Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

+90
Zininzon
Ragazza
Bosjesvrouw
Luce
luenca
_Femme
Alex
Bliss
Fortissimo
*Lookie*
PiP
Urban Naked
Parel
Ilovethe90s
Zwerver
SuperGrover
pippeloentje
Blond
lente
Pink!
xxjojootjexx
Summerlovin
Aimee
La Senza
Jade
bolus26
Stuiterbal
Charles
Ella
Shisha
TukTuk
Bacio
Merai
liesje
nillis
Char1
Shopaholic
Printje
SarahKey
Taeda
Flip Fluitketel
-Ieniemienie-
Sophiee
Jasmine
Limburg85
Joli86
Bolleke
Happydobby
Lonely Goatherd
Parisienne
JD
Mamsie
Amber-
Puggle
Novalee
Highway
Twellie
Stranger
Shy
Sterrin_
Antibes
_Lana_
Saga
Aziraphale
M-G
Lady Starstruck
Caroow
Sam
Rush
Theeleut
Tania
mickey
Darius
Burgemeester Esmee
Pien
Liadan
Sun88
Monnie
Razz
Coco
Snoes
mzcharlotte
Minx
kwak
Supertalentje
Wennes
Arwyn
Flower_L
Lejow
Manderijn
94 plaatsers

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Snoes vr 8 maa 2013 - 10:14

Razz, volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak qua namen Yes

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Sun88 vr 8 maa 2013 - 10:15

Pippa schreef:
Lejow schreef:
Pippa schreef:Haha Lejow - hadden jullie bij B ook geen jongensnaam?
Manderijn - en als het nou een meisje is?

Nee, we konden gewoon NIKS vinden wat we allebei echt GEWELDIG vonden...
We hadden Milan, maar dat was meer een 'nou dan moet het maar' naam.

Gelukkig was het een meisje dan Laughing

Milan is anders een hele leuke naam :cheering:
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 10:15

Ik kan hem niet vinden in de zoek optie, dus sorry als die er al is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Sun88 vr 8 maa 2013 - 10:17

Ik wil nu echt geen baby erbij, maar mocht het zo zijn is het kindje van harte welkom. Jongen denk ik daan of dex, meisje loïs of senna
Sun88
Sun88
Prater
Prater

Aantal berichten : 751
Punten : 837
Registratiedatum : 17-02-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Razz vr 8 maa 2013 - 10:17

Snoes schreef:Razz, volgens mij hebben wij wel dezelfde smaak qua namen Yes

Ja dat denk ik ook. Misschien hebben we wel dezelfde meisjesnaam Wink


Laatst aangepast door Razz_ op vr 8 maa 2013 - 10:23; in totaal 1 keer bewerkt

Razz
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1811
Punten : 1890
Registratiedatum : 23-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Coco vr 8 maa 2013 - 10:17

Pippa schreef:Ik kan hem niet vinden in de zoek optie, dus sorry als die er al is.
Maakt niks uit hoor. Als je hem volgende week weer plaatst bedenk ik vast weer andere namen Laughing
Coco
Coco
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3245
Punten : 3561
Registratiedatum : 21-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 10:18

Ik vind heel veel namen mooi, en verander ook elke week! Maar dé twee namen ga ik niet (meer) vertellen hier Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Liadan vr 8 maa 2013 - 10:22

Ik zou het kindje zeker houden. Praktisch is het niet helemaal handig want we hebben een slaapkamer te weinig maar ook dat is op te lossen. Of mijn man er net zo blij mee zou zijn weet ik niet en ik zou liever ook nog een paar jaar wachten.

Liadan
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Pien vr 8 maa 2013 - 10:24

Ja... Gelukkig is het ook waarheid!!

Namen weet ik echt echt echt niet......


Pien
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5687
Punten : 6861
Registratiedatum : 20-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 10:26

Ja. Mijn man zou er anders over denken maar ik zou dat baby'tje nooit weg laten halen.
Overigens zou er bij de ingreep van mijn man wel iets zijn fout gegaan, maar dat terzijde.

Practisch is het niet handig, financieel gezien misschein ook niet helemaal en fysiek gezien (zowel tijdens als na de zwangerschap) zal mijn lichaam een enorme opdonder krijgen.
Maar nee, weg laten halen zou niet eens in me opkomen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Burgemeester Esmee vr 8 maa 2013 - 10:28

Pippa schreef:Ik kan hem niet vinden in de zoek optie, dus sorry als die er al is.
Ik heb het even nagekeken en het gaat denk ik om het volgende topic:
http://www.zegmaaryes.nl/t35394-als-je-nu-een-kind-krijgt-hoe-ga-je-het-dan-noemen

Je vroeg hierin meteen om namen. De strekking van het huidige topic is iets anders maar de vraag over de namen lijkt me nu een beetje overbodig Wink.

Burgemeester Esmee
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 380
Punten : 379
Registratiedatum : 02-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Darius vr 8 maa 2013 - 10:30

Ik zou de mogelijkheid tot abortus wel serieus onderzoeken, maar ik zou het nooit laten doen. Dus weer een baby erbij. Namen: Floris of Charlotta.
Darius
Darius
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Woonplaats : provincie Groningen

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  mickey vr 8 maa 2013 - 10:31

Ik zou het stiekem wel heel erg leuk vinden, ik zou graag een tweede willen. Dus mocht ik zwanger blijken te zijn, dan komt dat kindje er ook. Mijn vriend is er helaas nog niet uit of hij nog wel een kindje erbij wilt...
mickey
mickey
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Tania vr 8 maa 2013 - 10:36

Wij zouden het houden. Als we de keus hebben, is ons gezin compleet maar mocht ik toch zwanger worden dan laat ik geen abortus doen.
Als ik de namen alleen mocht kiezen, zou ik het kindje Tobias of Rosa noemen maar mijn man vindt die namen niet mooi dus zou het vast wat anders worden.

Tania
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Theeleut vr 8 maa 2013 - 10:43

Ik zou het weg laten halen. Wij zijn klaar met kinderen krijgen, daarom is mijn dan ook gesteriliseerd.
Theeleut
Theeleut
Prater
Prater

Aantal berichten : 1329
Punten : 1393
Registratiedatum : 07-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Rush vr 8 maa 2013 - 10:49

Ik zou de zwangerschap afbreken.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Sam vr 8 maa 2013 - 10:52

Wij zouden het houden.
Julian of Lieve.
Sam
Sam
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2486
Punten : 2565
Registratiedatum : 12-08-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Caroow vr 8 maa 2013 - 10:55

Nu van nog een baby zwanger worden is niet echt mogelijk, maar mocht ik over een half jaar weer zwanger blijken te zijn dan houden we de baby.

Namen die het hier niet worden maar ik wel leuk vind zijn Esmee en Milan.
Caroow
Caroow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Lady Starstruck vr 8 maa 2013 - 10:57

Absoluut!!! En de naam hou ik voor me. Hoewel ik mijn jongensnaam ergens hier op het forum voorbij heb komen. Maar dan voor een huisdier Rolling Eyes
Lady Starstruck
Lady Starstruck
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3855
Punten : 3944
Registratiedatum : 20-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  M-G vr 8 maa 2013 - 11:00

Onze zoon is nu 3 maandjes dus ik zou het niet echt handig vinden maar ik zou het zeker houden. Weg laten halen is absoluut geen optie voor mij.
Als het een meisje zou zijn wordt het: Tessa, Sanne, Esmée of Amy (die namen stonden boven aan ons lijstje).
Een jongensnaam vind ik moeilijker want ik had bij onze zoon ook maar 1 keuze en ik heb ook niet verder gezocht. Ik denk iets van: Sander, Mark of Daan.
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Aziraphale vr 8 maa 2013 - 11:00

Lastig, want wij willen allebei geen kinderen op dit moment en waarschijnlijk helemaal niet. Abortus lijkt me vreselijk maar ik denk wel dat dat het zou worden dan.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Saga vr 8 maa 2013 - 11:03

Ik zou gek worden.
We hebben nu gering geld voor een baby, geen ruimte en we gaan er van uit dat mijn vriend door zijn chemo's onvruchtbaar is, dus rekenen totaal niet op een kindje.

Toch zou ik kijken of de mogelijkheid er is om het kindje te houden. Ik zou het vreselijk vinden om abortus te laten plegen.

Als namen voor een meisje vinden wij Sue, June en Hazel erg leuk.
Voor een jongen weten wij het niet.
Saga
Saga
Prater
Prater

Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  _Lana_ vr 8 maa 2013 - 11:06

Als ik nu zwanger blijk te zijn, zou ik stiekem dolgelukkig zijn ( nadat ik heel erg geschrokken ben Wink ).
Ondanks dat we ( voorlopig en misschien wel helemaal niet ) niet voor een derde kindje gaan.

De namen vind ik moeilijk, want ik heb zo'n brede smaak.



Laatst aangepast door _Lana_ op vr 8 maa 2013 - 21:15; in totaal 1 keer bewerkt
_Lana_
_Lana_
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gast vr 8 maa 2013 - 11:06

Dan zou ik het afbreken. Wij willen, zoals we nu naar de toekomst kijken, beide geen kinderen.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Antibes vr 8 maa 2013 - 11:08

Nee, ik zou het per direct weg laten halen. Nu is het sowieso al onmogelijk dat ik zwanger zou zijn, maar even stel dat ik een keer een uit de hand gelopen date zou hebben nu (zelfs dan slik ik de pil nog)... Nee.

#1: ik weet uberhaupt niet of ik ooit kinderen wil, laat stáán nu
#2: ik ben niet klaar voor kinderen nu
#3: ik heb drukke jaren qua studie/carrière voor me, dat vind ik echt belangrijker nu
#4: ik heb geen serieuze relatie, zelfs geen semi-serieuze relatie en zélfs helemaal geen relatie

Voor mij absoluut geen redenen om het wel te houden.
Antibes
Antibes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 7063
Punten : 7525
Registratiedatum : 27-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan? - Pagina 2 Empty Re: Je bent NU zwanger en krijgt een kindje, houd je het dan?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 6 Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum