Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

+90
Zininzon
Ragazza
Bosjesvrouw
Luce
luenca
_Femme
Alex
Bliss
Fortissimo
*Lookie*
PiP
Urban Naked
Parel
Ilovethe90s
Zwerver
SuperGrover
pippeloentje
Blond
lente
Pink!
xxjojootjexx
Summerlovin
Aimee
La Senza
Jade
bolus26
Stuiterbal
Charles
Ella
Shisha
TukTuk
Bacio
Merai
liesje
nillis
Char1
Shopaholic
Printje
SarahKey
Taeda
Flip Fluitketel
-Ieniemienie-
Sophiee
Jasmine
Limburg85
Joli86
Bolleke
Happydobby
Lonely Goatherd
Parisienne
JD
Mamsie
Amber-
Puggle
Novalee
Highway
Twellie
Stranger
Shy
Sterrin_
Antibes
_Lana_
Saga
Aziraphale
M-G
Lady Starstruck
Caroow
Sam
Rush
Theeleut
Tania
mickey
Darius
Burgemeester Esmee
Pien
Liadan
Sun88
Monnie
Razz
Coco
Snoes
mzcharlotte
Minx
kwak
Supertalentje
Wennes
Arwyn
Flower_L
Lejow
Manderijn
94 plaatsers

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 11:10

Ik zou echt niet weten wat ik zou doen. Praktisch gezien zou het vast wel lukken, maar mijn vriend wil geen kinderen en ik ben er ook zeker nog niet klaar voor. Ik zeg nu dus dat ik het weg zou laten halen, maar je weet natuurlijk nooit hoe het voelt als je echt zwanger bent.

Qua naam heb ik geen idee, maar ik zou bij een meisje Mette als 2e naam geven. Een vernoeming en ook als verwijzing naar het land waar ik woon en wat een belangrijk deel van mijn leven is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Sterrin_ vr 8 maa 2013 - 11:10

Houden. Ik zou erg schrikken maar abortus is geen optie.

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Shy vr 8 maa 2013 - 11:16

Houden ja zeker weten.
Shy
Shy
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Stranger vr 8 maa 2013 - 11:25

Ik zou het absoluut laten komen. Hoe we het zouden noemen weet ik niet, daar zouden we het dan nog even goed over moeten hebben.


Laatst aangepast door Stranger op vr 8 maa 2013 - 11:27; in totaal 1 keer bewerkt
Stranger
Stranger
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 294
Punten : 296
Registratiedatum : 13-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Twellie vr 8 maa 2013 - 11:27

Jazeker, ik ben erg blij met mijn zwangerschap smile.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Highway vr 8 maa 2013 - 11:28

Ja en dan zou het Mia of Willem worden
Highway
Highway
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Sterrin_ vr 8 maa 2013 - 11:38

Twellie schreef:Jazeker, ik ben erg blij met mijn zwangerschap smile.

! Begrijp ik je nu goed?!

Lees het al! Wat leuk! Gefeliciteerd!!


Laatst aangepast door Sterrin_ op vr 8 maa 2013 - 11:41; in totaal 1 keer bewerkt

Sterrin_
Prater
Prater

Aantal berichten : 841
Punten : 863
Registratiedatum : 27-10-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Novalee vr 8 maa 2013 - 11:40

Twellie schreef:Jazeker, ik ben erg blij met mijn zwangerschap smile.
Ben je zwanger, Twellie?

Ontopic, zwanger ben ik al, maar stel ik zou na de bevalling snel weer zwanger raken dan zouden we het absoluut houden. Qua namen zeg ik niks angel Ik heb een zowel een jongens- als een meisjesnaam die ik heel mooi vind maar helaas vindt m'n vriend het allebei niks. Over twee weken weten we het geslacht, dan moeten we toch echt op zoek naar iets waar we beiden achter staan.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 11:55

Ja, absoluut. Ik zou niet weten van wie het zou zijn, maar ik zou geen reden hebben om het niet te laten komen.

Namen, hmm. Voor een jongen Joachim, Leonard of Nicolas. Voor een meisje Anna, Magdaleen, Olivia, Josefien, Aurelie of Ina.

Can't pick anything at all. Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 394967

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Puggle vr 8 maa 2013 - 12:02

Ik zou niet weten wat ik zou doen, ik zou er in ieder geval niet vrolijk van worden als ik nu zwanger zou zijn. Gelukkig zorgen we er heel goed voor dat het ook niet echt kan gebeuren.
Puggle
Puggle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Amber- vr 8 maa 2013 - 12:10

Ik zou schrikken, maar aan de andere kant ook blij zijn. We willen graag een tweede maar het liefst pas over een paar maanden.
Mocht het nu zo zijn dan zullen we het zeker houden.

Namen vind ik moeilijk:
Maar nu zou ik zeggen voor een meisje Lieke en voor een jongen Daan.
Amber-
Amber-
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4069
Punten : 4135
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Mamsie vr 8 maa 2013 - 12:11

Nee dan wordt het een abortus.
Mamsie
Mamsie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  JD vr 8 maa 2013 - 12:20

Nee. Dan zou het een abortus worden...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Parisienne vr 8 maa 2013 - 12:27

Ja, ik zou het houden.
Parisienne
Parisienne
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Lonely Goatherd vr 8 maa 2013 - 12:35

Ik zou het kindje zonder twijfel houden en als er niet allerlei bezwaren aan kleefden Hannah noemen of Ephram. Echte kanshebbers hou ik voor me (al heb ik er sowieso niet gek veel).
Lonely Goatherd
Lonely Goatherd
Prater
Prater

Aantal berichten : 954
Punten : 1054
Registratiedatum : 10-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Happydobby vr 8 maa 2013 - 12:54

Dan zouden we het houden, abortus vind ik geen optie.

Namen: Ethan en kayleigh/chelsey

Happydobby
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6175
Punten : 6320
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Bolleke vr 8 maa 2013 - 12:56

Nee, dan zou ik het niet houden.
Bolleke
Bolleke
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Joli86 vr 8 maa 2013 - 14:40

Dan zou ik de gelukkigste persoon van aarde zijn, een baby is hier meer dan welkom!
Joli86
Joli86
Prater
Prater

Aantal berichten : 1384
Punten : 1463
Registratiedatum : 06-12-10
Woonplaats : N Brabant

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Limburg85 vr 8 maa 2013 - 15:28

Nee ik zou het niet houden, wij zijn klaar met kinderen.
Limburg85
Limburg85
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3725
Punten : 3896
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Limburg

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Jasmine vr 8 maa 2013 - 19:40

Als ik na de geboorte van 'Kees' weer zwanger zou zijn, zou ik heel hard huilen en met een zeer groot dilemma zitten.

Drie kindjes lijkt me hartstikke leuk, maar te druk voor mij. We hebben eigenlijk geen plek voor drie kindjes, financieel wordt dat vervelender en roep al mijn hele zwangerschap dat ik dit nooit meer wil en al helemaal niet vrijwillig aan zou gaan.

Aan de andere kant, ik heb zoveel verdriet gehad van mijn miskramen, dat ik niet weet of ik het over mijn hart ga verkrijgen een misschien wel kerngezond kindje te aborteren. Sowieso zie ik abortus als een uiterst redmiddel, dus ik zal er nog heel goed over moeten nadenken.
Jasmine
Jasmine
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3497
Punten : 3635
Registratiedatum : 30-05-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Sophiee vr 8 maa 2013 - 19:56

Ja, zeker weten houden!
Een meisje zou dan Tess, Elin of Julot heten. Een jongen Tijn.
Sophiee
Sophiee
Prater
Prater

Aantal berichten : 921
Punten : 927
Registratiedatum : 13-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  -Ieniemienie- vr 8 maa 2013 - 20:06

Ehm nou als dat zo zou zijn is het absoluut niet gepland.
Mijn man wil zoizo geen 3de. Ik zou het opzich nog wel willen, maar zeker niet nu.
Maar toch denk ik dat abortus geen optie zou zijn voor me.

Een meisje zou ik Ise noemen, een jongen Niek.
Maar ook hier denkt mijn man heel anders over.
Hij zou een meisje Britt noemen, en een jongen Ian.
-Ieniemienie-
-Ieniemienie-
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1716
Punten : 2113
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Ergens in Zuid-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Flip Fluitketel vr 8 maa 2013 - 20:11

Ook al zou het op dit moment erg kort na de geboorte van de jongste zijn dan zouden wij het houden. Het zou erg schrikken zijn en we zullen vast even met de handen in onze haren zitten. Maar abortus is voor ons geen optie.
Flip Fluitketel
Flip Fluitketel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2969
Punten : 3067
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Taeda vr 8 maa 2013 - 20:13

Het zou echt geweldig zijn als ik nu zwanger ben, fingers crossed! Wij zouden het dus zeker houden, dat zeggen we al sinds het begin van onze relatie trouwens. Abortus us vanuit onze levensovertuiging geen optie voor ons.

Mijn nummer-één-namen zijn op dit moment Roza en Joas.
Taeda
Taeda
Prater
Prater

Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  SarahKey vr 8 maa 2013 - 20:23

Abortus is geen optie, S was welkom en dan dit kindje net zo. Dus wij zouden het houden en er dol blij mee zijn zo zonder mmm Laughing
SarahKey
SarahKey
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6386
Punten : 6502
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

http://www.hobbymirror.blogspot.com

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 3 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum