Winterkilootjes
+50
Rizzo
Joan
Famke
Shopelle
*Lookie*
Antibes
luisa
mzcharlotte
Lady4
Toet
Punk'd
Sorrento
Curious
Exogenesis
Linda
_Lana_
Elliot
Sayuri
Zora
Aimee
Mouse10
June
Reeza
Vino
Lot
Jerry
Cow
Zonnetje
Queen
Aziraphale
kajaka88
litllejoy
Sterre
madam
SDL
Poeke
Lavendel
ForeverLove
Nathalie
Feline
Zwerver
xxjojootjexx
Bacio
Kowalski
Lonely Goatherd
Poubelle
SoGood
Minx
Sissi
Japie
54 plaatsers
Pagina 28 van 36
Pagina 28 van 36 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 36
Re: Winterkilootjes
Goed bezig, Lady! Ik heb echt zulke witte benen
Over twee weken gaan we 12 dagen naar Griekenland (en daar trouwen ) en ik was vanochtend m'n nieuwe setjes kleding aan het passen. Maar die witte benen verpesten alles Hopelijk word ik daar wel lekker snel bruin.
Harrison, ik denk dat het zonder te toasten ook wel lekker is, ja. Misschien met een plakje kaas erbij ipv geraspte kaas
Over twee weken gaan we 12 dagen naar Griekenland (en daar trouwen ) en ik was vanochtend m'n nieuwe setjes kleding aan het passen. Maar die witte benen verpesten alles Hopelijk word ik daar wel lekker snel bruin.
Harrison, ik denk dat het zonder te toasten ook wel lekker is, ja. Misschien met een plakje kaas erbij ipv geraspte kaas
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
Vanochtend in bed hebben m'n vriend en ik recepten bedacht die we in ons appartement kunnen koken, wanneer we niet uit eten gaan. Echt zo leuk, zodat we toch gezond kunnen blijven eten We nemen sowieso de staafmixer mee en biologische bouillonblokjes, dan kunnen we lekker soep maken. Ook is er een Lidl op het eiland, haha. Gaan we altijd met de huurauto even inkopen doen, makkelijk!
Aziraphale- Ratel
Aziraphale schreef:Goed bezig, Lady! Ik heb echt zulke witte benen
Ooh heerlijk 12 dagen naar Griekenland! En trouwen is ook fantastisch natuurlijk Heb je je jurk(je) al een keer geplaatst? Ben wel heel erg benieuwd. En kun je niet even een klein zonnebank kuurtje doen? Dat net het hele witte er af is? Oke zonnebank is duur en slecht maar je gaat trouwen, dan mag het
En je broodjes zagen er echt heel lekker uit, ik ga zo ook een geroosterde boterham met tomaat en ei maken.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10
Lavendel schreef:Aziraphale schreef:Goed bezig, Lady! Ik heb echt zulke witte benen
Ooh heerlijk 12 dagen naar Griekenland! En trouwen is ook fantastisch natuurlijk Heb je je jurk(je) al een keer geplaatst? Ben wel heel erg benieuwd. En kun je niet even een klein zonnebank kuurtje doen? Dat net het hele witte er af is? Oke zonnebank is duur en slecht maar je gaat trouwen, dan mag het
En je broodjes zagen er echt heel lekker uit, ik ga zo ook een geroosterde boterham met tomaat en ei maken.
Ja leuk hè
Ik heb m'n jurk vorig jaar wel eens in het 'trouwen in 2013' topic geplaatst. Ik kan 'm wel héél even hier plaatsen zo Het is een lange jurk dus je ziet m'n witte benen toch niet, haha. En we zijn op de dag van ons trouwen al 6 dagen daar, de weersvoorspelling is 27 graden op de dag van aankomst dus ik hoop gewoon daar een lekker kleurtje op te doen. Zonnebank is niet echt wat voor mij en ik vind het zo ongezond voor m'n huid.
Aziraphale- Ratel
M'n vriend zit nu naast me op de bank te wachten tot z'n koffie klaar is, hij gaat zo weer weg Dan plaats ik 'm!
Aziraphale- Ratel
Laatst aangepast door Aziraphale op zo 21 apr 2013 - 0:54; in totaal 1 keer bewerkt
Aziraphale- Ratel
Mooi Azi! hij heeft wel iets grieksigs door die bovenkant. Grappig, ik had bij jou iets minder traditioneels verwacht eigenlijk. Ik bedoel niet lang en/of niet wit want hij is zeker niet saai of standaard.
Lavendel- Ratel
- Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Lavendel schreef:Mooi Azi! hij heeft wel iets grieksigs door die bovenkant. Grappig, ik had bij jou iets minder traditioneels verwacht eigenlijk. Ik bedoel niet lang en/of niet wit want hij is zeker niet saai of standaard.
Ik wilde eerst zo'n fifties trouwjurk, een korte met petticoat, maar ik bedacht me dat ik (hopelijk) maar één keer trouw en dan maar één keer zo'n lange, witte jurk aan kan doen. Dus toch maar voor een lange gegaan! Toch wel leuk voor de foto's enzo
Aziraphale- Ratel
Aziraphale, wat ontzettend leuk dat je in Griekenland gaat trouwen! En 27 graden, waauw, heerlijk! Mooie jurk ook, zeg! En een deel van je trouwdag doorbrengen op het strand, op gele havaianas fantastisch! Het worden vast twaalf hele fijne dagen :-) O en ik vind je trouwens helemaal niet wit ogen zo, hoor. Geen zorgen!
Sorrento- Fluisteraar
- Aantal berichten : 208
Punten : 230
Registratiedatum : 05-04-12
Oh, dat waren veel uitroeptekens. Was even enthousiast (en jaloers)
Sorrento- Fluisteraar
Sorrento schreef:Aziraphale, wat ontzettend leuk dat je in Griekenland gaat trouwen! En 27 graden, waauw, heerlijk! Mooie jurk ook, zeg! En een deel van je trouwdag doorbrengen op het strand, op gele havaianas fantastisch! Het worden vast twaalf hele fijne dagen :-) O en ik vind je trouwens helemaal niet wit ogen zo, hoor. Geen zorgen!
Wat een enthousiast berichtje, leuk Deze foto is van afgelopen september, toen was ik ietsje bruiner dan nu! Maar ik denk dat ik de week voor we gaan trouwen wel een kleurtje opdoe, is wel de bedoeling! Ik wil ook niet asociaal bruin zijn in zo'n witte jurk, past toch niet zo bij me!
Ik haal de foto's weer weg hoor Ik zal na onze trouwdag nog wel meer foto's plaatsen!
Aziraphale- Ratel
Harrison schreef:Super mooi! Je tattoo komt er ook leuk bovenuit .
Tnx In het stadhuis draag ik denk ik een okergeel vestje, ook om m'n tattoo dan even te bedekken. Hopelijk is het weer zo mooi daarna dat -ie uit kan op het strand
Aziraphale- Ratel
Ik vind een megabruine huid icm witte kleding vaak ook niet heel mooi, een lekker kleurtje/ mooi gebronsde huid is prima inderdaad
Leuk dat je van plan bent hier foto's te plaatsen, ben heel benieuwd!
Leuk dat je van plan bent hier foto's te plaatsen, ben heel benieuwd!
Sorrento- Fluisteraar
Wat eten jullie trouwens voor het sporten? Ik vind dat echt lastig!
Wij trainen om half 8 en ik ben meestal pas om half 7 thuis dus kan echt niet vroeger eten, en met een wedstrijd ga ik niet super vroeg van te voren opstaan dus eet ik ook 1-1,5 uur voor de wedstrijd. Ik moet dan wel een beetje een goed ontbijt hebben aangezien ik daarna ruim 2 uur aan het voetballen ben maar ik heb iedere keer zo'n klotsbuik en het gevoel dat m'n eten omhoog komt. Niet fijn.
Wij trainen om half 8 en ik ben meestal pas om half 7 thuis dus kan echt niet vroeger eten, en met een wedstrijd ga ik niet super vroeg van te voren opstaan dus eet ik ook 1-1,5 uur voor de wedstrijd. Ik moet dan wel een beetje een goed ontbijt hebben aangezien ik daarna ruim 2 uur aan het voetballen ben maar ik heb iedere keer zo'n klotsbuik en het gevoel dat m'n eten omhoog komt. Niet fijn.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
Herkenbaar! Ik eet voor de training vaak soep met salade en een broodje, lekker makkelijk en krijg ik niet een te voel gevoel van. Of pasta maar dan moet ik wel oppassen dat ik niet te veel eet anders komt het omhoog.
Voor de wedstrijd eet ik mijn normale ontbijt. Als het een late wedstrijd is eet ik nog 2 broodjes van te voren en achteraf ook nog met een eitje.
Ik heb een probleem, doordat ik nu met de fysio train en hardloop met mijn werk voor de dam tot dam loop, naast mijn normale beweging, merk ik dat ik te weinig eet. Of eigenlijk, ik word een beetje ielig op plekken waar al weinig vet zat. Mijn fysio zegt dat m'n spiermassa omhoog moet en mijn vetpercentage omlaag. Oke tof, maar wat eet men dan? Meer eiwitten? Aan de eiwitshakes dan maar? :p
Voor de wedstrijd eet ik mijn normale ontbijt. Als het een late wedstrijd is eet ik nog 2 broodjes van te voren en achteraf ook nog met een eitje.
Ik heb een probleem, doordat ik nu met de fysio train en hardloop met mijn werk voor de dam tot dam loop, naast mijn normale beweging, merk ik dat ik te weinig eet. Of eigenlijk, ik word een beetje ielig op plekken waar al weinig vet zat. Mijn fysio zegt dat m'n spiermassa omhoog moet en mijn vetpercentage omlaag. Oke tof, maar wat eet men dan? Meer eiwitten? Aan de eiwitshakes dan maar? :p
Gast- Gast
Ik doe niet aan teamsporten dus geen last van. Ik plan mijn eten ongeveer 2 uur voordat ik ga hardlopen. Of ik loop op lege maag nadat ik opsta. Ik heb dan echt energie en geen zijpijnen.
Punk'd- Kletskop
- Aantal berichten : 1502
Punten : 1542
Registratiedatum : 11-01-13
Ik heb één keer met een lege maag gevoetbald, dat was stiekem best lekker maar echt niet goed en ik trek dat ook niet omdat je zo lang en intensief bezig bent. Misschien moet ik voortaan gewoon alleen fruit eten ofzo, yoghurt vind ik ook niks.
Toet- Lady Post-a-lot
Ik heb zonet toch zo'n lekker soepje gemaakt: tomaat, paprika, water, bouillonblokjes, peper, zout en een heel klein scheutje rode wijn. Zo simpel, zo natuurlijk en zo lekker!
Lady4- Ratel
- Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
@ Toet: ik vond dit artikel wel nuttig, misschien heb je er ook wat aan.
http://www.fitnessportal.nl/voeding/eten/tips-over-eten-voor-en-na-het-sporten.html#.UXQL5lvCTIU
http://www.fitnessportal.nl/voeding/eten/tips-over-eten-voor-en-na-het-sporten.html#.UXQL5lvCTIU
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ik eet in de auto naar huis van mijn werk nog een boterham of rijstewafels. In het weekend ontbijt ik gewoon en wacht dan even. Jij kunt misschien boterhammen meenemen?
Gast- Gast
Ik sport vaak 's ochtends, direct als ik opsta trek ik mijn sportkleren en hardloopschoenen aan, ik schuif dan een banaan naar binnen en ga eerst hardlopen. Weer thuis douche ik dan direct en daarna maak ik pas echt een ontbijt (vaak eieren). Ik hou er echt niet van als mijn buik zo vol zit met eten, als je dan gaat sporten zit het je de hele tijd in de weg.
Gast- Gast
Ja dat zou ik ook wel fijn vinden Kim alleen duurt m'n voetbalwedstrijd daarvoor te lang en is het te intensief. Ik denk niet dat het gezond is om op één banaantje te gaan voetballen. Je bent 2 uur en een kwartier aan het spelen hè? Met slechts 15 minuten rust na 5 kwartier. Thanks voor je link mzcharlotte, staan wel handige tips in. Ik ga gewoon eens wat verschillende dingen uitproberen.
Toet- Lady Post-a-lot
Pagina 28 van 36 • 1 ... 15 ... 27, 28, 29 ... 32 ... 36
Pagina 28 van 36
Permissies van dit forum: