Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

+51
Pink!
Urban Naked
Roodkapje
Supertalentje
smooch
Snoes
Caroow
NoMercy
Teddyaapje
Lejow
Parisienne
Jezzie
Manderijn
Shopaholic
Ayla
Ella
sanne-84
Darius
xxjojootjexx
Theezakje13
Aimee
chipa
holaagirl
_Femme
kwak
Wennes
Slakje
Charles
_Jet
SarahKey
Mysterious
Juutjepetuutje
joyce0606
PapillonRose
Jade
Tania
M@niek
Luce
Clapperdie
Maudy
Flower_L
Parel
Liadan
Printje
L!ND@
Linda
Puggle
Thunder
tweeling
yes1984
Caresses
55 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Teddyaapje ma 11 maa 2013 - 10:28

Hebben degene die zeggen van niet dit achteraf nagevraagd? Ik denk namelijk dat er heel wat vrouwen zijn die t wel hadden maar t zelf niet gemerkt hebben.
Ik heb een klysma gehad van te voren en was er vol van overtuigd dat ik wel leeg moest zijn, toch kwam er wat ontlasting tijdens t persen. Hier werd mij niks van verteld en t werd meteen weggehaald, mn vriend had t niet eens door maar ik heb t zelf wel gevoeld.
Ik heb trouwens net voordat ik persdrang kreeg ook in bed geplast...nog iets om je druk om te maken Wink

Teddyaapje
Teddyaapje
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3458
Punten : 3924
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  NoMercy ma 11 maa 2013 - 10:30

Godzijdank niet, haha! Maar dat is achteraf gezegd, ik denk dat als het wel had gebeurd dat ik mij daar op dat moment totaal niet druk om had gemaakt.
NoMercy
NoMercy
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 229
Punten : 224
Registratiedatum : 01-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Caroow ma 11 maa 2013 - 10:41

Dat is wel het laatste waar ik me druk over maak gelukkig. Mijn verloskundigen doen dit werk al zó lang, die hebben vast al genoeg poep gezien.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Snoes ma 11 maa 2013 - 10:49

Nee, gelukkig niet. Dat was iets waar ik me op voorhand wel druk over kon maken, voornamelijk ook omdat ik mijn gynaecoloog persoonlijk ken en dat toch best genânt zou vinden.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  smooch ma 11 maa 2013 - 10:51

Nee, toen m'n weeën goed op gang kwamen heb ik wel 2 bakjes vol gekotst.
smooch
smooch
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Supertalentje ma 11 maa 2013 - 11:55

Ja, ik had het wel, tijdens de eerste persweeen, 2 keer een beetje. Ik had het ook door. De verpleegkundige pakte gelijk het matje, voewde het dicht en legde een nieuwe neer. Ik had de hele kamer vol dus ik zei nog 'ik weet heus wel dat ik hier lig te poepen hoor', maar niemand reageerde, haalde zn schouders op en met de volgende wee was iedereen het weer vergeten. Niemand had het gezien of geroken, ze haalde het direct weg, daar was ik achteraf wel blij om.

Supertalentje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2549
Punten : 2727
Registratiedatum : 12-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Roodkapje ma 11 maa 2013 - 17:26

4x niet.

Bij de eerste was ik bang van wel omdat ik de avond ervoor bij de Griek zat en ik meestal daar echt krampen/ buikpijn van krijg.

Bij de 2e was ze er in 5 kwartier, net voor het avondeten ( 17.59 - zouden om 19 uur bij de Griek zitten). Hele dag amper wat gegeten dus ook niets gelukkig.

Bij de 3e, hij is wel op het toilet geboren maar ik moest gewoon plassen. Ik lag aan de ctg voor ik naar de wc liep en daar was geen enkele weeenactiviteit op te zien. Ik plaste en ik voelde hem zo naar beneden zakken. Nog net op tijd kunnen opvangen voor hij het toilet in viel. Als het daar was gebeurd had ik het ook niet heel erg gevonden, ik zat immers op de juiste plek.

Bij de 4e at ik al bijna 4 dagen niet, ik lust bijna niets en in het ziekenhuis was het eten vreselijk. Ze was er ook zo, om 7 uur lag ik nog lekker relaxt te whatsappen met mijn collega en 7.40 was ze er al. Heb ook maar 1 perswee gehad.
Roodkapje
Roodkapje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1424
Punten : 1702
Registratiedatum : 17-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Urban Naked ma 11 maa 2013 - 19:21

Het is maar waar je je druk om maakt zeg.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Pink! ma 11 maa 2013 - 19:22

Eerste keer wel, tweede keer niet.
Ik merkte het wel maar werd meteen weggehaald.
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Caresses ma 11 maa 2013 - 19:25

Urban Naked schreef:Het is maar waar je je druk om maakt zeg.

Daar zeg je wat, ik had ook liever gehad dat het me niks kon schelen. Ik heb nu al toilet issues, dus poepen in bijzijn van anderen is voor mij echt verschrikkelijk.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Aagje! ma 11 maa 2013 - 19:29

Ik was daar ook wel bang voor ja. Nou ja bang, had verwacht dat ik het nogal genant zou vinden. Maar ik heb er niets van gevoeld, en nagevraagd bij mijn man maar die had ook niets gezien zei hij.
Aagje!
Aagje!
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  teletascha ma 11 maa 2013 - 19:29

Bij de 1e wel, bij de 2e niet. Daar was ik nog even naar toilet gegaan toen de weeen begonnen, want ik dacht toen terug aan de 1e bevalling Laughing
teletascha
teletascha
Prater
Prater

Aantal berichten : 713
Punten : 739
Registratiedatum : 18-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Floor ma 11 maa 2013 - 19:30

Ik heb het wel gehad, tijdens het persen, ik merkte het zelf maar het werd direct weggehaald.
Helaas heb ik later op de OK alles ondergepoept :O en mijn grappige verpleger 'ja lekker dan moet ik dat zeker weer opruimen Wink '

Floor
Floor
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  nillis ma 11 maa 2013 - 20:48

Ik weet het niet eens, dus als het zo was hebben ze het gelijk weggehaald. Ik was helemaal in mijn eigen wereldje.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Had jij ontlasting tijdens de bevalling? - Pagina 3 Empty Re: Had jij ontlasting tijdens de bevalling?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum