Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

+90
Zininzon
Ragazza
Bosjesvrouw
Luce
luenca
_Femme
Alex
Bliss
Fortissimo
*Lookie*
PiP
Urban Naked
Parel
Ilovethe90s
Zwerver
SuperGrover
pippeloentje
Blond
lente
Pink!
xxjojootjexx
Summerlovin
Aimee
La Senza
Jade
bolus26
Stuiterbal
Charles
Ella
Shisha
TukTuk
Bacio
Merai
liesje
nillis
Char1
Shopaholic
Printje
SarahKey
Taeda
Flip Fluitketel
-Ieniemienie-
Sophiee
Jasmine
Limburg85
Joli86
Bolleke
Happydobby
Lonely Goatherd
Parisienne
JD
Mamsie
Amber-
Puggle
Novalee
Highway
Twellie
Stranger
Shy
Sterrin_
Antibes
_Lana_
Saga
Aziraphale
M-G
Lady Starstruck
Caroow
Sam
Rush
Theeleut
Tania
mickey
Darius
Burgemeester Esmee
Pien
Liadan
Sun88
Monnie
Razz
Coco
Snoes
mzcharlotte
Minx
kwak
Supertalentje
Wennes
Arwyn
Flower_L
Lejow
Manderijn
94 plaatsers

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Printje vr 8 maa 2013 - 20:39

Nee als ik nu weer zwanger zou zijn zou ik het niet houden.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Shopaholic vr 8 maa 2013 - 21:01

Ja ik zou het houden.
Shopaholic
Shopaholic
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Char1 vr 8 maa 2013 - 21:13

Het is onmogelijk nu, maar ik zou het zeker houden. Namen weet ik nog niet.

Char1
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 388
Punten : 464
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Overijssel

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  nillis vr 8 maa 2013 - 21:17

Als ik na deze zwangerschap snel zwanger zou zijn, dan zouden we het zeker houden. Als het een 4e kindje zou zijn dan weet ik het niet. Onze wens is graag drie kindjes te krijgen.
nillis
nillis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1816
Punten : 1992
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  liesje vr 8 maa 2013 - 21:20

ja dan zouden we het houden. maar hier kan het niet meer gebeuren man is gesteriliseerd nml
liesje
liesje
Prater
Prater

Aantal berichten : 1314
Punten : 1366
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : zuid-holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Merai vr 8 maa 2013 - 21:53

Ja hier zouden we het houden, al staat het nu nog niet op de planning. Namen die het hier niet gaan worden maar die ik wel erg leuk vind zijn Melle voor een jongen en Ise voor een meisje.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Bacio vr 8 maa 2013 - 21:56

Nee ik zou t weg laten halen. Aloewel ik een stabiele relatie, goede baan en groot genoeg huis heb. Ik wil geen kinderen.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  TukTuk vr 8 maa 2013 - 21:58

Nee ik zou het niet houden, het valt gewoon écht niet te combineren met mijn studie / stage, en daarbij ben ik gewoon echt nog niet klaar voor kinderen, financieel niet, maar ook geestelijk niet. Ik wil nog zoveel dingen doen, en die zouden allemaal onmogelijk worden zodra ik een kindje heb.
TukTuk
TukTuk
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Shisha vr 8 maa 2013 - 22:01

Als ik na deze zwangerschap al heel snel weer zwanger zou zijn dan houden we het wel. Het zal wel zwaar worden denk ik!
En de namen ga ik natuurlijk nog niet vertellen dus dan maar de namen die het net niet gehaald hebben:
Tobias
Noah
Daniël
Dagmar
Noëlle
Sarah
Shisha
Shisha
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Ella vr 8 maa 2013 - 22:02

Ik zou het houden, omdat weg halen voor ons geen optie is. (al moet ik er nog even niet aan denken, heb net alles achter de rug Wink)
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Printje vr 8 maa 2013 - 22:05

Aan de ene kant heb ik ook wel altijd gezegd weghalen is geen optie maar in dit geval zou ik ook echt boos zijn op onszelf dat we niet beter hebben opgelet en het toch echt wel weg laten halen.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Charles vr 8 maa 2013 - 22:09

Oh god, dan ga ik vreselijk hard huilen. Ik zou best nog meer kindjes willen ooit, maar mij is dat afgeraden door de artsen. Soms voelt het ook als een teken dat ik in één keer een jongen en een meisje hebt gekregen. Zo van, hier, maar doe dit nooit weer.

Maargoed. Ik weet het dus echt niet. Ik denk toch houden.

Een jongen zou ik nu Emil, Ben of Jonathan noemen. Al zou mijn man niet akoord gaan met Jonathan. Ook Paul zou een optie zijn of toch weer Nils (dat was onze tweede jongensnaam). Ohja, Michiel is ook super.

Een meisje...tja daarvoor vind ik het altijd moeilijker. Onze tweede meisjesnaam was Nina, maar ik ben blij dat het die niet geworden is, vind ik nu al niet meer leuk. Past ook niet bij ons. Ik zou denk ik Ella kiezen, Malin of Marijn.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Stuiterbal vr 8 maa 2013 - 22:36

Als ik nu zwanger blijkt te zijn zou ik het zeker niet weg laten halen maar ik zou wel ff 10x moeten slikken. Ik ben net een maand samen met mijn vriend een ik denk dat de omgeving het een heerlijke roddel zullen vinden.
Stuiterbal
Stuiterbal
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  bolus26 vr 8 maa 2013 - 23:48

ik zou het zeker houden maar wel zorgelijk voor mijn lichaam vinden. Ik wil heel graag nog een kindje/ kindjes maar bij voorkeur pas over minimaal een jaar weer zwanger raken.
bolus26
bolus26
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3031
Punten : 3217
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Jade vr 8 maa 2013 - 23:51

ja, ik zou het houden.

Namen, hou ik even lekker voor mijzelf Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 281626781

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  La Senza za 9 maa 2013 - 0:12

Wel knap als jij nu weer zwanger zou zijn, Jade Laughing
Ik zou het niet houden. Financieel gezien gaat dat écht niet lukken en ik heb geen relatie. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik wel ernstig hard moeten nadenken hoe dat dan gekomen is, aangezien je daar ook best wel wat voor moet doen Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 394967
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Aimee za 9 maa 2013 - 0:13

Ja, wij willen graag nog een tweede. We zouden pas over minimaal een half jaar willen beginnen, maar als het nu zo zou zijn lost dat zich ook wel weer op.

Een meisje zou nu Nova komen te heten en een jongetje Mats.
Aimee
Aimee
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3218
Punten : 3630
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Summerlovin za 9 maa 2013 - 0:18

Ik zou het houden.

Een meisje zou Romée of Alyssa heten. Een jongen Liam.
Summerlovin
Summerlovin
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Het noorden van Noord-Holland.

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Jade za 9 maa 2013 - 0:22

La Senza schreef:Wel knap als jij nu weer zwanger zou zijn, Jade Laughing
Ik zou het niet houden. Financieel gezien gaat dat écht niet lukken en ik heb geen relatie. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik wel ernstig hard moeten nadenken hoe dat dan gekomen is, aangezien je daar ook best wel wat voor moet doen Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 394967

haha, oke, oke,, vlak na de bevalling van deze madam dan.

Ik geloof trouwens dat het wel wat tranen zou opleveren. Ik denk dat ik hierna echt flink bij moet komen Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 1578173417.

Jade
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4627
Punten : 4961
Registratiedatum : 15-08-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  xxjojootjexx za 9 maa 2013 - 0:24

Ik zou nooit abortus laten doen, dus sowieso houden.
Echt blij zal ik er niet meteen mee zijn, dat zal later wel komen.

Als naam.. Pff geen idee.

xxjojootjexx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Pink! za 9 maa 2013 - 0:30

Houden!
Pink!
Pink!
Prater
Prater

Aantal berichten : 891
Punten : 880
Registratiedatum : 08-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  La Senza za 9 maa 2013 - 0:38

Jade schreef:
La Senza schreef:Wel knap als jij nu weer zwanger zou zijn, Jade Laughing
Ik zou het niet houden. Financieel gezien gaat dat écht niet lukken en ik heb geen relatie. Als ik nu zwanger zou zijn zou ik wel ernstig hard moeten nadenken hoe dat dan gekomen is, aangezien je daar ook best wel wat voor moet doen Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 394967

haha, oke, oke,, vlak na de bevalling van deze madam dan.

Ik geloof trouwens dat het wel wat tranen zou opleveren. Ik denk dat ik hierna echt flink bij moet komen Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 1578173417.
Ja, en dat zijn dan niet alleen de kraamtranen. Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 253468018
La Senza
La Senza
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 189
Punten : 187
Registratiedatum : 07-03-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  lente za 9 maa 2013 - 0:54

Ik zou me rot schrikken, en een potje janken denk ik. Heb het net allemaal achter de rug, willen eerst even genieten van M. Maar zou het zeker niet weg laten halen! Als we van de schrik bekomen zijn zou het hartstikke welkom zijn haha. Maar liever wachten we nog een (paar?) jaar.
lente
lente
Prater
Prater

Aantal berichten : 520
Punten : 554
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Blond za 9 maa 2013 - 4:54

Ja, ik zou het houden.

En qua namen, voor een jongen Olivier of Floris en voor een meisje Emma, Julia of Marijn.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast za 9 maa 2013 - 4:56

xxjojootjexx schreef:Ik zou nooit abortus laten doen, dus sowieso houden.
Echt blij zal ik er niet meteen mee zijn, dat zal later wel komen.

Als naam.. Pff geen idee.
orginele naam!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 4 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 4 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum