Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

+90
Zininzon
Ragazza
Bosjesvrouw
Luce
luenca
_Femme
Alex
Bliss
Fortissimo
*Lookie*
PiP
Urban Naked
Parel
Ilovethe90s
Zwerver
SuperGrover
pippeloentje
Blond
lente
Pink!
xxjojootjexx
Summerlovin
Aimee
La Senza
Jade
bolus26
Stuiterbal
Charles
Ella
Shisha
TukTuk
Bacio
Merai
liesje
nillis
Char1
Shopaholic
Printje
SarahKey
Taeda
Flip Fluitketel
-Ieniemienie-
Sophiee
Jasmine
Limburg85
Joli86
Bolleke
Happydobby
Lonely Goatherd
Parisienne
JD
Mamsie
Amber-
Puggle
Novalee
Highway
Twellie
Stranger
Shy
Sterrin_
Antibes
_Lana_
Saga
Aziraphale
M-G
Lady Starstruck
Caroow
Sam
Rush
Theeleut
Tania
mickey
Darius
Burgemeester Esmee
Pien
Liadan
Sun88
Monnie
Razz
Coco
Snoes
mzcharlotte
Minx
kwak
Supertalentje
Wennes
Arwyn
Flower_L
Lejow
Manderijn
94 plaatsers

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Charles za 9 maa 2013 - 5:55

Burgemeester Esmee schreef:
Pippa schreef:Ik kan hem niet vinden in de zoek optie, dus sorry als die er al is.
Ik heb het even nagekeken en het gaat denk ik om het volgende topic:
http://www.zegmaaryes.nl/t35394-als-je-nu-een-kind-krijgt-hoe-ga-je-het-dan-noemen

Je vroeg hierin meteen om namen. De strekking van het huidige topic is iets anders maar de vraag over de namen lijkt me nu een beetje overbodig Wink.

Meen je dit nou serieus? Dus omdat het OOIT is gevraagd, wordt ze hier bijna gesommeerd dit niet nog eens te doen? Belachelijk!
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Caroow za 9 maa 2013 - 6:08

Als we steeds oude topics over namen gaan uppen, dan hoef je straks ook niet meer zenuwachtig te zijn als iemand gaat bevallen, want de naam kan je dan toch wel terug vinden in een vijf jaar oud topic. Wat een onzin zeg.

(Voor de speurneuzen onder ons, de naam van mijn zoon heb ik nog nooit op het forum genoemd, dus bespaar jezelf de moeite Very Happy )
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Charles za 9 maa 2013 - 6:14

Hahahah Caroow, bedankt voor die laatste zin.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Bacio za 9 maa 2013 - 6:23

Charles schreef:
Burgemeester Esmee schreef:
Pippa schreef:Ik kan hem niet vinden in de zoek optie, dus sorry als die er al is.
Ik heb het even nagekeken en het gaat denk ik om het volgende topic:
http://www.zegmaaryes.nl/t35394-als-je-nu-een-kind-krijgt-hoe-ga-je-het-dan-noemen

Je vroeg hierin meteen om namen. De strekking van het huidige topic is iets anders maar de vraag over de namen lijkt me nu een beetje overbodig Wink.

Meen je dit nou serieus? Dus omdat het OOIT is gevraagd, wordt ze hier bijna gesommeerd dit niet nog eens te doen? Belachelijk!
Ik viel hier ook over. Als ik zo'n algemene vraag stel (die men blijkbaar leuk vind te antwoorden!) wie is de "burgemeester" dan om mij te vertellen dat ik die niet 1x per maand mag stellen? Zo levendig is het forum niet meer. Ik vind t allang leuk als iemand een topic opent.

Bacio
Prater
Prater

Aantal berichten : 991
Punten : 1150
Registratiedatum : 27-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Twellie za 9 maa 2013 - 6:57

Caroow schreef:Als we steeds oude topics over namen gaan uppen, dan hoef je straks ook niet meer zenuwachtig te zijn als iemand gaat bevallen, want de naam kan je dan toch wel terug vinden in een vijf jaar oud topic. Wat een onzin zeg.

(Voor de speurneuzen onder ons, de naam van mijn zoon heb ik nog nooit op het forum genoemd, dus bespaar jezelf de moeite Very Happy )

Ik wel, maar de zoekfunctie is toch zo slecht dat de naam niet meer terug te vinden is Very Happy.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Rush za 9 maa 2013 - 7:22

Lol albino

De zoekfunctie is vreselijk idd.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Burgemeester Esmee za 9 maa 2013 - 7:30

Charles schreef:
Burgemeester Esmee schreef:
Pippa schreef:Ik kan hem niet vinden in de zoek optie, dus sorry als die er al is.
Ik heb het even nagekeken en het gaat denk ik om het volgende topic:
http://www.zegmaaryes.nl/t35394-als-je-nu-een-kind-krijgt-hoe-ga-je-het-dan-noemen

Je vroeg hierin meteen om namen. De strekking van het huidige topic is iets anders maar de vraag over de namen lijkt me nu een beetje overbodig Wink.

Meen je dit nou serieus? Dus omdat het OOIT is gevraagd, wordt ze hier bijna gesommeerd dit niet nog eens te doen? Belachelijk!
Nee dat was niet helemaal serieus bedoeld maar ik had het misschien beter kunnen verwoorden. Excuses voor mijn kromme taalgebruik smile.

Burgemeester Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 379
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  pippeloentje za 9 maa 2013 - 7:32

Houden!

Wij willen dolgraag nog een 2e en zelfs 3e kindje,mocht ons gegungd zijn.

Abortus zou voor ons,hoe dan ook geen optie zijn.
pippeloentje
pippeloentje
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 83
Punten : 95
Registratiedatum : 01-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  SuperGrover za 9 maa 2013 - 7:47

Ik vind het wel typisch, dit topic. Een aantal jaar geleden is zo'n topic er ook geweest, en toen was er een minderheid die een baby zou verwelkomen. Nu een aantal jaar verder, zitten de meeste forummers in de periode dat ze zelf kinderen krijgen, en zijn er maar een paar die voor abortus zouden kiezen. Ik kan me die heftige discussies nog wel voor de geest halen. Grappig hoe de forumpopulatie veranderd is. Al maakt het waarschijnlijk wel verschil dat dit in zwangerschap en mama's staat, in plaats van in algemeen.

On topic: Ik heb geen idee. Ik zei altijd, abortus, zonder twijfel. Maar nu ik bij mijn zus miskramen en uiteindelijk de goede zwangerschap en bevalling van mijn nichtje van zo dichtbij heb meegemaakt, denk ik er toch anders over. Ik wil geen kind, dat is me heel erg duidelijk geworden. Ik wil niet bevallen, ik wil geen zwangerschap en ik wil zeker geen huilende zuigeling. Maar het is wel iets heel bijzonders dat veel in je los maakt. Het is wel daadwerkelijk een wonder, als alles goed gaat. Maar ik wil geen kind, ik woon op een studentenkamer, ik heb geen relatie en ik studeer fulltime. Dus ik zeg alsnog abortus, maar met pijn in mijn hart.
SuperGrover
SuperGrover
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Zwerver zo 10 maa 2013 - 2:03

Het zou helemaal niet ideaal zijn en echt slecht uitkomen maar ik zou het niet weg laten halen. Ik zou genoeg steun van de mensen om me heen krijgen waardoor het zeker wel zou lukken. Financieel etc.
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Ilovethe90s zo 10 maa 2013 - 3:47

Ja natuurlijk houden anders is al die moeite voor niks geweest smile.
Ilovethe90s
Ilovethe90s
Prater
Prater

Aantal berichten : 1252
Punten : 1357
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Parel zo 10 maa 2013 - 4:00

Misschien is het makkelijker omdat we al een kind hebben, maar als ik nu zwanger blijk (kan gewoon ècht niet haha) dan houden we het, dan heeft het zo moeten zijn.
Hebben we de keuze, dan over een jaar of 3.
Parel
Parel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Urban Naked zo 10 maa 2013 - 5:09

Het lijkt me bizar lastig worden aangezien huidige baby al bij ons op de slaapkamer ligt, en we geen kamers over hebben. Maar ik zou er vast iets op kunnen verzinnen. Denk niet dat ik ooit voor een abortus zou gaan.
Urban Naked
Urban Naked
Prater
Prater

Aantal berichten : 1101
Punten : 1125
Registratiedatum : 29-02-12
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  PiP zo 10 maa 2013 - 5:35

Mijn gevoel zegt houden, verstand weg laten halen.... Ben dan dus ook heel voorzichtig!

PiP
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Charles zo 10 maa 2013 - 5:49

SuperGrover schreef:Ik vind het wel typisch, dit topic. Een aantal jaar geleden is zo'n topic er ook geweest, en toen was er een minderheid die een baby zou verwelkomen. Nu een aantal jaar verder, zitten de meeste forummers in de periode dat ze zelf kinderen krijgen, en zijn er maar een paar die voor abortus zouden kiezen. Ik kan me die heftige discussies nog wel voor de geest halen. Grappig hoe de forumpopulatie veranderd is. Al maakt het waarschijnlijk wel verschil dat dit in zwangerschap en mama's staat, in plaats van in algemeen.

Gezien je argumentering vind ik dit eerder logisch dan typisch.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  *Lookie* zo 10 maa 2013 - 8:39

Ja ik zou het wel houden. Mijn vriend wil momenteel (nog) geen 2e kind, misschien wel nooit. Maar als het dan toch gebeurt laat ik het niet weghalen en dat zou hij ook niet willen lijkt me.
*Lookie*
*Lookie*
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2233
Punten : 2413
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Fortissimo zo 10 maa 2013 - 8:45

Wij zouden het ook houden. Namen hebben we ook al smile Die ga ik hier niet noemen, want die zijn vrij specifiek smile
Fortissimo
Fortissimo
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Bliss zo 10 maa 2013 - 9:08

Nee, ik zou het niet houden. Ik weet nog niet eens zeker of ik ooit wel kinderen wil, daarbij heb ik geen relatie en financieel gezien gaat het zeker niet lukken, het kost me al moeite om in mn eentje rond te komen soms.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 9:10

Ja, ik zou het houden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 9:46

Pffff... lastig. Praktisch zou het hier prima kunnen, maar man en ik zijn er nog niet uit of we uberhaupt wel kinderen willen... In ieder geval nu nog niet. Dus ik zou de optie abortus wel overwegen, maar ik denk dat ik dat gewoon niet zou kunnen. Ik zou wel even flink in shock zijn in ieder geval en heel hard huilen bij een positieve zwangerschapstest, in eerste instantie dus niet van blijdschap...
Grappig; ik heb wel al namen bedacht Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 394967. En daar ben ik ook zo serieus in dat ik ze niet ga delen hier, haha.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Alex zo 10 maa 2013 - 9:56

Ja, we willen zo graag een tweede kindje dat ik het onmogelijk weg zou kunnen laten halen. Overigens ben ik fel tegen abortus, dus zou die overweging niet eens ter sprake komen. Onze situatie is niet geweldig, maar ik denk dat het uiteindelijk wel goed komt. Namen weet ik nog niet.
Alex
Alex
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6509
Punten : 6850
Registratiedatum : 27-10-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast zo 10 maa 2013 - 10:21

Ja, al had ik dan wel wat uit te leggen... (Man is gesteriliseerd)

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  _Femme zo 10 maa 2013 - 10:42

Pfff ik heb 2 weken geleden het gevoel gehad dat ik zwanger was, was al 5 dagen over tijd, had een pil bijna een dag te laat ingenomen in de eerste week en begon jeuk te krijgen aan m'n tepels.. lieve help wat zat ik in de zenuwen! Heb zelfs geroepen nooit meer seks te hebben tot ik kinderen wil!

Mijn vriend woont 200 km verder, ik moet nog 2 jaar studeren voor ik mijn diploma heb en financieel zouden wij nu nog niet kunnen gaan samenwonen. Nee dat wordt echt niks. Zou het weg laten halen, alhoewel ik dan wel heel erg bang wordt voor de tijd dat ik zwanger zou willen worden en het zou niet lukken...

_Femme
Prater
Prater

Aantal berichten : 1013
Punten : 1210
Registratiedatum : 26-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  luenca zo 10 maa 2013 - 20:47

ik zou het weg laten halen, wij willen (nog?) geen kinderen. nouja mijn vriend later misschien wel, maar ik ben daar niet meer zo zeker van. zoals ik het nu bekijk is het een nee, maar wie weet hoe mijn leven er over 10 jaar uitziet. Dan kan het ook nog. Ik heb 1 jongensnaam die ik zeker te weten wil gebruiken dus hopelijk als ik dan een kindje krijg word het een jongen haha
luenca
luenca
Prater
Prater

Aantal berichten : 1134
Punten : 1458
Registratiedatum : 01-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Luce zo 10 maa 2013 - 21:29

Ja, ik zou het houden.
Luce
Luce
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 5 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 5 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum