Hoe gaat het met...
+35
Happinaz
Burgemeester Nicky
Rush
studiebol
Steep
Parisienne
Burgemeester Irene
Blond
Toet
Blair
Lady4
Paper Crown
VeryCherry
Kowalski
Bliss
Charles
xxjojootjexx
Capt'n Zero
Elliot
Reva
Saga
Marin
Roza
ShallY
Alex
Snoes
Prosecco
ExpressoB
Sea of Trees
Japie
Lejow
Burn
Minx
Carra
Fearie
39 plaatsers
Pagina 3 van 9
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Hoe gaat het met...
Reva! Kom je ook naar de volgende Utrecht-meeting? Wordt nu wel eens tijd hoor!
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10
xxjojootjexx schreef:Vreemd he dat er mensen zijn die op zon manier gebruik kunnen maken van mensen en ze vervolgens een mes in de rug te steken..
Snap ik ook niet. Heeft iedereen zoveel tranen gekost, ruzies met partners, verdrietige kinderen, onderling gedoe, behoorlijke studievertraging, gedoe op werk, geld, spanning en stress en diverse kutnachten. En nooit heeft iemand gewild dat ze ons op handen en voeten achtervolgde uit dankbaarheid of iets, iedereen had haar welzijn op één. Maar vechten tegen iemand die echt oprecht haar versies als waarheid ziet is geen doen
Reva- Prater
- Aantal berichten : 618
Punten : 610
Registratiedatum : 19-03-13
Wat een rare situatie, lijkt me echt naar
Reva, leuk dat je terug bent!
Reva, leuk dat je terug bent!
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Bliss schreef:Reva! Kom je ook naar de volgende Utrecht-meeting? Wordt nu wel eens tijd hoor!
Haha, June heeft flink haar best gedaan de vorige keer, maar praktisch overgehaald vond ik het amper de moeite meer gezien de reistijd, alleen maakten jullie het spontaan veel later
Heb de dertiende wel in overweging genomen, even kijken hoe ik me dan voel. Hey lijkt me wel meer dan gezellig!
Reva- Prater
Ik heb ook nooit meer wat van Smikkell gehoord, terwijl we (vooral via whatsapp) toch best vaak contact hadden.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Jeetje zeg, als ik dit zo allemaal lees, heeft ze echt voor een hoop ellende gezorgd. Echt verdrietig om te lezen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
De exacte gebeurtenissen weet ik niet, maar helaas heb ik ook steken in mijn rug gehad van iemand waarvan ik dacht dat het echt een goede vriendin was. Ik deed ook echt veel voor haar en stond ook altijd voor haar klaar, dus weet ongeveer hoe jullie je moeten voelen..
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Reva schreef:Bliss schreef:Reva! Kom je ook naar de volgende Utrecht-meeting? Wordt nu wel eens tijd hoor!
Haha, June heeft flink haar best gedaan de vorige keer, maar praktisch overgehaald vond ik het amper de moeite meer gezien de reistijd, alleen maakten jullie het spontaan veel later
Heb de dertiende wel in overweging genomen, even kijken hoe ik me dan voel. Hey lijkt me wel meer dan gezellig!
Ja, ze deed haar uiterste best idd, maar het mocht niet baten Lijkt me ook gezellig! Gaat het wel goed met je trouwens? Omdat je moet kijken hoe je je voelt?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
VeryCherry schreef:Ik heb ook nooit meer wat van Smikkell gehoord, terwijl we (vooral via whatsapp) toch best vaak contact hadden.
Ze heeft volgens mij ook iedereen geblokkeerd. Ze had met pompoen ook best wat contact en ook met terkina.
Gast- Gast
Wat naar dat het allemaal zo gelopen is. Jullie klinken oprecht heel verdrietig.
Ik hoop dat Smikkell de hulp gaat vinden die ze nodig heeft.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Wat naar dat het allemaal zo gelopen is. Jullie klinken oprecht heel verdrietig.
Ze heeft hulp, dat is het enige 'positieve'. Denkt ze zelf niet precies hetzelfde over, maar zit er wel nog in ieder geval.
Reva- Prater
Hmmm, het is écht gek gelopen. Jammer is dat.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Reva schreef:
Ze heeft hulp, dat is het enige 'positieve'. Denkt ze zelf niet precies hetzelfde over, maar zit er wel nog in ieder geval.
Gelukkig maar.
Carra- Kletskop
- Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10
Carra schreef:Reva schreef:
Gelukkig maar.
VC: misschien een kleine troost dat het niet persoonlijk is? Af en toe spreekt ze even iemand aan, maar doorgaans is iedereen geblokt.
Reva- Prater
Dat was ondertussen ook al bekend, het aantrekken, afstoten en weer aantrekken.
Gast- Gast
Eigenlijk, ondanks dat ze jullie 'gebruikt' heeft, is het voor haar nog wel het meest zielig.
Paper Crown- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11
Ik vind 't rot voor jullie, omdat jullie echt veel tijd, energie en liefde in dr hebben gestoken, en dan zo 'gebruikt' worden..
En wat PC ook zegt, voor har is het eigenlijk ook wel zielig..
Zus, hoe is het met jou? Heb je nog steeds een vriend?
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Paper Crown schreef:Eigenlijk, ondanks dat ze jullie 'gebruikt' heeft, is het voor haar nog wel het meest zielig.
Daarom heeft iedereen haar ook eindeloos vergeven en energie blijven steken in haar. Maar als iemand alleen maar boos blijft en zegt dat wij haar niet willen, dan weet ik echt niet meer wat ik kan
Reva- Prater
Reva schreef:Paper Crown schreef:Eigenlijk, ondanks dat ze jullie 'gebruikt' heeft, is het voor haar nog wel het meest zielig.
Daarom heeft iedereen haar ook eindeloos vergeven en energie blijven steken in haar. Maar als iemand alleen maar boos blijft en zegt dat wij haar niet willen, dan weet ik echt niet meer wat ik kan
Heel herkenbaar, mijn schoonmoeder is zo'n persoon.
HAHA weet je wat ik las: 'Heb je nog steeds GEEN vriend?'. Ik dacht, zo dat is een brutale vraag hahaha.Burn schreef:Ik vind 't rot voor jullie, omdat jullie echt veel tijd, energie en liefde in dr hebben gestoken, en dan zo 'gebruikt' worden..
Even een oprechte vraag: dit gaat toch veel te ver om voor een (forum)vriendin te doen? Da's toch way over the top? Ik vraag me echt af hoe jullie het ook zover hebben laten gaan. Wat is het dat je dat met z'n allen voor één iemand doet? Wat maakt zij los?Reva schreef:Snap ik ook niet. Heeft iedereen zoveel tranen gekost, ruzies met partners, verdrietige kinderen, onderling gedoe, behoorlijke studievertraging, gedoe op werk, geld, spanning en stress en diverse kutnachten.
Gast- Gast
Ik snap het nog steeds niet. Ik herinner me dat er verwarring heerste en dat iedereen boos was op Zazou en Zusje. Waarom, was me toen al niet helder. Zazou en vooral Zusje zijn toen vertrokken en er werd nog nagemopperd en geklaagd en er zijn nieuwe burgemeesters gekozen met veel toeters en bellen. op Smikkel waren weer andere mensen boos en daar werd UREN over gediscussieerd.
Nu is Zazou al een tijdje terug en Zusje nu ook en opeens vind iedereen het zo gezellig dat ze er weer zijn en is blijkbaar Smikkel de rotte appel?
Nu is Zazou al een tijdje terug en Zusje nu ook en opeens vind iedereen het zo gezellig dat ze er weer zijn en is blijkbaar Smikkel de rotte appel?
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Ja, wat jij zegt snap ik ook niet zo goed. En dan niet 'snap' in de zin van dat ik het raar vind, maar gewoon dat het zo complex is dat ik het niet kan volgen. Maar dat komt denk ik ook omdat ik Smikkel totaal niet ken en niet weet wat haar problemen zijn. Op het forum vond ik haar tergend vervelend en heb me dus niet zo in haar verdiept.
Gast- Gast
Charles, ik heb destijds al aagegeven dat ik Smikkell en deels Zazou toen de aanstichtsters vond. Ik heb het altijd jammer gevonden dat Zus toen weggegaan is en ben dus ook blij dat ze nu weer terug is.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Rood schreef:Ja, wat jij zegt snap ik ook niet zo goed. En dan niet 'snap' in de zin van dat ik het raar vind, maar gewoon dat het zo complex is dat ik het niet kan volgen. Maar dat komt denk ik ook omdat ik Smikkel totaal niet ken en niet weet wat haar problemen zijn. Op het forum vond ik haar tergend vervelend en heb me dus niet zo in haar verdiept.
Ik ook en toen ik haar ontmoette bij een feestje van Feline vond ik haar in real life net zo. Hoe zij kon roddelen over forummers en daarin echt mensen probeerde mee te nemen. Triest.
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Pagina 3 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Wat is het eerste wat je gaat doen als je zo van Yes gaat?
» Hoi! Hoe gaat het met jou?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
» Hoi! Hoe gaat het met jou?
» Hoe gaat het met...
» Hoe gaat het met.......?
Pagina 3 van 9
Permissies van dit forum: