Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Winterkilootjes

+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers

Pagina 27 van 36 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36  Volgende

Ga naar beneden

Winterkilootjes - Pagina 27 Empty Re: Winterkilootjes

Bericht  Kowalski za 20 apr 2013 - 4:50

Aziraphale schreef:Ik ga dit straks proberen te maken; kunnen we dat morgen lekker als toetje eten of als tussendoortje:

Winterkilootjes - Pagina 27 50FFF65B-491B-43FC-9320-745DF347DCEB-12662-00000DBC99BD6F63_zps5a45eb8f

Banaan, Griekse yoghurt erover, gehakte amandelen en kaneel en dit invriezen.

Zoiets heb ik een tijdje geleden gemaakt, heel simpel maar erg lekker!
Kowalski
Kowalski
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Bericht  madam za 20 apr 2013 - 4:50

Dat bananentoetje lijkt mij heerlijk!
madam
madam
Prater
Prater

Aantal berichten : 539
Punten : 568
Registratiedatum : 18-08-11

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 5:02

De moeder van m'n beste vriendin maakt ook zelf granola, super lekker inderdaad. Zelf ook maar eens doen!

Gast
Gast

Bericht  Sorrento za 20 apr 2013 - 5:33

Ik heb even een tussendoor hulp nodig hoor! Ik heb nog een rundertartaartje liggen dat tot vandaag houdbaar is, maar ik wil hem eigenlijk morgen bij de lunch opeten. Kan ik hem vandaag dan alvast bakken en morgen weer opwarmen? Zo ja, hoe doe ik dat? Op laag vuur of magnetron? Genant dit, ik weet echt heel weinig van koken. Embarassed
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12

Bericht  Minx za 20 apr 2013 - 5:39

Sorrento schreef:Ik heb even een tussendoor hulp nodig hoor! Ik heb nog een rundertartaartje liggen dat tot vandaag houdbaar is, maar ik wil hem eigenlijk morgen bij de lunch opeten. Kan ik hem vandaag dan alvast bakken en morgen weer opwarmen? Zo ja, hoe doe ik dat? Op laag vuur of magnetron? Genant dit, ik weet echt heel weinig van koken. Embarassed

Als het morgen bij de lunch is zou ik hem dan gewoon maken. Dat ding denkt echt niet vannacht om 12 uur ok nou ben ik niet goed meer Wink
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Sorrento za 20 apr 2013 - 5:47

Minx schreef:

Als het morgen bij de lunch is zou ik hem dan gewoon maken. Dat ding denkt echt niet vannacht om 12 uur ok nou ben ik niet goed meer Wink

True Laughing Heb ook absoluut geen zin om nu een vleesje te braden, heb al andere eetplannen namelijk, dus ga nu niet in de keuken staan als het morgen ook gewoon kan. Goeie, doe ik het gewoon morgen!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 7:41

Ik heb als avondeten macdo op haha oopsie. Ben aan het oppassen en moest daar eten halen. Maar de schade viel op zich mee, een Grieks apparaat en salade. Dat griekse ding was best lekker trouwens!

Nu zit ik op de trap te voorkomen dat de jongste weer stiekem zijn bed uit gaat om de muren te schilderen met mama's (dure!) make up. Haha.

Gast
Gast

Bericht  June za 20 apr 2013 - 7:54

Punk'd schreef:Ik vandaag speciaal naar de Jumbo.. maar niets van spelt spullen Cry .. En nog duurder dan normaal gesproken bij de Albert Heijn haha. K. zei heel droog.. dat komt vast omdat onze Jumbo in een tjappie/aso buurt staat. Daar eten mensen geen spelt Winterkilootjes - Pagina 27 827601

Jammer dus. En dat is de enige Jumbo hier.

Is dat die jumbo achter het station? Dan hoef ik niet zelf te gaan kijken Wink.
June
June
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 8:24

Haha, sorry wist niet dat dat dan zoveel verschilt per jumbo!

Gast
Gast

Bericht  Punk'd za 20 apr 2013 - 9:35

June schreef:
Punk'd schreef:Ik vandaag speciaal naar de Jumbo.. maar niets van spelt spullen Cry .. En nog duurder dan normaal gesproken bij de Albert Heijn haha. K. zei heel droog.. dat komt vast omdat onze Jumbo in een tjappie/aso buurt staat. Daar eten mensen geen spelt Winterkilootjes - Pagina 27 827601

Jammer dus. En dat is de enige Jumbo hier.

Is dat die jumbo achter het station? Dan hoef ik niet zelf te gaan kijken Wink.

Ja in west. (haha wij konden het niet vinden. Ik via Google navigatie zoeken)

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Minx za 20 apr 2013 - 10:15

Maar jumbo kan ook voor je bestellen toch?
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434

Bericht  Lady4 za 20 apr 2013 - 20:32

Een hele kilo zwaarder dan gisterochtend, why?! Dan ga ik dus gelijk twijfelen aan de volle yoghurt en de pistschenoten die ik gisteren heb gekocht en gegeten. Terecht of niet? Ik zie mijn buik wel strakker worden, dus ik dacht juist vandaag wel weer wat lichter te zijn.

Ik baal. :nopompom:
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368

Bericht  Aziraphale za 20 apr 2013 - 20:42

Lady4, misschien proberen om de kilo's los te laten en cm op te meten? Mij helpt dat heel goed. Ik heb zelf gezien dat ik met 62 kg veel strakker was dan nu met 59,5. Mijn probleem is dat ik echt te weinig sport. Ik eet ook volle producten en noten enzo.

Dit weekend voor het eerst geen chips gekocht/gegeten en dat bevalt me wel! Zo lekker is het eigenlijk helemaal niet.

Ik ben benieuwd hoe ons 'bananenijsje' is geworden! We gaan 'm vanmiddag opeten denk ik Wink
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10

Bericht  Lady4 za 20 apr 2013 - 20:56

Dat is een goede Azi, ik ga eens meten. Mijn buik is 's ochtends trouwens altijd veel strakker dan 's avonds. Ik heb dan gewoon geen mooie buik. Maar ik zie ook precies aan mijn buik of ik wel of niet goed bezig ben. En ik weet natuurlijk wel dat het gewicht van een vrouw behoorlijk (hormonaal) kan schommelen maar als ik dan net begonnen ben met het eten van meer vettere, natuurlijke producten word ik toch onzeker.
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Lavendel za 20 apr 2013 - 23:11

Probeer het gewoon een weekje (of 2) lady. En als je je nog steeds niet goed voelt bij vollere producten kun je ook ietsje meer van de magere variant eten? Of gewoon nog wat andere dingen uitproberen. En jezelf meten ipv wegen is idd een goede, had ik ook moeten doen.

Ik heb met mijn nieuwe jasje de beste motivatie want ik heb net 10 km hardgelopen en ben maar 1x op de helft gestopt om een minuutje te rekken en strekken. Hardlopen gaat echt steeds beter, fijn!
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920

Bericht  Punk'd za 20 apr 2013 - 23:13

Goed bezig lavendel! Ik heb net ge-home-gymed. 3x12 deadlift, 3x12 squats, 3x10 lunges, 100x sit up en 3x12 borst.

Zometeen nog lekker een stukje wandelen. Hardlopen sla ik een keer een weekje over. Niet zo zin in en wil niet dat het tegen gaat staan.

Punk'd
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13

Bericht  Sorrento za 20 apr 2013 - 23:18

Aah, lekker bezig lavendel!

Ik heb net wel gezond ontbeten, maar ben weer terug mn bed in gekropen en lig nu een beetje te laptoppen (wel voornamelijk gezond eten en sportplaatjes op tumblr kijken, dat dan weer wel). Je berichtje werkt confronterend, haha. Tijd om op te staan! Ik ga nu even douchen, dan snel naar de ub, studeren tot half vijf, dan gezonde boodschapjes halen bij de Albert Heijn, dan koken en eten, dan een uurtje opruimen in huis en dan hardlopen! Ik heb vanavond een borrel en nu ik sinds vandaag mijn weddenschap gewonnen heb ( :cheering: ) mag ik vanavond weer drinken, maar misschien doe ik dat wel helemaal niet! Voel de behoefte niet zo, heel gek. Hopen dat ik er vanavond nog steeds zo over denk!
Sorrento
Sorrento
Fluisteraar
Fluisteraar

Bericht  Vino za 20 apr 2013 - 23:20

Mijn afgelopen week ging slecht, veel gesnoept en gesnaaid. Komende week maar eens beter opletten. En weer gaan sporten.
Vino
Vino
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 441
Punten : 445
Registratiedatum : 13-11-12

Bericht  Aziraphale za 20 apr 2013 - 23:23

Winterkilootjes - Pagina 27 C549866A-8126-40CF-A4EF-571160C0A80B-13124-00000EBACBADFFC4_zps8f134c41

Mijn ontbijt/lunch van vandaag I love you Uitprobeerseltje maar érg lekker! Omelet van 1 ei, peper, zout en gedroogde basilicum. Snoeptomaatjes in schijfjes kort meebakken in de pan. Drie geroosterde speltboterhammen eronder en verse basilicum en wat parmezaanse kaas erover.
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 23:24

Goed bezig meiden! Lekker hoor Lavendel! Ik moet die flow met hardlopen nog een beetje vinden geloof ik, moet wel want de dam tot dam loop wacht op me hahaha.

Ik zou het nog heel even proberen en als het echt niet voor je werkt kun je, over een week of twee, altijd weer magere producten gaan eten toch Lady smile.

Ik heb er alweer een fietstochtje van 15 km en een hockeywedstrijd op zitten. Zo lekker! Vanochtend scheen het zonnetje lekker, de stad was nog uitgestorven en ik zat lekker op mijn fietsie. (Daar dacht ik toen ik moest opstaan wel iets anders over hahaha).

Gast
Gast

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 23:25

Is dat 1 ei Azi?! Wow! Ziet er lekker uit trouwens smile.

Gast
Gast

Bericht  Lady4 za 20 apr 2013 - 23:29

Lekker Azi, ik ga zo ook een omelet maken! Ik heb zojuist 897 kcal verbrand met ruim een uur op de racefiets. :cheering:

Ik blijf het trouwens wel proberen hoor. Want ik merk dat ik nu voornamelijk natuurlijke producten eet en weinig tot geen suikers. Dat bevalt wel.

Laatst aangepast door Lady4 op za 20 apr 2013 - 23:33; in totaal 2 keer bewerkt
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Aziraphale za 20 apr 2013 - 23:30

1 ei in stukjes smile Zijn ook kleine broodjes hoor. Het is echt heel lekker! Ik eet geen vlees en vind het zo lastig om lekker broodbeleg te vinden. Helaas kan dit alleen in het weekend want ik heb maar 10 min. pauze tussen de middag op m'n werk Sad Meestal heb ik 3 speltbroodjes met roomboter erop. Misschien kan ik dit beleg wel los meenemen in een bakje, alleen getoast brood wordt zo snel zacht als ik het meeneem...
Aziraphale
Aziraphale
Ratel
Ratel

Bericht  Lady4 za 20 apr 2013 - 23:31

Ooh en mijn onderbenen zijn er zelfs een beetje bruin door geworden. smile
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Bericht  Gast za 20 apr 2013 - 23:35

Haha wat lekker Lady. Dat is wel jammer aan hockey, ik heb alleen bruine bovenbenen en ook niet helemaal. Want ik heb een rokje en scheenbeschermers haha. Mijn schenen blijven ook altijd witter, super stom.

Ja lastig Azi.. beleg los meenemen kan natuurlijk prima maar geroosterd brood wordt idd zacht ja.. Maar zonder roosteren is het ook lekker toch!

Gast
Gast

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 27 van 36 Vorige  1 ... 15 ... 26, 27, 28 ... 31 ... 36  Volgende

Terug naar boven

Permissies van dit forum: