegesprek. En ik mag eindelijk volgende maand rij examen doen. Dus best grote dingen in 't verschiet!
Fijn dat je vakantie zo leuk was. Heb al wat leuke foto's gezien! Alleen wat naar van die moeder van je vriendin, gecondoleerd.
Met mij gaat het goed. Druk, maar wel weer lekker zin in gezond leven. En heb dinsdag een belangrijk sollicitatiegesprek. En ik mag eindelijk volgende maand rij examen doen. Dus best grote dingen in 't verschiet!
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Ja, ik heb er 700, dus er zullen er nog wel meer op Facebook verschijnen de komende dagen! We hebben een dag regen & onweer gehad, maar de laatste dagen was het boven de 30 graden!
Van het sollicitatiegesprek had ik langs zien komen inderdaad! Spannend, maar hoop het voor je, het zou de ideale baan zijn voor je hé? En afrijden.. spannend! Zou fijn zijn als je dat eindelijk af kunt sluiten
Van het sollicitatiegesprek had ik langs zien komen inderdaad! Spannend, maar hoop het voor je, het zou de ideale baan zijn voor je hé? En afrijden.. spannend! Zou fijn zijn als je dat eindelijk af kunt sluiten
Gast- Gast
Thanks, fingers crossed voor allebei!
Ben benieuwd naar de rest van de foto's dan
Ben benieuwd naar de rest van de foto's dan
Marin- Lady Post-a-lot
Hoi! Met mij gaat het wel goed, op zich. Ik heb momenteel een erg goede relatie met mijn bank en bed. Door mijn achillespeesontsteking mag ik vooral op mn reet zitten. Moet heel eerlijk zeggen dat dat nu al mijn neus uit komt. Ik verveel me enorm.
Gelukkig kan ik over 1,5 week beginnen met stage, dan doe ik nog eens iets nuttigs.
Ben benieuwd naar je vakantiefoto's, Pippa!
Gelukkig kan ik over 1,5 week beginnen met stage, dan doe ik nog eens iets nuttigs.
Ben benieuwd naar je vakantiefoto's, Pippa!
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Wat fijn dat je een goede vakantie hebt gehad Pippa! Ik kan me inderdaad herinneren dat je bang was dat de moeder van je vriendin zou overlijden, wat naar! Gecondoleerd.
Ik ben boos Onze stagebegeleider heeft ons gisterochtend gedumpt, dus nu zitten we een klein beetje in de shit!
Beterschap CC!
Ik ben boos Onze stagebegeleider heeft ons gisterochtend gedumpt, dus nu zitten we een klein beetje in de shit!
Beterschap CC!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Gecondoleerd Pippa.
Ik ben zoveel aan het opruimen niet normaal meer haha. Verder lekker tickets boeken. Dinsdag Namibië geboekt, vanavond Liverpool of Manchester en morgen mss Boedapest haha zo heb je ineens heel je jaar volgepland . Verder rustig aan, ik slaap heel slecht.
Ik ben zoveel aan het opruimen niet normaal meer haha. Verder lekker tickets boeken. Dinsdag Namibië geboekt, vanavond Liverpool of Manchester en morgen mss Boedapest haha zo heb je ineens heel je jaar volgepland . Verder rustig aan, ik slaap heel slecht.
Gast- Gast
Zus gaat weer flink op reis. Was mij ook al opgevallen haha
Marin- Lady Post-a-lot
Gecondoleerd met de moeder van je vriendin Pippa, wel fijn dat je toch voor je gevoel afscheid hebt kunnen nemen.
Klinkt alsof je een fijne vakantie hebt gehad, waar ben je ook alweer geweest?
Marin; dat zijn grote dingen in het vooruitzicht, spannend!
Kowalski; waarom zijn jullie gedumpt? wat k*t..
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ben ook net weer thuis na 2,5 maand rondvaren. Heel veel gezien en gedaan en lekker bij mijn vriend kunnen zijn (voor zover die niet aan het werken was) Ik had wat geldzorgen toen ik thuiskwam maar dat lijkt zich op te lossen. Hoewel ik nog steeds wel hopeloos gefrustreerd raak van het solliciteren en alle afwijzingen. Het lukt me nog amper om een sollicitatiebrief te schrijven, de inspiratie is gewoon op na 2 jaar solliciteren.
Klinkt alsof je een fijne vakantie hebt gehad, waar ben je ook alweer geweest?
Marin; dat zijn grote dingen in het vooruitzicht, spannend!
Kowalski; waarom zijn jullie gedumpt? wat k*t..
Met mij gaat het eigenlijk wel goed. Ben ook net weer thuis na 2,5 maand rondvaren. Heel veel gezien en gedaan en lekker bij mijn vriend kunnen zijn (voor zover die niet aan het werken was) Ik had wat geldzorgen toen ik thuiskwam maar dat lijkt zich op te lossen. Hoewel ik nog steeds wel hopeloos gefrustreerd raak van het solliciteren en alle afwijzingen. Het lukt me nog amper om een sollicitatiebrief te schrijven, de inspiratie is gewoon op na 2 jaar solliciteren.
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Dankje Kowalski!
Kunnen ze dat wel zomaar maken? Jullie eruit zetten? Lijkt me vrij onlogisch. Ik zou het eventjes aankaarten met je opleiding denk ik!
Kunnen ze dat wel zomaar maken? Jullie eruit zetten? Lijkt me vrij onlogisch. Ik zou het eventjes aankaarten met je opleiding denk ik!
Chocolate Cookie- Ratel
Nou, we zijn er niet echt uitgezet, maar onze begeleider is eruit gezet Maar het probleem is dat hij kon zorgen voor proefpersonen, voor meetapparatuur, hij mag echter niks meer met de VU te maken hebben dus kan ons daar niet meer mee helpen. We hadden een heel specifiek onderzoek, het voorstel was zo goed als af, maar dat kunnen we nu dus niet uit gaan voeren.
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Oh das wel heel erg vervelend... Begrijp ook dat daar niemand anders jullie mee kan helpen?
Chocolate Cookie- Ratel
Ik hoop dat je gauw iets vindt, Mermaid! Die stress is echt helemaal niks.
Marin- Lady Post-a-lot
met mij gaat het goed nog moe van de vakantie. Het was zo fijn om met het gezin weg te zijn. Ben nu bezig met foto's te bewerken voor het fotoboek
En ik heb het ijskoud brr turkije was lekker met 35 graden
En ik heb het ijskoud brr turkije was lekker met 35 graden
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Gecondoleerd Pippa..vervelend terug komen van vakantie.
Kunnen ze geen andere oplossing bedenken Kowalski? Toch raar als je dan ineens niks meer kunt doen daar?
Met mij gaat het goed. Heb gisteren en vandaag heel hard in de tuin gewerkt (vooral gesloopt) en nu ben ik zelf gesloopt. Mijn lijf is er klaar mee, maar ik voel me heel stoer na het sloopwerk! Straks ook nog de ramen gewassen en nu hang ik lekker op de bank en komt mijn zusje zo even aan voor een kop thee. Vanavond waarschijnlijk nog tennissen (als mijn lijf nog wil), heb ik een productieve dag gehad.
Kunnen ze geen andere oplossing bedenken Kowalski? Toch raar als je dan ineens niks meer kunt doen daar?
Met mij gaat het goed. Heb gisteren en vandaag heel hard in de tuin gewerkt (vooral gesloopt) en nu ben ik zelf gesloopt. Mijn lijf is er klaar mee, maar ik voel me heel stoer na het sloopwerk! Straks ook nog de ramen gewassen en nu hang ik lekker op de bank en komt mijn zusje zo even aan voor een kop thee. Vanavond waarschijnlijk nog tennissen (als mijn lijf nog wil), heb ik een productieve dag gehad.
Mees- Prater
- Aantal berichten : 1110
Punten : 1147
Registratiedatum : 12-01-12
Fijn dat jullie vakantie zo fijn was Pippa, merk je dat ook ten positieve aan de relatie met je vriend? Omdat hij het zo druk had en daardoor wat onder spanning stond de laatste tijd?
Jeetje Kowalski, dat is echt zo balen!
En Marin, je rijbewijs, eindelijk he?
Mermaid, ik hoop dat er snel een leuke baan op je pad komt
Mees, ik vind je kei stoer..
De rest, ik kan niet alles onthouden, maar ik heb het wel gelezen....
Hier, een beetje dubbel, vandaag MD overleg over mijn op.name. Wat op zich goed ging alleen heb ik sowieso nu een ver.leng.ing tot 2./8
En dat vind ik dan toch wel ontzettend lang, en heel moeilijk, dus ben ik toch heel erg verdrietig.
Jeetje Kowalski, dat is echt zo balen!
Mermaid, ik hoop dat er snel een leuke baan op je pad komt
Mees, ik vind je kei stoer..
De rest, ik kan niet alles onthouden, maar ik heb het wel gelezen....
Hier, een beetje dubbel, vandaag MD overleg over mijn op.name. Wat op zich goed ging alleen heb ik sowieso nu een ver.leng.ing tot 2./8
En dat vind ik dan toch wel ontzettend lang, en heel moeilijk, dus ben ik toch heel erg verdrietig.
Gast- Gast
PinkCoelho schreef:
Ja nog niet te vroeg juichen he.. Maar over een maandje, wie weet.. Ik heb er op zich nu wel vertrouwen in. Als ik'm haal, mag ik daarna al direct naar m'n moeder in Groningen rijden in de auto van m'n vriend. VROEMMMMM...
Marin- Lady Post-a-lot
Het is al heel wat dat je nu voor je rij-examen mag gaan.... Ik zal duimen.....
Gast- Gast
Pink Coelho, ik weet niet waar je voor opgenomen bent, maar lijkt me niet leuk als het langer is dan verwacht. Misschien moet je maar denken dat het voor het beste is, hoewel ik me kan voorstellen dat dat niet leuk is en toch even slikken. Sterkte
Marin- Lady Post-a-lot
CC - wat rot, een ontsteking. Stage lukt wel dan? Succes ermee.
Kowalski - o wat balen! En nu, moet je opnieuw beginnen?
Zus - wat heerlijk al die reisjes die je voor de boeg hebt! Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
Mermaid - wat lijkt het me raar & moeilijk om weer terug te zijn na zo'n lange periode. Ik hoop dat je wat leuks kunt vinden..
Sarah - Koud he? Ik heb ook echt moeite met warm blijven! Het was zo heerlijk warm in Turkije, daardoor voelt het hier echt heel erg koud
Mees - Wel een hele productieve dag! Lukt het wel met de tuin?
PinkCoelho - Ja, zodra we daar waren was hij heerlijk ontspannen en rustig. 1x ibuprofen nodig gehad, terwijl hij in NL continu hoofdpijn had, dus dat was natuurlijk wel erg fijn! We hadden alle tijd voor elkaar, uren gepraat, gekletst en geknuffeld, we denken overal hetzelfde over, over de toekomst, ons leven, dus het was heerlijk om samen weg te zijn! Ik vind hem nog liever dan eerst.. Helaas gelijk erg hectisch ivm met de begrafenis en het solliciteren van mijn vriend, maar we hebben meer rust in ons hoofd, dat is fijn.
Kowalski - o wat balen! En nu, moet je opnieuw beginnen?
Zus - wat heerlijk al die reisjes die je voor de boeg hebt! Hoe komt het dat je zo slecht slaapt?
Mermaid - wat lijkt het me raar & moeilijk om weer terug te zijn na zo'n lange periode. Ik hoop dat je wat leuks kunt vinden..
Sarah - Koud he? Ik heb ook echt moeite met warm blijven! Het was zo heerlijk warm in Turkije, daardoor voelt het hier echt heel erg koud
Mees - Wel een hele productieve dag! Lukt het wel met de tuin?
PinkCoelho - Ja, zodra we daar waren was hij heerlijk ontspannen en rustig. 1x ibuprofen nodig gehad, terwijl hij in NL continu hoofdpijn had, dus dat was natuurlijk wel erg fijn! We hadden alle tijd voor elkaar, uren gepraat, gekletst en geknuffeld, we denken overal hetzelfde over, over de toekomst, ons leven, dus het was heerlijk om samen weg te zijn! Ik vind hem nog liever dan eerst.. Helaas gelijk erg hectisch ivm met de begrafenis en het solliciteren van mijn vriend, maar we hebben meer rust in ons hoofd, dat is fijn.
Gast- Gast
Pc; dat is nog wel een tijdje. Waar zit je als ik vragen mag? (Heb om een of andere gekke reden het idee dat ik je een keer heb gezien)
Mermaid- Kletskop
- Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Fijn Pip, even echt samen er tussenuit doet wonderen dus Weer echt even tijd voor elkaar.
Marin- Lady Post-a-lot
Ik ben opgenomen in E.ind.hoven.
Als sinds oktober, dus dan snappen jullie wel dat het, hoewel ik begrijp waar de beslissing vandaan komt, toch echt verdrietig ben dat het zo loopt.
Als sinds oktober, dus dan snappen jullie wel dat het, hoewel ik begrijp waar de beslissing vandaan komt, toch echt verdrietig ben dat het zo loopt.
Gast- Gast
Marin schreef:Fijn Pip, even echt samen er tussenuit doet wonderen dus Weer echt even tijd voor elkaar.
Inderdaad, daarom hadden we ook de vakantie gepland, om even tijd voor elkaar te hebben ondanks alle stress & drukte
Gast- Gast
Pagina 1 van 3 • 1, 2, 3
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoe gaat het met....?
» Hoe gaat het met...
Pagina 1 van 3
Permissies van dit forum: